• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yeaaah, dat ga ik maar eens uit mijn hoofd leren. :Y)
    Even on topic; met wie denken jullie dat de Heroine uiteindelijk eindigt? Of denken jullie met niemand? Als je er logisch naar kijkt, denk ik dat ze met Ukyou zal eindigen; aangezien hij de joker is enzo. Maar ik wil Shin. Of Toma. Als hij nog normaal gaat doen. (':

    Ik denk dat de grootste kans bij idd Ikkyu ligt, of niemand. Aangezien me meeste mangaka's, etc. al hun personages awesome vinden en vaak geen favoriet hebben. Als ik zou moeten kiezen voor de heroine, had ik Shin gekozen. Toma is ook leuk, maar het is logisch dat ze Toma niet kiest, door het kooi-trauma en zo. .__."

    Dan zal ik wel gaan hopen voor Kent ;d. Vond die aflevering echt schattig ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha hier heb ik het vanmiddag nog over gehad xD
    Shin denk ik......Weet niet waarom :p


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    Haha hier heb ik het vanmiddag nog over gehad xD
    Shin denk ik......Weet niet waarom :p


    Let's hope so. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Let's hope so. :Y)


    Ik hoopte eerst op Toma, maar na de laatste epp vond ik hem nogal eng geworden :p


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik ben dus de enige die op Kent gaat hopen? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    Ik ben dus de enige die op Kent gaat hopen? xd

    Vast niet, maar hij is wel een beetje de Underdog van de anime.
    Poor Ken. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Vast niet, maar hij is wel een beetje de Underdog van de anime.
    Poor Ken. :Y)


    Nou en D: ! Hij is schattig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Nou en D: ! Hij is schattig.

    Ik had in het begin van de anime al van 'Oh, I don't like you.' De ene aflevering was op zich wel leuk though.

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Ik hoopte eerst op Toma, maar na de laatste epp vond ik hem nogal eng geworden :p


    Dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Heuj nieuwe aflevering.
    Moet ik 'm vandaag al kijken, denk je? :\

    I dunno.. Ik kijk pas als ik gedoucht heb. -dus 10 uur...-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OH MY GOOOOOD IT'S UKYO ;O
    This episode was just too much for my mind to handle. (': I mean TOMAAAAAA~ and then... POOOOOOOOOOOOOOF. Ukyo.
    En Toma werd net weer leuk D: Damn you, Amnesia!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:12 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The.. ehh.. huh o-o Ik weet nu wel zeker dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft..

    Ik raak nog eens in de war, maar ik wil nu dat het volgende week dinsdag is..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    OH MY GOOOOOD IT'S UKYO ;O
    This episode was just too much for my mind to handle. (': I mean TOMAAAAAA~ and then... POOOOOOOOOOOOOOF. Ukyo.
    En Toma werd net weer leuk D: Damn you, Amnesia!

    Jesus fukcing Christ, zet het in een spoiler, ik heb het nog niet gezien. (cat)