• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik hoor hem aftellen. Ik begin te spelen. De eerste maat komt er twijfelachtig uit, maar als ik hem hetzelfde hoor spelen krijg ik een glimlach op mijn gezicht en wordt mijn spel zekerder. Dit was echt leuk. In mijn hoofd zong ik mee terwijl ik speelde. Zo kon ik makkelijker de noten onthouden. Ik keek even op en zag hoe ook hij glimlachend speelde. Mijn glimlach werd daar alleen maar groter door, voor ik toch weer terug moest kijken naar wat mijn handen aan het doen waren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan ik ga zo opassen dan scouting dusja


    Ik glimlach terwijl mijn hoofd op de maat mee gaat en ik in mijn hoofd zinng. Vrolijk keek ik robd en keek naar Alex die nreed grijnst. Mijn grijns wordt groter, ik zag dat hij zoch fijn voepde. Ik dacht even aan het moment dat ik hem gekust had. Zijn lippen waren warm en zoet... Blij dat ik niet telkens nar de keyboard hoefde te kijken keek ik rond. Zie je oeglfenong baart kunst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Paardrijden en werken, dus ik ben er ook niet]
    Alexander William Gaskarth
    Ik begin na te denken onder het spelen, iets wat vaak gebeurde, in ieder geval naast het podium. Die kus van daarnet was anders geweest dan degene die ik gewent was, maar niet op een slechte manier. Zijn lippen waren zacht en zoet geweest. Ergens diep van binnen verlangde ik naar meer. Nee, Alex. Dat doe je niet. Kappen nu. Ik speelde al lang piano, maar mijn ogen hield ik toch op de toetsen. Ik kende het nummer namelijk niet zo goed en ik wilde geen awkward situaties laten ontstaan. Vooral niet nu ik door de anti-paniekaanvalmedicijnen emotioneel niet meer de stabielste was, wat ik eigenlijk toch nooit echt ben geweest maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Oke

    Niall -horan.

    Uk zag dat Alex in gedachte was maar hij hield zojn ogen op fde keyboard. Ik glimlach als het nummer klaar is en druk op het pauze knopje. "ik denk dat we nu ook het beste kunnen zingen' glimlachend rijk il hem een gitaar aan en ik pak de mijne. Liefdevol streel ik over de hals. "ben je er klaar voor glimlachend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Het nummer stopte en ik keek op. "Lijkt me een strak plan." Ik pak mijn gitaar aan en haal een hand liefdevol over haar hals. "Dank je." Ik vis een plectrum uit mijn broekzak. "Ik denk het wel." Ik tokkel even. Ja, helemaal zuiver. Ik zie dat hij hetzelfde met zijn gitaar omgaat als ik met de mijne. Ik glimlach. Altijd leuk om te zien.


    Bowties were never Cooler

    [MT. Wie voor Justin? Aangezien Carlie pas morgen kan reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik weet het niet ik denk dat hij mackenzie niet wilt sprekenXD


    Niall Horan
    "Lijkt me een strak plan." ik glimlach even als hij me bedankt, hij was echt super lief. Hij pakte zijn plectrum en tokkelt wat. Ik besluit om zonder plectrum te spelen, mijn vingers waren het wel gewend nu. Ik glimlach weer"Na dan zullen we starten" ik glimlach.Als hij er ook voor klaar is zet ik de camera op play en we tellen af. Grijnzend zing ik de tekst en speel op de gitaar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik knikte naar hem. Zacht telde ik af. Ik was gewent altijd met plectrum te spelen, ookal kon ik het ook wel zonder. Dat voelde alleen wat raar. Ik begon te spelen en zong mee. Mijn stem was gemiddelt genomen wat hoger dan de zijne, dat kwam omdat ik echt al lang niet had gedronken. Aan het einde van het nummer zette ik mijn gitaar weg en ging languit op mijn bed liggen. "Zin om opzoek te gaan naar wat beters te drinken dan water?" Ik werd echt moe van al dat water. Ik wilde weer eens flink bezopen worden. De laatste keer was namelijk al meer dan een week geleden geweest.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    Ik glimlach als het nummer klaar is en druk op de stop-knop van de camera. "Zin om opzoek te gaan naar wat beters te drinken dan water?" hij kijkt me vragend aan.
    Ik merkte dat hij niet cola ging zoeken ofwat en haalde mijn schouders op "Waarom ook niet" ik had toch al een kut leven dus why not eigenlijk

    [fck parents moet helpen met iets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [succes]

    Alexander William Gaskarth
    Ik grijnsde toen hij instemde, of nouja, het leek hem niks te schelen. Ik schoot mijn schoenen weer aan die ik had uitgetrapt en trok een vest aan. "Waar kan je het gemakkelijkst over of door het hek?" We waren bijden waarschijnlijk dun genoeg om erdoor te passen, maar klimmen ging ook altijd nog. Ik had bijden al wel eens gedaan. Ik stond op en trok mijn portemonee uit mijn tas en stopte die in mijn kontzak. Het zou waarschijnlijk lastig zijn hieruit te komen, maar daarna zouden we wel zo bij een slijterij zijn.


    Bowties were never Cooler

    [back, ugh ben ineens mega chaggie

    Niall Horan.
    "Waar kan je het gemakkelijkst over of door het hek?" ik grijns "ik weet al wat" grijnzend pak ik ook mijn portomonee. Snel trek ik een vest en jas aan omdat het buiten koud zal zijn. Mijn sneakers trek ik aan en pak een zonnebril voor de zekerheid mee mocht ik herkendworden. Je wist het amar nooit. Grijnzend pak ik zijn hand vast en trek hem mee. Snel rennen we naar buiten achter in de tuin. Ik wurm me tussen het tuinhuisje "Hier zit een gat, ik zit hier vaker ze denken vast dat we hier niet komen. Grijnzend wurm ik me er door heen "
    kom nu jij"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wassup?]

    Alexander William Gaskarth
    Ik grijnsde toen hij zei dat hij wist hoe. Ik trok nog een muts over mijn hoofd en liep met mijn jas in mijn hand achter hem aan. Zijn hand in de mijne voelde fijn en zeker. ik wurm me achter hem aan tussen het tuinhuisje en het hek door. met wat moeite vind ik het gat en klim erdoor. "Tada." Ik pak zijn hand weer, gewoon voor het gevoel dat ik niet alleen was, en liep met hem richting de winkelstraat waar vast een slijter zou zitten. Ik zag uit mijn ooghoek een bekende naam. De slijter die het dichts bij mijn huis zit. Ik trek hem mee naar binnen. De geur van hout en drank kwam me tegemoet. HEERLIJK! Ik keek rond opzoek naar een fles die ik wilde hebben.


    Bowties were never Cooler

    [lol ik had koud, honger en ik weet niet. nu ben ik weer helemaal happy alleen iets minder leuk nieuws waardoor shoppen wss niet doorgaat


    Niall Horan.
    "Tadaa" zegt hij en ik grinnik weer. Hopelijk gingen mensen niet raar kijken van onze slangetjes. Ik voelde dat hij mijn koude hand weer pakt en glimlach door het warme gevoel in zijn grootte hand, oke ik had gewoon kleine handen. Het was fijn, alsof ik weer geliefd werd. Hij zag kennelijk een slijterij zitten en trekt me mee. De geur van hout en drank dringt mijn neus gaten in en ik glimlach. Ik zie hem op zoek naar een fles drank die hij wilt hebben ik kijk even rond en begin te grijnzen. Vrolijk loop ik naar de flessen Pisang Ambon en kies de groene uit. Glimlachend loop ik terug en pak zijn hand weer vast "dit is echt lekker weet jij al wat je neemt?" Ik glimlach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jammer, maar wel fijn dat het beter gaat]

    Alexander William Gaskarth
    Ik grijnsde toen hij aankwam met een fles groene Pisang Ambon. "Hey. Nee, ik zit nog te twijfelen tussen Jacks of Jägermaister. Ik beet even op mijn lip en haalde toen een grote fles Jack Daniels uit het schap. Ik liep naar de balie en zette mijn fles op de toonbank. Ik pakte ook de fles uit Naill's handen en zette die erbij. "Dezen graag." Ik zou wel betalen. Het was mijn idee geweest, dus ik trakteerde. Daarbij zou hij waarschijnlijk niet de hele fles leegdrinken en ik zou waarschijnlijk meer drinken dan alleen mijn fles.


    Bowties were never Cooler

    [jep haha men ik begin hyper te raken

    Niall Horan.

    "Hey. Nee, ik zit nog te twijfelen tussen Jacks of Jägermaister. " ik grijns als hij de Jack Daniels pakt. Hij neemt de fles over en betaald ze. Eerst wil ik ze protesteren maar bedenk dat het toch geen nut ging hebben. Ik zag de man even naar onze slangetjes kijken."Mag ik jullie ID's" vraagt hij streng zuchtend haal ik hem uit mijn portomonee en laat hem zien, de man knikt en ik stop hem weer in mijn kontzak. Na hij betaald had kijk ik hem grijnzend aan "Kom super markt nog wat breezers en Flügel halen" grijnzend kijk ik hem aan, dit had hij vast niet verwacht van me.. Glimlachend pak ik weer zijn hand vast, dit ging een leuke avond worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan