• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zo beter?]


    Bowties were never Cooler

    [Zou ik misschien er nog bij kunnen??]


    Little do you know

    [perfecto

    Niall Horan.


    Ondanks dat ik bijna stond te overgeven voelde ik de grijns van de therapeut op me brandden. Met moeite slik ik wat gal weg en probeer rustig te dademen. Ik wou niet in zo'n hokje gezet worden. Met kleine stapjes en leunend bij de muur loop ik richting de kamer. Ik zie dat Alex onmenselijk aan het trillen is en letterlijk gek word "ALEX!" roep ik verschrikt en angstig uit "zie je nou wat jullie doen. JUllie maken hem helemaal gek kap daarmee! Met mij doe je wat je niet laten kunt maar laat hem alsjeblieft met rust!" roep ik hard maar duidelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik draai me in een ruk om naar Niall en vernauw mijn ogen even. 'Prec, regel jij dit geval even.' zeg ik en loop naar Niall. 'Wij gaan even kletsen.' sis ik en trek hem mee. Ik trek hem de muziekkamer in en duw hem tegen de muur. 'Zo zo.' grijns ik, 'De zwakke Ier doet is wat, dat zag ik je niet doen bij je bloedeigen broer.' zeg ik..


    El Diablo.

    Niall HOran.
    Cris draait zich ineens om en kijkt me aan aan "Prec, regel jij dit geval even" en loopt naar me toe "wij gaan even kletsen" sist hij en ik krimp ineen. Hij trekt me ruw mee naar de muziekkamer en duwt me hard tegen de muur "
    Zo, zo De zwakke Ier doet is wat, dat zag ik je neit doen bij je bloedeigen broer" zegt hij grijnzend, boos kijk ik hem aan "Laat Greg hierbuiten, en hoe kon ik, ik kon amper wat zien en je had me helemaal in eklaar getrapt" snauw ik verontwaardigend. "Je bent echt te erg voor woorden Cris, blijkbaar kun je niet zonder je vriendinnetje" sis ik naar hemen kijk hem fel in zijn ogen aan. Zo kon ik het ook spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hoorde Niall's stem, die ervoor zorgte dat mijn ademhalings en hartslag spasmes nog net zo ritmisch bleven dat het niet dodelijk zou zijn, maar veel meer deed het niet. Ik trilde nogsteeds oncontroleerbaar. Misschien als ze me plat zouden gooien met morfine en andere medicijnen zou ik weer relaxen, maar dat zou ook dood kunnen veroorzaken. Hopelijk deden ze dat dus niet. Ik wilde niet dood, hoewel dat in het verleden misschien wel zo was geweest. Ik wilde nu alleen Niall in mijn armen houden


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    "Laat Greg hierbuiten, en hoe kon ik, ik kon amper wat zien en je had me helemaal in eklaar getrapt" snauwt hij en mijn gezicht verstrakt. 'Dat heet zwakheid, ik ken genoeg mensen die gewoon waren opgestaan.. Zelfs als ze "in elkaar getrapt" waren.' zeg ik. "Je bent echt te erg voor woorden Cris, blijkbaar kun je niet zonder je vriendinnetje" sist hij en ik lach spottend. 'Vriendinnetje? Geloof je het zelf?! Ik heb wel wat beters thuis zitten.' zeg ik spottend. Het raakte me echt niet. 'Maar.. Ik heb wat nodig om het leuk te houden... Daar kan je jezelf zeker wel in vinden... Niet?' grijns ik..


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Dat heet zwakheid, ik ken genoeg mensen die gewoon waren opgestaan.. Zelfs als ze "in elkaar getrapt" waren." Ik maak een geluidje dat het niet waar is, als je vijf keer in je maag bent getrapt, over je hele lichaam en bijna niets meer zag nee dan stond je niet op hoe graag je het ook wilde. 'Vriendinnetje? Geloof je het zelf?! Ik heb wel wat beters thuis zitten.' spottend lacht hij 'Maar.. Ik heb wat nodig om het leuk te houden... Daar kan je jezelf zeker wel in vinden... Niet?'. grijnst hij.
    Dodelijk kijk ik hem aan "Je bent gewoon een en al lafheid! " schreeuw ik boos"je kon niet winnen met voetbal dus word je agressief en reageer dat af op mensen die eens gelukkig zijn met mensen die om hun geven omdat je zelf niemand hebt. Je hebt niemand want niemand geeft niets om je, maar iedereen doet alsof omdat ze bang zijn, bang voor jou" als hij dood kon gaan van blikken lach hij nu in stukjes op de grond "je bent niets meer dan een zieilg laf iemand" sis ik en trek de deur open en loop naar Alex die ik eenstevige knuffel geef "het komt goed, rustig maar" sus ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Je bent gewoon een en al lafheid!" schreeuwt hij boos. "je kon niet winnen met voetbal dus word je agressief en reageer dat af op mensen die eens gelukkig zijn met mensen die om hun geven omdat je zelf niemand hebt. Je hebt niemand want niemand geeft niets om je, maar iedereen doet alsof omdat ze bang zijn, bang voor jou" gaat hij verder. "je bent niets meer dan een zieilg laf iemand" sist hij en loopt dan weg. Ik lach spottend. 'Het raakt me niet Horan! Je bent gewoon jaloers omdat niemand om je geeft behalve die kuthomo naast je!´ roep ik naar hem en schud mijn hoofd. Ik heb afleiding nodig, straks laat Mourinho me niet eens meedoen over een paar dagen... Ik loop naar mijn kamer en laat mezelf op bed vallen. Ik bel Irina en wacht af. Neem nou op.......


    El Diablo.

    Niall Horan.
    'Het raakt me niet Horan! Je bent gewoon jaloers omdat niemand om je geeft behalve die kuthomo naast je!´ schreeuwt hij boos storm ik in zijn richting, niet het slimste maar ik kon me gewoon niet meer inhouden."heb je er problemen mee dat ik op het zelfde geslacht val? Dat is jou probleem, noem Alex geen kuthomo klootzak" schreeuw ik boos naar hem "Je laat je zogenaamde beste vriend zelfs gebroken worden omdat hij op het ander geslacht valt, je wilt gewoon dat Zayn me haat en uit One Direction nou news flash One Direction komt neit terug, nu niet nooit niet en Zayn haat me dus kap eens verdomme met mijn leven te verkutten ik heb het helemaal gehad. Als ik wil neuken doe ik dat, als ik zwil zoenen doe ik dat daar heb jij niets over te zseggen dus leer er maar mee leven" tier ik tegen hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik zucht even als ze niet opneemt, maar al snel staat Niall weer in mijn kamer. Ach, toch weer vermaak. ."heb je er problemen mee dat ik op het zelfde geslacht val? Dat is jou probleem, noem Alex geen kuthomo klootzak. Je laat je zogenaamde beste vriend zelfs gebroken worden omdat hij op het ander geslacht valt, je wilt gewoon dat Zayn me haat en uit One Direction nou news flash One Direction komt neit terug, nu niet nooit niet en Zayn haat me dus kap eens verdomme met mijn leven te verkutten ik heb het helemaal gehad. Als ik wil neuken doe ik dat, als ik zwil zoenen doe ik dat daar heb jij niets over te zseggen dus leer er maar mee leven" tiert hij. Ik lach kort. ´Zo vermakelijk.´ zeg ik kalm. ´Zayn heeft een goede vriend nodig. Niet iemand die hem voor loopt te liegen, zoals jij... Proberen dat Zayn je gaat helpen met Alex door te zeggen "Ik hou van je".. En omdat hij het niet doet, omdat hij slim genoeg is om te weten dat je toch liegt... Ga je weg, en praat je niet eens meer tegen hem. Ik snap jouw logica niet...' mompel ik...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik relaxte weer wat toen Niall eindelijk weer naast me lag. Mijn aanval was niet over, maar genoeg om de medicijnen te laten werken. Ik hoorde hoe Niall het voor mij en daarna voor hemzelf opnam. Maar wat Chris toen weer zei deed pijn. Ik kon alleen niet heel veel meer doen want ik werd zo rustig en uitgeput. Ik pakte Niall's arm en hield die dicht tegen mijn borst terwijl ik in een diepe slaap viel, waarbij mijn ademhaling en hartslag nu wel gewoon doorgingen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    ´Zayn heeft een goede vriend nodig. Niet iemand die hem voor loopt te liegen, zoals jij... Proberen dat Zayn je gaat helpen met Alex door te zeggen "Ik hou van je".. En omdat hij het niet doet, omdat hij slim genoeg is om te weten dat je toch liegt... Ga je weg, en praat je niet eens meer tegen hem. Ik snap jouw logica niet... mompeld hij "Hij heeft het zelf verpest Cris, hij deed alsof hij DOOOD was halo daar maak je geen grapjes over. Dankzij hem kan ik niet naar mijn broer, ik weet helemaal niets , of hij uberhaupt nog leeft, of hij al thuis is gekomen of dat hij er nog is Hij liet me in de steek en schuift de schuld op mij. Ik had iemand nodig en Alex hielp me. Nu verwacht hij dat ik hem terug neem, alsof er niets gebeurd is alsof hij me niet maanden pijn heeft gedaan. Nee zo achterlijk ben ik ok weer niet. Alex doet en e=deed me tenmiste geen pijn,:" krijs ik boos, mijn emoties moesten eruit van alles.

    [en poef daar is zayn lol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Hij heeft het zelf verpest Cris, hij deed alsof hij DOOOD was halo daar maak je geen grapjes over. Dankzij hem kan ik niet naar mijn broer, ik weet helemaal niets , of hij uberhaupt nog leeft, of hij al thuis is gekomen of dat hij er nog is Hij liet me in de steek en schuift de schuld op mij. Ik had iemand nodig en Alex hielp me. Nu verwacht hij dat ik hem terug neem, alsof er niets gebeurd is alsof hij me niet maanden pijn heeft gedaan. Nee zo achterlijk ben ik ok weer niet. Alex doet en e=deed me tenmiste geen pijn,:" krijst hij en ik wrijf even tegen mijn oren. 'Jeez, krijs niet zo, je lijkt wel een wijf.' mompel ik.. Ik duw mezelf een beetje omhoog van het bed en kijk hem aan. 'Greg is gewoon thuis hoor, die mocht na 4 dagen in het ziekenhuis al weg. Maarja, je had het zo druk met je speeltje dat je niet eens je familie hebt gebeld.' zeg ik en sta op van het bed. 'Je weet dat ik gelijk heb Horan... Iedereen weet dat.. Want weetje, iedereen weet dat je gewoon een enorm, egoïstisch, klein jochie bent... Je stelt niks voor.' zeg ik rustig en loop de badkamer in...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.