• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tyler

    Vloekend sta ik op. ''Het gaat'' zeg ik gepijnd. Damn me hoofd bonkt echt. Ik doe snel de deur open. Ik grijns naar haar ''Mooie kamer hé Zac en ik hebben hebben het naar onze smaak ingericht'' Ik zet mijn vingers bij mijn lippen en haal ze er dan van af tegelijkertijd roep ik 'Mwah''. De kamer is paars met beyonce posters op de muur en een paar modellen. Met een zucht laat ik me op mijn bed vallen en kijk naar boven. Ja, we hebben een stappelbed en Zac slaapt boven. Ik bedoel ik heb gewoon hoogtevrees. Ik loop weer naar de deur en trek haar verder de kamer in. Ik loop naar mijn bed en laat haar op mijn schoot vallen. Ik wist gewoon zeker dat ze dit nooit had gedaan en bang voor haar uitzattekijken wat ik zal doen. Ik ging recht zitten en feluisterde in haar oor ''Wat gaan we doen''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down || Cheerleader
    Hij begon ook op zijn gitaar te tokkelen en zong dan het refrein mee.
    "I'm out of touch, I'm out of love. I'll pick you up when you're getting down and of all these things I've done I think I love you better now. I'm out of sight, I'm out of mind. I'll do it all for you in time and of all these things I've done I think I love you better now."
    zongen we samen. Zijn gezang was echt Fantasitsch vergelijken met dat van mij ,maar samen was het ook niet mis.
    Austin vergat een stukje te zingen en lachte zachtjes ,waarna hij verder zong. ALs het liedje gedaan was keek ik hem met een glimlachje aan."En wat vond je ervan?"vroeg ik dan lichtjes onzeker. Als ik voor mensen zong ,dan was dat in het cheerlader team en leek het ook meer op geroep eigenlijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias


    'Hmmm, waarschijnlijk wel.' zegt ze, en ik grinnik kort. 'Wat zijn dan jouw "types"?' vraagt ze, en ik kijk haar lachend aan. 'Zo zo, beetje nieuwschierig?' lach ik. Ik denk even na, 'gewoon, meiden waarmee je tenminste een goed gesprek kan voeren, niet echt heel dom en die er natuurlijk wel goed uit zien' lach ik. 'Daarom zijn de cheerleaders al niks voor mij' grinnik ik. Ik kijk haar weer aan en zie dat ze grijnst. 'Ik denk het wel niet.' zegt ze grijnzend en ze bijt op haar lip. Ik lach even zacht, 'ik wil geen hartaanval ofzo krijgen midden in de klas.' lach ik en krab even in mijn nek..


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    'Ik ben nou eenmaal nieuwsgirig, sorry hoor.' zeg ik lachend Ik knik dan als hij vertelt wat zijn "types" zijn en grijns als hij weer begint over de cheeleaders. 'Nou ze missen maar twee dingen van je lijstje, een stel hersens, en de kunst om een goed gesprek te kunnen voeren, maar hun uiterlijk maakt vaak veel goed voor de meeste jongens.' zeg ik dan eerlijk en bijt even licht grijnzend op mijn lip en haal kort mijn schouders op.
    'Maak je maar geen zorgen, ik zal je dan wel reanimeren.' zeg ik lachend.
    Ik zie dan de Directrice binnenkomen en kijk verbaasd op, maar ze begint al snel te praten. 'Hallo jongens jullie zijn vandaag hellemaal vrij want de leraren Scheikunde', Biologie en Geschiedenis zijn ziek. En het heeft geen zin om tot 2 uur te wachten. Maak hier zinnig gebruik van om te brainstormen over het project.' zeg ze en voor nog maar imand zijn mond open kan doenom wat te zeggen is ze al weg.
    Ik wend mijn blik dan weer op Tyler. 'Ziet ernaar uit dat we uit zijn.' zeg ik dan en glimlach even. 'Dus brainstormen over het project?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik liep de kamer in, maar bleef vrij dicht bij de deur staan. De kamer was vrij mooi, maar ook wel jongensachtig. Je kon duidelijk zien dat het de kamer van Tyler en Zac was. Alleen de posters vertelde je al genoeg. Ht was heel raar om daar te zijn, gewoon omdat ik niet had gedacht dat ik ooit in die kamer zou staan, vooral niet vrijwillig en of met toestemming. Hij trok me richting het bed en trok me z'n beetje op schoot. "Wat gaan we doen?" Fluisterde hij. Ik had de neiging om op te staan en gewoon naast hem te gaan zitten en wist eerlijk gezegd niet waarom ik dat niet deed. "Wel, eerst moet mijn staart uit mijn haar, want die zakt uit." Zei ik zacht en haalde voorzichtig het elastiekje uit mijn haar. Daarna keek ik Tyler aan. "En ik denk dat we moeten bespreken wanneer we de talentenjacht willen houden?" Het kwam er meer uit als een vraag dan als een statement, maar dat maakte me even niet uit. Ik was allang blij dat ik normaal iets kon zeggen. "En dan eh... dan moeten we vast en zeker ook nog iets doen." Zei ik en speelde wat met mijn vingers.

    (Ik schrijf zo Austin)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Jay Iglesias

    'Nou ze missen maar twee dingen van je lijstje, een stel hersens, en de kunst om een goed gesprek te kunnen voeren, maar hun uiterlijk maakt vaak veel goed voor de meeste jongens.' zegt ze waarna ze licht grijnzend op haar lip bijt. Ik grinnik even en knik instemmend. ´Wat je zegt.´ zucht ik. ´Moeilijk om zulke meiden te vinden hoor. Of ik stel gewoon te hoge eissen.´ grinnik ik. Opeens komtde directrice binnen en ik luister even. 'Ziet ernaar uit dat we uit zijn.' zegt Anastasia en ze glimlacht even. 'Dus brainstormen over het project?' vraagt ze. Ik knik, ´is goed´ glimlach ik en denk even..


    El Diablo.

    Taylor

    Verbaasd keek ik haar aan. En barste toen in lachen uit. Waarmee ik haar perongeluk van mijn schoot af liet vallen. Mijn lach inhoudend vroeg ik aan haar ''Gaat het''. Ik pak haar hand vast en trek haar dan omhoog. Verbaasd staar ik naar haar handen. Wat zijn die warm. Ik kijk van haar gezicht haar hand naar haar ogen hand ogen hand ogen hand ogen. Op gegeven momten kom ik uit mijn dromen en barst dan weer opnieuw in lachen uit. ''Ha...dd...jj....ee.gggewez....ieen.....town.....jee...vi...flll.....jj...eee.ge..z...i.....c..hh...tt'' Zei ik onduidelijk tegen haar ik keek haar weer serieus aan. Maar vervolgens barste ik weer in lachen uit. Ze dacht serieus dat ik haar wou zoenen ze zij gewoon duidenlijk like we moeten vast en zeker iets anders doen. Ik kijk weer serieus naar haar. Ik klop op mijn bed als een teken dat ze daar moet gaan zitten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik stopte met zingen en vlak daarna ook met spelen. "Ik vond het mooi. Ik vond het echt heel erg mooi. Je kan echt heel erg goed zingen." zei ik oprecht en lachte vrolijk. Ze moest vaker zingen, beter, ze moest in de musical zingen. Dat zou het toch wel zijn, iedereen zou haar willen horen zingen. "Alleen erg jammer dat ik het refrein niet zo goed hoorde, omdat iemand er dus doorheen zong, maar het is echt heel mooi." Complimenteer ik haar. Ik wilde nog zo veel meer zeggen, maar het zou allemaal op hetzelfde neer komen. Ik liet mezelf even van het podium afzakken en ging er tegen een staan. Mijn benen begonnen een beetje naar een te voelen wat wel vaker gebeurde als ik te lang zat. "Ooit zangles gehad?"

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik keek hem even met samen geknepen ogen aan. Ik had mezelf net op tijd op kunnen vangen, anders had hij echt een probleem gehad. Ik ging op het bed zitten en zuchtte diep. "Ik heb echt niks verstaan van wat je net zei, maar umh oke. Nu weet ik zeker dat we naast bespreken wanneer we de talenten jacht gaan doen nog iets anders bespreken." Zei ik met één opgetrokken wenkbrauw en begin weer met mijn vingers te spelen, Het leidde me af en zorgde er vooral voor dat ik niet te veel na ging denken over wat er allemaal in dit bed was gebeurd. "Namelijk waarom je zo op Austin reageerde. En soms zo uit het niets in lachen uitbarst. Ik ben gewoon nieuwsgirig." Zei ik met een schuin hoofd. Ik nam aan dat hij dacht dat ik iets anders had bedoeld met 'iets anders doen'. Ik wilde het eerlijk gezegd niet geloven. Niemand zou zo moeten denken, echt helemaal niemand. Een rilling liep over mijn rug, maar ik keek hem gewoon nog altijd even vrolijk aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down || Cheerleader
    "Ik vond het mooi. Ik vond het echt heel erg mooi. Je kan echt heel erg goed zingen."Lachtte hij vrolijk en ik glimlachte blij.
    "Alleen erg jammer dat ik het refrein niet zo goed hoorde, omdat iemand er dus doorheen zong, maar het is echt heel mooi." zei hij dan. Eerst begreep ik niet echt wat hij bedoelde met iemand anders ,maar dan had ik door dat hij zichzelf bedoelde. "Oh ,ik vond het eigenlijk mooi toen we beiden zongen."zeg ik met een lief glimlachje. Hij liet zichzelf van het podium zakken en leunde er dan tegen.
    "Ooit zangles gehad?" vroeg hij me dan. "Euh een soort van,mijn moeder heeft het me vooral geleerd."zeg ik dan acht. Ik praatte eigenlijk niet graag over het onderwerp 'moeder' Ze had me eigenlijk vanalles geleerd ,ookal had ze tewijnig tijd ervoor. Sinds dat ze er niet meer was er er heel veel veranderd eigenlijk en ikzelf ben ook veranderd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler

    Met open mond kijk ik haar aan. ''Gaat dat jou wat aan? We zien hier om een talentenjacht niet om te praten''' zei ik met ogetrokken wenkbrauwen. Ik gaf haar snel nog een knuffel. Sorry maar dat moest gewoon. Wat is ze dus!! Met zo een dus meisje had ik nog nooit het bed gedeeld. Ik grinik even om mijn gedachten, ''Ik dacht dus dat we catogorieen maken dansen zingen en drama. Tien dollar om je inteschrijven en 5 dollar om te komen kijken'' zelfvoldaan keek ik haar aan. Ik was gewoon slim. En nee geen ego gewoon zelfvertrouwen!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Devourer = Mavis]


    26 - 02 - '16

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    "Ik was gewoon nieuwsgierig. En ik weet zeker dat je een goede reden had." Mompel ik en pak mijn schriftje er weer bij. Ik luisterde even naar Tyler en knikte. Ik schreef het op en daarna schreef ik eronder dat we ook iets te drinken en eten moesten regelen. Het leek mij op zich best wel belangrijk en aangezien we vast ook wel een pauze hadden hadden we het nodig. "Dat is inderdaad een goed idee. Wanneer doen we de audities? Ik dacht deze of volgende week. En dan kunnen we over een maand of ander halve mand de talentenshow houden." Zei ik met een glimlach. Zoals altijd zou ik weer een tien halen. Ik las alle steekwoorden en prijzen nog even door. Daarna rekende ik even snel uit mijn hoofd uit hoeveel het zou kosten. "Hmm, dit moet hallbaar zijn. Dit moet gaan lukken." Ik had er zin in, gewoon te hele talentenjacht. Het was gewoon iets om enthousiast over te zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik vond het toevallig dat zij ook van haar moeder had leren zingen. Ergens vond ik het ook wel cool om iemand te kennen die dat van zijn moeder geleerd had. Ik had zingen ook wel van mijn moeder geleerd, maar een hoop had ik mezelf moeten leren, waaronder hele lage tonen. Ik beet zacht op mijn lip en keek even naar Lynn. "Mijn moeder heeft mij ook leren zingen. Mijn vader heeft mij gitaar leren spelen. Ze zagen er altijd zo gelukkig uit als ze samen zongen en speelden." Zei ik vrolijk en wreef over mijn arm. Mijn gitaar zette ik op de Standaard die op het podium stond en ik liep weer terug naar waar ik eerst stond. "En piano spelen?" Vroeg ik aan haar. Waarschijnlijk had ze dat ook van haar moeder geleerd, maar vragen kon geen kwaad.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler

    Uit blijdschap dat we alles hadden tilde ik Ruby op en draaide rondjes met haar. Toen ik door had wat ik deed zette ik haar op de grond ''WattaFackk''' moppelde ik. Dit is gewoon ziek hoeveel weegt dat kind 20 kilo? Ik hield van dunne meisjes maar dit is gewoon mager. Raar kijk ik haar aan en vraag dan voorzichtig ''Heb je anorexia'' Als ik denk dat ze me niet heeft gehoord praat ik harden ''Heb je anorexia''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Mijn eerste reactie als Tyler me optilt is schrikken. Ik wist niet waarom, ik schrok gewoon. Hiji draaide een par rondjes en zette mij weer neer. "Ja, ja. Ik hou van met beidde benen op de grond te staan." Ik hield niet heel erg van opgetild worden, nooit gedaan ook. Hij keek me even raar aan voordat hij vroeg of ik anorexia heb. Ik schud langzaam, mijn hoofd. "Nee, ik weeg ong. 48 kilo. Ik ben dus te licht, maar ik heb geen anorexia." Zei ik langzaam en pakte mijn schriftje, wat ik had laten vallen, van de grond. "Dus ik denk dat we wel klaar zijn. Mijn kleedgeld is gister binnen gekomen, dus dat moet ik vandaag even op gaan maken. Umh dan zie ik je morgen wel weer op school toch?" Vroeg ik en deed mijn schriftje in mijn tas, waarna ik die optilde en richting de deur liep. Aangezien we toch al zo'n beetje de basis hadden konden we vast wel morgen weer verder gaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Hij beet even op zijn lip en keek me toen aan.
    "mijn moeder heeft mij ook leren zingen.Mijn vader heeft me gitaar leren spelen.Ze zagen er altijd zo gelukkig uit als ze samen zongen.'zei hij en ik glimlachte even.
    Hij wreef over zijn arm,zette daarna zijn gitaar weg en kwan dan weer terug.
    'En piano spelen?'vroeg hij me dan.
    "Ook mijn moeder."zeg ik met een glimlachje.
    "Ze was erg spiciaal voor me."vervolg ik er dan na.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH