• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach vriendelijk naar Mackenzie. Vragend kijk ik haar aan, maar ik weet al wat ze bedoeld. Ik knik als ze laat maar zegt. Ik kijk op als ik Liam hoor en bijt hard op mijn lip. Ik weet niks te zeggen, ik ben npg steeds boos op hem. Hij had nooit zo tegen me uit moeten vallen. 'Harry herinnerde me niet eens,' mompel ik. 'Maar ik wil het er niet meer over hebben ja, hij... Ik weet niet precies wat hij wilt, maar het gaat de goede kant op Liam. En ja, dat is aan de ene kant dankzij jouw, maar aan de andere kant heb je me laten stikken op het belangrijkste moment.' Ik kijk hem kwaad aan. Ik bijt op mijn lip als ik zijn volgende woorden hoor. Mijn lippen maken een 'o' vorm. Ik slik moeilijk. 'Liam....' Ik kijk hem aan. 'Bedankt,' mompel ik en kijk hem aan. Dan kijk ik naar Drake en Hailey en grijns even. Ik kijk er met een tevreden glimlach heen en kijk dan op naar Liam. 'Ik heb het je vergevne, jij mij ook,' vraag ik hem en kijk hem smekend aan en glimlach dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    'Tuurlijk' glimlachte ik. Ik keek even dankend naar Eirwen en ging weer zitten. Rosalie was net zoals mij alleenstaande ouder. Ik wist haar verhaal, zij had het recht om te weten op mijn verhaal. Met een klein glimlachje keek ik naar Hailey en Drake. Ze leken allebei zo gelukkig, niet helemaal begrijpend waarom hun ouders alleen waren. Een tijd zonder problemen. Hadden wij die nog maar. Met een kleine zucht sloot ik mijn ogen en liet ik me achterover vallen. Na even wat neuriën deed ik mijn ogen open. De lucht was licht bewolkt, felle witte wolken vlogen voorbij de horizon. Zon had ik nog niet gezien, het was een wonder als de zon scheen in Londen. Haast onmogelijk in zo'n seizoen. Voor de tweede keer sloot ik mijn ogen en was stil.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte naar Eirwen en zuchtte. Arme Rosalie, vage Harry. Met zijn one night stands, nu haatte ik hem daarvoor. Glimlachend keek ik naar het meisje en Drake, Drake ving mijn blik op en begon naar me toe te rennen. "Nee, nee Dra-a" Voor ik het wist lag ik op mijn rug en Drake lachend op mijn buik. Hij begon me in mijn wang te prikken en begon harder te lachen. "Drake, stop." Ik ging rechtop zitten en tilde Drake op om hem op Liam's schouders te zitten. "Alsjeblieft." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Jawadd Malik
    Ik kroop wat dichter tegen Louis aan en drukten mijn lippen in zijn nek. Ik wilde er niet eens aan denken als het ons zou gebeuren. "Ik hou van je." Fluisterde ik zacht. Na al die tijd was ik nog steeds echt verliefd op Louis en voelde ik altijd kriebels in mijn buik als ik bij hem was. Ik keek hem weer aan en gaf hem een kus. "Wil je echt een kindje met mij?" Vroeg ik met glinsterende ogen. Ik wilde niet dat hij dacht dat ik een grapje ja gemaakt. Ik meende het echt. Ik zag het al hellemaal voor me. Louis en ik samen achter een kinderwagen. Dan zou ik echt de gelukkigste jongen op aarde zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach opgelucht. Even kijk ik nog naar Liam, maar dan wordt mijn aandacht getrokken door het jongetje en Hailey. Ik lach als het jongetje naar Mackenzie rent. Zo te horen Drake. Hailey komt bij mij op schoot zitten en speelt een beetje met mijn haren. Ik lach vrolijk en druk een kus op haar wang. 'Is Drake aardig,' vraag ik haar. Ze knikt van ja en kijkt grijnzend naar Drake. ik glimlach en trek Hailey dicht tegen me aan. 'Mooi,' lach ik en druk nog een kus op haar voorhoofd. 'Wie is er bijna jarig,' fluister ik zacht in haar oor. Ze kijkt me grijnzend aan en wijst naar zichzelf. Ik lach en knik. 'Inderdaad. Wie wil je uitnodigen voor je verjaardag,' vraag ik grijnzend aan haar. Ze lacht en springt van mijn schoot af. Ik kijk toe hoe Hailey naar Drake toe loopt.
    'Wil je op mijn verjaardag komen,' hoor ik haar vragen. Ik lach en kijk vertederd naar mijn lieve dochtertje. Ze kijkt naar me op en glimlach verlegen. Ik steek even mijn duim op. 'Eirwen, wil jij ook komen,' hoor ik haar dan vragen. Ik grinnik. Volgens mijn kregen we het druk, wat ik eigenlijk helemaal niet erg zou vinden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar is Harry eigenlijk hahaa (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik keek gewoon met een grote glimlach op mijn gezicht toe. Dit was gewoon leuk. We waren misschien nu zelfs wel een grotere hoop uitschot bij elkaar, maar ik vond het wel leuk. Plots belaagde Drake MacKenzie weer, die op haar beurt weer Liam uit zijn trans schudde door Drake bij hem te dumpen. Alles was goed. Ik kreeg een scherpe steek in mijn zij en moest plots weer aan het ziekenhuis denken. Ik wilde helemaal niet. Straks moest het geopereert worden en moesten Dan en Finn er gelijk uit... Of moest ik nog 7 weken plat, dat zou ik niet volhouden en dat kon ook helemaal niet omdat ik de komende twee weken nog afspraken had. Het was eigenlijk veels te lekker weer om te piekeren, maar toch kon mijn brein geen rust nemen. Net als Rosalie iets vraagt schiet er nog een scherpe pijn door mijn buik. Ik kreeg het dus nou niet echt goed mee. Dit was echt niet leuk, maar zo kon ik ook niet lopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 23:16 ]


    Bowties were never Cooler

    [die is aan het slapen.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Lol, zou ik Drake zijn eerste woordje laten zeggen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Zou grappig zijn xd )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ooow okeej (: Hahah, slaaplekker Harry (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    Ik lachte even toen Hailey Drake op haar verjaardag vroeg. Al snel hoorde ik Drake knikken. Lachend haalde ik Drake van me af en zette hem op mijn buik neer. 'Weet je, Drakey?' begon ik. Hij keek me nieuwsgierig aan en ik grinnikte. 'Ik snap echt niet waar je al dat rare gedoe vandaan hebt. Niet van Sascha, niet van mij. Volgensmij is er iets mis met je' grijnsde ik. Ik ging weer recht op zitten en drukte een kus op Drake's hoofdje. 'Papa?' vroeg hij. 'Ja?' vroeg ik. Twee seconden later stond ik stil. 'Wacht. Zei hij nou "papa?" vroeg ik hard op. Met grote ogen keek ik naar Drake, die een keer op mijn neus drukte. Ik begon Drake te kietelen waarbij hij het uit schaterde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Like this? ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam en Drake aan en grinnikte. "Ik vrees toch dat hij dat van jou heeft." Grijnsde ik en ging languit op het gras liggen. Ik pakte mijn telefoon en maakte een foto van de lucht om die op Tumblr en Twitter te posten. Het was echt prachtig weer en de vogels begonnen weer te fluiten, dit was het leven waar ik zo op hoopte. Met mijn vrienden en natuurlijk, mooi weer. Zachtjes begon ik een liedje van Avril Lavigne te zingen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik verstrakte mijn greep iets en slaakte een genietend geluidje toen ik zijn lippen in mijn nek voelde. Ik wilde even niet meer aan het onderwerp van net denken. 'Ik ook van jou, Zayn' fluisterde ik net zo zacht terug. Op sommige momenten kon ik nog steeds niet geloven dat het allemaal zo was gelopen. En dat we nu hier zaten en het hadden over een kindje. Het was echt perfect en knikte dan ook zonder twijfel na zijn volgende woorden. 'Ik wil niets liever' antwoordde ik. Zijn glinsterende ogen en dat dit serieus was, maakte me alleen nog maar zekerder van mijn antwoord. Ik zag het allemaal wel voor me, want het kan niets anders dan perfect worden. Mij kon je gelukkig noemen met Zayn in de buurt, maar met nog een kindje zou het plaatje echt helemaal compleet zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer