• Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Aangemelde mensen:
    Vampiers:

    - Jennifer woods
    -Nathan Micheals
    -Scarlett Sharp


    Werewolves:
    - Maya Angel Romaro.
    -Danger Belle Katherine Liwe


    Werecats:

    - Rain Thunder
    -Drake Mouse
    - Idrille Mila Chalant
    -

    Witch:
    Vera Hepburn
    Danny Jake Davids.
    Calder Alistair Gold.
    Lynn Withesmith
    Fighters:
    Aurora Trel
    Humans:
    Isaac Benoîte
    Jack Drake Smith.
    Kassandra Summers
    Linkje naar het topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147737&page=1


    Je mag elkaar niet doden tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het karakter, je mag ze niet besturen en of de wonden bepalen.

    Als je je wilt aanmelden:

    Naam character:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Boy/girl:

    Mijn lijstje:
    Naam character: Rain Thunder
    Wat wil je zijn: WERECAT!
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Rain is een stoere meid die wel wat durft ookal rent ze weg van fighters, bang voor werewolfs is ze niet. Ze maakt snel vrienden, maar in gevechten kan zij goed zijn.
    Uiterlijk: Zwart haar, blanke huid een zwart hemd aan en zwarte broek en geen schoenen. Als ze in een kat verandert krijgt ze een helemaal lange zwarte vacht, staart en oren, haar kattenneus word ook zwart. Ze heeft bruine ogen.
    Boy/girl: Girl (H)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:33 ]


    May StarClan light your path.

    Naam character: Kassandra Summers
    Wat wil je zijn: Human
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Kassandra is een lief meisje dat je altijd kunt vertrouwen. Dit komt omdat ze niet tegen mensen die liegen kan en altijd de waarheid spreekt. Helaas kan dit soms ook een van haar zwake punten zijn. Kassandra is erg verlegen en weet soms niet wat ze moet zeggen als ze plotseling met vreemde in de kamer staat. Vaak kijkt ze dan naar haar schoen en bedenkt ze hoe snel ze daar weg kan komen. Maar als ze eenmaal iemand goed kent is maakt die verlegenheid plaats voor en gek en wild meisje.
    Maar het liefst is Kassandra toch alleen tussen de bloemen. Ze voelt zich daar dan helemaal thuis en kan daar haar gedachten leeg maken. Als ze te veel aan haar hoofd heeft vergeet ze vaak waar ze mee bezig is dus dat naar buiten gaan is voor haar erg handig.
    Uiterlijk+Foto:
    Uiterlijk :


    Kassandra heeft bruin/licht rood haar (In de zon lijkt het roder). Ze heeft meestal een bloem in haar haar. Haar ogen zijn groen en pas daarom ook goed bij haar haar kleur. Kassandra draagt meestal nooit make-up.
    Boy/girl: Girl


    Succes is the best revenge for everything~ Ed Sheeran

    Wat vinden jullie wat ik met Calder moet doen ?
    Vera Hepburn de witch laten voor wie ze is en verder gaan ?


    Credendo Vides

    Naam character: Nathan Micheals
    Wat wil je zijn: Vampier
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Nathan leeft liever op zich zelf en sluit zich daarom vaak af van de andere. Hij zou niet snel open tegen iemand zijn. Dit komt vooral omdat hij vertrouwings problemen heeft. Hoe dat is gekomen is niet erg duidelijk. Zelf vind hij het eigenlijk niet zo erg. Hij kan hierdoor soms wat botter overkomen dan hij eigenlijk is. Dit doet hij zodat mensen hem niet teveel vragen stellen.
    Waarneer Nathan een persoon uiteindelijk vertrouwd begint hij wat losser te worden, maar een foutje en hij is al een deel van het vertrouwen kwijt.
    Uiterlijk:


    Nathan heeft zwart haar wat aan de voorkant weer meer bruin is (geverfd). Zijn ogen zijn bruin en hij heeft een licht gekleurde huid.
    Boy/girl: boy


    Succes is the best revenge for everything~ Ed Sheeran

    Both accepted.

    @DreamerN Weet ik niet. Ze reageert al een tijdje niet meer. Als je echt graag wil posten kun je beter gewoon verder gaan met Calder.


    May StarClan light your path.

    Nieuwe rol voor mij, een vampier.
    ff lijstje invulleh :D

    Naam character: Scarlett Sharp
    Wat wil je zijn: Vampier
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Scarlett is meestal rustig, maar vind het ook leuk om haar vampier krachten te laten zien. Ze woont in een stenen huisje in het bos. Ze vecht meestal met fighters, maar is niet bang om te vluchten als het gevecht te moeilijk wordt.
    Uiterlijk: Bruin lang glad haar, zonder krullen of iets. Rood-oranje kleurige ogen, bij volle maan meestal helemaal rood. Best mager en dun.
    Boy/girl: Girl


    May StarClan light your path.

    Wow allemaal korte personageschetsen XD


    Credendo Vides

    hiiii ik vroeg me af of ik mee mocht doen :)? en als ik mee mag doen, mag ik een witch zijn ^^?


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Naam character: Lynn Withesmith
    Wat wil je zijn: witch
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Lynn is over het algemeen vriendelijk en houd van lekker eten. Ze gebruikt vaak haar krachten om niet op te vallen als ze onder de mensen komt maar ze kan zich prima verdedigen, ze woont in een boomhuisje in het woud. Onder de heksen kan ze een spontaane kletskous zijn maar in het begin kan ze nogal schuw zijn. Lynn is heel bang voor Fighters, ze was verwond door eentje toen ze klein was en heeft een littekens op haar rug en buik aan overgehouden. Ze kan dus soms wantrouwend of afstandelijk lijken als er fighters in de buurt zijn. Lynn verzameld graag noten en bessen in het bos maar komt vaak niet zonder kleerscheuren thuis van deze dagelijks tochtjes (zowel letterlijk als figuurlijk)
    Uiterlijk: Donkerbruin haar. een hartvormig gezicht met blauwe ogen


    Boy/girl: girl

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 20:00 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Geacepteerd, welkom! ^^

    Vanaf nu kunnen er geen witchen meer komen, heb het liefst ook wat meer vampiers en weerwolfen ;s

    i forgot my character died.
    Een plaatsje nog voor heks!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:33 ]


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Geacepteerd, welkom! ^^

    Vanaf nu kunnen er geen witchen meer komen, heb het liefst ook wat meer vampiers en weerwolfen ;s

    i forgot my character died.
    Een plaatsje nog voor heks!


    thankyouuu ^^ alleen kan ik niet beginnen omdat het maximum van 300 bij dat topic is berijkt :(..


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Er is al een 2e topic gemaakt :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    yaaay maar kan iemand me bij dat topic zetten (mijn charcter staat er niet bij)


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    AtticusM schreef:
    (Als ze een witch is denk ik niet dat ze Kassandra kent en je eerste reactie is trouwens iets voor het praattopic. Just saying :))


    oooh owki sorry btw ik ga dat stukje veranderen :)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 15:52 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.