• Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Aangemelde mensen:
    Vampiers:

    - Jennifer woods
    -Nathan Micheals
    -Scarlett Sharp


    Werewolves:
    - Maya Angel Romaro.
    -Danger Belle Katherine Liwe


    Werecats:

    - Rain Thunder
    -Drake Mouse
    - Idrille Mila Chalant
    -

    Witch:
    Vera Hepburn
    Danny Jake Davids.
    Calder Alistair Gold.
    Lynn Withesmith
    Fighters:
    Aurora Trel
    Humans:
    Isaac Benoîte
    Jack Drake Smith.
    Kassandra Summers
    Linkje naar het topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147737&page=1


    Je mag elkaar niet doden tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het karakter, je mag ze niet besturen en of de wonden bepalen.

    Als je je wilt aanmelden:

    Naam character:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Boy/girl:

    Mijn lijstje:
    Naam character: Rain Thunder
    Wat wil je zijn: WERECAT!
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Rain is een stoere meid die wel wat durft ookal rent ze weg van fighters, bang voor werewolfs is ze niet. Ze maakt snel vrienden, maar in gevechten kan zij goed zijn.
    Uiterlijk: Zwart haar, blanke huid een zwart hemd aan en zwarte broek en geen schoenen. Als ze in een kat verandert krijgt ze een helemaal lange zwarte vacht, staart en oren, haar kattenneus word ook zwart. Ze heeft bruine ogen.
    Boy/girl: Girl (H)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:33 ]


    May StarClan light your path.

    Ziet er goed uit Vlad :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Thnxx Danger :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Hehe alsjee ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik vroeg me af of het goed is dat sommige mensen al door gaan naar de volgende dag. Want dan kan ik verder met Jack. Aurora is namelijk in gesprek met BennyRabbit en die is volgens mij op vakantie.
    Dus mag ik met Jack door naar de volgende dag??


    "Rebellion's are build on hope"

    Maar het is nog maar net nacht D:


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Maar het is nog maar net nacht D:


    Credendo Vides

    ja voor sommige. Ik zit al drie paginas mer Aurora in de nacht. En ik wacht wel dan op iedereeen. Het is nu alleen dat ik niet verder kan, omdat Jack slaapt en Aurora in een gesprek zit met iemand opvakatie :\
    En ik wacht dan wek gewoon op de andere mensen. Niet dat het voor Jack dan vijf uur verstrijkt in 1 post....


    "Rebellion's are build on hope"

    Dan moet ik dus ook wachten..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik ga gewoon verder en dan ziet iedereen dat ik me wel gewoon aan de regels hou. :-)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ja, we houden ons toch gewoon aan de regels?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jullie misbruiken het feit dat er niet echt regels zijn.
    In een moeilijkere rpg zouden jullie op deze manier geen dag volhouden.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ja oké. Ik snap je punt. Maar het was niet mijn bedoeling de regels te misbruiken ofzo. En het is moeilijk om te stoppen met een leuk topic omdat de rest nog iets achterligt of op vakantie is. Ik vond dit zelf een leuk topic, echt heel leuk. Kijk je kan het zien hoe je het wilt, maar uiteindelijk probeer k met iedereen rekening te houden en om heel eerlijk te zijn, reageer ik vaak veel. Ik wil niet dat er misverstanden ontstaan en ook geen conflicten tussen mij en de andere mensen die hier aan mee schrijven. Wou ik even duidelijk maken.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik vind deze rpg te leuk voor woorden en daardoor gaat het misschien sneller dan gedacht. En veel mensen zijn misschen weg of hebben nog niet gereageerd. Ik wil geen ruzie ofso met iemand, maar het gaat gewoon sneller dan gedacht. Ik ben ook anderen rpg gewent. Zelf doe ik ook aan rpg op hyves en daar heb je nauwelijks besef van tijd. Hier gaat het gewoon heel anders en daar moet ik weer even aan wennen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een vrouwelijke human en een mannelijke vampier reserveren?


    Succes is the best revenge for everything~ Ed Sheeran

    Misschien als je echt wil posten kun je Jack laten dromen of wakker worden.
    & dit kan beter in kletstopic.

    @LoveDreaming tuurlijk.


    May StarClan light your path.