• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Ah, een leuke tijd gehad? (wbw)

    Gisteren vertelde een meisje me in geuren en kleuren over haar recente ontmaagding en toen begon ik opeens héél even terug te verlangen naar mijn ex. :C Ook al heb ik daar geen seks mee gehad, we zaten er niet ver vanaf. :')
    Meh, stomme gedachtes, ik heb mezelf ook direct erna afgestraft omdat ik verlangde naar iemand die bijna alleen maar negatieve punten had. Stom dat je toch om zo'n iemand geeft en blíjft geven.


    Weet je zeker dat je om hem geeft? Kwam die gedachte juist niet bij je naar boven, omdat je even verlangde naar seks/ander genot? ^^
    Het kan namelijk best zijn dat je ex prima kon zoenen, maar daarnaast gewoon een zak stront was.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je om hem geeft? Kwam die gedachte juist niet bij je naar boven, omdat je even verlangde naar seks/ander genot? ^^
    Het kan namelijk best zijn dat je ex prima kon zoenen, maar daarnaast gewoon een zak stront was.

    Daar zeg je me wat! Zou het ook alleen daar om kunnen draaien? Dan zou het gewoon lust zijn en lust is een stuk minder erg om te voelen voor een ex dan liefde. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Daar zeg je me wat! Zou het ook alleen daar om kunnen draaien? Dan zou het gewoon lust zijn en lust is een stuk minder erg om te voelen voor een ex dan liefde. :'D


    Ik gok erop dat het gewoon lust is. 8D


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Daar zeg je me wat! Zou het ook alleen daar om kunnen draaien? Dan zou het gewoon lust zijn en lust is een stuk minder erg om te voelen voor een ex dan liefde. :'D


    Precies! Denk dat dat het is, al kun je het natuurlijk alleen zelf weten. :3


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Precies! Denk dat dat het is, al kun je het natuurlijk alleen zelf weten. :3

    Ik denk ook eigenlijk alleen terug aan de "intieme" momenten, haha. :'D Voor de rest was het een douchebag met te veel geld die mij alles liet betalen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik denk ook eigenlijk alleen terug aan de "intieme" momenten, haha. :'D Voor de rest was het een douchebag met te veel geld die mij alles liet betalen.


    Da's behoorlijk gierig. :') Maarja, zo zie je maar weer dat liefde en lust vaak twee verschillende dingen zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Da's behoorlijk gierig. :') Maarja, zo zie je maar weer dat liefde en lust vaak twee verschillende dingen zijn.

    Jep. Verschil tussen mij en hem was dat hij minstens een paar ton op zijn rekening heeft staan en ik een paar honderd. :'D
    En toch klaagde hij dat de rijken werden benadeeld.
    Ik zoek dit keer wel een leukere, knappere en aardigere jongen uit. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jep. Verschil tussen mij en hem was dat hij minstens een paar ton op zijn rekening heeft staan en ik een paar honderd. :'D
    En toch klaagde hij dat de rijken werden benadeeld.
    Ik zoek dit keer wel een leukere, knappere en aardigere jongen uit. :'D


    Lijkt me een strak plan. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Trouwens, er is dus en pil die doden heeft veroorzaakt? Ah, de Diane 35 pil... Klik.
    Al die bijwerkingen waar ze het ook altijd over hebben. Scary shit. D:


    You are beautiful, you are love.

    Trouwens, hoe hebben jullie je (ex)vriendjes eigenlijk versierd? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En daarom hoeven seks en liefde niet per se samen te gaan. Het kan prima dat je seks hebt omdat je van iemand houdt maar er is niks mis mee als je met iemand seks hebt omdat je het lekker vindt. Dat betekent niet dat je niet een beetje kieskeurig hoeft te zijn maar je hoeft ook niet celibaat te leven tot je 3 jaar met iemand in een relatie zit. Als jij je bij iemand op je gemak voelt en je wilt meer doen met die persoon, waarom niet?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Barnabas schreef:
    Trouwens, hoe hebben jullie je (ex)vriendjes eigenlijk versierd? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. (:


    Hmm... Het was niet een ex, maar hij wou met me daten (echt een douche), hij vond mijn verlegenheid aantrekkelijk en uiteindelijk bleek dat hij een weddenschap met iemand had om me in bed te krijgen, -- (is 'm niet gelukt op die ene date die we hadden).
    Mijn huidige vond mijn verlegenheid ook schattig. Verder heb ik hem denk ik versierd door nieuwsgierig te zijn, interesse te tonen en begripvol te zijn.
    Niet echt een flirt-techniek ofzo, we konden gewoon heel goed met elkaar praten en begrepen elkaar meteen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 16:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    Trouwens, hoe hebben jullie je (ex)vriendjes eigenlijk versierd? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. (:


    Meestal versierden de jongens mij, maar mijn huidige vriend pakte het heel anders aan. Via vrienden van hem, die mij weer kenden, kwam hij aan mijn naam. Mijn naam zocht hij op - op hyves, waar ik destijds op zat en via daar raakten we aan de praat en wisselden we mailadressen uit. We praatten veel met elkaar en zo is er een click gekomen. Nu ben ik al een jaar en bijna twee maand gelukkig met hem c:


    26 - 02 - '16

    Nikki is degene die mij versierde dus dat moet je aan haar vragen :Y) Ik heb amper tot niks gedaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    (...)

    Hmm... Het was niet een ex, maar hij wou met me daten (echt een douche), hij vond mijn verlegenheid aantrekkelijk en uiteindelijk bleek dat hij een weddenschap met iemand had om me in bed te krijgen, -- (is 'm niet gelukt op die ene date die we hadden).
    Mijn huidige vond mijn verlegenheid ook schattig. Verder heb ik hem denk ik versierd door nieuwsgierig te zijn, interesse te tonen en begripvol te zijn.
    Niet echt een flirt-techniek ofzo, we konden gewoon heel goed met elkaar praten en begrepen elkaar meteen.


    Ik dacht dat, dat soort mannen alleen in films voor kwamen (die een weddenschap af sluiten om in hun bed te krijgen).

    Ik snap overigens wat jullie bedoelen met het verschil tussen lust en liefde maar ik denk niet dat ik het zou doen met iemand die ik niet echt goed ken. Waarschijnlijk zou ik mij heel ongemakkelijk voelen.


    Physics is awesome