• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik zal wel ff zoeken.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Yup, op pagina 8, ergens bovenaan.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vegangirl schreef:
    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik grinnikte. Ja, Lewis was terug. Ik keek schuin naar het meisje dat mijn vriendje vermoord had. Ik slikte. Ze was even weggegaan, en toen weer teruggekomen. Ik zuchtte. Vragend keek ik Lewis aan. Niet dat ik om zijn toestemming vroeg, maar dat hij me kon bijstaan, zodat ik niets stoms zou doen. Ik liep naar het meisje.
    'Hé' zei ik zacht.
    Ik ga twee meter van haar vandaan zitten, om mezelf in bedwang te houden. Ik besloot maar gelijk ter zake te komen.
    'Wat had jij te maken met Jaimes?' zei ik kortaf.
    Ik wilde het gewoon weten. Ik keek naar Lewis. Ik was veranderd, normaal had ik haar gewoon aangevallen. Was Lewis de oorzaak van mijn verandering?


    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik ben nog een beetje uitgeput en voel me rot doordat ik niet naar mijn vader kan. Waar Max en Ramon zijn weet ik eigenlijk niet, maar eerlijk gezegd, mis ik Max zijn gezelschap wel... Ik zucht en veeg een pluk haar uit mijn gezicht. Ik kijk op van een stem. Het klinkt zacht. Ik kijk vragend de juiste kans op en zie het meisje met de rode haren. Ik blijf staan en kijk haar aan. Ze houdt afstand en dat vind ik eigenlijk wel fijn, dan heb ik tijd om me nog te kunnen verweren als ze me aanvalt. Haar volgende vraag doet me slikken en haar ondertoon ondergaat me niet. Ik was het gewend.
    'En wat gaat jouw dat aan? Hoeveel hij ook betekende voor je, hij was een klootzak en geloof me. Als ik hem niet gedood had en die andere twee jongens hem niet hadden aangevallen, lag jij nu begraven.' Ik kijk haar strak aan. Ik zeg haar maar gewoon de waarheid... Ik kijk haar strak aan, maar houd me wel klaar. Ik had het idee dat ze me zou gaan aanvallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naturawolf schreef:
    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Zijn gesnik stopt en met zijn handen veegt hij over zijn ogen.
    'Hij verdiende het niet,' mompelde ik zacht.
    'Waarom gaan altijd de goede mensen dood en blijven de slechte leven hoewel ze het allesbehalve verdienen?' Hij werpt nog een blik op de grafsteen en baan hem een weg tussen alle grafstenen. Ik weet niet over wie hij het heeft, maar goed. Snel verander ik terug. Mensen zullen het vast raar vinden als ze een leeuw bij een grafsteen zien liggen. Snel loop ik achter hem aan.
    'Ik geef je gelijk.' Zeg ik als ik naast hem loop. 'Waar woon je?' Vraag ik, hopend om hem af te leiden van het feit dat er hier iemand ligt van wie hij houdt.


    Max Owens ~ Lynx

    "Ik geef je gelijk." Ramon ging weer naast me lopen, waardoor ik me minder eenzaam voelde. "Waar woon je?"
    "Niet zo ver het dorp in." We kwamen aan het einde van het kerkhof en even bleef ik staan. Het leek alsof de wind met lange vingers mijn muts probeerde af te trekken. Zachtjes schoof ik hem weer terug op de kruin van mijn hoofd. Als we nu toch terug gingen kon ik even goed wat minder formele kleding aantrekken en nog een paar handschoenen en een sjaal.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Niet zo ver het dorp in.' Ik knik. We komen bij het einde van het kerkhof en even blijft hij staan. Zachtjes schuift hij hem weer terug op de kruin van zijn hoofd. Het ziet er hier heel anders uit dan in het bos. Ik ben al jaren niet buiten het bos geweest, nou ja, niet zo ver buiten het bos. Ik kijk Max aan.
    'Nu mag jij me de weg wijzen.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    "Nu mag jij me de weg wijzen."
    Ik knikte en liep in stilte op kop. De weg was eigenlijk niet zo moeilijk. Aan de kerk rechtdoor en dan links een straatje in. Onze straat werd verlicht door een paar karige lampen die amper licht gaven. Als je er eens een trap tegen zou geven zouden ze waarschijnlijk omvallen. Het was ook duidelijk dat ze al veel doorstaan hadden aan de bruinige kleur van hun metalen omhulsel te zien.
    Ik stopte voor de deur van ons huis, dat niet eens verlicht werd. Door mijn ogen samen te knijpen kon ik zien dat het poortje open stond. Ik gebaarde kort naar Ramon dat hij me kon volgen. Voorzichtig liep ik door het hekje, om in de achtertuin te komen. Een zacht gesnik dat maar van een persoon kon komen weerklonk. Alicia, mijn zeven jarige zusje, zat op het trapje voor de deur. Voorzichtig ging ik naast haar zitten terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg.
    "Max?" klonk het ongeloofwaardig door haar onophoudelijke gesnik heen. "Ik dacht dat je ontvoerd was! Mam wil niet opendoen..."
    Ik trok mijn jas uit en sloeg hem over haar blote armpjes heen. "Zo snel ben je niet van me af. En wat had je nu verwacht van mam?" zei ik vol afgunst.
    Ik viste de sleutel van de achterdeur uit de goot - die te hoog was voor haar om er aan te kunnen - en opende de deur.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 17:00 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'En wat gaat jouw dat aan? Hoeveel hij ook betekende voor je, hij was een klootzak en geloof me. Als ik hem niet gedood had en die andere twee jongens hem niet hadden aangevallen, lag jij nu begraven' zei ze straight to the point.
    Ik beet op mijn lip en keek naar Lewis. Niet aanvallen, niet aanvallen... Ik wendde me weer tot de moordenaar.
    '"Die andere twee jongens" heten toevallig Lewis en Jake. En wat mij het aangaat... Je herkende hem in ieder geval. Ik ken hem al langer dan vandaag om te weten waar hij ongeveer mee bezig was. En ik zou niet begraven liggen. Ik heb namelijk de optie gehad om nog te veranderen in een dingo of gehoorzaam met hem mee te gaan' zei ik kalm.
    Ze had een punt, maar niet al te goed onderbouwd. Ik keek haar vragend aan.
    'Dus...? Waar kende je hem van?'


    I will keep watch.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Hij knikt en loopt in stilte op kop. Hij stopt voor een huis dat niet verlicht woord. Max knijpt zijn ogen samen en hij gebaard kort dat ik hem kan volgen. Voorzichtig loopt hij door het hekje en ik loop achter hem aan. Er klinkt een zacht gesnik. Een schattig meisje zit op het trapje voor de deur. Voorzichtig gaat Max naast haar zitten en slaat zijn armen om haar heen. Dat is vast zijn zusje.
    'Max?'Klinkt het ongeloofwaardig door het onophoudelijke gesnik heen. 'Ik dacht dat je ontvoerd was! Mam wil niet opendoen...'
    Hij trekt zijn jas uit en slaat hem om haar blote armpjes heen.
    'Zo snel ben je niet van me af. En wat had je nu verwacht van mam?' Zegt hij vol afgunst.
    Hij vist een sleutel uit de goot en opent de deur. Ik kijk afwachtend toe.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk haar aan en zuxht diep. 'Denk maar wat je wilt,' zeg ik uiteindelijk en kijk hem aan. Ik zucht diep en bijt op mijn lip. Ik sla mijn dunnen armen over elkaar.
    'Hoe ik Jaimes ken?' Ik kijk haar kwaad aan. 'Ik ken hem omdat hij mijn beste vriendin gebroken heeft, gekwetst, het diepe heeft ingetrokken en uiteindelijk heeft vermoord.' Ik kijk het meisje kwaad aan. 'Zij dacht ook dat ze alles voor hem was. En nu is ze dood.' Ik kijk haar aan. 'Het had jouw ook kunnen overkomen.' Ik kijk haar aan en zucht diep. 'Ik deed het voor best wil. Hij zou ook iemand neerschieten zonder problemen.' Ik kijk haar aan en kijk langs haar heen naar Lewis of Jake.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx

    Ik opende de deur en liep achter Alicia aan naar binnen. Snel draaide ik me om naar Ramon. "Kom maar binnen en doe alsof je thuis bent. Als je honger hebt, er staat eten in de frigo, drinken ook trouwens."
    Door mijn woorden draaide Alicia zich om en knipte ze het licht aan. "Wie is dat?"
    "Een vriend," zei ik. "Pak alles wat je zeker mee wil nemen. We gaan hier weg."
    Ik propte een zaklamp, alle handschoenen en sjaals die ik kon vinden en nog wat extra kleren en truien in een rugzak. Daarbij ook nog een donsdekentje, zodat ik iedereen wel wat kon geven als ze koud hadden. Te eten en drinken nam ik niet mee, bewust.
    In mijn kamer trok ik nog snel een warme broek aan, een trui en een dikke golf. Mijn jas trok ik erover aan. Met nog warme kleren in in mijn handen ging ik terug naar de woonkamer. "Wil je ook?" vroeg ik aan Ramon.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Hij opent de deur en loopt achter zijn zusje aan naar binnen. Snel draait hij zich naar me om.
    'Kom maar binnen en doe alsof je thuis bent. Als je honger hebt, er staat eten in de frigo, drinken ook trouwens.' Ik lach even. Ik ben in geen tijden thuis geweest. Zijn zusje draait zich om en knipt het licht aan.
    'Wie is dat?' Vraagt ze.
    'Een vriend,' zegt hij. 'Pak alles wat je zeker mee wil nemen. We gaan hier weg.' Hij propt een zaklamp, handschoenen en sjaals, extra kleren en truien in een rugzak. Daarbij ook nog een donsdekentje. Hij loopt weg en ik kijk om me heen. Met kleren komt hij terug de woonkamer in.
    'Wil je ook?' Vraagt hij aan me. Ik schud mijn hoofd.
    'Ik ben wel gewend aan de kou. Maar toch bedankt.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Denk maar wat je wilt,' zei ze en ze keek me aan. Ze sloeg haar armen om zich heen.
    'Hoe ik Jaimes ken? Ik ken hem omdat hij mijn beste vriendin gebroken heeft, gekwetst, het diepe heeft ingetrokken en uiteindelijk heeft vermoord' zei ze en ze keek me kwaad aan.
    'Zij dacht ook dat ze alles voor hem was. En nu is ze dood. Het had jouw ook kunnen overkomen.' zei ze en ze zuchtte diep.
    'Ik deed het voor best wil. Hij zou ook iemand neerschieten zonder problemen.'
    Ik beet op mijn lip.
    'Wraak dus' constateerde ik mompelend.
    Ik keek het meisje aan.
    'Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt als jouw vriendin, op het vermoord zijn na. Althans, dat was ik bijna. Dood. Ik denk dat ik weet wie je bedoelt... En ik was helemaal niets voor Jaimes. Dat weet ik zelf ook wel' zei ik kalm, maar met een vleugje onderdrukkende woede.
    Ik zuchtte zacht en ik keek naar Lewis. Hij hield gepaste afstand, wat ik zeer waardeerde.
    'Ik heet Yfory by the way' zei ik tegen het meisje.
    'En hij heet Lewis' zei ik vervolgens.
    Jake was nog steeds weg. Ik begon me af te vragen waar hij bleef.


    I will keep watch.

    Max Owens ~ Lynx

    "Ik ben wel gewend aan de kou. Maar toch bedankt."
    Ik grijnsde. "Bad-ass," grinnikte ik zachtjes. Voor de zekerheid propte ik dat ook nog in mijn rugzak. Alicia kwam terug gelopen. Ik trok haar roze muts over haar oren en hield haar haar jas voor.
    "Moet Femke nu echt mee?" Ik wierp een blik over haar pop, die veel te groot was om in een rugzak te passen. Voorzichtig nam ik haar rugzak aan, die ik begon te doorzoeken. "Alicia, je hebt er alleen maar speelgoed in gestopt. Je hebt ook kleren nodig."
    Alicia keek me onschuldig aan. "Niet eruit doen!"
    Ik schudde lachend mijn hoofd en aaide over haar bol. "Nee, ik stop er nog wel wat kleren bij. Wacht jij hier maar met Ramon."

    [Trouwens, de rest mag ook Alicia besturen, want ik wil geen aparte rol voor haar gaan maken :'D]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 18:08 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    "En hij heet Lewis," hoorde ik Yfory nog zeggen.
    Ik grinnikte. "Ik kan mijn eigen naam ook nog wel zeggen, bedankt."
    Opgelucht omdat ze elkaar niet vermoord hadden voegde ik me bij de groep. Ik haalde mijn hand uit mijn zak en ritste hem veilig dicht. Yfory zou me vast vermoorden als ik haar armband kwijt zou raken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk haar verbaasd aan. 'Waarom zegt iedereen dat het wraak is? Het is gewoon rechtvaardigheid!' Ik kijk Yfory kwaad aan. 'O je wist het?! Waarom ben je dan zo afhankelijk van hem? Waarom zijn jullie allemaal zo naïef?! Willen jullie zo graag dood?! Willen jullie zo graag een gebroken hart. Een kut leven! Wil je het dan allemaal vrijwillig?!' Ik kijk haar hoofdschuddend aan en zet een stap achteruit.
    'Ik begrijp het gewoon niet,' zucht ik. 'Ook al zit ik zelf ook opgeslokt in dat leventje. Nou ja anders, maar ongeveer het zelfde. alleen wil ik eruit!' Ik kijk Yfory kwaad aan. 'En jij bent nu vrij, waarom vier je geen feestje? Die Jaimes gaf geen fuck om je en jij aanbidt hem nog steeds! Wordt wakker!' Ik kijk haar aan en schud weer mijn hoofd. Ik kijk even opzij naar Lewis en kijk hem enkele seconde aan. Had hij geen mening dan? Kon hij haar niet wakker krijgen.
    'Aria,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 18:14 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne