• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Beau James Sykes
    "Zo erg dan? Hmm...Dat ligt echt aan degene met wie ik opgescheept zit. Het kan heel erg meevallen, maar het kan ook een verschrikking worden. Deze keer ligt het dus helemaal aan jou, al denk ik dat het wel mee zal vallen." Antwoord ze terwijl ze met mijn vingers op de tafel tikt en tegelijk neuriet. Maar als snel stop ze en worden haar ogen een stuk groter. "Kamerindeling? Meen je dat nu echt? Maar nee, geen idee hoe dat zit." Zegt ze. "Ah, zo een typ." Komt er grijnzend uit mijn mond. "Als je net zo niet oplettend bent als mij zullen we snel genoeg in de problemen komen." Lach ik. Ik haal mijn armen van elkaar en ga recht zitten. "Dus jij bent het meisjes-meisje? Hakjes, korte rokjes, push-up BH's em dat soort dingen? Want als je zo bent, ben ik weg." Beken ik eerlijk, ik kan absoluut niet tegen zulke bitches. Het lik-mijn-vestje typ. Ik kijk haar diep aan, wachtend op een eerlijk antwoord.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:37 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Madelaine Louise Lockwood
    "Ah, zo een typ." Komt er grijnzend uit mijn mond. "Als je net zo niet oplettend bent als mij zullen we snel genoeg in de problemen komen." Lacht Beau en een grijns verschijnt daardoor op mijn gezicht. 'Ja, zo een typ.' Grijns ik. 'Bereid je dan maar voor op problemen, want volgens lijken we best wel op elkaar in die richting.' Nu weet ik zeker dat mijn oordeel van net veel te snel was. "Dus jij bent het meisjes-meisje? Hakjes, korte rokjes, push-up BH's en dat soort dingen? Want als je zo bent, ben ik weg." Bekent hij eerlijk. Gelijk schud ik mijn hoofd. Normaal zou je het zien als een ontkennen, maar deze keer was het doordat het echt niet zo was. 'Echt totaal niet, dus blijf maar gezellig zitten. Ik mag dan wel een cheerleader zijn, maar kan daar niet tegen. De hakken wel, maar dat komt omdat ik anders helemaal zo klein ben.' Antwoord ik eerlijk en blijft Beau aankijken. Het is de waarheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beau James Sykes // muzikant
    Gelijk schudt Madelaine haar hoofd. "Echt totaal niet, dus blijf maar gezellig zitten. Ik mag dan wel een cheerleader zijn, maar kan daar niet tegen. De hakken wel, maar dat komt omdat ik anders helemaal zo klein ben." Voegt ze eraan toe terwijl ze me blijft aankijken. De manier waarop ze haar hoofd schud is dan wel overdreven, maar toch geloof ik haar. "Oké, we zullen zien." Ik kijk naar de klok en zucht even. "Kan de bel gaan? Ik heb geen zin meer in school." Ik kijk weer naar Madelaine en open mijn mond om iets te zeggen. "Ga je mee? Straks even wat eten ergens buiten school? Of moet je met je veel te korte rokje dansen voor het rugby-team?" Het is als een grapje bedoeld, maar je weet maar nooit. Misschien vat ze het wel heel verkeerd op, dan zijn we terug bij nul.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Madelaine Louise Lockwood
    'Daar valt moet veel meer aan toe te voegen, want dat zullen we zeker zien.' zeg ik en volg zijn blik naar de klok. "Kan de bel gaan? Ik heb geen zin meer in school' zegt hij. 'Als je wilt kunnen we nu ook vertrekken. Het kan toch niet lang meer duren, en er is niemand die ons in de gaten houd.' vervolg ik zacht en bijt kort op mijn lip. Niet wetende of Beau het een heel goed plan zou vinden. Ik richt mijn blik weer op Beau en zie dat hij zijn mond opent om iets te zeggen. "Ga je mee? Straks even wat eten ergens buiten school? Of moet je met je veel te korte rokje dansen voor het rugby-team?" Ik grinnikte zacht door zijn laatste woorden. Normaal zou ik er commentaar opleveren, maar ik wist niet waardoor het deze keer anders was. 'Ja gezellig, ga graag mee. Maar zover ik weet niet, en anders moeten ze het maar een dag zonder mij doen.' Antwoord ik met een glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Hey ben er weer. Mag ik even een update?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (Hey ben er weer. Mag ik even een update?)


    (Er is niet veel gebeurt. De groepje zijn bekent gemaakt, daarna de kamerindeleing. Mensen hebben een beetje met elkaar gepraat en nu zit iedereen als het goed is bij Engels.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jay Mason Conner

    Ik luister naar de leraar en teken wat in mijn schrift. Na een tijdje maakt hij de groepjes bekend. "En Jay en Lilith," Eindigt hij. Nee! Ze is... Net als mijn kamergenoot - haar broer - een emo. Ik... Ik pas daar gewoon niet echt bij. Eigenlijk pas ik nergens bij. Ik kijk stiekem naar Ellis. Soms heb ik het idee dat we een soort van hetzelfde meemaken. De bel gaat en ik loop naar Engels. Helemaal achter in de klas ga ik zitten. Ik mag de Engels leraar niet omdat hij me altijd de beurt geeft ook al steek ik nooit mijn hand op. Een vraag schiet me te binnen. Wie neem ik mee naar prom? Op de een of andere manier schier Ellis' meteen mijn hoofd binnen. Ik moet bijna om mezelf lachen. Alsof die met mijn zou willen gaan. Niemand wil eigenlijk met mij gaan. Voor het zelfde geld blijk ik wel gay. Ik besluit een briefje naar Lilith te schrijven over ons project om geld te verdiend voor het prom.

    Hey Lilith,

    Aangezien je nooit oplet, weet je natuurlijk niet dat ik je partner ben bij dat geld ophalen gedoe. We kunnen allebei iets anders doen en elkaar niet eens erover spreken.

    Jay

    Ik loop naar haar toe en dump het briefje in haar hand.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 17:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    Ik hoor haar grinniken na mijn cheque-opmerking en lach ook nog even. 'Ik denk het inderdaad niet, zouden we snel klaar zijn.' grinnikt ze en ik knik. 'Dat wel ja.' lach ik, en kijk haar aan. 'Maar eerlijk gezegd ik heb ook nog geen ideeën, ik denk niemand eigenlijk.' zegt ze grijnzend en ik knik weer. 'Ik denk het ook niet, het enige wat ik weet is dat mensen misschien veel betalen voor mensen die de meest rare dingen doen. Maar ik heb niet zo'n zin om die dingen te doen, en jij denk ik ook niet' lach ik. Ze klapt haar boeken dicht en ik kijk even voor me uit. 'Maar, we verzinnen nog wel wat' grinnik ik...


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    'Liever niet, inderdaad.' zeg ik dan als hij zegt dat mensen vaak veel betalen voor mensen die de meest rare dingen doen, maar we dat waarschijnlijk beide liever niet willen doen. Ik knik dan. 'We zullen er vast wel uit komen, we hebben nog wel even.' zeg ik dan glimlachend.
    'Weetje Tyler, je bent nog best aardig voor een Jock, eerlijk gezegd had ik anders verwacht, want je bent populair en alles en je moet dan samenwerken met een nerd.' zeg ik dan toch eerlijk en bijt even op mijn lip terwijl ik hem van onder mijn wimpers aankijk.
    Ik hoor dan de bel door de school galmen en stop mijn spullen in mijn tas en hang die rond mijn schouder en sta op en kijk weer naar Tyler. We hadden nu Engels en Tyler volgensmij ook dus. 'Kom je mee naar Engels.. ??'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Jay Iglesias

    'Liever niet, inderdaad.' zegt ze en ik kijk haar weer aan. Ze knikt, 'We zullen er vast wel uit komen, we hebben nog wel even.' zegt ze glimlachend en ik knik weer. 'Weetje Tyler, je bent nog best aardig voor een Jock, eerlijk gezegd had ik anders verwacht, want je bent populair en alles en je moet dan samenwerken met een nerd.' zegt ze en ze bijt op haar lip. Ik haal mijn schouders op, 'tja, maar jij bent chill' grinnik ik. Ik hoor opeens de bel en ik sta op. 'Kom je mee naar Engels.. ??' vroeg ze en ik kijk haar aan. 'Ja, is goed' glimlach ik. Ik loop naar de deur en wacht op Anastasia met een glimlach..


    El Diablo.


    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:22 ]

    LoveLaughAnd schreef:
    Kan ik nog een rol maken?
    Ja, dat kan hoor,


    EDIT: Laat maar je hebt het weggehaald

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ik wacht nog even op een reactie van Zac)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nyan schreef:
    Lynn Amilie Mc.Down
    'Uhm mijn partner is Kyra.'zei hij en ik kijk hem geamuseerd aan."Oh dat is leuk."zeg ik met een nep glimlachje.Wat een leugenaar...
    'Jij slaapt toch bij haar op de kamer?' vroeg hij en ik knikte en maakte een instemmend geluidje.
    'Zou je willen vragen wanneer ze aan het project wil werken?'vroeg hij en mijn glimlach werd groter.
    "Omdat jij dat ben vraag ik het haar met plezier."zeg ik zwoel en grijns lichtjes.Dit word zo leuk.

    Taylor Sky Draw



    'Oh dat is leuk' zegt ze met een neplachje. Damn dit loopt verkeerd af ze weet volgensmij al dat ik met Ruby ga. 'Heel leuk'. Haar glimlach werd groter. 'Omdat jij dat bent vraag ik het haar met plezier'. 'Ach je mag het laten ik vraag het zo wel' Met een zelfvoldane blik kijk ik haar aan. Damn die zwoele blik pakt me wel.
    'Wat doe je morgen' vraag ik met een knipoog aan haar. 'Make Some Momeries Tommorow' grijns ik. '7 uur mijn kamer' glimlach ik zwoel naar haar. I mean het is een cheerleader. Cheerleaders zijn altijd hot right?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Cookies had in een ander ropic gemeld dat ze een week is gaan skieën ,dus ze gaat denk ik niet zo rap kunnen reageren :x )
    Lynn Amilie Mc.Down
    'Ah je mag het laten ik vraag het haar zo.'zei hij voldaan en ik grinnik zacht.'Wat doe je morgen?'vroeg hij me dan met een knipoog.
    'Make some memories tomorrow.'grijnsde hij dan en ik giechelde even.
    '7 uur mijn kamer.'zei hij dan zwoel en ik beet even op mijn lip."Hmm."zei ik bedenkelijk.Daarna stond ik op en ging op zijn schoot zitten.Om hem het nog een beetje moeilijker te maken ,schuurde ik expres met mijb kont over zijn plekje en bracht ik mijn lippen erg dicht bij de zijne.
    "Weetje Tyler...Ik ben niet makkelijk te krijgen."zei ik zwoel ,beet weer op mijn lip en ga dan weer op mijn stoel zitten.Dat afspraakje kan hij wel verheten tenzij hij me echt kan overtuigen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH