• Hij is eindelijk uit! Wat vinden jullie ervan? Ik vind 'm in ieder geval erg leuk.

    Ik ben absoluut geen 1D fan en was nogal sceptisch toen ik zag dat het een cover is van Blondie, maar eigenlijk vind ik het best leuk ^^.


    i put the fun in funeral

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Volgens mij vraagt ze in het topic naar de mening van mensen van het forum. Vervolgens mag niemand wat zeggen tenzij het positief is. /fucklogic.


    Ik vind het best als mensen hun mening geven, maar af en toe kan het wel op een iets nettere manier.

    Lelijk. Maar goed, ik hoop dat ze veel geld opgehaald hebben voor de mensen in Afrika.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Lelijk. Maar goed, ik hoop dat ze veel geld opgehaald hebben voor de mensen in Afrika.


    Dat hebben ze zeker gedaan, aangezien de single #1 is in een heleboel landen en Zayn zelf ook nog 500.000 pond heeft gedoneerd (:

    Rossi schreef:
    Als je niets hebt met One Direction, hoef je ook niet zo te reageren, jeees.
    Anyway, ik vind 'm in ieder geval erg leuk. (:

    Lol, ik mag op alles reageren dus doe ik dat ook lekker. Of je dat leuk vind of niet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wardinator schreef:
    (...)

    Dat hebben ze zeker gedaan, aangezien de single #1 is in een heleboel landen en Zayn zelf ook nog 500.000 pond heeft gedoneerd (:

    Dat vind ik dan wel weer heel goed van hem :Y) Hopelijk komt het geld ook echt bij die mensen aan en belandt het niet in de zakken van de organisator, wat meestal het geval is bij Goede Doelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat vind ik dan wel weer heel goed van hem :Y) Hopelijk komt het geld ook echt bij die mensen aan en belandt het niet in de zakken van de organisator, wat meestal het geval is bij Goede Doelen.


    Dat hoop ik ook inderdaad, haha.

    Rossi schreef:
    Als je niets hebt met One Direction, hoef je ook niet zo te reageren, jeees.
    Anyway,
    ik vind 'm in ieder geval erg leuk. (:


    Do what people say you can't.

    Ik vond het hem echt leuk! En ik vindt het ook hartstikke goed dat ze het voor red nose day gedaan hebben! Niall was echt wel heel sexy in de clip(:


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Rossi schreef:
    Als je niets hebt met One Direction, hoef je ook niet zo te reageren, jeees.
    Anyway, ik vind 'm in ieder geval erg leuk. (:
    Ze vraagt op de mening van mensen -_-

    OP:
    Ik heb dit volgensmij al eerder gezien eergister en ik vind niet echt een heel leuk nummer. En het feit dat alleen Zayn heeft gedoneerd bewijst ook wel dat Harry,Louis,Niall en Liam gierig zijn voor hun geld. Sowieso ik vind het gewoon belachelijk als je als beroemdheid dingen gaat doen voor een organisatie als JIJ al meer geld op zak hebt dan andere mensen. Dan vind ik donneer zelf.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het staat op nummer 1 in 63 landen (:
    Zayn heeft een half miljoen gedoneerd aan RednoseDay en daarmee 100.000 levens gered ;)
    Anyways; ik houd van Nialls stukje hehe ;3


    Het orakel van Delphi.

    DamnBieber schreef:
    (...)Ze vraagt op de mening van mensen -_-

    OP:
    Ik heb dit volgensmij al eerder gezien eergister en ik vind niet echt een heel leuk nummer. En het feit dat alleen Zayn heeft gedoneerd bewijst ook wel dat Harry,Louis,Niall en Liam gierig zijn voor hun geld. Sowieso ik vind het gewoon belachelijk als je als beroemdheid dingen gaat doen voor een organisatie als JIJ al meer geld op zak hebt dan andere mensen. Dan vind ik donneer zelf.


    De andere hebben ook gedoneerd alleen Zayn heeft een half miljoen, en dat vindt de media blijkbaar interessanter :?


    Het orakel van Delphi.

    Ik vind het gezang niet echt geweldig, maar ik vind de clip zelf wel leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DamnBieber schreef:
    (...)Ze vraagt op de mening van mensen -_-

    OP:
    Ik heb dit volgensmij al eerder gezien eergister en ik vind niet echt een heel leuk nummer. En het feit dat alleen Zayn heeft gedoneerd bewijst ook wel dat Harry,Louis,Niall en Liam gierig zijn voor hun geld. Sowieso ik vind het gewoon belachelijk als je als beroemdheid dingen gaat doen voor een organisatie als JIJ al meer geld op zak hebt dan andere mensen. Dan vind ik donneer zelf.


    Bij de Red Nose Day is het eigenlijk ook de bedoeling dat je dingen doet, en niet wat geld geeft. Zo hebben ze een liefdadigsheidssingle gemaakt (ook als is het een cover lol), heeft Niall gesponsorde stilte gedaan (oftewel: hij mocht voor een tijd niet praten, waar hij geld voor kreeg, dat weer naar Comic Relief ging) en hebben ze hun eigendommen geveild (Niall bijvoorbeeld zijn eerste gitaar).

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 12:43 ]

    Wardinator schreef:
    (...)

    Bij de Red Nose Day is het eigenlijk ook de bedoeling dat je dingen doet, en niet wat geld geeft. Zo hebben ze een liefdadigsheidssingle gemaakt (ook als is het een cover lol), heeft Niall gesponsorde stilte gedaan (oftewel: hij mocht voor een tijd niet praten, waar hij geld voor kreeg, dat weer naar Comic Relief ging) en hebben ze hun eigendommen geveild (Niall bijvoorbeeld zijn eerste gitaar).