• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Is mijn perso goedgekeurd?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Is mijn perso goedgekeurd?


    (Haakjes aub. En dat heb ik bij het rollentopic vermeldt. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (oe sorry lol... Ehm hoe kan ik het beste starten)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik weet het niet zo goed. Ik heb er al voor gezorgd dat Zayn al te horen heeft gekregen dat hij een vriendin moet gaan zoeken. Miss dat ze straks naar binnen is geglipt in de studio ouzo. dat ze zo met elkaar in aanraking komen ofso. -het was een fan toch, als ik het goed heb?-]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oki

    Delana Simons

    Met grootte ogen keek ik rond. Hier zaten mijn grootte idolen blijkbaar. Vluchtig keek ik om me heen en sprint naar binnen. Ik begin te giechelen. Snel ren ik een trap omhoog en kijk rond. Niemand te zien. Ineens ging mijn mobiel af 'hi we are One Direction. Some one is calling you' beschAmd nsem ik snel op 'hoi....ja oke doei' snel hang ik op in de hoop dat niemand het hoorde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louise Melody Lockwood
    Ik pak nog snel mijn tas en loop naar buiten. Ik trek de deur in het slot en loop weg. Snel zet ik mijn capouchon over mijn hoofd en haal een zonnebril tevoorschijn die ik voor mijn blauwe ogen shuif. Ik haal een frappuchino caramel en loop richting de studio waar Louis hoort te zijn. Al snel is mijn frapuchino op waardoor ik hem weg gooi. Ik loop door het park en voel het natte gras tegen mijn zwarte All Stars leunen. Ik loop snel verder voor ik doorweekte schoenem krijg en zie het gebouw al. Ik trek een sprintje om zo snel mogelijk langs de media te kunnen. Ik open de deur en trek hem meteen weer dicht. Als ik binnen ben haal ik de zonnebril weg en doe mijn capouchon af. Ik loop richting een van de kamers en hoor Lou's stem al. Ik kijk om het hoekje en mijn ogen worden groot als ik Louis en Liam zie. "W..Wat?" Komt er verbaasd uit mijn mond.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Depay schreef:

    Melanie Kiara Mancini
    'Harry, ga maar slapen.' zei Luciana tegen Harry. Ja, haar kende ik wel. Ze had nooit echt een goede indruk op me gemaakt, en nu dacht ze zeker ook nog dat ze voor Harry kon bepalen wat hij moest doen? Oke, ik snapte ook wel dat het voor de jongens zwaar was, en dat ze uitgeput waren, maar als ik de regels van het management niet opvolgde en de jongens niet op hun kop gaf, raakte ik mijn stage kwijt. Ik deed het al niet goed op school, laat staan dat ik dan ook nog weg gestuurd weg van stage. Luciana ging voor me staan en kruiste haar armen terwijl ze me minachtend aankijk. Ik zuchtte toen ik een stapje achteruit zette en mijn Louis Vuitton tas over mijn schouder hing.
    'Luister Luciana, ik snap dat het zwaar is voor Harry en dat hij niks liever wil dan slapen. Maar wil hij zijn plek in de band behouden, en ik mijn stage, zal hij toch echt de regels op moeten volgen.' zei ik verontschuldigend. Voor mij was het ook niet altijd fijn om de jongens op hun kop te geven, want ze waren stuk voor stuk even lief en aardig, maar ik kon het niet riskeren om mijn stage te verliezen.


    Luciana Dé La Rosá

    Ik rolde even met mijn ogen en mijn mond werd een streep, wat ik deed als ik geïrriteerd was. Op dit moment was ik ook geïrriteerd. Kon ik iets doen om de jongens wat meer energie te geven? Nee. Nou, drogeren leek me in ieder geval geen goed plan. Ze moeten ook nog normaal kunnen zingen en doen. Stel als ik het ook ging doen, kwamen ze er toch achter. Zo erg was ik ook weer niet. ''Luister Luciana, ik snap dat het zwaar is voor Harry en dat hij niks liever wil dan slapen. Maar wil hij zijn plek in de band behouden, en ik mijn stage, zal hij toch echt de regels op moeten volgen.'' zei Melanie. Ik liet mijn armen losjes over mijn lichaam hangen en keek naar Melanie. ''Ik vind het wel fijner als je me Lucy noemt dan Luciana. Dat is nummer één. Nummer twee is dat je je niet zo druk hoeft te maken over je stage. Je doet het trouwens beter als je de jongens niet op hun kop geeft.'' Ik haalde mijn schouders op en glimlachte klein. ''Trouwens, we kunnen beide de jongens geen bom van energie geven, of wel?''

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    Ik besloot om me maar om te kleden, aangezien ik me dan wel wat lekkerder zou gaan voelen. Ik gooide op de badkamer enkel wat water in mijn gezicht en friste mezelf eventjes op, waarna ik naar mijn slaapkamer liep en propere kleding aantrok. Mijn witte shirt met een donkerblauwe blazer en een simpele jeans. Ik schudde mijn hoofd lichtjes waardoor mijn krullen weer op zijn plek vielen en slaakte een vermoeide zucht. Ik keek toch nog naar de sms van Romée en besloot uiteindelijk maar om toch naar haar toe te gaan, aangezien een nieuw nummer toch wel belangrijk zou zijn. Ik zou er toch met het oefenen bij moeten zijn. Ik liep langzaam de trap af en sloeg mijn armen om Lucy's middel heen toen ik achter haar stond.
    "Romée had een sms gestuurd, ik moet naar de studio aangezien ze een nieuw nummer met ons wilde delen." zei ik zachtjes, waarna ik opkeek en Melanie een verontschuldigende blik gaf. "Kun je voor morgen geen sessie inroosteren waar ik dan met de fans ga praten?"
    Ik wist dat Lucy er niet zo blij mee zou zijn, maar ik kon nu even niet anders. Ik wilde heus wel gaan slapen, maar op dit moment besefte ik dat ik mijn eigen kansen door een ruit aan het werpen was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wiemis er in de studio?)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Wiemis er in de studio?)


    (Enkel Liam en Louis, en Louise.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    (Enkel Liam en Louis, en Louise.)
    oke zou Delana een van hun tegen kunnen komen of dat iemand haar mobiel hoort afgaan..?')


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...) oke zou Delana een van hun tegen kunnen komen of dat iemand haar mobiel hoort afgaan..?')


    ( Het sturen zou moeilijk gaan aangezien Lou en Liam samen op de bank liggen, nou ja, half slapen. Maar het tweede is wel mogelijk (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn reactie komt nu moet er nog iet in verwerken met telefoon of niet? ]

    Melanie Kiara Mancini
    ''Ik vind het wel fijner als je me Lucy noemt dan Luciana. Dat is nummer één. Nummer twee is dat je je niet zo druk hoeft te maken over je stage. Je doet het trouwens beter als je de jongens niet op hun kop geeft. Trouwens, we kunnen beide de jongens geen bom van energie geven, of wel?'' zei Luciana, en ze liet haar armen losjes naast haar lichaam hangen. Op dat moment kwam Harry aanlopen en sloeg zijn armen om Luciana heen. Hij mompelde iets over een nieuw nummer waarvoor hij naar de studio moest voordat hij zich op mij richtte.
    'Kun je voor morgen geen sessie inroosteren waarin ik met de fans ga praten?' vroeg hij terwijl hij me met een verontschuldigende blik aankeek. Ik zuchtte en griste mijn roze agenda uit mijn Louis Vuitton tas, ik keek naar het rooster van de jongens, en besloot het dan maar in te plannen wanneer ze eigenlijk een uurtje vrij hadden, helaas voor Harry dan.
    'Morgen om 14.00 voor de studio.' zuchtte ik toen ik het neerpende in mijn agenda. 'Succes met het nieuwe nummer, en neem genoeg rust vandaag wanneer het kan.' zei ik nog op een bemoedigende toon tegen Harry. Ja, ik wist dat het zwaar was, maar zonder de fans waren de jongens nergens.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Eten)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan