• hi Quizletters :)
    Een week geleden heeft mijn zus dit filmpje laten zien.



    Het filmpje is de auditie van Jillian bij xfactor.
    Ze werd vroeger gepest en heeft zowat het zelfde meegemaakt als Demi.
    Het is zo'n mooi fimpje...

    Ik werd vroeger ook gepest...
    Als je erover wil praten zeg het me...


    groetjes Citygirlx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik werd nooit geaccepteerd door anderen (nu nog steeds niet)
    Maar het doet me eigenlijk niet zo veel meer, je accepteert me maar zoals ik ben, en anders heb je gewoon pech

    Ik werd op de basisschool soms wel gepest, maar altijd door een select groepje mensen, nooit door de hele klas, en omdat ik altijd wel goede vriendinnen had, zat ik er niet zo mee.
    Tegenwoordig niet meer, alleen ben ik vorig jaar door een aantal jongens regelmatig voor Nazi uitgescholden omdat ik half Duits ben -.- Nu zit ik gelukkig niet meer bij ze in de klas (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ben ik de enige die haast moest janken om het filmpje? :')

    En ik ben op de basisschool weleens gepest, omdat bij mijn oogleden de aderen heel goed te zien zijn. Dan noemde ze me aliën etc. En ook nerd, omdat ik altijd 9's en 10'en haalde op de basisschool.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    So beautiful. Ik wist gewoon wat ze bedoelde. Had echt tranen in m'n ogen.
    'Aw, you have a heart!'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Jaimes schreef:
    Ben ik de enige die haast moest janken om het filmpje? :')

    En ik ben op de basisschool weleens gepest, omdat bij mijn oogleden de aderen heel goed te zien zijn. Dan noemde ze me aliën etc. En ook nerd, omdat ik altijd 9's en 10'en haalde op de basisschool.


    Nope, had the same thing(cat)

    Ot: Ik ben, net als vele andere mensen hier, erg hard gepest geweest op mijn vorige school.
    Het begon met een meisje, en later werden het twee volledige klassen.
    Gewoon door iemand die een roddel over me had verspreid waarin verteld werd dat ik de vriend van dat ene meisje waar het mee begonnen is, in elkaar geslagen zou hebben.
    Wat dus eigenlijk helemaal niet waar was, met mijn 1m60 kan ik namelijk niet erg veel schade aanrichten.(cat)
    Eerst bleef het gewoon bij schelden, dan kwamen de bedreigingen, dan het duwen en uiteindelijk ben ik in elkaar geslagen door 2 volledige klassen.
    And guess what...het waren allemaal meisjes.
    Het is zelfs zo ver gekomen dat ze mijn haar in brand wilden steken...
    Elke keer als er wat was, meldde ik het aan leerkrachten zelfs aan de directrice maar niemand deed er ooit wat aan, alsof ze me niet eens serieus namen.
    Pas wanneer ik met spoed werd opgenomen, namen mijn ouders het wel serieus op en zijn we een klacht gaan indienen bij de politie.
    Maar die klacht werd uiteindelijk geseponeerd en de pesters kwamen er dus goed van af.

    Er waren wel vriendinnen die me probeerden te helpen, maar als ze dat deden, kregen ze zelf de volle laag en dat wilde ik niet.
    Uiteindelijk ben ik van school veranderd en vorig jaar kwam ik er achter dat het ene meisje dat de oorzaak van al mijn ellende was, zelfs zwaar gepest werd.
    Ze werd depressief, moest naar een psychiater en moet daarbovenop ook nog eens heel wat pillen slikken waardoor ze echt super hard verdikt is.
    Niet netjes van me, maar ik had echt zo iets van...KARMA(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niet echt pesten, ik ben wel altijd het buitenbeentje geweest, ook op de basisschool werd er een hoop over me geroddeld (ik was een jaar of negen, idioten).
    Ik zit nu in de derde, m'n klas is gewoon normaal, die zijn intussen aan me gewend maar ik kan niet door de gang lopen zonder allemaal gezeik naar m'n hoofd te krijgen. En dat is dan m'n eigen schuld, want ik draag kisten, hoop zwart, bandshirts, zelfgemaakte dingen, dus blijkbaar mag dat dan.
    Ik kom net terug van de HEMA, ik kan zelfs daar niet naar binnen stoppen zonder dat een troep verveelde meiden opmerkingen maakt over m'n kisten (en zich daarna verstopt achter een schap om te zien hoe ik met mijn moeder iets drink-.-). Het is niet echt pesten, maar ja - wel vrijheid van hoe je eruit ziet, maar als je afwijkt...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ASTRONAUTx schreef:
    So beautiful. Ik wist gewoon wat ze bedoelde. Had echt tranen in m'n ogen.
    'Aw, you have a heart!'


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Had het filmpje al eens eerder gezien, maar moest weer een aantal traantjes wegvegen.
    Ik ben ook gepest, al was het mijn hele vriendinnengroepje waar de klasgenoten het op gemunt hadden, dus gelukkig was ik niet alleen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik werd door al mijn leeftijd genoten genegeerd vanaf groep 1 tot 6. maar ik ging altijd met oudere kinderen om, geen idee of dat telt als gepest worden.
    na groep 6 op een ander school werd ik niet geaccepteerd. (maar lekker boeien). vmbo werd precies het zelfde op het negeren na. op het mbo precies hetzelfde, maar ik heb een vriendin die ik nu nog steeds ken en dat sinds de vmbo. met haar ging ik hele tijd om. Nu zit ik in de avond op school en we zijn met maar 3 mensen (volwassenen) in de klas.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wow. Echt supermooi.
    En jawel, er werden weleens wat scheldwoorden naar m'n hoofd gegooid, maar ik trok me er niet zoveel wat van aan.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben ook gepest en het heeft mijn leven compleet getekend. Ik kan nog steeds niet normaal kijken naar mezelf zonder dat het woord 'lelijk' in me opkomt. Dit komt omdat mensen me jarenlang lelijk hebben genoemd. Ook ben ik niet gelukkig met mijn lichaam. Ik ben gepest omdat ik geen vrouwelijke vormen zoals de meeste meiden heb. Ik heb slechts cup AA. Ofwel, niks. Ik heb de maat van een tienjarig kind en ik schaam me er kapot voor. Ik haat het als ik in bikini's zwempakken of andere dingen moet lopen die de nadruk daarop leggen. Ik heb zelfs overwogen om eventueel later een operatie te laten uitvoeren, maar ik weet dat het niet haalbaar is omdat zoiets zo'n beetje onbetaalbaar is. Gelukkig heb ik een geweldig lieve vriend die van me houdt zoals ik ben.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 18:01 ]


    26 - 02 - '16

    Op de basisschool werd ik meestal genegeerd, wat ik eigenlijk ook een soort van pesten vond. Als ik iets zei, deden ze net alsof ze me niet hoorde. Ik was gewoon geen medeleerling voor hun, ik bestond voor hun gewoon niet, klaar. En ik kreeg ook heel lang nare opmerkingen over het feit dat ik nog nooit een vriend heb gehad. Mensen zeiden dat het voor mijn leeftijd normaal was om al verschillende relaties te hebben en ze vonden het buitengewoon raar en stom dat ik nog nooit een vriend had gehad. Ze zeiden dagelijks dat het stom was. Waardoor ik het vertrouwen in jongens en in de liefde een lange tijd ben kwijt geraakt.

    Gelukkig heb ik al sinds mijn 11e alleen maar goede klassen en mensen om me heen gehad. (:


    Chaos is a ladder.

    Ach, soms wel een paar een racistische opmerken gekregen, maar nooit echt 'hard' gepest, nee.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb het nooit beschouwd als pesten, meer als buitensluiten. Het ergste is geweest in de eerste van de middelbare, toen had ik echt niemand behalve een vriendin uit de straat, maar die zat niet bij mij op school. Het heeft wel veel met me gedaan en ik ben vorig jaar héél erg veel veranderd. Ik trek veel sneller mijn mond open en als ik eens een keer de enige ben die iets wil, ben ik niet bang daarvoor uit te komen. Ook al wil de klas graag hun proefwerk volgende week, ik geef eerlijk aan dat ik hem deze week al graag wil.
    Ik heb nu ook een twee hele lieve vriendinnen, twee goede vrienden en mijn eigen vriendje is ook gewoon een echte buddy waarbij ik alles kwijt kan. Verder wat vrienden, maar een kleine kring en niet mijn best buddy's waar ik alles mee deel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vroeger? Je bent 13, ik betwijfel het als kinderen in de basisschool tegenwoordig echt zo hard zijn dat ze op die leeftijd al andere kinderen gaan pesten.
    Maar ja, ik heb altijd goed kunnen opschieten met iedereen, dus ik weet niet hoe het voelt. Wel een paar flinke ruzies gehad dat de ene de ander gaat zwartmaken met roddels en leugens, maar als je dat echt pesten kan noemen weet ik niet hoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.