• Hij is eindelijk uit! Wat vinden jullie ervan? Ik vind 'm in ieder geval erg leuk.

    Jemima schreef:
    (...)

    Ook lang niet alle "gewone mensen" geven geld aan goede doelen, waarom zouden celebs dat dan wel moeten doen, alleen maar omdat ze veel geld tot hun beschikking hebben?


    Mag jij vinden natuurlijk, maar ik vind persoonlijk dat als jij miljoenen binnen haalt en het geluk jou financieel zo toelacht, je best wel wat weg mag geven, ja. Natuurlijk is het niet verplicht en horen die mensen zich niet verplicht te voelen, maar het is wel iets wat ik net zo netjes vind en ik zelf ook zou doen als ik de kans had.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik ben blij dat ze dit doen, omdat ze op deze manier in ieder geval een boel mensen bereiken die zich normaal gesproken waarschijnlijk niet bezighouden met goede doelen. Jongere fans/careless fans, maakt niet uit, ze kopen dat nummer waarschijnlijk toch wel--en of die meisjes nu bewust geld doneren of niet, ik durf met zekerheid te zeggen dat die kinderen in Afrika hier echt wat aan gaan hebben.
    En ik vind het clipje juist wel leuk (: Ik denk in ieder geval dat het meer aandacht trekt dan de clips die ze normaal maken en in dit geval lijkt me dat juist wel positief. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Ik ben blij dat ze dit doen, omdat ze op deze manier in ieder geval een boel mensen bereiken die zich normaal gesproken waarschijnlijk niet bezighouden met goede doelen. Jongere fans/careless fans, maakt niet uit, ze kopen dat nummer waarschijnlijk toch wel--en of die meisjes nu bewust geld doneren of niet, ik durf met zekerheid te zeggen dat die kinderen in Afrika hier echt wat aan gaan hebben.
    En ik vind het clipje juist wel leuk (: Ik denk in ieder geval dat het meer aandacht trekt dan de clips die ze normaal maken en in dit geval lijkt me dat juist wel positief. :3


    Dat dus! Het is altijd goed als er weer kinderen geholpen worden.

    ZeroGravity schreef:
    Ik ben blij dat ze dit doen, omdat ze op deze manier in ieder geval een boel mensen bereiken die zich normaal gesproken waarschijnlijk niet bezighouden met goede doelen. Jongere fans/careless fans, maakt niet uit, ze kopen dat nummer waarschijnlijk toch wel--en of die meisjes nu bewust geld doneren of niet, ik durf met zekerheid te zeggen dat die kinderen in Afrika hier echt wat aan gaan hebben.
    En ik vind het clipje juist wel leuk (: Ik denk in ieder geval dat het meer aandacht trekt dan de clips die ze normaal maken en in dit geval lijkt me dat juist wel positief. :3


    •*• Lululu •*•

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Mag jij vinden natuurlijk, maar ik vind persoonlijk dat als jij miljoenen binnen haalt en het geluk jou financieel zo toelacht, je best wel wat weg mag geven, ja. Natuurlijk is het niet verplicht en horen die mensen zich niet verplicht te voelen, maar het is wel iets wat ik net zo netjes vind en ik zelf ook zou doen als ik de kans had.


    Nou, ik vind van niet. (cat) Er gaan elk jaar duizenden miljoenen naar die landen en is er iets verbeterd? Nou, volgens mij niet tot amper. Kan je je geld beter aan andere dingen uitgeven vind ik.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nou, ik vind van niet. (cat) Er gaan elk jaar duizenden miljoenen naar die landen en is er iets verbeterd? Nou, volgens mij niet tot amper. Kan je je geld beter aan andere dingen uitgeven vind ik.


    Of er zelf naartoe gaan met je geld en het daar uitdelen. Dan weet je zeker dat het goed terecht komt.


    26 - 02 - '16

    Dat komt omdat de eigenaren van dat land het geld vaak zelf houden.

    Waarom is deze discussie zo ie zo gaande? Ik dacht dat dit een topic was over 1D hun nieuwe clip niet over waarom je wel of niet geld moet geven aan een land waar mensen het nodig hebben. Iedereen zijn eigen mening, klaar


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Devourer schreef:
    (...)

    Of er zelf naartoe gaan met je geld en het daar uitdelen. Dan weet je zeker dat het goed terecht komt.


    Ja precies


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Coockies schreef:
    Dat komt omdat de eigenaren van dat land het geld vaak zelf houden.

    Waarom is deze discussie zo ie zo gaande? Ik dacht dat dit een topic was over 1D hun nieuwe clip niet over waarom je wel of niet geld moet geven aan een land waar mensen het nodig hebben. Iedereen zijn eigen mening, klaar


    ... dit

    Ik vind de cover niet heel goed :')
    Maar vind het idee wel leuk, en vind het idee van Red Nose Day sowieso heel mooi/goed

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:24 ]


    As travars

    Devourer schreef:
    (...)

    Of er zelf naartoe gaan met je geld en het daar uitdelen. Dan weet je zeker dat het goed terecht komt.


    Tenzij de kinderen aan wie je het geld geeft worden vermoordt door volwassen mannen of vrouwen omdat die het geld willen hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Devourer schreef:
    (...)

    Of er zelf naartoe gaan met je geld en het daar uitdelen. Dan weet je zeker dat het goed terecht komt.


    Natuurlijk, want daar hebben ze ook zoveel aan. (cat) Geld geven ze uit en het is weg, uiteindelijk blijven ze opnieuw met niets zitten en dat is de fout die elke keer gemaakt wordt.


    Your make-up is terrible

    Devourer schreef:
    (...)

    Of er zelf naartoe gaan met je geld en het daar uitdelen. Dan weet je zeker dat het goed terecht komt.


    Dan komt het wel bij de mensen terecht, maar geld wordt uitgegeven en dan hebben ze er uiteindelijk nog niets aan. Scholen en opleidingen kunnen ze namelijk niet echt uitdelen.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Tenzij de kinderen aan wie je het geld geeft worden vermoordt door volwassen mannen of vrouwen omdat die het geld willen hebben.


    Woow Horror verhaal hierzo? (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Woow Horror verhaal hierzo? (:


    Nee, maar het gebeurt wel. Die mensen daar doen alles om een beetje geld te verdienen. Ze deinzen echt niet terug om iemand dood te slaan, hoor. En eerlijk, het zou ook hier in onze landen gebeuren als wij echt zó arm als die mensen daar waren. Als we nu al met messen gaan zwaaien voor geld wil ik niet eens weten wat er gebeurt als wij hier echt het woord 'honger' gaan leren kennen.


    Reading a good book is like taking a journey.