• Hij is eindelijk uit! Wat vinden jullie ervan? Ik vind 'm in ieder geval erg leuk.

    Jaa weet ik. Maar serieus jongens. Waarom voert iedereen deze discussie? Kan je niet beter een heel ander topic daarvoor openen?

    Onrecht in arme landen ofzoiets whaha?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Jaa weet ik. Maar serieus jongens. Waarom voert iedereen deze discussie? Kan je niet beter een heel ander topic daarvoor openen?

    Onrecht in arme landen ofzoiets whaha?

    Omdat dit lied daarvoor gemaakt is. Om er geld voor in te zamelen, daarom voert men deze discussie.


    Take me to wonderland

    Hahha, weet ik, maar toch, volgens mij wijkt het beetje af hahaah. Maar laat maar, ik ga me er niet meer mee bemoeien (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Misschien helpt dit filmpje in de discussie?


    :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Of je steekt het geld natuurlijk in bouwmaterialen die je naar het land heen stuurt met instructeurs en bouwvakkers die helpen om de boel daar weer een beetje op te bouwen.


    26 - 02 - '16

    Clip slaat natuurlijk nergens op, maar wel goed van ze dat ze dit doen.


    Tell me about it, stud.

    Clip is niet super, gezang ook niet, maar ik vind het goed dat ze dit voor die mensen doen. Alleen waarschijnelijk gaat het toch niet helpen

    Devourer schreef:
    Of je steekt het geld natuurlijk in bouwmaterialen die je naar het land heen stuurt met instructeurs en bouwvakkers die helpen om de boel daar weer een beetje op te bouwen.


    Het orakel van Delphi.

    Rossi schreef:
    Als je niets hebt met One Direction, hoef je ook niet zo te reageren, jeees.
    Anyway, ik vind 'm in ieder geval erg leuk. (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Soms he, denk ik van. Dat mensen denken dat Directioners een stelletje dombo's zijn , die achter 5 jongens achter rennen en gillen. Terwijl dat geen eens zo is. Wij zijn ,ja toch wel gillende meiden/jongens die enorm trots zijn op de 5 boys. Het grootste reden is dat ik (vast ook wel meerdere mensen hiero ) Directioner zijn omdat we van hun karakter houden. En als je daar problemen mee hebt is het goed.
    _______________________________________________________________________
    Oke , ik vind het ontzettend knap hoe serieus ik het geschreven heb lol . xd Maar de video is gewoon zoo leuk eh :'D. #Proud

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 17:21 ]