• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Magicales schreef:
    (...)

    ( Budd, die namen zijn verwarrend...Daar kom ik nu achter, want ga er de mis mee in x'D )


    (Loll, jij stemde erin mee xD)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    (Loll, jij stemde erin mee xD)


    ( Uhu klopt, maar we spammen weer x'D Wil je gelijk iets plaatsen? *Puppy-ogen*)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    (...)

    ( Uhu klopt, maar we spammen weer x'D Wil je gelijk iets plaatsen? *Puppy-ogen*)


    (We stoppen al, maar ik heb toch al iets geplaatst?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    (We stoppen al, maar ik heb toch al iets geplaatst?)


    ( Niets gezegd :x)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Oh, en jij denkt dat je mij beter kent, dan dat ik mezelf ken? Blijkbaar, want zo te horen komt het daar wel op neer. Volgens mij is ben je niet verliefd op mij geworden, maar juist op de beroemdheid.' Ik beet op mijn onderlip om geen verkeerde dingen te zeggen. Louise haar woorden wilde ik dan ook niet meer horen en was dan ook blij dat ze er niet nog een op inging toen ik weg liep. 'Bel maar als je erachter komt wie ik nu werkelijk ben. Dat dit nu eenmaal mijn gedrag is en niet lieg.' Mijn humeur was nog verder gedaald en tien meter de grond ingezakt. 'De andere zijn er niet meer' antwoordde ik als antwoord op de vraag van Delana, aangezien ze zich zo voorstelde daarnet. Ik klom bij Liam op zijn rug en sloeg mijn armen rond zijn nek. Misschien niet het beste moment, maar was moe, chagrijnig en had behoefte wat vrolijkheid, gek doen en niet te vergeten wat aandacht. 'Dit is echt een droom die uitgekomen is, tenminste ik spreek nu dan over mezelf, want kan natuurlijk niet voor de andere oordelen. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen dromen. Dit is iets wat ik werkelijk geweldig vind.' zei ik bij haar woorden daarvoor nog. 'Het is soms een beetje vermoeiend. We hebben geen tijd voor onszelf en altijd alles bij elkaar, maar je moet niet denken dat we het over jou hebben' voegde ik er snel aan toe. 'Maar het is leuk om je te ontmoeten, Delana.' Ik probeerde zo vrolijk mogelijk te doen, maar dat was nog best moeilijk. Ach, hopelijk vonden ze het niet al te erg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons

    'De andere zijn er niet meer' zegt Louis en ik probeer de ruzie van hem en het andere meisje te vergeten, dat waren mijn zaken niet. Ik knik even. 'Dit is echt een droom die uitgekomen is, tenminste ik spreek nu dan over mezelf, want kan natuurlijk niet voor de andere oordelen. Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen dromen. Dit is iets wat ik werkelijk geweldig vind.' Het is soms een beetje vermoeiend. We hebben geen tijd voor onszelf en altijd alles bij elkaar, maar je moet niet denken dat we het over jou hebben Maar het is leuk om je te ontmoeten, Delana.' Ik bloos even door zijn woorden. "Het is inderdaad erg snel gegaan bij jullie. Ik vond het leuk om te zien hoe vijf vreemde jongens ineens in een week beste vrienden zijn geworden en als broers zijn voor elkaar en hun passie en dromen kunnen delen" zeg ik gemeend en kijk ietswat bezorgd naar Louis. " Is het niet slimmer om dan naar huis te gaan en te gaan slapen of te relaxen ofzo?" stel ik hem zacht voor. "dan houd ik je niet langer op want heey ik heb wel met twee van mijn grootste idolen mogen praten" glimlach ik en haal een hand door mijn haar. "Weet je wat ik me afvraag. Of je nou wel of niet van wortels houd. De ene site zegt van wel en de ander van niet en in de filmpjes weet ik het niet" niewsgierig kijk ik hem aan "Ik vertrouw gewoon geen roddelblad voor je hetzelf pas zegt. Als honderden bladen zouden zeggen dat jullie zou stoppen zou ik het niet geloven. Als ze zouden zeggen dat jullie allemaal homo waren zou ik het pas geloven als je hetzelf had gezegd. Niet dat ik er wat tegen heb want die hebben juist een goede kledingstyle en advies" mompel ik half in gedachte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louise Melody Lockwood
    Ik stop met lopen en bijt op mijn lip. Ziet hij dan echt niet dat het me pijn doet? Of ben ik nou een idioot die aandacht vraagt? Ik draai me om en vermijd zijn blik. "I'm sorry, ik ben gewoon een egoïst." Mompel ik. Ik kijk even naar hem om te kijken of hij nog boos is. "Je haat me nu zeker?" Ik zet een paar stappen in zijn richting. "Het gaat me niet om de fame, als je dat denkt, écht niet. Maar als jij vind dat het over is, dan moet ik dat accepteren..." Ik druk voorzichtig mijn lippen op zijn wang en glimlach waterig naar Delana. "Je lijkt me erg aardig." Na deze woorden draai ik me weer naar Louis. "Als het over is, ga ik wel, maar geef je me nog een kans?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson

    Ik grinnikte zacht toen ze bloosde door mijn woorden. Het was leuk om te zien dat -dat steeds weer bij iemand lukte. 'Dat is het zeker, maar ben blij dat ik er deel vanuit mag maken. Wat je zegt is ook zeker waar, maar het vreemde is dat alle vier de jongens niet als vreemde voelde. Sinds het begin al niet. Verder wat er niet veel aan toe te voegen. Je ontmoet nieuwe mensen en bent bevriend met grote sterren en doet iets wat je leuk vind, en mensen staan achter je. Wat wil je nog meer?' zeg ik met een glimlach. Haar bezorgde blik liet me breder glimlach. Toch nog iemand die iets zag. 'Kon het maar, maar het is niet zo simpel. Straks zal het vanzelf wel weer beter gaan of niet. Daarbij heb ik geen zin om alleen te zijn.' Ik haalde mijn schouders op en plukte ondertussen aan het shirt van Liam aangezien ik iets te doen moest doen. 'Nee joh, het maakt niet uit en je krijgt je kans nog wel om ons en de rest vaker te spreken' beloofde ik. Mijn ogen werden groot en een vrolijke twinkeling verscheen erin. 'Ik ben er gek op, maar dat is me inderdaad ook wel eens opgevallen.' Ja, ik las vaak genoeg dingen over ons. 'Moet je ook niet doen, want de helft is niet waar en wil niet dat je verkeerde dingen gelooft.' Het was goed dat ik geleerd had makkelijk te reageren op haar laatste woorden. Ik keek even naar Louise die iets mompelde en twijfelende of ik het moest geloven. Het was moeilijk aangezien ze me niet aankeek. 'Ik haat je niet, maar vind het moeilijk dat je me niet geloof.' zei ik en keek toe hoe ze een paar stappen mijn richting op zette. Toch bleef ik op Liam zijn rug zitten gezien ik te moe was om nog op mijn eigen benen te staan. 'Je moet zien dat het niet altijd makkelijk is. Als je al hoort dat je mijn karakter zelfs al niet kent.' Ik beet op mijn lip toen ik haar lippen tegen mijn wang voelde. 'Ik zeg niet dat het over is, maar zeg ook niet dat je eens kans krijg. Je moet blijven dat je de kans verdient.' Ik was nooit makkelijk in dingen vergeten of vergeven, tenzij je een van de jongens was. Ook niet altijd, maar dat was anders.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons.
    Hij kijkt me glimlachend aan Dat is het zeker, maar ben blij dat ik er deel vanuit mag maken. Wat je zegt is ook zeker waar, maar het vreemde is dat alle vier de jongens niet als vreemde voelde. Sinds het begin al niet. Verder wat er niet veel aan toe te voegen. Je ontmoet nieuwe mensen en bent bevriend met grote sterren en doet iets wat je leuk vind, en mensen staan achter je. Wat wil je nog meer? ik knik even ten teken dat ik het begreep. Hij leek blij of opgelucht omdat ik bezorgd was.'Kon het maar, maar het is niet zo simpel. Straks zal het vanzelf wel weer beter gaan of niet. Daarbij heb ik geen zin om alleen te zijn.' Ik glimlach en wil bijna zeggen dat ik wel met hem mee wil gaan maar hé ik ben mar een fan.'Nee joh, het maakt niet uit en je krijgt je kans nog wel om ons en de rest vaker te spreken' Ongelovig kijk ik hem even aan, meende hij dat nou "E-echt?" hoopvol kijk ik hem aan. 'Ik ben er gek op, maar dat is me inderdaad ook wel eens opgevallen.' Ja, ik las vaak genoeg dingen over ons. 'Moet je ook niet doen, want de helft is niet waar en wil niet dat je verkeerde dingen gelooft.' ik grinnik even door de twinkeling in zijn ogen "Na dan ga ik je blij maken, ik stond dus buiten te wachten voo rik naar binnen sneekte en ik had een zak mee genomen voor de zekerheid" lachend haal ik een grootte mega zak wortels uit mijn tas "eetsmakelijk" glimlach ik. het meisje kwam binnen en zei dat ik haar erg aardig leek, gelijk begonnen mijn wangen weer te branden. Ik probeerde zo min mogelijk met het gesprek mee te luisteren want iedereen verdient privacy.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louise Melody Lockwood
    "Ik zeg toch niet dat ik je niet geloof?" Vraag ik hem met een lichte twinkeling. Ik kijk even verbaasd. "Als ik blijf verdien ik een tweede kans?" Ik snap het niet echt, maar goed... Wie snapt Lou's logica wel? Ik kijk naar zijn blauwe ogen. "Je gaat moeilijk doen, is het niet?" Vraag ik hem met een grijns. Louis zal me nooit écht vergeven, maar met een beetje geluk kan ik wel in de buurt komen. Ik ga zitten en kijk toe hoe Delana een wortol uit haar tas haalt waardoor ik in de lach schiet. "Sorry." Zeg ik als ik uitgelachen ben. "Wait, ik heb me niet eens voorgesteld." Ik sta op en steek mijn hand naar haar uit. "Louise Lockwood, vriendin van Louis." Dat laatste komt er moeilijk uit, want elk klein foutje kan leiden naar een heftige ruzie tussen ons twee.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louise Melody Lockwood
    "Ik zeg toch niet dat ik je niet geloof?" Vraag ik hem met een lichte twinkeling. Ik kijk even verbaasd. "Als ik blijf verdien ik een tweede kans?" Ik snap het niet echt, maar goed... Wie snapt Lou's logica wel? Ik kijk naar zijn blauwe ogen. "Je gaat moeilijk doen, is het niet?" Vraag ik hem met een grijns. Louis zal me nooit écht vergeven, maar met een beetje geluk kan ik wel in de buurt komen. Ik ga zitten en kijk toe hoe Delana een wortol uit haar tas haalt waardoor ik in de lach schiet. "Sorry." Zeg ik als ik uitgelachen ben. "Wait, ik heb me niet eens voorgesteld." Ik sta op en steek mijn hand naar haar uit. "Louise Lockwood, vriendin van Louis." Dat laatste komt er moeilijk uit, want elk klein foutje kan leiden naar een heftige ruzie tussen ons twee.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson

    Ik glimlachte toen ze knikte als teken dat ze het begreep. 'Het is fijn dat je het begrijpt en je lijkt ook totaal niet op een fan. Tenminste niet zo een die heel de tijd gillend voor ons neus staat, maar iemand waar je een gesprek mee kan voeren. En dat is zeker weten een compliment' zei ik met dezelfde glimlach. Ik wist het niet, maar ik had het idee dat ze het ook echt begreep en niet zomaar knikte. Ik keek haar vragend aan toen ik merkte dat ze iets wilde zeggen na mijn volgende woorden. In deze opzichten was ik echt te nieuwsgierig. 'Tell me' waren dan ook mijn woorden. Ik merkte dat ik langzaam wel iets vrolijker weer werd, maar bleef moe. Ik kon net echt tegen Liam aan in slaap vallen, dan wel, alleen kon ik dat niet maken. Haar ongelovige en hoopvolle blik liet me grinniken en knikken. 'Geloof me maar, want ben honderd procent eerlijk' zei ik. Ik kon wel met dit soort fans overweg en vond het eigenlijk ook niet zo erg meer. "Na dan ga ik je blij maken, ik stond dus buiten te wachten voor ik naar binnen sneekte en ik had een zak mee genomen voor de zekerheid" lachend haal Delana een grootte mega zak wortels uit haar tas. "eetsmakelijk" Met een verbaasde blik stond ik met beide benen op de grond om naar haar toe te lopen. 'Je bent geweldig' riep ik vrolijk en drukte een klein kusje op haar wang waarna ik een wortel uit de zak pakte, en een hap ervan nam. Met de wortel ik mijn mond klom ik weer op Liam zijn rug. Ja, ik zakte dadelijk echt een keer in elkaar doordat ik door de vermoeidheid niet kon blijven staan. Ik keek naar Louise. 'Dat heb ik ook niet gezegd. Ik zei dat je mijn karakter niet kent en daarbij kwam het daar wel net op neer' antwoordde ik en haalde mijn schouders op. 'Daar moet jezelf achterkomen. ik ga niets zeggen en jullie zeggen ook niets.' Met een half opgegeten wortel wees ik naar Delana en Liam voor ik er weer een hap van nam. 'Nee, ik wil weten hoe goed je me kent en misschien toch een beetje moeilijk' antwoordde ik. Het is nooit makkelijk om het met mij goed te maken, maar niet onmogelijk. 'Lach de wortels niet uit' zei ik doodserieus en maakte ene 'grrr' geluid.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 21:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (kan ik nog ergens echt op reageren?)

    quin98 schreef:
    (kan ik nog ergens echt op reageren?)


    ( uhh de gestelde vragen van Delana en e reactie van Liam zelf op haar en Lou die op het moment niet te vrolijk us en daarom bij Liam op zijn rug geklommen is. Anders zou ik het zo niet gelijk weten(: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hmm oke ga kijken weet nit of ik vandaag nog reageer]