• Hij is eindelijk uit! Wat vinden jullie ervan? Ik vind 'm in ieder geval erg leuk.

    Omfg, wat is dit voor crap?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Omfg, wat is dit voor crap?


    Het is een videoclip van One Direction, als je dat nog niet doorhad.

    Ik vind het wel jammer dat ze dat nummer verpest hebben...
    Mooi idee, maar het is een beetje onzin wat ze aan het begin zeggen. Dit is allemaal in pure kwaliteit met dure camera's opgenomen en dat kost toch flink wat meer dan ze zeggen.


    Your make-up is terrible

    Wardinator schreef:
    (...)

    Het is een videoclip van One Direction, als je dat nog niet doorhad.

    Oh, no shit Sherlock. Ik reageerde op de video.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    Ik vind het wel jammer dat ze dat nummer verpest hebben...
    Mooi idee, maar het is een beetje onzin wat ze aan het begin zeggen. Dit is allemaal in pure kwaliteit met dure camera's opgenomen en dat kost toch flink wat meer dan ze zeggen.


    Het is opgenomen met spiegelreflex-camera's hoor, haha.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh, no shit Sherlock. Ik reageerde op de video.


    Nou ja, iedereen zijn eigen mening hè.

    Oh God, dit is die videoclip met David Cameron. x'D
    Ik ben geen fan en vind hun versie van het nummer om eerlijk te zijn niet zo geweldig, maar dat ze er geld mee willen inzamelen is natuurlijk wel goed. En de Britse premier zit erin, wat het absoluut ook interessant maakt om te kijken. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, wauw. Zelfs ik vind dit onder de maat. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    De scène met de Britse premier vind ik wel grappig! en voor de rest, wat denk je wat ik ga zeggen, LEUK! *O*


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    DarkSavior schreef:
    Omfg, wat is dit voor crap?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Liam trekt wel heel vaak een priceless face haha, vooral als hij dat douchegordijn dichttrekt. Ik vind het wel een nummer dat niet typerend is voor een boyband, zeker niet voor 1D.


    Searching heavens for another earth

    DarkSavior schreef:
    Omfg, wat is dit voor crap?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Is dit gecovered van Blondie? Ik kan 't op het moment niet luisteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je niets hebt met One Direction, hoef je ook niet zo te reageren, jeees.
    Anyway, ik vind 'm in ieder geval erg leuk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    Als je niets hebt met One Direction, hoef je ook niet zo te reageren, jeees.
    Anyway, ik vind 'm in ieder geval erg leuk. (:

    Volgens mij vraagt ze in het topic naar de mening van mensen van het forum. Vervolgens mag niemand wat zeggen tenzij het positief is. /fucklogic.


    ars moriendi