• hi Quizletters :)
    Een week geleden heeft mijn zus dit filmpje laten zien.



    Het filmpje is de auditie van Jillian bij xfactor.
    Ze werd vroeger gepest en heeft zowat het zelfde meegemaakt als Demi.
    Het is zo'n mooi fimpje...

    Ik werd vroeger ook gepest...
    Als je erover wil praten zeg het me...


    groetjes Citygirlx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik luister nu naar Pat Benatar. Love is a battlefield! WE ARE STRONG! No one can tell us we're wrong! Seeaaarching our hearts for so loooong.
    And yes ik werd vroeger ook wel es gepest omdat ze m'n coolheid niet aan konden jwz.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 13:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeger probeerde andere kinderen mij te pesten. Mijn werkwijze was echter alsvolgt: ik verzamelde bewijs en ging daarmee naar de lerares of schoolleiding. En toen was het meteen over. Dit heb ik vervolgens ook gedaan toen mijn zusje gepest werd. Don't mess with me bullies, you will pay for it.


    Life is hard and then we die

    Ik ben nooit gepest dus weet ook niet echt hoe erg het is..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben gepest, zeker 6 jaar lang. Uiteindelijk heb ik ze van me afgeslagen, want naar de schoolleiding gaan hielp dus alles behalve. Ik kon het zo vaak als ik wilde melden, bewijs of geen bewijs, maar ze deden er geen ruk mee. :Y)

    Ik heb er nog een SA over geschreven: What you did to me

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 13:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik werd in mijn straat jarenlang gepest en op school buitengesloten. Zelfs thuis was ik nooit veilig. Dus ik had nergens een plek waar ik me prettig of veilige voelde of mezelf kon zijn. Jarenlang.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik werd in mijn straat jarenlang gepest en op school buitengesloten. Zelfs thuis was ik nooit veilig. Dus ik had nergens een plek waar ik me prettig of veilige voelde of mezelf kon zijn. Jarenlang.


    wat erg voor je ...
    Ik weet hoe het is om gepest te worden...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    DarkSavior schreef:
    Ik ben gepest, zeker 6 jaar lang. Uiteindelijk heb ik ze van me afgeslagen, want naar de schoolleiding gaan hielp dus alles behalve. Ik kon het zo vaak als ik wilde melden, bewijs of geen bewijs, maar ze deden er geen ruk mee. :Y)

    Ik heb er nog een SA over geschreven: What you did to me
    Ik moet ook zeggen, ik heb heel erg geluk gehad op de basisschool daarmee. Toen ik m'n zusje ging helpen heeft het ook amper gewerkt, uiteindelijk zijn de ergste pesters naar een andere school gegaan, was m'n zusje alleen en is zij uiteindelijk ook naar een andere school gegaan. Maar das wel kut, dat de schoolleiding niets doet. Om dat soort redenen wil ik altijd zelf schoolhoofd worden, om het zelf op te kunnen lossen.


    Life is hard and then we die

    Ik ben zelf 4 jaar gepest geweest. 2 jaar op de basisschool, daar werd niets aan gedaan. 2 jaar op de middelbare. Ze probeerde het op te lossen door 1 keer te dreigen -.-' . Ja, dat werkte veel!
    Maar nu zit ik in een andere klas en krijg ik hulp aangeboden c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nooit gepest.
    Maar dat is meer omdat ik het nooit beschouwde als pesten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik werd zes jaar lang gepest om mijn naam. Het begon eigenlijk meteen met geplaag toen ik mezelf voorstelde in groep één ("Ik ben Jip." "Hé, Jip, waar is Janneke?" Iedereen lachte. Ik vond het niets.), daarna werd het alleen maar erger toen ze merkten dat ik het niet leuk vond om uitgelachen te worden om iets waar ik niets aan kon doen. Ergens ben ik toch wel blij dat het al zo vroeg begon, want daardoor heb ik nooit echt beter gekend en raakte ik er snel aan gewend dat ik gewoon altijd het buitenbeentje was. Samen spelen vond ik toch niets. :Y)
    Inmiddels zit ik op een veel leukere school en draag ik mijn naam met trots, en alle mogelijke varianten erop ook. (Zelfs 'Jip-de-kip-zat-op-de-wip-en-at-een-vlaflip-en-keek-sip'.) (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik werd zes jaar lang gepest om mijn naam. Het begon eigenlijk meteen met geplaag toen ik mezelf voorstelde in groep één ("Ik ben Jip." "Hé, Jip, waar is Janneke?" Iedereen lachte. Ik vond het niets.), daarna werd het alleen maar erger toen ze merkten dat ik het niet leuk vond om uitgelachen te worden om iets waar ik niets aan kon doen. Ergens ben ik toch wel blij dat het al zo vroeg begon, want daardoor heb ik nooit echt beter gekend en raakte ik er snel aan gewend dat ik gewoon altijd het buitenbeentje was. Samen spelen vond ik toch niets. :Y)
    Inmiddels zit ik op een veel leukere school en draag ik mijn naam met trots, en alle mogelijke varianten erop ook. (Zelfs 'Jip-de-kip-zat-op-de-wip-en-at-een-vlaflip-en-keek-sip'.) (krul)
    Pfffff dat is echt flauw. En op een gegeven moment word je er ook helemaal gek van want die grapjes zijn nooit origineel -.-' Heb je dat nu nog steeds wel eens?


    Life is hard and then we die

    Ik ben 2 jaar lang gepest maar niet zo erg want ik was wel iemand die je gewoon een klap uitverkocht. Nu zit ik op een andere school waarvan ik vroeger alleen heb gezeten heb gaat het beter en durven ze me volgensmij niet eens meer uittelokken want ze weten Don't Mess With Me. Ik heb woedeaanvallen daarvoor moest ik met een of andere juf prayen en ringen maken Bullshit gewoon het hielp echt niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Pfffff dat is echt flauw. En op een gegeven moment word je er ook helemaal gek van want die grapjes zijn nooit origineel -.-' Heb je dat nu nog steeds wel eens?

    Ach, om de Jip-en-Janneke klassieker kom je eigenlijk nooit heen, maar inmiddels ben ik die een stap voor door 'ik ben Jip, van Janneke' te zeggen. x'D Maar gelukkig is het wel een heel stuk minder geworden. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ach, om de Jip-en-Janneke klassieker kom je eigenlijk nooit heen, maar inmiddels ben ik die een stap voor door 'ik ben Jip, van Janneke' te zeggen. x'D Maar gelukkig is het wel een heel stuk minder geworden. (:
    Ja precies, zo hou je t leuk :P


    Life is hard and then we die

    Ik ben nooit echt gepest, maar wel buitengesloten.
    Ik denk dat iedereen in z'n leven wel eens te maken krijgt met pesten.
    Het is echt verschrikkelijk dat het gebeurd, maar het zal nooit helemaal gestopt kunnen worden vrees ik.
    Het enige dat we ertegen kunnen doen is zelf sterk zijn en bedenken dat pesters vaak zelf nog ongelukkiger zijn de gepeste zelf.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.