• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    Ik heb een haarfetish. En het staat op wiki. WIN.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hair_fetishism


    ^ I could watch this for hours *.* Want to.. touch it @_@

    D':


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Het lijkt me zo... raar. Het idee van seks zonder verplichtingen spreekt natuurlijk elke jongen aan, maar uiteindelijk zullen er toch wel gevoelens ontstaan of ze waren er al en een fuckbuddy relatie-achtig iets maakt dat echt niet beter (krul)


    Goh, we hadden duidelijke afspraken naar elkaar toe en wisten beiden wat we van onze fuckbuddy relatie (als je het een relatie kan noemen XD) verwachtten. Ik vond hem echt een hele leuke jongen, hij was echt knap en ook echt wel tof in de omgang. Heel spontaan en veel zelfvertrouwen. En toch hoe goed het ook klikte en hoe leuk ik hem ook vond, ik wilde geen relatie met hem. Ik was ook zeker niet verliefd op hem, en vice versa. Daarbij hebben we gezegd dat van zodra er meer gevoelens kwamen, we direct stopten. Ook hadden we de afspraak van zodra één van ons iemand anders zou ontmoeten, waarmee we wel een relatie zouden willen, het ook direct gedaan was.
    Het was opzicht wel een leuke tijd , want we gingen veel op date enzo. Hij was dan kapitein en deed dan varen. Voornamelijk voor bruiloften en feesten en zo ben ik ook al een paar keer meegegaan. Het was meer als friends with benefits, en tja, de kans bestaat denk ik wel dat je gevoelens zou kunnen krijgen, maar ik zag die jongen verder totaal niet zo en andersom was dat exact hetzelfde. En dan werkt zoiets perfect XD

    Ik spreek nu wel over ruim 6/7 jaar terug, van voor ik m'n vriend leerde kennen XD Ikzelf vond het destijds echt ideaal, want ik was zelf absoluut niet toe aan een vaste relatie en tja, om telkens weer op 'jacht' te gaan en telkens met een ander in bed te eindigen zag ik ook niet zitten, dat noem ik cheap :'D.
    Whaha toen ik m'n vriend leerde kennen was dat ook niet de bedoeling dat we een relatie zouden krijgen. (met m'n fuckbuddie was het al even gedaan aangezien ik ander werk had gevonden en dus gewoonweg geen tijd meer had. Daarbij had hij dan weer een meisje dichter in de buurt gevonden dus we belden nog wel zo nu en dan, maar meer ook niet XD)
    Ik en m'n vriend werden uiteindelijk aan elkaar voorgesteld door onze ouders (m'n pa tegen hem van dat hij nog een dochter in de aanbieding had en dat hij me dus mocht hebben als hij wilde :'D) en tja, we woonden een uur van elkaar vandaan met de auto en hadden dus echt zoiets van, goh leuk voor een weekendje, maar meer niet. Hij had een paar dagen voor mij nog een meisje afgewezen omdat hij totaal niet toe was aan een relatie. Woensdags waren we aan elkaar voorgesteld door onze ouders en vrijdags werd ik al door hem en zijn pa opgehaald om een weekend te blijven slapen XD
    Zondagmiddag, voordat ik terug naar huis ging, vroeg ik hem dus droog wat nu de verdere bedoeling ging zijn. Of we nog met anderen zouden daten als de kans zich voordeed of niet (we waren er beiden aan uit dat de seks onwijs was en dat het dus niet eenmalig was :'D)
    En tja, zo zijn we dus een beetje aan elkaar blijven plakken en zijn we aankomende mei alweer 6 jaar samen ^_^

    En borsthaar, eender waar haar O.o euhm, dat is een echte nee voor mij! Mjin vriend is gelukkig een puppy zoals ik het altijd zelf zeg en is gezegend met zijn weinige tot geen haargroei. Zelfs in zijn gezicht heeft hij amper iets :'D Een klein donsstreepje dat begint onder zijn navel en naar beneden loopt, heeft hij wel en vind ik dan wel weer onwijs sexy, maar meer moet dat echt niet zijn XD Whaha als ik ergens ook maar een verdwaalde haar aantref bij hem, dan pak ik al m'n pincet :'D Maarja, een verdwaalde haar, eentje alleen is natuurlijk ook gewoon een belachelijk gezicht op z'n borstkas XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hashirama schreef:
    Ik heb een haarfetish. En het staat op wiki. WIN.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hair_fetishism


    ^ I could watch this for hours *.* Want to.. touch it @_@


    Als ik dat zie, vind ik dat toch niet zo mooi. Als ik een vriendje krijg met borsthaar dan zal ik hem wel proberen over te halen om het te scheren.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Als ik dat zie, vind ik dat toch niet zo mooi. Als ik een vriendje krijg met borsthaar dan zal ik hem wel proberen over te halen om het te scheren.


    Don't! Whaha geschoren borsthaar is nog erger drama. Whaha vooral zo als het terugkomt en het zijn van de verrekt belachelijke stoppeltjes of minikorte haartjes. Dat ziet er niet uit en schuurt ook nog eens ontzettend :'D Dan kan je beter zeggen, hou je borsthaar maar XD Een hele vroegere ex deed dat dus ook scheren, maar dat vind ik dus nog erger dan dat hij het liet staan XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik wist dat je 'geilde' op mijn haar, maar ik wist niet dat je hier ook gek op bent haha. Gekke Sammie <3

    Blondes are my favourite *.* But yes, I got a kink for this too *.*
    Tijdens surfkamp was er een jongen met prachtig blond buikhaar dat schitterde in de zon als hij langsliep. He didn't know it, but he gave me such a good time.
    --

    En het is geen onzin! Het is haar. Prachtig, zacht, donzig, aaibaar haar.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 12:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Merrow schreef:
    (...)

    Don't! Whaha geschoren borsthaar is nog erger drama. Whaha vooral zo als het terugkomt en het zijn van de verrekt belachelijke stoppeltjes of minikorte haartjes. Dat ziet er niet uit en schuurt ook nog eens ontzettend :'D Dan kan je beter zeggen, hou je borsthaar maar XD Een hele vroegere ex deed dat dus ook scheren, maar dat vind ik dus nog erger dan dat hij het liet staan XD


    Ja maar dat borsthaar zal ik waarschijnlijk ook drie keer niks vinden. En harsen/waxen is toch iets te pijnlijk, lijkt mij.


    Physics is awesome

    Mij maakt haar eigenlijk weinig uit, haha. Ik hou alleen niet zo van okselhaar.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar dat borsthaar zal ik waarschijnlijk ook drie keer niks vinden. En harsen/waxen is toch iets te pijnlijk, lijkt mij.


    Gehe van dat harsen/waxen voel jijzelf toch niks, dus dan maakt het niet uit of het pijnlijk is :'D

    Nah, haar is gewoon een echte bitch, zowel bij mannen als bij vrouwen. Whaha ik heb m'n benen ooit één keer geharst, maar never nooit meer. Dan zo'n ladyshave/epildeerding gebruikt, maar dat was nog minder een succes. Ik hou van pijn, maar toch niet van die XD Dus ja, ik hou het op scheren, maar het groeit zo snel terug waardoor ik er met momenten echt het schijt in krijg -.-
    I hate hair!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Gehe van dat harsen/waxen voel jijzelf toch niks, dus dan maakt het niet uit of het pijnlijk is :'D

    Nah, haar is gewoon een echte bitch, zowel bij mannen als bij vrouwen. Whaha ik heb m'n benen ooit één keer geharst, maar never nooit meer. Dan zo'n ladyshave/epildeerding gebruikt, maar dat was nog minder een succes. Ik hou van pijn, maar toch niet van die XD Dus ja, ik hou het op scheren, maar het groeit zo snel terug waardoor ik er met momenten echt het schijt in krijg -.-
    I hate hair!
    Daarom scheer ik m'n benen ook niet, ik ben bang dat ik er dik apenhaar voor terugkrijg :P [/niet dat jij dat hebt, ben alleen bang dat dat bij mij gebeurt]


    Life is hard and then we die

    Merrow schreef:
    (...)

    Gehe van dat harsen/waxen voel jijzelf toch niks, dus dan maakt het niet uit of het pijnlijk is :'D

    Nah, haar is gewoon een echte bitch, zowel bij mannen als bij vrouwen. Whaha ik heb m'n benen ooit één keer geharst, maar never nooit meer. Dan zo'n ladyshave/epildeerding gebruikt, maar dat was nog minder een succes. Ik hou van pijn, maar toch niet van die XD Dus ja, ik hou het op scheren, maar het groeit zo snel terug waardoor ik er met momenten echt het schijt in krijg -.-
    I hate hair!


    Maar dan vind ik het gemeen aangezien ik zelf niet hars of wax.

    Ja, dat wel. Het groeit zo snel terug, dat ik echt denk van hoe krijgen die haartjes het voor elkaar?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 13:08 ]


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daarom scheer ik m'n benen ook niet, ik ben bang dat ik er dik apenhaar voor terugkrijg :P [/niet dat jij dat hebt, ben alleen bang dat dat bij mij gebeurt]


    Dik apenhaar :'D Zo zou je het onderhand wel kunnen noemen, helaas -.- Ik ben gezegend met een goed haargen en in de prehistorie zou het zeker geslaagd zijn geweest, maar in de tijden van nu... Bwugh, veel te hatelijk.
    Als je geen tot echt heel weinig haar hebt, raad ik het ook af om te scheren, aangezien het inderdaad veel erger terug komt. Soms wou ik dat ik zo gezegend was, maar gelukkig bestaan er nog scheermesjes dus ik hoef er niet bij te lopen als een bosaapje XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik haat haar ook. Als ik 1 / 2 dagen niet scheer heb ik meteen een snorachtig iets. Het is niet heel veel, maar het is wel echt duidelijk te zien en verneukt hoe ik eruit zie D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is trouwens bewezen dat scheren je beenhaar en stuff niet erger maakt. Dat is een fabeltje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Merrow schreef:
    (...)

    Dik apenhaar :'D Zo zou je het onderhand wel kunnen noemen, helaas -.- Ik ben gezegend met een goed haargen en in de prehistorie zou het zeker geslaagd zijn geweest, maar in de tijden van nu... Bwugh, veel te hatelijk.
    Als je geen tot echt heel weinig haar hebt, raad ik het ook af om te scheren, aangezien het inderdaad veel erger terug komt. Soms wou ik dat ik zo gezegend was, maar gelukkig bestaan er nog scheermesjes dus ik hoef er niet bij te lopen als een bosaapje XD
    Ik ben inderdaad gezegend met blonde donshaartjes die niet te zien zijn :3


    Life is hard and then we die

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar dan vind ik het gemeen aangezien ik zelf niet hars of wax.

    Ja, dat wel. Het groeit zo snel terug, dat ik echt denk van hoe krijgen die haartjes het voor elkaar?


    Ik is evil :Y)

    IIk moet me echt om de dag, a twee dagen scheren -.- Nu, het scheelt dat ik al bijna 6 jaar een relatie heb, en dus kan ik soms nog één dag of twee dagen extra sjoemelen, maar ikzelf vind dat niet echt fijn. Ik bedenk ook altijd van, tja, je zou maar eens onverhoopt op spoed belanden en je hebt je niet geschoren en je krijgt een onwijs sexy arts aan je bed om je te onderzoeken XD

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 13:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”