• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oepsue wacht ik typ nieuwe cergeet hem

    Mackz


    Liggend op bed kijk ik naar een Glee aflevering. De deur gaat open en Grant komt binnen. Snel zet ik de aflevering op pauze 'heey' glimlach ik

    Niialll

    Lachdnd schud ik ja en merkte dat ik opgewondde werd. Lachend ga ik met een hand naar zijn broek en streek plagend over de bobbel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik kijk naar Cher en grinnik zacht. Ik plof neer op een stoeltje en kijk naar Mackenzie. 'Leuke boel hier...' zeg ik en rek me uit. Ik had 4 maanden in Californië gezeten, daarvoor zat ik al 3 maanden hier. Nu ben ik weer terug.... 'Waar is Cris eigenlijk, ben hem nog niet tegen gekomen.' zeg ik...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik grijns breder en kreun zacht. Snel trek ik zijn shirt over zijn hoofd uit, waarna het mijne snel erachteraan door de kamer vliegt. We waren bijden vel over been, maar het kon mij en hem blijkbaar ook niks schelen. Nog zonder te wachten ofzo gingen mijn handen naar zijn riem.

    [Nu zou een mooi Justin moment zijn...]


    Bowties were never Cooler

    Hahaha

    Mackenzie Foy
    Ik glimlach even nep als hij over Cris begint. 'hij is voor drie maanden naar Calufornië gestuurd omdat hij Niall meerdere keren in elkaar sloeg waarbij een keer het zo heftig aas dat die een overdosis nam' zeg ik zacht en staar naar mijn beeldscherm

    Niall
    Zijn hamden komen aam bij minn rien. Het kon me niets meer schelen; ik was drobken en het was met wen lieve jongen. Ik krein hard als hij aan mijn riwm prutst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Zijn gekreun motiveert me door te prutsen. Na een tijdje geef ik het op en trek gewoon een keer hard aan zijn broekspijpen, waardoor zijn broek over zijn kont schiet. Ik trok nog een paar keer tot zijn broek bij de shirts op de vloer lag.


    Bowties were never Cooler

    Grant Gustin

    'hij is voor drie maanden naar Calufornië gestuurd omdat hij Niall meerdere keren in elkaar sloeg waarbij een keer het zo heftig aas dat die een overdosis nam' zegt ze zacht en ik knik even. 'Okee dan.... Hum, tegen mij was hij wel cool.' mompel ik en glimlach even.....


    El Diablo.

    Mackenzie

    Ik knik 'tegen mij opich ook en tegen Zayn' ik kijk rscht in zijn ogen en ik viel me betoverend.

    Niall
    Na ren ppoos geeft hij het op en trekt een paar keer aan mijn broek. Snel trek ik zijn broek uit em grinnik door zijn gespannen boxer. Daarna trek ik hem omlaag tegen me aan. 'fuck me' hijg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ze knikt, 'tegen mij opich ook en tegen Zayn' zegt hij en haar ogen boren in de mijne. Ik glimlach even, 'ach ja, over drie maanden is hij er weer dus dan zien we wel hoe het gaat.' zeg ik en krab even in mijn nek... Ik neurie even het deuntje van Live While We're Young en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik grijns als ik zie dat mijn boxer niet de enife is die eigenlijk te strak gespannen staat over een bobbel. Ik kijk hem bloed geil aan. De woorden zijn zijn mond nog niet uit en ik trek zijn boxer naar beneden. De sondes zaten nu wel in de weg, maar omdar die naar en tegen onze linker heupen waren getapet zou het wel gaan.


    Bowties were never Cooler

    Mackenxie

    'zin om mee td d kijkdn ?' ik grinnik even en draai de laptop baar hem. 'ja dit is de aflevering waar je de bsd guy brnt'

    Niall

    Ik jruen weer hard als hij mijn boxer uittrekt en gelijk daarna volgt debzijne. Met mjjn hanf in zijn haar de ander over zijn sicxpack zown ik hem.

    Slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik geef een zachte kreun en zoen hem dan terug. Mijn handen liggen op dezelfde plaatsen als eerst: zijn rug en zijn haar. Zijn haar, wat er nu al totaal niet meer uit zag. Mijn tong glijd in zijn mond. Zonder dat ik het merk trap ik de sleutel van de deur om, waardoor die van het slot en op een kier springt, maar ik ben veels te dronken en te druk bezig om het te merken.


    Bowties were never Cooler

    Grant Gustin

    'zin om mee td d kijken? ja dit is de aflevering waar je de bsd guy brnt' grinnikt ze en ik lach even. 'Dus ik gooi een slushee in Blaine's gezicht? Amuserend.' grijns ik. Ik plof op het bed en kijk naar het scherm...


    El Diablo.

    Mackenzie

    Lachend knik ik"jep " ik schuif wat op zodat hij mee kan kijken en lan zitten. Daarna start ik hem weer en zing zacht mee met Bad. En kijk naarr het scherm.

    Niall Joran.

    ik voel zijn tong wrer in mijn mondkomen en brgin wat te hijgen door mikn slechte conditoe. Terwijl hkj half op me ligt druk ik mijn onder lijf tegen hsm aan en begin weer hard te kreunen 'Aleeeex' ik zag dat hij geil was en ik geef toe ik ook. Ik had niet echt ervaring met jongens of uberhapt meisjes maar he ik was drinken it doesn't matter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hoorde hem hijgen, maar ik maakte me er weinig zorgen om. Het moment dat hij zijn heupen weer tegen de mijne drukte kreunde ik vrij luid, maar niet luid genoeg om zijn kreun niet te horen. Hopelijk waren de muren geluidsdicht, anders zou de hele gang het kunnen horen. Ik had wel wat ervaring met zowel jongens als meisjes, maar dit was toch weer anders. Met zachte gand draaide ik hem op zijn buik. "You sure?"


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ook Alex kreumt luidruchtig 'you sure?' Vraagt hij hijgend "i'm sure grijns ik terwijl mijn vriend bleef groeien.
    Nog steeds schuur ik en zoen ik hem terwijjl en eeen glanzend laagje zwee op mijn voorhoofd ligt

    Dit is akwars met je ouders naast je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan