• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    Meh, vanavond valt af want meneer haalt het niet. ):

    hopelijk morgen meer geluk!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik bedoelde, als iemand zich aanbiedt dat ze dat wel doen als die persoon niet al te lelijk is. Goed, die jongen moet dat ook wel willen, maar de standaard jongen (swagfags of de jongens bij mij op school) zou het zo doen.

    Doe me een lol en zeg niet dat swagfags en de 'battyboys' de standaard jongens zijn. Ik vrees dat je dan gewoon een crap omgeving hebt. Mannen zijn inderdaad makkelijker met seks, maar dat betekent niet dat we met Jan en alleman het bed induiken.
    Zoals Apocalyptic al zei:
    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nah, mannen hebben toch ook nog wel een gevoel voor eigenwaarde, neem ik aan?


    PUKKELxDING schreef:
    Pfff ben benieuwd of ik morgen weer kan, meneer heeft zich aardig nonchalant opgesteld de afgelopen dagen en weinig aandacht aan me besteed. Ik weet niet of ik er dan wel zin in heb ;\

    afstraffen! Geen genade. Gebruik deze kans om hem een beetje door het stof te laten kruipen ;)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 19:11 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik doe een Informatica opleiding dus ik gok dat ik dat soort jongens wel als de "standaard" mag gebruiken. Maar goed, die zijn dus echt vreselijk T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom komt hij vanavond nou niet? Nou moet ik wachten tot morgenavond. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Waarom komt hij vanavond nou niet? Nou moet ik wachten tot morgenavond. D:

    Naawh, dat is echt stom.

    Pak een vibrator :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Naawh, dat is echt stom.

    Pak een vibrator :x


    I don't have one. D: Maar ik wil hem ook gewoon zien. Meh.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    I don't have one. D: Maar ik wil hem ook gewoon zien. Meh.

    Eis van je vriendje dat hij er eentje haalt! Kun je meteen lachen om zijn reactie :Y)
    Of bestel zo'n ding gewoon online. Die pakjes verraden niks en zolang er niemand inkijkt is er niks aan de hand.
    Moet je moeder nou net dat ene pakje open maken :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het zal je maar gebeuren. Een vriendin wou ooit een maid-costume maar die kon ze vanwege haar ouders niet bestellen, of ik dat wilde doen. Komt dat takke ding op het moment dat ik er niet ben en mijn moeder wel.
    Moeder: 'wat zit er eigenlijk in dat pakje?'
    Me: 'Nope.avi'


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Het zal je maar gebeuren. Een vriendin wou ooit een maid-costume maar die kon ze vanwege haar ouders niet bestellen, of ik dat wilde doen. Komt dat takke ding op het moment dat ik er niet ben en mijn moeder wel.
    Moeder: 'wat zit er eigenlijk in dat pakje?'
    Me: 'Nope.avi'

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Omfg. Nou ja, mijn moeder heeft ook de inhoud gezien van ons Basic SM setje. Die is gelukkig luchtig over dat soort dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben blij dat mijn tegenspoed tenminste voor vrolijkheid zorgt :P Maar dat is wel makkelijk ja. Mijn moeder is ook redelijk vrij in dat soort dingen, maar het is knap lastig uit te leggen dat iemand gewoon 'een vriendin' is als je een bijzonder kort maid-kostuum voor haar aanschaft.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Ik ben blij dat mijn tegenspoed tenminste voor vrolijkheid zorgt :P Maar dat is wel makkelijk ja. Mijn moeder is ook redelijk vrij in dat soort dingen, maar het is knap lastig uit te leggen dat iemand gewoon 'een vriendin' is als je een bijzonder kort maid-kostuum voor haar aanschaft.

    Hahahha, ja succes, hahaha. (krul)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 20:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou eigenlijk morgenavond bij mijn vriend blijven slapen, maar ik mag niet komen van zijn ouders omdat ik nog niet helemaal aan de pil ben. Doh!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Omfg. Nou ja, mijn moeder heeft ook de inhoud gezien van ons Basic SM setje. Die is gelukkig luchtig over dat soort dingen.
    De moeder van de mijne heeft ons setje gevonden in zijn kast toen ze zijn kast wilde opruimen. Moet je ook niet doen bij zoons van 24 mama.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)De moeder van de mijne heeft ons setje gevonden in zijn kast toen ze zijn kast wilde opruimen. Moet je ook niet doen bij zoons van 24 mama.

    Heb je nu een relatie met die jongen of is 't een soort van fuckbuddy?
    /Just wonderin' XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Heb je nu een relatie met die jongen of is 't een soort van fuckbuddy?
    /Just wonderin' XD.
    Ja die laatste :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja die laatste :P

    Hahaha trolololo XD.


    No growth of the heart is ever a waste