• Hij is eindelijk uit! Wat vinden jullie ervan? Ik vind 'm in ieder geval erg leuk.

    Jemima schreef:
    (...)

    1D zijn niet de enige die iets doen voor het goede doel, zowat alle celebs doen dat.


    Ik zei ook niet dat 1D niet de enige zijn, maar er zijn vast zat sterren die bakken met geld binnen krijgen en er geen cent van weggeven aan een goed doel.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Ik zei ook niet dat 1D niet de enige zijn, maar er zijn vast zat sterren die bakken met geld binnen krijgen en er geen cent van weggeven aan een goed doel.


    Wie weet hebben zij er een bepaalde reden voor. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Ik zei ook niet dat 1D niet de enige zijn, maar er zijn vast zat sterren die bakken met geld binnen krijgen en er geen cent van weggeven aan een goed doel.


    Ook lang niet alle "gewone mensen" geven geld aan goede doelen, waarom zouden celebs dat dan wel moeten doen, alleen maar omdat ze veel geld tot hun beschikking hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    (...)

    Ook lang niet alle "gewone mensen" geven geld aan goede doelen, waarom zouden celebs dat dan wel moeten doen, alleen maar omdat ze veel geld tot hun beschikking hebben?


    Daar ben ik het mee eens; het is natuurlijk erg goed als ze het doen, maar ze zouden zich niet verplicht moeten voelen zoiets te doen.

    Ik vind hem erg leuk. Misschien zelfs leuker dan de videoclip van Kiss you.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik vind hem erg leuk. Misschien zelfs leuker dan de videoclip van Kiss you.


    Deze clip doet me eigenlijk een beetje denken aan One Thing.

    Wardinator schreef:
    (...)

    Deze clip doet me eigenlijk een beetje denken aan One Thing.


    Inderdaad, een beetje omdat je dan ook alleen de jongens ziet en de andere mensen een soort van achtergrond zijn.


    Physics is awesome

    Ga me niet haten om m'n reactie, of dat ik Justin Bieber erbij haal; maar dat was gewoon het eerste dat in me op kwam toen ik het zag.(cat)
    Justin heeft ook zo'n soort video gemaakt, met kinderen etc. Al ging dat wel over Haiti, met het nummer Pray. Maar daar dacht ik gelijk aan toen ik dit zag..

    Anyways; opzich wel leuke video, maar 1D is niet echt mijn smaak.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 16:54 ]

    Bieberen schreef:
    Ga me niet haten om m'n reactie, of dat ik Justin Bieber erbij haal; maar dat was gewoon het eerste dat in me op kwam toen ik het zag.(cat)
    Justin heeft ook zo'n soort video gemaakt, met kinderen etc. Al ging dat wel over Haiti, met het nummer Pray. Maar daar dacht ik gelijk aan toen ik dit zag..

    Anyways; opzich wel leuke video, maar 1D is niet echt mijn smaak.


    Om eerlijk te zijn was dat bij mij ook het eerste waar ik aan dacht, haha. Ook al ben ik totaal geen fan van Justin Bieber.

    Capricious schreef:
    Ik vind het origineel toch net iets... beter, zeg maar. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)


    Als ik eerlijk ben dan ben ik het wel met je eens.


    Physics is awesome

    Wardinator schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn was dat bij mij ook het eerste waar ik aan dacht, haha. Ook al ben ik totaal geen fan van Justin Bieber.

    Fijn dat ik niet de enige ben haha :'D Ik vind t nog al na-geaapt als je het bekijkt tegenover Justin haha. Ach, hun keuze niet de mijnes (:

    Bieberen schreef:
    (...)
    Fijn dat ik niet de enige ben haha :'D Ik vind t nog al na-geaapt als je het bekijkt tegenover Justin haha. Ach, hun keuze niet de mijnes (:


    Dat vind ik dan weer niet, haha. Er zijn wel meer artiesten die videoclips hebben gemaakt met arme kinderen er in, en daarbij is deze niet enkel daarop gericht, en die van Justin wel. Deze "neemt je meer mee" met hun leven, zeg maar, en die van Justin liet je echt zien hoe de kinderen in Haïti het hadden. Nou ja, moeilijk uit te leggen.

    Rossi schreef:
    Als je niets hebt met One Direction, hoef je ook niet zo te reageren, jeees.
    Anyway, ik vind 'm in ieder geval erg leuk. (:


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik vind het liedje leuk, maar ben gewoon geen Directioner. Ik vind hun versie ook de charme van het origineel missen.
    En waarom zo'n ophef over het feit dat het voor een goed doel is? 3/4 van mijn salaris gaat naar een goed doel, maar dat hoeft toch ook niet in de krant. Ze kunnen het toch ook gewoon geven :')

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 17:27 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die