• Hij is eindelijk uit! Wat vinden jullie ervan? Ik vind 'm in ieder geval erg leuk.

    Oeps, ik wilde bewerken, niet citeren.

    Ik ben geen fan van One Direction, maar ik moet zeggen dat ik de clip wel geinig vind. C:

    Ik heb me doodgelachen. Die scene met David Cameron is echt geweldig.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind hem niet geweldig, maar ieder zijn eigen mening (;


    26 - 02 - '16

    Boromir schreef:
    Ik heb me doodgelachen. Die scene met David Cameron is echt geweldig.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Boromir schreef:
    Ik heb me doodgelachen. Die scene met David Cameron is echt geweldig.


    ik ook , just fell off my chair :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    1:13 :')


    Het orakel van Delphi.

    I love it <33333 Echt geweldig! (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    I'm gonna be honest. This sucks...


    Take me to wonderland

    DamnBieber schreef:
    (...)Ze vraagt op de mening van mensen -_-

    OP:
    Ik heb dit volgensmij al eerder gezien eergister en ik vind niet echt een heel leuk nummer. En het feit dat alleen Zayn heeft gedoneerd bewijst ook wel dat Harry,Louis,Niall en Liam gierig zijn voor hun geld. Sowieso ik vind het gewoon belachelijk als je als beroemdheid dingen gaat doen voor een organisatie als JIJ al meer geld op zak hebt dan andere mensen. Dan vind ik donneer zelf.


    Ho. Als ze gierig waren hadden ze niet hun tijd besteedt om in Ghana te gaan rondhangen en geld op te halen voor die kinderen. Ze zijn naar Ghana gegaan om daar kinderen te helpen en lopen ook nog eens het risico om een of andere ziekte te krijgen. -ook al zijn daar medicijnen voor, het is niet bepaald prettig- De jongens hebben allemaal gedoneerd, alleen heeft Zayn meer als de anderen gegeven. Als jij je geld niet wilt uitgeven aan anderen omdat je niet weet waar het terecht komt is dat niet gierig. En misschien is dat wel hun reden om niks te doneren, als ze dat al niet hebben gedaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het filmpje zelf is poep. Vind 't wel goed van ze dat ze hebben gedoneerd etc.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    GEWELDIG! That's all i can say :3


    El Diablo.

    Ik vind het origineel toch net iets... beter, zeg maar. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    DamnBieber schreef:
    Ik heb dit volgensmij al eerder gezien eergister en ik vind niet echt een heel leuk nummer.


    Lijkt me sterk aangezien de video pas vannacht om één uur uit is gekomen.

    Ik vind het wel echt een geweldige video en vind het super wat de jongens allemaal gedaan hebben/doen. Andere sterren kunnen daar een voorbeeld aan nemen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Lijkt me sterk aangezien de video pas vannacht om één uur uit is gekomen.

    Ik vind het wel echt een geweldige video en vind het super wat de jongens allemaal gedaan hebben/doen. Andere sterren kunnen daar een voorbeeld aan nemen.


    1D zijn niet de enige die iets doen voor het goede doel, zowat alle celebs doen dat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered