• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Het is trouwens bewezen dat scheren je beenhaar en stuff niet erger maakt. Dat is een fabeltje.


    Ik heb toch veelal bij vriendinnen gezien vroeger dat ze dus ook licht donshaar hadden, dit begonnen te scheren en het dus iets donkerder en iets dikker terug kwam...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dit gaat heel raar klinken en jullie hebben het recht me raar aan te kijken, maar voor mij zijn seksuele aantrekking en liefde twee aparte dingen. Natuurlijk kun je ze allebei met één iemand hebben, maar dat is mij nog niet gebeurd.
    Bijna een jaar terug nu al, date ik een jongen waar is, als hij niet zo onhygiënisch was geweest, absoluut een relatie mee had kunnen hebben. Maar ik ben iemand die één dingetje ziet wat niet lekker zit, dan zijn de kriebeltjes meteen over. Dus er waren kriebels, maar verder helemaal geen seksuele aantrekking. Terwijl dat met anderen juist andersom is.

    Ik gebruik een epilady voor mijn haartjes. De eerste keer is niet echt een pretje, maar je voelt er steeds minder van omdat je haartjes steeds dunner terug groeien. Ik was elke 3 dagen scheren zat. En over het algemeen kan ik een beetje pijn wel hebben.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 13:38 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dit gaat heel raar klinken en jullie hebben het recht me raar aan te kijken, maar voor mij zijn seksuele aantrekking en liefde twee aparte dingen. Natuurlijk kun je ze allebei met één iemand hebben, maar dat is mij nog niet gebeurd.
    Bijna een jaar terug nu al, date ik een jongen waar is, als hij niet zo onhygiënisch was geweest, absoluut een relatie mee had kunnen hebben. Maar ik ben iemand die één dingetje ziet wat niet lekker zit, dan zijn de kriebeltjes meteen over. Dus er waren kriebels, maar verder helemaal geen seksuele aantrekking. Terwijl dat met anderen juist andersom is.

    Helemaal niet raar. I feel you, girl.


    ars moriendi

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik is evil :Y)

    IIk moet me echt om de dag, a twee dagen scheren -.- Nu, het scheelt dat ik al bijna 6 jaar een relatie heb, en dus kan ik soms nog één dag of twee dagen extra sjoemelen, maar ikzelf vind dat niet echt fijn. Ik bedenk ook altijd van, tja, je zou maar eens onverhoopt op spoed belanden en je hebt je niet geschoren en je krijgt een onwijs sexy arts aan je bed om je te onderzoeken XD


    Niet evil maar ik heb zoiets van als ik het niet doe dan vind ik het niet terecht om het iemand anders het wel te laten doen. Dus als ik een vriendje krijgt dat weigert om zijn oksels scheert dan zal ook mijn oksels ook niet scheren want omgekeerd vind ik het ook niet terecht.

    Mocht ik onverhoopt op de spoed belanden dan denk ik niet dat een sexy arts naar mijn oksels of benen gaat staren om te kijken of daar haartjes zitten.


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    Ik begrijp het idee van fuckbuddies niet zo. Vind het persoonlijk een beetje cheap, no offence.

    I agree.

    En benen scheren doe ik eigenlijk nooit. De haartjes zijn zo blond en kort en ben bang dat als ik scheer ze 10x sneller/langer terug komen.


    You are beautiful, you are love.

    Gezegend is het lot dat ik als man ben geboren. Ik hoef mij op dagelijkse basis slechts bezig te houden met gezichtsbeharing. scheermesje eroverheen en done.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Gezegend is het lot dat ik als man ben geboren. Ik hoef mij op dagelijkse basis slechts bezig te houden met gezichtsbeharing. scheermesje eroverheen en done.


    Away with the ginger beard! Fight for your soul.
    Maar jij ben sowieso al niet erg behaard.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn vriend heeft ook borsthaar en hij vind het vreselijk, maar ik vind het onderhand sexy :3 Eerst moest ik er niks van hebben haha


    -

    Junns schreef:
    (...)

    Away with the ginger beard! Fight for your soul.
    Maar jij ben sowieso al niet erg behaard.

    Valt inderdaad (gelukkig) mee. Ik heb het liever zo dan een soort Ape-man te zijn die "Me want banana" roept terwijl hij, gezeten op een wolkenkrabber, houten tonnen naar beneden gooit,


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Gisteren alleen thuis geweest en het was echt awesome. :9~ Waarom is mijn vriend zo ongelofelijk sexy? :9~:9~:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ah, een leuke tijd gehad? (wbw)

    Gisteren vertelde een meisje me in geuren en kleuren over haar recente ontmaagding en toen begon ik opeens héél even terug te verlangen naar mijn ex. :C Ook al heb ik daar geen seks mee gehad, we zaten er niet ver vanaf. :')
    Meh, stomme gedachtes, ik heb mezelf ook direct erna afgestraft omdat ik verlangde naar iemand die bijna alleen maar negatieve punten had. Stom dat je toch om zo'n iemand geeft en blíjft geven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ah, een leuke tijd gehad? (wbw)

    Gisteren vertelde een meisje me in geuren en kleuren over haar recente ontmaagding en toen begon ik opeens héél even terug te verlangen naar mijn ex. :C Ook al heb ik daar geen seks mee gehad, we zaten er niet ver vanaf. :')
    Meh, stomme gedachtes, ik heb mezelf ook direct erna afgestraft omdat ik verlangde naar iemand die bijna alleen maar negatieve punten had. Stom dat je toch om zo'n iemand geeft en blíjft geven.


    Een heeeeeele leuke tijd ja. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Junns schreef:
    Dit gaat heel raar klinken en jullie hebben het recht me raar aan te kijken, maar voor mij zijn seksuele aantrekking en liefde twee aparte dingen. Natuurlijk kun je ze allebei met één iemand hebben, maar dat is mij nog niet gebeurd.
    Bijna een jaar terug nu al, date ik een jongen waar is, als hij niet zo onhygiënisch was geweest, absoluut een relatie mee had kunnen hebben. Maar ik ben iemand die één dingetje ziet wat niet lekker zit, dan zijn de kriebeltjes meteen over. Dus er waren kriebels, maar verder helemaal geen seksuele aantrekking. Terwijl dat met anderen juist andersom is.

    Ik gebruik een epilady voor mijn haartjes. De eerste keer is niet echt een pretje, maar je voelt er steeds minder van omdat je haartjes steeds dunner terug groeien. Ik was elke 3 dagen scheren zat. En over het algemeen kan ik een beetje pijn wel hebben.


    Nu je dit zo zegt vind ik dat je gelijk hebt. Ik heb er nooit zo overna gedacht, but you're right. En ik denk dat als je écht verliefd bent je dus die twee dingen samen moet hebben. Right?

    Ik scheer mijn benen altijd. Ik durf niet te harsen, in verband met mijn scheenbeschermers uitslag. Ik hockey en krijg verschrikkelijk veel jeuk, dus ookal zien mijn benen er niet uit, ik durf niets anders te doen dan scheren, bang dat mijn huid nóg meer irritaties krijgt.

    O en Donoghue --> Rumpleteazer (virgin)


    Miep

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Een heeeeeele leuke tijd ja. :Y)

    Kunnen we je van het maagdenlijstje schrappen? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Kunnen we je van het maagdenlijstje schrappen? (wbw)


    Nee dat nog niet haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking