• hi Quizletters :)
    Een week geleden heeft mijn zus dit filmpje laten zien.



    Het filmpje is de auditie van Jillian bij xfactor.
    Ze werd vroeger gepest en heeft zowat het zelfde meegemaakt als Demi.
    Het is zo'n mooi fimpje...

    Ik werd vroeger ook gepest...
    Als je erover wil praten zeg het me...


    groetjes Citygirlx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Drogo schreef:
    Vroeger? Je bent 13, ik betwijfel het als kinderen in de basisschool tegenwoordig echt zo hard zijn dat ze op die leeftijd al andere kinderen gaan pesten.
    Maar ja, ik heb altijd goed kunnen opschieten met iedereen, dus ik weet niet hoe het voelt. Wel een paar flinke ruzies gehad dat de ene de ander gaat zwartmaken met roddels en leugens, maar als je dat echt pesten kan noemen weet ik niet hoor.

    Lol? Ik ben tot de helft van groep 8 gepest, toen pas durfde ik ze van me af te slaan na zeker 2 jaar van gepest. En dat is alweer meer dan 6 jaar geleden. Dus ja, het gebeurd zeer zeker wel.

    En op de middelbare ben ik weer gepest, maar goed dat is een ander verhaal :Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 20:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol? Ik ben tot de helft van groep 8 gepest, toen pas durfde ik ze van me af te slaan na zeker 2 jaar van gepest. En dat is alweer meer dan 6 jaar geleden. Dus ja, het gebeurd zeer zeker wel.

    En op de middelbare ben ik weer gepest, maar goed dat is een ander verhaal :Y)


    Ik zei toch al in een andere reactie dat het bij mij op de basisschool nooit is voorgekomen, dus ik kan me moeilijk voorstellen dat het op andere scholen voorkwam.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Vroeger? Je bent 13, ik betwijfel het als kinderen in de basisschool tegenwoordig echt zo hard zijn dat ze op die leeftijd al andere kinderen gaan pesten.
    Maar ja, ik heb altijd goed kunnen opschieten met iedereen, dus ik weet niet hoe het voelt. Wel een paar flinke ruzies gehad dat de ene de ander gaat zwartmaken met roddels en leugens, maar als je dat echt pesten kan noemen weet ik niet hoor.


    Ik snap niet echt waarom je denkt dat je op dertienjarige leeftijd niet gepest kunt worden. :')

    Ik ben nu dertien en ik werd drie jaar geleden twee jaar gepest - vijfde, zesde leerjaar. Het was niet echt het fysieke pesten, maar ik was een beetje het buitenbeentje van de klas - nu ook nog altijd, eigenlijk - en we zaten maar met zes meisjes in de klas. Het waren echt zo van die tuttebellen, je kent het wel: ze zijn je 'vriendinnen' maar als het er dan eigenlijk echt op aankomt, doen ze alsof ze je niet kennen. Dan was er daar zo één meisje bij dat samen met een jongen de hele klas tegen me opzette. Ik kon niet eens iets over leerstof vragen of ik werd al meteen beledigd of zelfs uitgescholden.

    Op den duur zat ik altijd gewoon achter het hoekje een boek te lezen, en dan zaten ze te zagen dat het mijn eigen schuld was dat ik zo behandeld werd omdat ik niet mee deed met hun idiote spelletjes. Ik ben hoogsensitief, wat inhoudt dat ik gevoeliger ben dan anderen en ook wel wat eenzamer ben, misschien. Op den duur had ik het er zo moeilijk mee dat ik letterlijk bijna elke dag moest overgeven. Ik had krampen van de zenuwen en zag er echt tegen op om naar school te gaan.

    Ik verwijt je niets, maar misschien heb je ergens wel gelijk dat mensen van mijn leeftijdsgroep niet echt 'zwaar' pesten. Dit wil niet zeggen dat de gepeste er niet onder lijdt. Het is verschrikkelijk om als elf-twaalfjarige elke dag opnieuw te moeten opstaan met het gevoel dat je helemaal alleen op de wereld staat.
    Maar ja, ik kan er wel inkomen dat jij daar misschien anders over denkt, niet elke school bevat dezelfde leerlingen - ook omdat het nooit is voorgekomen bij jou, zeg je -, maar mijn zus die nu tweeëntwintig is, werd ook gepest op twaalfjarige leeftijd.

    Uiteindelijk ben ik er wel beter uitgekomen dan de pesters. Althans, zo voel ik me toch.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:31 ]


    help

    Drogo schreef:
    Vroeger? Je bent 13, ik betwijfel het als kinderen in de basisschool tegenwoordig echt zo hard zijn dat ze op die leeftijd al andere kinderen gaan pesten.
    Maar ja, ik heb altijd goed kunnen opschieten met iedereen, dus ik weet niet hoe het voelt. Wel een paar flinke ruzies gehad dat de ene de ander gaat zwartmaken met roddels en leugens, maar als je dat echt pesten kan noemen weet ik niet hoor.

    Ik was 11 en 12 erg hard geperst. Dat was zo erg dat ik in de 1e en 2e van de middelbare opnieuw werd gepest, omdat ik een emotioneel wrak was (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Drogo schreef:
    (...)

    Ik zei toch al in een andere reactie dat het bij mij op de basisschool nooit is voorgekomen, dus ik kan me moeilijk voorstellen dat het op andere scholen voorkwam.

    Die moet ik dan net gemist hebben. Sorry. Jij had dan wel erg veel geluk met je basisschool :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.