• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk Max en Ramon na. Daar sta ik dan alleen met Trevegg. Ik kruip naar een boom en ga er tegen aan zitten. Zwijgend kijk ik om me heen. Ik sluit mijn ogen. Ik wilde naar mjn vader. Ik wilde hem gewoon gedag zeggen, zeggen dat ik van hem houd. Ik bijt hard op mijn lip. Ik heb het hem nooit kunnen zeggen. Hij zal niet meer van me houden. Ik had het verkloot. Ik had mijn hele leven verkloot en nu zat ik hier. Ik heb mensen dood zien gaan, ik heb mensen dood horen gaan, ik heb mensen vermoord, ik heb seks gehad voor geld, ik heb drugs gedealt, ik wordt vast gezocht voor de politie en al die tijd stuurde mjn vader me niet weg. En nu was ik verdwenen. Ik bijt hard op mijn lip. Dit kon ik mijn vader toch niet aandoen? Die lieve vader van me. Ik moest naar hem toe... Ik moest... Ik sta op en loop met zelfverzekerde passen richting mijn huis. Al snel voel ik een raar gevoel in me. Ik sluit mijn ogen en wil doorlopen. Ineens voel ik steken in me. Ik slik moeilijk en draai me langzaam om. Dan sprint ik terug. Mijn borstkas gaat hijgend op en neer. Verlangend kijk ik de bomen door.
    'Pap,' fluister ik zacht. 'Ik houd van je.' Dan ren ik terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Ramon, ik bespaar je van een preek, nu, maar als er iemand de aangewezen persoon is om onze leider te zijn, ben jij het. Echt waar' Roept Yfory over het veld. Ik kijk verbaasd naar haar. Zij is wel de laatste persoon van wie ik dacht dat ze zoiets zou zeggen. Ze mag me niet. Ik kijk weer naar Max die in de richting begint te lopen waar ik hem net gevonden heb. Ik begin te rennen en als ik naast hem ben ga ik lopen. Hij gaat wat trager lopen. Ojee, er gaat iets gebeuren. 'Dude,' begint hij.
    'Ga je echt stoppen? Ik wil je niet verplichten of zo, maar nu al? Wat maakt het uit of je niet veel ouder bent? Je bent nog steeds ouder dan iedereen en tegen mensen die ouder zijn toon je respect.' Ik lach.
    'Je zegt het zo dat ik me nogal oud voel. Maar ik kan jullie niet onder controle houden, dat heb je toch zelf ook wel gezien.' Ik kijk hem aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens - Grizzly

    Ramon grinnikte zachtjes. "Je zegt het zo dat ik me heel oud voel. Maar ik kan jullie niet onder controle houden, dat heb je toch zelf gezien."
    Ik schudde afkeurend mijn hoofd. "Zelfs Obama zou zoiets niet onder controle kunnen houden." Ik keek hem onder de indruk aan. "Ik bedoel maar."
    Ik ontweek snel even een boom en wandelde verder.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Hij schudt afkeurend zijn hoofd. 'Zelfs Obama zou zoiets niet onder controle kunnen houden.' Hij kijkt me onder de indruk aan. Ik frons, waarom kijkt hij zo?
    'Ik bedoel maar.' Hij ontwijkt snel een boom een loopt verder.
    'Wat is dit? Een kruisverhoor?' Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd.
    'Oké, ik maak een deal met je. We gaan stemmen. Als de meeste mensen stemmen dat ik weg moet, om het zo maar te zeggen, dan ga ik weg. Als de meeste mensen stemmen dat ik moet blijven, dan blijf ik. Ben je nou blij?' Oké, ik ben niet blij, maar goed. Anders blijft hij maar verdergaan over dit onderwerp.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    "Wat is dit? Een kruisverhoor?" Hij keek me hoofdschuddend aan. Daar leek het wel op. Confronteren was mijn manier om ervoor te zorgen dat iemand verder deed waarmee ze wilden stoppen. "Oké, ik maak een deal met je. We gaan stemmen. Als de meeste mensen stemmen dat ik weg moet, om het zo maar te zeggen, dan ga ik weg. Als de meeste mensen stemmen dat ik moet blijven, dan blijf ik. Ben je nou blij?"
    Mijn grijns werd enkel breder, alsof ik zonet de lotto had gewonnen. Zo voelde ik me ook. Ik voelde me weer thuis, alsof ik gewoon met vrienden aan het babbelen was. "Ja. Ik win toch."
    Een stuk blijer dan hiervoor stoof ik door het bos, op de hielen gezet door Ramon. Hij was wel veranderd op een avond, van een vrolijk persoon in het begin, tot een depressieve op het eind. Wat de personen in je omgeving toch al niet konden doen.
    De boom waar ik aan het begin van de avond in was gekropen kwam in zicht, wat betekende dat het niet ver meer kon zijn.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Zijn grijns wordt breder.
    'Ja. Ik win toch.' Ik schud mijn hoofd weer. Pfft, ik ga winnen. Ik merk dat hij meteen wat blijer is. De boom waar ik hem gevonden heb komt in het zicht. En meteen haal ik hem in. Als ik voorbij kom grijns ik naar hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    Ramon wandelde me grijnzend voorbij. Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op. Wat was dit? Een spelletje snelwandelen? Of was hij me aan het uitlachen omdat ik bijna tegen die boom was aan geknald?
    Ik wandelde voorbij de plaats, om daarna bij het kerkje te komen. Een brok was in mijn keel verschenen en ik stopte met wandelen. "Sorry, ik moet gewoon even..."
    Ik snelde over de begraafplaats naar het graf van mijn vader. Tranen prikten al weer in mijn ogen en konden niet wachten om zich een weg te banen over mijn gezicht.
    Zachtjes knielde ik neer voor het graf, terwijl ik mijn vingers om de grafsteen klemde en met mijn voorhoofd ertegenaan leunde. De tranen liet ik de vrije loop en ik deed niet eens de moeite om iets te verbergen. Hevig snikkend keek ik naar het gras. "Waarom?" prevelde ik zachtjes.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik grinnikte. Ja, Lewis was terug. Ik keek schuin naar het meisje dat mijn vriendje vermoord had. Ik slikte. Ze was even weggegaan, en toen weer teruggekomen. Ik zuchtte. Vragend keek ik Lewis aan. Niet dat ik om zijn toestemming vroeg, maar dat hij me kon bijstaan, zodat ik niets stoms zou doen. Ik liep naar het meisje.
    'Hé' zei ik zacht.
    Ik ga twee meter van haar vandaan zitten, om mezelf in bedwang te houden. Ik besloot maar gelijk ter zake te komen.
    'Wat had jij te maken met Jaimes?' zei ik kortaf.
    Ik wilde het gewoon weten. Ik keek naar Lewis. Ik was veranderd, normaal had ik haar gewoon aangevallen. Was Lewis de oorzaak van mijn verandering?


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    De vragende blik van Yfory priemde in mijn gezicht en gaf me de kriebels. Ze liep naar het meisje toe, om daarna zachtjes "Hé," te fluisteren.
    Ik bleef staan, gespannen en op mijn hoede. Mijn hand gleed zachtjes in mijn zak en omklemde de armband die er nog steeds in zat. Zachtjes wreef ik met mijn duim over de inkervingen en ik kneep het ding bijna fijn. Als één van beiden het maar niet in zijn mooie koppie haalde om iets doms te doen.
    Yfory ging op een veilig afstandje van het Spaanse meisje zitten, wat me al iets deed bedaren. "Wat had jij te maken met Jaimes?" vroeg ze straight to the point. Ze wierp weer een blik op me, waarop ik als antwoord nerveus glimlachte maar ook een blik wierp van: "doe niets wat ik niet zou doen."
    Ook ik was op een veilig afstandje gaan staan, dicht genoeg om alles te horen en in te grijpen, mocht er iets gebeuren. Maar ver genoeg om niet als Yfory's schoothondje over te komen. Want ik was allesbehalve dat.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Verbaasd trekt hij zijn wenkbrauwen op. Ik lach weer. Uiteindelijk komen we bij een kerkje. Opeens stopt Max met wandelen.
    'Sorry, ik moet gewoon even...' Zegt hij. Hij snelt over de begraafplaats. Hij knielt voor een graf en zijn vingers omklemmen de graf. Hij leunt er met zijn hoofd tegenaan. Hij begint zacht te huilen.
    'Waarom?' Prevelt hij zacht. Ik loop zachtjes naar hem toe en verander in een leeuw. Want ik weet niet hoe ik hem in mens-vorm moet troosten. Ik duw mijn snuit zachtjes tegen zijn wang en ga naast hem op de grond liggen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens - Lynx

    Mijn gesnik stopte een moment toen er zachts tegen mijn wang gedrukt werd. Ramon ging naast me neerliggen.
    Met mijn handen veegde ik over mijn ogen. "Hij verdiende het niet," mompelde ik zacht. "Waarom gaan altijd de goede mensen dood en blijven de slechte leven hoewel ze het allesbehalve verdienen?"
    Ik wierp nog een blik op de schoortsteen terwijl ik weer rechtstond en me een wegbaande tussen alle grafstenen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Zijn gesnik stopt en met zijn handen veegt hij over zijn ogen.
    'Hij verdiende het niet,' mompelde ik zacht.
    'Waarom gaan altijd de goede mensen dood en blijven de slechte leven hoewel ze het allesbehalve verdienen?' Hij werpt nog een blik op de grafsteen en baan hem een weg tussen alle grafstenen. Ik weet niet over wie hij het heeft, maar goed. Snel verander ik terug. Mensen zullen het vast raar vinden als ze een leeuw bij een grafsteen zien liggen. Snel loop ik achter hem aan.
    'Ik geef je gelijk.' Zeg ik als ik naast hem loop. 'Waar woon je?' Vraag ik, hopend om hem af te leiden van het feit dat er hier iemand ligt van wie hij houdt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 15:59 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Wie voor Aria? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hmm, ik kan wel met Jake naar je toekomen?]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 16:08 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Coockies schreef:
    [Wie voor Aria? ]


    (volgens mij heeft Yfory iets tegen haar gezegd, maar ik kan het ook mis hebben)


    Happy Birthday my Potter!