• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik tover mijn ID uit mijn portemonnee en een paar briefjes om te betalen. Ik pakte de tas met de flessen erin aan en stopte mijn portemonnee weet terug in mijn kontzak. Ik trok een wenkbrauw op toen hij over breezers en Flügel begon. Wijven drankjes, maar drank was drank en mij hoorde je nu niet klagen. Ik had niet van hem gedacht dat hij zo'n drankorgel was, maar misschien toch wel. Vanavond werd gezellig. Ik voelde zijn kleine maar warme handje in de mijne. Ik had grote handen, dat was nou eenmaal zo. Ik glimlach breed en loop met hem mee naar de supermarkt voor meer drank.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Grijnzend kijk ik hem aan "dit gaat echt the best night ever worden. Ik kan wel een laptop fixen dat we er een filmpje bij pakken ofzo en natuurlijk nog wat te eten" ik grinnik even. Vrolijk loop ik naar de drank afdeling en pak een doosje Flügel en 4 flessen Breezer "en als het niet opgaat hebben we een voorraadje" grinnikend sleur ik hem mee naar de kassa waar ik betaal. "zo moet je nog iets hebben hier?" ik kijk hem afwachtend af.

    [en nu voel ik me weer down ik lijk wel zwanger ofzo, stemmingswisselingen(zip)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [XD hopelijk niet]

    Alexander William Gaskarth
    Ik grijns. "Mijn MacBook werkt, dus dat gaat wel. Misschien lekker gewoon een actiefilm ofzo. Ik heb er wel wat gedownload staan." Ik haalde een hand door mijn lok die nog onder mijn muts uit hing. Ik keek naar de drank die hij pakte. Dit werd echt een wild tweepersoons feestje. Hij zei dat het niet persé op zou gaan. "Ik denk dat het wel op gaat hoor." Hij betaalt deze keer, waar ze niet naar onze ID's vroegen. Ik schudde mijn hoofd. "Nee. Laten we maar terug gaan voor ze ons gaan missen. Ze zullen wel denken wat we aan het doen zijn in de afgesloten kamer met het licht uit en de gordijnen dicht." Ik gaf hem een knipoog. Ik voelde me hier nu comfortabel genoeg voor bij hem. Ja, ik had ervoor gezorgt dat het niet kon lijken dat we er niet waren, maar daar konden andere speculaties weer door ontstaan.


    Bowties were never Cooler

    [zo ik heb ff alles in de beginpost opgefrist.... nee joh maar kwa stemmingswisselingen kan het wel

    Niall Horan


    "Mijn MacBook werkt, dus dat gaat wel. Misschien lekker gewoon een actiefilm ofzo. Ik heb er wel wat gedownload staan." en ik glimlach "of horror is ook altijd wel leuk" stel ik toestemmend voor. "Ik denk dat het wel op gaat hoor." ik grinnik weer zacht. "Nee. Laten we maar terug gaan voor ze ons gaan missen. Ze zullen wel denken wat we aan het doen zijn in de afgesloten kamer met het licht uit en de gordijnen dicht." Ik begin hard te lachen "Perv die je bent. Ach wie mist ons. Die meiden zitten in hun kamer, JUstin is te druk metdat vriendje van hem en de begeleiders komen eigenlijk nooit echt" Ik grijns. weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik grijns en maakte naar hem een kleine buiging. "Die titel krijg ik vaak en graag toegedeeld." Hij ging verder over niemand die ons miste. Ik pakte zijn hand en ook de tas met drank. Ik begon te lopen en trok hem zacht mee. Ik had zin in drank, maar ik had geen idee wat de medicijnen en sonde in combinatie met drank zouden doen, dus we moesten wachten tot we weer op onze kamer waren. Ik zag het hek alweer liggen. We zaten echt overal binnen in, maar toch was het daar helemaal stil, terwijl het hier heel druk was. Vreemd en ook een beetje eng. Alsof we in een rare bubbel zaten waar de buitenwereld niet in kon.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik grijns even en ziw het huis in zicht. Snel klim ik terug en neem de tas over. Zodr hij er ook is eennen we naar onze kamer diw ik dicht doe op slot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik gaf hem de tas aan en kroop achter hem aan. Ik rende achter hem aan naar onze kamer en pakte daar mijn MacBook. De gordijnen liet ik dicht. "Eerst film kijken, of eerst zuipen en kijken wat er gebeurt?" Mij maakte het niks uit. Ik legde mijn MacBook op het nachtkastje en stelde ervoor de flessen drank en de doos Flügel op.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik grijns 'beide?' ik kijk hem grijnzend aan. Ik trek een bureau tafel dichrbij en trek met moeute mijn bed tgwn het zijne aan. De flessen sral ik uir op het tafeltje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik stond op, en liep maar door naar de muziekkamer. Even zingen. Zuchtend pakte ik een microfoon, zette mijn camera aan. Hij begon op te nemen, en ik greep naar mijn telefoon waar ik de akoestische versie van Want U Back opzette, zonder zang. Het geluid was perfect. Ik begon te zingen. Mijn stem was erg kinderlijk als ik zong, en daar was ik trots op. Hij was apart, origineel en zeldzaam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex
    Ik grijns en zet mijn MacBook aan. Al snel klikte ik A Good Day To Die Hard aan. Een gigantische gewelddadige en onrealistische film met Bruce Willis. Hij was nog niet op DVD maar deze qualiteit was prima. Ik ging voor mijn bed zitten, tegen het zijne en haalde twee Flügels uit de doos. Ik gaf hem er een en nam er zelf een. "Op whatever deze avond zal brengen." Ik hield het flesje even omhoog voor ik hem achterover gooide. Man, dat voelde zo goed.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik plof naast hem neer en begin hard te grijnzen. Hij zet de film aan en we proosten even en ik klok het zoete spul naar achter. 'dit gaat leuk worden en je bent wen schat' grijns ik vrolijk. Vrolijk trek ik de andere flessen open en zet ze naast ons neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde bij zijn compliment. "Thanks. Jij ook echt." Ik gaf hem een kus op zijn wang en gooide nog 3 Flügels achterover voor de eerste scene over was.Ik keek naar alle ontploffingen onder dat ik dronk en steeds dichter bij Naill ging zitten, waardoor hij na een kwartier op mijn schoot zat.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik grinnnik en grijns als hij een kus geeft. ik glimlach als ik op zijn schoot zit en neem een grootte slok Bacardi. lachend druk ik een kus op zijn lippen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik trek weer een wenkbrauw op. Ik was al vrij dronken. Medicijnen maakten je dus sneller dronken, daarbij had ik al een halve fles Jacks op. Toch was ik nog net niet dronken genoeg. Ik trok terug en nam de fles Bacardi van hem af om die leeg te drinken. Niet veel later kuste ik hem terug.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Lachend wekr ik dd breezer leeg en nog wat Flügel. Ik merkte dat ik al aardig dronken aan het eorden was. Ik voel dat hij me terug kust en sla grijnzend mijn armen om zijn nek en zoen hem verser.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan