• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Know the feeling ;) }


    I will keep watch.

    (Ik zal proberen wat te schrijven met Lewis.)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Succes! Oh, en trouwens, ik zag net een advertentie met een gangster beer... Een gangster grizzlybeer! Drie keer raden welke naam er in mijn hoofd opkwam d: }

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 21:48 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Er trok een koude rilling door me heen en ik volgde het zorgbarende gesprek over Jake al niet meer.
    Waarschijnlijk zat pap nog thuis, met dat kreng. En hij zou me godverdomme nog niet eens missen, laat staan dat hij nog aan me zou denken.
    Onbewust balde ik bij die gedachten mijn vuisten, terwijl ik me omdraaide en richting een boom liep.
    Iedereen leek druk te zijn met problemen en met Max en zijn zusje, dat ze het waarschijnlijk nog niet eens door zouden hebben.
    In mijn wandeling stampte ik geïrriteerd tegen een onbenullige boom, terwijl ik ertegenaan leunde. Ik moest op mijn onderlip bijten om niet in tranen uit te barsten.
    Dat mens. Mijn vader. Al de gevoelens die zich met de jaren opgekropt hadden, hadden de nijging om er nu uit te komen in een keer. Eerst die gebeurtenis met James, nu Jake weg. Het leek me allemaal even te veel te worden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (Gangsterbeer? O.o)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik bleef gehypnotiseerd kijken naar de plek, totdat ik geknisper van gras hoorde. Lewis liep weg. Ik keek hem na. Hij schopte tegen een boom en hij leunde er tegenaan. Ik keek zijdelings naar Ramon.
    'Wait a sec' zei ik tegen hem.
    Ik stond langzaam op en hoorde het gras knisperen. Vrienden waren me veel belangrijker en beter voor me dan Jaimes en over hem denken. Speciaal Lewis. In een paar uur was hij van ontzettend irritant naar ontzettend belangrijk voor me gegaan. Eigenlijk vond ik dat wel fijn.
    Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat hij vochtige ogen had.
    'Bro bear, gaat 't?' vroeg ik zacht.
    Ik wilde het een beetje luchtig houden, aangezien ik het niet prettig vond als mensen huilden. Ik slikte. We hadden allemaal nare dingen meegemaakt, en nu kwam alles naar boven.

    {Jup, gangster beer. Zwarte smoking, maffia pet en sigaar in de mond met daarnaast een soort Watson like figuur ^^ }


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    'Bro bear, gaat 't?' Het was Yofry's stem. Ze klonk luchtig, alsof er niets aan de hand was.
    'Ik... Ik ehm...' Ik zuchtte en drukte mij vuist tegen de boom aan. 'Wat maak ik mezelf ook wijs? Niets wordt ooit terug zoals het was.'
    Het was de harde waarheid de me zonet terug met mijn beide voetjes op de grond had getrokken en het was hard aangekomen, want ik was er niet goed van. 'Het was ook naïef om te denken dat pap ooit dat mens zou laten vallen, dat ik ooit weer naar huis zou kunnen en dat mensen weer van me zouden gaan houden, zoals vroeger.'
    Vroegers was ik een geliefd kind, maar met der tijd was het afgezwakt en nu kon ik zelfs niet meer bij de rest van mijn familie terecht, omdat ze niets meer van me moesten hebben.

    'Yeah, Sherlock Bear. Of Lewis Holmes c: )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { OMG nu heeft Lewis dus nog een bijnaampje erbij ^^ }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik begreep hem. Soort van. Vooral het laatste wat hij zei, kon ik erg herkennen. No family, more problems. Ik wilde hem zo graag troosten, een hand op z'n schouder leggen en zeggen: Everything's gonna be allright. Maar ik wist dat hij niet van lichamelijk contact hield. Dan maar met woorden.
    'He, Grizzly Holmes. Het verleden is niet fijn om op terug te blikken, en helaas kan niemand het veranderen. Ik wil je niet adviseren, maar ik ga het toch doen. Concentreer op het heden. Er zijn mensen die jou nog in hun buurt willen hebben, heel graag zelfs. Je bent aardig en komt voor mensen die het nodig hebben op. Ookal heb je soms arrogante trekjes, je maakt mensen aan het lachen en iedereen hier, op deze plek, mag jou. Als er iets is, staan we 24/7 voor je klaar. Het verleden lijkt verleidelijk, maar als je deze situatie niet had gehad, had je iedereen hier niet ontmoet. Oh, en als je wilt huilen... Niemand gaat je daardoor minder leuk vinden, hoor' zei ik kalm en aardig.
    Ik kwam er nu pas achter hoeveel Lewis voor me betekende. Ik had dan wel het woordje "iedereen" gebruikt in mijn preek, maar daarmee bedoelde ik eigenlijk mezelf. Ik hoopte dat hij troost had gevonden in mijn woorden.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Ik zuchtte en zette een stapje dichter naar haar toe. 'Grizzly Holmes?' vroeg ik spottend. Daarna schudde ik lachend mijn hoofd, maar het lachen verging me al snel.
    'I just need a hug,' zei ik zielig. Zonder er bij na te denken en nog steeds aarzelend sloeg ik mijn armen om haar heen. Volgens mij was ik niet de enige die een knuffel nodig had.
    Daarbij voelde het raar om aangeraakt te worden, maar ergens voelde het wel goed. Hier kon ik wel aan wennen.

    (Fuck yeah.)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis kwam ietsje dichterbij.
    'Grizzly Holmes?' vroeg hij spottend.
    Lachend schudde hij zijn hoofd. Ik glimlachte. Hij had altijd wel door wat er aan de hand was, net zoals mister Sherlock.
    'I just need a hug' zei Lewis zielig.
    Aarzelend sloeg hij zijn armen om me heen. Ik knuffelde hem voorzichtig. Op een gegeven moment voelde ik hem ontspannen. Lewis vond het knuffelen dus fijn. Het was zo schattig hoe hij aarzelde en toch zijn grenzen verlegde.
    We lieten elkaar langzaam los.
    'Feeling better?' vroeg ik, hem aankijkend.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    "Feeling better?" Yfory liet me los en keek me aan.
    "Een beetje," gaf ik toe. Het had het gevoel dat het leven gewoon door ging en ik niet achterom mocht kijken niet weggenomen, maar ik voelde me om eerlijk te zijn toch wel iets beter.
    Ik gromde zachjes. "Ik hoop dat ze stikt in een van daar sigaretten."
    Met ze bedoelde ik Martina, mijn vaders huidige vrouw.
    Ik glimlachte naar Yfory en kneep zachtjes in haar boven arm. "Als ik probeer mijn vader te vergeten, probeer jij dat dan met Jaimes?"


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Een beetje' gaf Lewis toe.
    Ik glimlachte. Lewis gromde zachtjes.
    'Ik hoop dat ze stiktin een van der sigaretten' zei Lewis.
    Ik wist gelijk dat hij de huidige vrouw van zijn vader bedoelde. Ik wist hier op niet te reageren. Lewis kneep zachtjes in mijn bovenarm.
    'Als ik probeer mijn vader te vergeten, probeer jij dat dan met Jaimes?' vroeg hij.
    Ik slikte en keek bijna direct naar de plek waar Jaimes was vermoord. Ik vloekte binnesmonds. Gotver, waarom moest ik dat nou onbewust doen? Ik kwam mijn eigen woorden niet eens na. Met veel moeite keek ik weer naar Lewis. Ik knikte.
    'Ik zal het proberen' zei ik met een flauwe glimlach.
    Wow, slow down Yfory. Begon ik nou iets te voelen voor Lewis?!


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    "Ik zal het proberen." De flauwe glimlach die ze erbij gaf, was niet erg veelbelovend.
    Mijn hand gleed terug in de warme binnenzak van mijn leren jas en omklemde het koude zilver van Yfory's armband. Langzaam trok ik 'm uit mijn zak en hield hem haar voor. "Je kan hem begraven, als afsluiter van het hoofdstuk Jaimes in je leven?"
    Ik wierp haar een bemoedigende glimlach toe en wierp een korte blik op zijn overlijdensplaats. Het kon me eigenlijk niet schelen waar ze hem zou begraven, voor mijn part stopte ze het ding in een smeulende hoop koeienstront die omsingeld werd door vliegen, zo lang ze hem maar niet als houvast zou houden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk naar Max die knikt en zijn zusje over haar hoofd aait. Ik glimlach even, maar tegelijkertijd vraag ik me af waarim ze mee is. Straks gaat het mis met een opdracht en ziet ze Max sterven of iemand anders... Is ze daar nog niet veel te jong voor? Ik kijk weer naar Max. Het liefste vraag ik het hem, maar van alles houdt me tegen. Alicia houdt me tegen. Ik kijk naar het meisje die een beetje om zich heen kijkt. Ik kijk naar haar rugzak en da weer naar Max. 'Blijft ze hier,' vraag ik hem en bujt op mijn lip. Ik ben blij dat dat gedoe met Jaimes over is. Ik bedoel... Ik wil niet dat zij bang is voor me. Ik kijk weer naar Max. 'Max,' vraag ik hem zachtjes en kijk jem aan met mijn bruine ogen. 'Wat als een opdracht misgaat,' fluister ik hem zacht en kijk hrm aan.
    Dan kijk ik naar Alicia
    Die druk om zch heen kijkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis pakte de armband uit zijn zak.
    Wat hij me vroeg, stak enorm. Ik beet op mijn lip. Lewis wierp me een bemoedigende glimlach toe.
    Gotver... Ik keek om me heen. In de verte zag ik het meertje. Ik zuchtte en keek naar Lewis.
    'Goed. Loop je... Mee?' vroeg ik zacht.
    Ik zou de armband in het meertje gooien. Maar zonder Lewis, zou ik de armband misschien houden. Dat was een van mijn zwakheden; Stelen als het kon.


    I will keep watch.