• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    {Is mijn rol goed gekeurd?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Curlies schreef:
    Luciana Dé La Rosá

    Ik fronste even mijn wenkbrauwen en een afkeurend geluidje weerklonk toen ik Melanie zag. Die stagiaire die alles te serieus nam, volgens mij tenminste. Ik zuchtte even en keek Melanie aan. Harry moest gewoon rust hebben en niet braafjes de regels opvolgen van het management. Ze wilden zeker ook niet dat iemand zomaar flauw zou vallen op het podium? Dacht het niet. Ik snoof even en keek Harry aan. ''Harry, ga maar slapen.'' mompelde ik. Ik ging wel de problemen op me nemen, wat het ook ging kosten. Ik kruiste mijn armen en keek Melanie minachtend aan.

    [Ik moet slapen.. Doei!]


    Melanie Kiara Mancini
    'Harry, ga maar slapen.' zei Luciana tegen Harry. Ja, haar kende ik wel. Ze had nooit echt een goede indruk op me gemaakt, en nu dacht ze zeker ook nog dat ze voor Harry kon bepalen wat hij moest doen? Oke, ik snapte ook wel dat het voor de jongens zwaar was, en dat ze uitgeput waren, maar als ik de regels van het management niet opvolgde en de jongens niet op hun kop gaf, raakte ik mijn stage kwijt. Ik deed het al niet goed op school, laat staan dat ik dan ook nog weg gestuurd weg van stage. Luciana ging voor me staan en kruiste haar armen terwijl ze me minachtend aankijk. Ik zuchtte toen ik een stapje achteruit zette en mijn Louis Vuitton tas over mijn schouder hing.
    'Luister Luciana, ik snap dat het zwaar is voor Harry en dat hij niks liever wil dan slapen. Maar wil hij zijn plek in de band behouden, en ik mijn stage, zal hij toch echt de regels op moeten volgen.' zei ik verontschuldigend. Voor mij was het ook niet altijd fijn om de jongens op hun kop te geven, want ze waren stuk voor stuk even lief en aardig, maar ik kon het niet riskeren om mijn stage te verliezen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne

    Ik glimlach even naar hem en reageer er veder niet op al vindt ik het wel leuk dat die me weer geloofd. Ik grinnik even en haal mijn schouders op, ' dat is ook weer waar maar je kan ook wel is goede ideeën hebben Lou, dat weet jezelf ook wel' zeg ik met een glimlach. ' ja zoals je wel vaker heb, wat ik net al heb gezegd' zeg ik met een glimlach, gelijk kwam het bewijs dat die vaker gelijk heeft. 'Nou misschien leken ze er een heel klein beetje op' zeg ik dan onschuldig maar het lukt me niet me lach in te houden waardoor het niet echt goed lukt. 'als jij het zegt' glimlach ik. ' Gemeen Lou, je weet dat ik er niet tegen kan ' zeg ik terwijl zijn pruillipje ondertussen veranderd is in een glimlach. ' Alsjeblieft' grinnik ik en grijns even bij het voelen van zijn lippen in mijn nek. 'Nou als je dan toch niet gaat slapen mag je zo wel even doorgaan' grijns ik en geniet weer van zijn zachte lippen die kusjes blijven drukken in mijn nek.

    Louis William Tomlinson
    Ik wiebelde heen en weer om vervolgens iets te gaan verzitten en Liam iets beter aan te kunnen kijken. Ik wist dat hij mijn woorden niet erg vond en mijn mond viel open van verbazing bij zijn volgende woorden. 'En bedankt. Hoopte juiste dat je zou zeggen dat het niet zo was, maar bedankt en dat zijn jou woorden' Lachte ik toch. Ik kon niet boos zijn op deze jongen. 'Je bent te lief, Liam' zeg ik en grinnikte zacht. Als je het over iets had, kwam het steeds vaker naar voren. 'Een beetje? Oké, daar houden we het dan maar op en zie het deze keer door de vingers' waren mijn woorden uiteindelijk. Geen zin in een discussie en Liam toch zijn lach probeerde in te houden. 'Dat waren zeker wel mijn woorden.' Heel onschuldig keek ik hem aan. 'Gemeen? Wist ik vee dat je er niet tegen kon' Lachte ik onschuldig. 'Ook hier zal het bewijs weer naar voren komen' grinnikte ik deze keer en murmelde daarna iets als teken dat ik sowieso wel door zou gaan. Onschuldig verplaatste ik mijn lippen naar zijn mondhoek en drukte daar een kusje voor ik ze weer in zijn nek plaatste.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Ik grinnik even en woel door Louis zijn haar, ' Als ik dat gezegd had je weer gezegd dat het niet waar was maar het is wel zo dat je af en toe goede ideeën heb, best vaak maar soms ook niet' zeg ik en kijk hem aan. 'Dankje Lou, jij ook' zeg ik met een glimlach. 'Pff gelukkig maar ik werd al bijna bang' grinnik ik en glimlach daarna weer. Ik was eigenlijk wel blij dat het geen discussie of zo was want als ik ergens te moe voor was was dat het wel. 'Dat weet ik' zeg ik met een knikje en grinnik door zijn onschuldige blik. 'Dat weet je wel Lou, maar ik zal er niks meer over zeggen' grinnik ik omdat ik toch weet dat die blijft ontkennen en niet zo snel zoiets opgeeft. 'Nou dan zal ik maar op dat bewijs gaan wachten hé 'zeg ik lachend en grijns als hij iets laat horen waardoor ik weet dat die doorgaat, mooizo hier kon ik nog wel even van blijven genieten. Als zijn lippen naar mijn mondhoek gaan glimlach ik even maar trek een pruillip als die mijn mond niet kust, 'Je vergeet een plekje' grijns ik onschuldig en weet dat hij waarschijnlijk wel weet over welk plekje ik het dan heb.

    Zayn Malik
    Ik gromde even en haalde mijn handen door mijn haar. Niall was de kamer uit en ik knipte mijn blouse dicht. Een ding wist ik zeker. Als ik niet in een wereldberoemde band had gezeten en ik dus geen Stylist had. Had ik me nooit zo leren kleden. Ik wist niet of ik het leuk kon noemen, maar je raakte er aan gewent. Welke negentien jarige jongen liep er dan bijna in pak bij. Het was dat ik Niall zag via de spiegel, anders had in me waarschijnlijk dood geschrokken. Ik draaide me om in zijn armen en legde mijn handen op zijn borstkas. 'Ja, ik denk het.' Ik had er totaal geen zin in. Het enige voordeel was dat ik Harry even kon zien en het echt op me eigen manier goed kon maken. Hem laten zien dat ik van hem hield. Tenminste, als ik hem even kon ontvoeren. Mijn lippen vonden die van Niall weer en zachtjes kusten ik hem. Ja, ik moest er van genieten zolang het nog kon en we alleen waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik lach zachtjes toen Liam door mijn haar woelde en knik dan langzaam. 'Misschien heb je daar wel weer gelijk in en waren dat inderdaad mijn woorden geweest. Je kent me echt te goed' zeg ik. 'Zeg geen dankje, deze keer ben ik degene die dat zegt.' Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. 'Moet een keer kunnen, aangezien dat niet heel vaak voorkomt' zeg ik met een grijns en kijk Liam. We laten het wel gewoon hierbij zitten. 'Natuurlijk weet je dat' zeg ik glimlachend. Van mijn onschuldige blik is al snel niets meer te zien. 'Dat betekent dat ik er ook niet meer op in te gaan.' Hij weet dat ik niet snel me erbij neer zou leggen en hem gelijk zou geven. 'Het bewijs heb je al gehad en komt nog veel vaker terug' zeg ik lachend. 'Wacht maar af' voeg ik er nog aan toe. Ik stop kort met kusje geven als hij een pruillipje trekt en grijns bij de woorden. 'Weet je het zeker?' vraag ik zo verbaasd mogelijk en trek een bedenkelijk gezicht. Ik druk een kusje op zijn lippen en grinnik. ''Dan krijg je toch wat je wilt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Hij draaide zich om nog steeds in mijn armen en legde zijn handen op mijn borst. 'Ja, ik denk het.' Zegt hij. Ik glimlach als zijn lippen op ze mijne terecht komen. Ik beëindig de kus en pak zijn hand die ik meetrek. Er was al een auto voor on met geblindeerde ramen. Zodra we buiten staan laat ik zijn hand los en loop ik naar de auto. Ik ga erin zitten en zodra hij naast me komt zitten rijd Jean-Paul weer weg. Het raam dat ons verbindde met Jean-Paul was geblindeerd zodat wij privatie hadden. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en druk een teder kusje in zijn nek. Het liefst zou ik zijn bloed omhoog zuigen en hem een zuigzoen geven, maar dat zou dan verdacht kunnen zijn. Helaas.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne

    ' Zie je ik ken je inderdaad te goed maar dat is juist wel leuk' zeg ik met een lieve glimlach. ' nou dan zeggen we gewoon allebei dankje ' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' Dat komt inderdaad niet heel vaak voor en dat vindt ik juist wel fijn' zeg ik en grinnik even. Ik knik na zijn volgende woorden, natuurlijk dat ik het weet. ' Dat is mooi want dan hebben we hier dus ook geen discussie over' zeg ik en grinnik even. ' nu in dat geval is het al bewezen maar als er volgens jou nog meer bewijs komt zou ik daar maar op wachten hé ' grinnik ik. Als Louis me grijnzend aankijkt knik ik, ' Ja dat weet ik heel zeker' zeg ik terwijl ik zelf ook grijns. Als zijn lippen op de mijne komen glimlach ik, ' dat is mooi want ik krijg graag wat ik wil' grijns ik en druk nu zelf mijn lippen even op de zijne. Ik trek Louis wat dichter tegen me aan en glimlach even. ' En wordt je hier ook vrolijker van?' vraag ik en grinnik even.

    Zayn Malik
    Ik zuchten en pakten Niall zijn hand weer vast om onze vingers te verstrengelen. Ondanks dat de ramen geblindeerd waren slikte ik toch even toen ik Niall zijn lippen in mijn nek voelden. Ik richten mijn blik op de blonde Ier en drukten kort maar krachtig, mijn lippen op die van hem. Misschien wilde ik toch wel niet slapen vannacht. Ik schok toen mijn mobiel trilden en zuchten ik viste hem uit mijn broekzak en keek naar het scherm. Het kam van Paul en dat betekende nooit iets goeds. Ik nam op en bracht het toestel naar mijn oor. Zoals altijd viel de man met de deur in huis en moest ik luisteren. Mijn ogen werden groot en ik begon luidruchtig tegen te stribbelen. 'Nee, ik wil geen relatie!' Riep ik kwaad. 'Niet met iemand waar ik niet verliefd op ben. Dit kun je niet menen!' Ik kneep Niall zijn hand bijna fijn en keek de jongen hopeloos aan. 'Oke.' Piepten ik uiteindelijk zachtjes en hing op. Pas nu snapte ik hoe Harry zich voelden. Er werd me vanaf bovenaf verplicht binnen nu en twee dagen een vriendin te zoeken. Of tenminste een meisje waar ik mee moest gaan daten. Ik sloot mijn ogen even en kroop tegen Niall aan. 'Ik wil geen vriendin.' Gromde ik zachtjes. Hier zat ik echt niet op te wachten.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 15:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Alles aangepast. Is er nog iets waar ik op moet reageren? Ik zie het niet precies. ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson

    'Ik zie het en het verbaast me ook niet. Maar niemand heeft gezegd dat het niet leuk is.' Zeg ik met een vrolijke twinkeling in mijn ogen. 'Hmm dat kan ook en ga er dan ook niet op in,' zeg ik met een glimlach. 'Dan moeten we ervoor zorgen dat het zo blijft.' Een glimlach is op mijn gezicht te vinden en word met het moment breder. 'Hebben we ooit een discussie dan?' Vraag ik verbaasd. Een onschuuldige blik is in mijn ogen te vinden als Liam knikt en bij zijn woorden. Ik glimlach kort tegen zijn lippen als ik ze opnieuw tegen de mijne voel. Deze jongen weet altijd wat te doen. Mijn armen sla ik steviger om het heen. 'Je maakt me altijd vrolijk.' Zeg ik en druk kort mijn lippen op de zijne.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [idk. Volgens mij niet aangezien Harry alleen boven is. Maar hij moet nog wel naar de studio.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    [idk. Volgens mij niet aangezien Harry alleen boven is. Maar hij moet nog wel naar de studio.]


    (Dankjewel. ^^ Ik wacht wel even totdat Luciana of Melanie iets ondernemen. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik reageer even als ik thuis heb. Ik heb zo drama namelijk (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.