• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iemand voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhh, Rosalie kan naar Liam, Eirwen en Mackenzie komen? Liam wilt zijn excuses wel aanbieden ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oké ik stuur Rosalie er zo heen, moet eerst even de achterstand in halen van 2 dagen niet op Q zijn (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Jawadd Malik
    Ik was zo blij dat Louis ook een kindje wilde. Ik kon echt niet wachten. Mijn ogen werden even groot toen Louis vertelde over Harry. "Tering." Mompelde ik. Ik kon best begrijpen dat Harry er nu doorheen zat. Het was niet niks. Hellemaal niet nu hij zelf net een kind had. "Het zou je maar gebeuren." Ik wreef met mijn neus langs die van Louis. "Maar ik snap best dat Serena boos is. Ik zou ook boos zijn als er opeens iemand voor de deur staat en zegt dat ze al een paar jaar een kind van je heeft." Ik denk dat ik door zou draaien. Ik kuste Louis weer zachtjes en Mijn vingers kriebelde in zijn nek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik knikte op Eirwen's reactie bij Mackenzie. 'Als je een vriend krijgt, zou ik eerst maar wachten' Was ik het er mee eens. Ik wist dat Eirwen het zwaar had, en ik wilde niet dat hetzelfde bij Mackenzie gebeurde. 'Heeft Drake al zijn tanden al?' vroeg Eirwen. 'Niet allemaal, alle melktandjes komen pas als ie tussen de één en twee jaar zit. Maar hij heeft al een aantal tanden en kiezen' vertelde ik knikkend. Vanaf negen maanden kregen baby's al de eerste tandjes. Het zag er echt heel schattig uit bij Drake. Drake sprong op, waggelde een aantal rondjes en plofte bij mij neer. 'Néé. Als jij zo gaat doen, doe ik dat ook' zei ik toen Drake een poging deed om op mijn schoot te komen zitten. Zijn onderlip begon te trillen en gelijk ging ik goed zitten zodat hij vrolijk op me kon klimmen. 'Vooruit dan maar' gaf ik toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Je hebt een raar ventje als zoon, Liam." Grinnikte ik. "Nee, op dit moment ben ik nog happy single. Een baby krijgen is dan ook geen plan, voorlopig. Even van mijn leventje genieten." Glimlachte ik. "Maar ik vermaak me al genoeg met Drake." Glimlachte ik en keek naar de kleine man op mijn schoot. "Dat ik het maar even zeg, zijn raarheid heb je van je vader. Dat denk ik." Zei ik tegen Drake, waarbij hij breed grijnsde. Ik hield mijn hoofd schuin en keek naar Liam en Eirwen. "Ik ben echt de enigste zonder een relatie of zwangerschap." Ik sloeg mezelf op mijn hoofd en kreunde geërgerd. "Maar, ik ben ook jonger." Grijnsde ik voldaan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ghehe, toch iets eerder:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Slome telefoon-.- maar het klopt wel.. Toch? Xd )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eirwen
    Ik grinnekte even. Dit hele schouwspel was echt heel grappig. Vooral toen Drake het toch weer voor elkaar kreeg om op Liam te mogen klimmen. Hij zwichtte ook echt altijd voor zijn kleine manneke. Ik kijk even naar MacKenzie. "Maar het verlijden van zijn vader heeft hij toch echt van zijn moeder. Net als zijn ogen." Ik legde mijn handen om mijn buik en besloot er ook maar bij te gaan zitten. "Niet overhaasten. Dat werkt echt niet. De juiste komt echt nog wel eens langs." sprak ik MacKenzie toe. Owen en Ianto waren me nu met grote ogen aan aan het kijken. "Okay dan, maar niet in de vijver." zei ik tegen ze terwijl ik de riemen af deed. Natuurlijk renden ze bijden direct richting de vijver. het zou ook weer eens niet. Ik zuchtte, wat pijn deed waardoor mijn gezicht weer vertrok, en legde mijn handen zacht op mijn buik. "Toch is het ook wel weer heel bijzonder om een mensje te krijgen die van jou is." Ik aaide zacht over mijn buik met een glimlachje op mijn gezicht. Ookal was ik alleen, ik wilde mijn jochies echt voor geen goud kwijt.


    Bowties were never Cooler

    [Ik wacht anders wel even op Rosalie [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    'Dit word geweldig' zei ik zachtjes en keek met half dromerige blik naar Zayn. Maar die verdween ook al snel weer door het volgende onderwerp. 'Ja, zeg dat wel, en dan nog nagaan dat dat niet alles is' zei ik zachtjes. Ik wilde niet weten hoe het af zou lopen als Harry er echt alleen voor zou staan aangezien hij er nu al doorheen zat. 'We moeten hem helpen waar het kan, mee eens? En zou er niet aan moeten denken dat het gebeurd.' Een zwakke glimlach verscheen op mijn gezicht toen Zayn met zijn neus langs die van mij wreef en drukte snel een kusje op zijn lippen. 'Ik snap het ook wel. Ik zou het namelijk ook zijn, maar vind het oneerlijk dat de schuld alleen op Hazz wordt afgeschoven. Hij wist het ook niet tot dat moment.' Onze reacties zou ik niet willen weten. Ik kuste Zayn weer zachtjes terug en een zachte grinnik verliet mijn mond toen hij met zijn vingers in mijn nek kriebelde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Na een tijdje met Hailey allerlei dingen gedaan te hebben in de speeltuin, loop ik hand in hand met haar richting huis. Dan zie ik Liam, Eirwen en nog een meisje. Eriwen trok net een pijnlijk gezicht. Liam negeerde ik staal. 'Gaat het,' vraag ik haar bezorgd en bijt op mijn lip. Ik kijk haar aan en Hailey zwaait enthousiast naar Eirwen. Zij herkende Eirwen dus nog. Gelukkig. ik glimlach en aai Hailey even over haar bol. Dan kijk ik naar het kleine jongetje die er ook bij is. Wie is dat? Hailey loopt nieuwsgierig naar hem toe. Ik kijk naar Liam, maar iets zeggen tegen hem doe ik niet. Wat moet ik zeggen, bedankt dat je me aan het lot overliet? Nou niet dus... Ik bijt op mijn lip en kijk naar het andere meisje.
    'Rosalie,' stel ik mezelf aan haar voor met een vriendelijke glimlach. Dan kijk ik de andere weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik kijk op en zie een vrouw staan en een meisje liep glimlachend naar Drake toe. "Mackenzie." Glimlachte ik. "Misschien moet je ook zitten, is voor ons allen wat makkelijker." Grinnikte ik en keek toen naar het meisje. Haar ogen leken precies op die van Harry, jaren met ze doorgebracht herkende ik ze meteen. Ik slikte en keek Rosalie aan. "Dit klinkt waarschijnlijk krankzinnig.. Maar ehh.. Laat maar." Mompelde ik uiteindelijk. Ik keek bestuderend naar Rosalie en probeerde een plaatje van Harry in mijn hoofd te krijgen. What?!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Drake? Ja, mooi zo. Ga maar spelen' grinnikte ik toen ie van me af klom. 'Gaat het?' vroeg een stem opeens aan Eirwen. Ik keek omhoog en zag Rosalie. Even zond ik haar een vernietigende blik. Toen zag ik dat Hailey op Drake afliep. 'Ook goed' lachte ik. Na even twijfelen stond ik op. 'Rosalie?' vroeg ik, een beetje met tegenzin. Ik mocht haar nog steeds niet. Ze had heel Hailey's leven, niks tegen Harry gezegd. Triest. 'Het spijt me dat ik zo tegen je uitviel' zuchtte ik en ik keek haar aan. 'Ik had moeten weten dat het moeilijk is om het aan Harry te vertellen. Ik weet hoe moeilijk het is als je, je kind moet zien opgroeien zonder andere ouder' zei ik, dit keer wat zachter. Ik wierp even een blik op Drake die vrolijk aan het spelen was. 'Drake's moeder is twee maanden na zijn geboorte omgekomen bij een vliegtuig ongeluk. Ik heb hem in mijn eentje moeten opvoeden' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    ik keek op toen ik Rosalie hoorde vragen of het ging. Ik knikte. "Redelijk. Ik houd het wel vol." Rosalie en Liam mochten elkaar niet zo en dat was zwak uitgedrukt. Ik mocht ze bijden wel en dat maakte deze situatie vrij moeilijk. Vooral nu ook Drake en Hailey goed overweg leken te gaan. Het zag er echt lief uit de twee kleine mensjes samen te zien spelen. Ik keek naar Liam toen hij zijn verontschuldiging aanbood. Daar was ik wel blij om, maar ik had nooit verwacht wat hij erna zou zeggen. Ik wreef zacht over zijn arm als een soort troost. Ik wist dat het niet veel zou helpen, maar ik wilde zeker weten dat hij wist dat ik er voor hem was. Altijd. Ik boog me even naar Kenzie toe die wat momepelde. Die had vast ook hailey's ogen gezien. "Ja, ze is wie je denkt dat ze is, maar dat leg ik je later nog wel uit." fluisterde ik haar toe. Dat was hier nu echt de tijd niet voor.


    Bowties were never Cooler