• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, inderdaad. Ik lig nog in bed, dus dat gaat wel]
    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde en klom voorzichtig onder hem uit. Ik heeg nog wat minder erg dan hij, maar ik heeg alsnog. Ik ging achter hem zitten en legde van achter mijn handen op zijn heupen. Hopelijk zou hij nu niet schrikken. Met wat moeite freubelde ikde condoom aan die ik uit mijn zak had gevist toen mijn broek uit ging. Ik legde mijn handen weer op zijn heupen en nam hem luid kreunend maar langzaam en voorzichtig van achter.


    Bowties were never Cooler

    Haha ik niet

    Nall

    Ik hoor en voel hem achter me zitten en zie hoe hij met een condoom freumelt. Daarna komt hij langzaam en voorzichtig in me.
    Ik slaak een harde kreun en ik ben al snel eraan gewend en begin heen en weer te bewegem terwijl ik meer kreun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik beweeg mijn heupen langzaam naar voren en weer terug naar achter. Als ik voel joe hij mee beweegt ga ik wat sneller. Zijn kreunen winden me alleen maar meer op en ook ik kan mijn kreunen niet binnen houden. Dit voelde zo goed. Ik kreunde luid en ging nog een beetje sneller.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik voel hoe hij sneller begint te bewegen en ik begin nog harder te kreunen dan zijn gekreun. Ik hoopte dat niemand het zou horen want het zou echt akward zijn als iemand binnen zou wandelen. Ik ga steeds harder p en neer en vlecht mijn handen in zijn haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Mijn gekreun werd gestimuleerd door het zijne en zijn bewegingen. Ik wist vrij zeker dat ik het in ieder geval niet lang meer zou volhouden. Mijn lichaam zakte steeds meer naar voren. Niet veel later gooide ik mijn hoofd in mijn nek en kwan erg luid kreunend klaar, waarna ik naast hem op bed viel.


    Bowties were never Cooler

    Nall


    Hij stootte steeds dieper waardoor ik al snel op mijn hoogtepunt kwam. Ik voelde hoe hij klaar kwam in me waardoor ik ook klaar kom.
    Hij gaat uit me en hijgend laten wme ons vallen. Nog hijgend nestel ik me tegen zijn warme lijf aan 'i loe yoy' floeptt uit mijn mond voor ik het door had en eigenlijk was het gemeend, ik hield van hem... En nu was ik erachter gekomen. Ik merk dat ik wat bloos en staar naar xijn lichaam, hij davht vast dat het door de drank kwami


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hijg nog even uit met een glimlach op mijn gezicht. Mijn ogen worden even groot en mijn ademhaling stokt als hij dat zegt. Ik hervind mezelf en haal een hand door zijn haren. Hij is speciaal voor me, maar mijn dronken hoofd kon niet uitvinden op welke manier. Ik trek hem op mijn borst en blijf door zijn haar aaien. Het was volgens mij nog niet zo laat en alsnog lagen we hier uitgeput en dronken, lekker dan. Maar het kon me eigenlijk niks schelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall
    Ik glimlach en voel me op mijn gemak bij hem. Snel trek ik de dekens over on heen omdat ik rilde.
    De flessen schuif ik snel van bed die met een harde klap op de grond vallen waardoor ik hard bein te lcgen. Mijn hele lichaam beweegt van het lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb iets gelezen wat ik liever niet wilde lezen ._. Bedankt voor het trauma]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Grant Gustin

    'jep' zegt ze en ik knik. Ik plof op het bed en kijk weer naar het scherm. Ik hoor haar zacht meezingen met Bad en ik lach even. Grijnzend begin ik mee te zingen en grijns naar haar...


    El Diablo.

    [haah omg Brook dat topic heet 301 berichten freakin awesome


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie FOy

    Ik zie hem in mijn ooghoeken grijnzen en ineens zingt hij vrolijk mee. Lachend kijk ik hemaan "Ik heb Glee vanaf de eerste aflevering gevolgd.
    Alle nummers ken ik uit mijn hoofd" grijns ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    "Ik heb Glee vanaf de eerste aflevering gevolgd. Alle nummers ken ik uit mijn hoofd" grijnst ze lachend. Ik knik even en grijns. 'Mooi zo' zeg ik en rek me even uit. Ik grinnik zacht en kijk weer naar het scherm...


    El Diablo.

    [Had Justin Naill maar eerder moeten neerslaan :Y)]

    Alex Gaskarth
    Ik voel hoe hij de dekens over ons heen trekt. Zelf voel ik me hiervoor veels te warm dus ik trek ze weer wat naar beneden en leg een been erbuiten. Nu had ik nog maar een been en mijn onderlichaam onder de dekens. Ik had het echt heel warm door alle alcohol in mijn bloed en Naill die als een kacheltje op mijn borst lag.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 14:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Ihora

    Ik glimlach even en geeuw' blijkbaat gaan drank en medocijnen samen ' ik druk mijn lippen kort op zijn buik en glimlach slaorrig

    Mackenzi
    Ik glimlach 'Glee is echt super leuk en verslaafd' ongemerkt kruip ik dichter tegen hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan