• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijns tegen zijn lippen en bijt dan zacht op zijn onderlip. Dit voelde fijn. Mijn handen legde ik op zijn onderrug. Door een knap op het scherm trek ik de zoen terug en sla de laatste 3 Flügels achterover.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Dkor een klap in de film schrikt hij op en slaatwat Flügel achterover. Ik pak wat van mij gekozenfles en dribk hem voor de helft leeg. grijnzend duw ik Alex op bed en begin hem weer te zoenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik sla nog wat whiskey achterover. Opeens lig ik op het bed met Naill bovenop me. Hij begint me te zoenen. Even zoen ik hem terug, maar dan springt plots mijn brein terug naar sober. Ik duw zacht hem van me af. "Niet nu, Naill. Je doet dit alleen omdat je dronken en verdrietig bent." Ik draai me naar het scherm toe en drink verder de fles Jacks leeg. Misschien als ik wat dronkener was geweest was het gelukt en was ik mee gegaan, maar mijn hoofd deed raar. De film was bijna klaar en de drank bijna op en wij min of meer onder de tafel.


    Bowties were never Cooler

    [God, waarom laat U deze Niall toe? Hm, ik vind deze Niall wel leuk ^^. Nee, oké, ik kraam weer eens onzin uit. Mag Justin met een fles Niall op zijn kop slaan? Vind ie leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Niet nu, Naill. Je doet dit alleen omdat je dronken en verdrietig bent. Zegt hij naday hij me van zich afdeeld. Ik staar naar het plafond wat wat draaide. Van binnen wist uk dat hij gelijk had naar hij trok me aan. Hebberig pak ik de fles Breezer en het spul dat ik gekocht had en drink beide zo der iets te zggen leeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kijk verder en voelde de alcohol nu echt effect nemen. De film eindigt en ik kijk naar Naill die nogsteeds naast me op het bed lag. Ik draaide me naar hem toe. "What the hell. Laten we samen dronken en verdrietig zijn." Ik trok hem naar me toe en zoen hem ruw. Mijn hand gaat door zijn haar terwijl de ander onderop zijn rug ligt.

    [Geniaal! Vooral als die twee dronken aan het bekken zijn XD]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 22:07 ]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Hahahaha

    Niall Horan
    Als de flessen leeg zijn laat ik ze naast me liggen'laten we samen dronken en verdrietig zijn' stelt hij voor en begint me weer te zoenen. Met een glimlach begin ik hem terug te zoenen en ga door zijn haten. Speels bijt ik op zijn lip en schuur over zijn gevoelige plekje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijns tegen zijn lippen als hij me terug zoent. Zodra hij op mijn lip bijt laat ik mijn tong over zijn lippen gaan. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Ik schuur ook even over zijn gevoelige plek voor ik hem een heel stuk dichter bij trek. Het kan me nu echt niks meer schelen. Mijn vrije hand speelt met de zoom van zijn shirt terwijl de andrt nogsteeds door zijn haar gaat.


    Bowties were never Cooler

    Grant Gustin

    Oké....... Toen was iedereen dus weg.... Ik zucht even en loop ook de zaal uit. Ik loop door de gangen en laat mijn blik even over mijn sixpack glijden. Meestal waren mensen die drugs gebruiken best mager, maar ik heb geluk met mijn spieren. Ik kijk in de kamers en zie dan Mackenzie en Cher zitten. 'sup.' glimlach ik....


    El Diablo.

    Sorry ik reageer zo moviel is leeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed, doe rustig aan


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie

    Ik kijk op als Grant binnenkomt en glimlach'heey' fluister ik aangezien Cher lag te slapen.

    Niall Horan.
    Ik kreun als hij ovrr mijn plekje schuurt en zijn hand naar mijn shirt gaat. Grijnzend trek ik snel zijn shirt op en mijn hand glijdt over zijn ietswat magere lichaam. Grijnzend vinden mkjn loppen al snel dd zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sidestap schreef:
    Cher Lloyd

    Ik stond op, en liep maar door naar de muziekkamer. Even zingen. Zuchtend pakte ik een microfoon, zette mijn camera aan. Hij begon op te nemen, en ik greep naar mijn telefoon waar ik de akoestische versie van Want U Back opzette, zonder zang. Het geluid was perfect. Ik begon te zingen. Mijn stem was erg kinderlijk als ik zong, en daar was ik trots op. Hij was apart, origineel en zeldzaam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik grijns als hij kreunt en daarna mijn shirt omhoog doet. Zijn hand over mijn lijf voelt fijn en laat een koel spoor achter over mijn door de drank brandende huid. Ik zoen hem kort terug. "Heb jij het ook zo warm?" vroeg ik hem met een dubbele tong waar je u tegen zegt, maar nog wel verstaanbaar.


    Bowties were never Cooler