• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.

    Ik voelde me machteloos, wat moest ik doen? Als ik nu verder ging eten wist ik dat ik over mijn nek ging, maar ik kon Alex niet over laten, hij was zo zwak en had me nu nodig 'eet jij nou maar door idioot, je weet wat er anders gaat gebeuren' ik bijt op mijn lip. Bang kijk ik op en zie een van de therapeute, Cris en Zayn pizza eten waardoor ik al wat misselijk ben en het bord met drap voor mijn neus helpt niet echt mee. Vol tegen zin probeer ik een stuk vlees te snijden wat niet lukt "sory hoor maar ik kan dit niet eens snijden, hoe zou ik het dan moeten opeten?" vraag ik zacht en verontwaardigd.

    miss kun je precilla even dne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "sory hoor maar ik kan dit niet eens snijden, hoe zou ik het dan moeten opeten?" vraagt hij zacht en ik haal mijn schouders op. 'Vraag het je vriendje, oh wacht.. Die ligt halfdood in bed.' grijns ik. Ik buig naar hem toe, 'kom op Niall, eet.. Doe het voor Zayn? Oh wacht, je geeft niks om hem. Vergeten.' grijns ik...


    El Diablo.

    [ik vind Cris niet meer lief(baby) ahahhahaah...

    Niall HOran.

    Hij haalt eerst zijn schouders op 'Vraag het je vriendje, oh wacht.. Die ligt halfdood in bed.' grijnst hij en ik voel mijn tranen branden, hij buigt naar me toe en ik verstijf. Bang voor wat hij nu gaat zeggen . 'kom op Niall, eet.. Doe het voor Zayn? Oh wacht, je geeft niks om hem. Vergeten.' grijnst hij en een paar tranen stromen naar beneden. "waarom doen jullie me dit aan?" fluister ik gebroken. Zodra Alex beter was pakte ik onze spullen en zouden we weglopen en samen ergens beginnen. Mijn ouders hadden al heel lang niets meer laten horen, Greg weet ik niet, hem zou ik nog bellen en de jongens gaven niets om me

    [le damon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, in het echt is het een schatje hoor xd ]

    Cristiano Ronaldo

    "waarom doen jullie me dit aan?" zegt hij gebroken terwijl een paar tranen langs zijn wangen stromen. Mijn grijns word automatisch breder en ik kijk hem aan. 'Jullie? Niall toch, zie je nou niet wat je zelf doen? Zayn de schuld geven van dingen die hij niet doet... Vind je het gek dat hij deed alsof hij dood was? Zou ik ook doen.' grijns ik....


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik keek naar Chirs en legde een hand op zijn arm. "Tut, tut, Chris. Je kent de situatie niet en ik denk dat ons kleine jochie hier ook wel weg zal kwijnen zonder jou." zei ik poeslief, maar het was natuurlijk niet zo. Ik vond het heerlijk om dit te doen. Ik keek naar Zayn. "Ga anders straks met Chris kickboksen in de sportzaal." zei ik tegen hem. Zelfmoorden waren namelijk zo vervelend op te ruimen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    'Jullie? Niall toch, zie je nou niet wat je zelf doen? Zayn de schuld geven van dingen die hij niet doet... Vind je het gek dat hij deed alsof hij dood was? Zou ik ook doen.' hij begint meer te grijnzen. Ineens ben ik boos, nee woedend!! "Waarom ben ik hier altijd degene die hier verdomme fout doet. Jij was degene die me in elkaar begon te slaan, niet ik.!" schreeuw ik hard en boos naar Cris. "Ik ben het helemaal zat hier, iedereen loopt lief te doen maar iedereen weet het, en nee we zeggen Niall niets want het is zo grappig om hem zo te zien. Jullie denken alleen dat hij het moeilijk heeft ik heb fucking gevoelens. Ik was verliefd op mhem ja." schreeuw ik verder en wijs boos naar Zayn "en kom nou niet aanzetten met jij bedroog hem hij had verdomme mijn broer bijna vermoord dan is het een normale reactie. Je wist wat voor band ik met Greg had "


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Tut, tut, Chris. Je kent de situatie niet en ik denk dat ons kleine jochie hier ook wel weg zal kwijnen zonder jou." zei Precilla poeslief en ik grinnik kort. "Ga anders straks met Chris kickboksen in de sportzaal." zei ze tegen Zayn die rustig knikt. "Waarom ben ik hier altijd degene die hier verdomme fout doet. Jij was degene die me in elkaar begon te slaan, niet ik.!" schreeuwt Niall opeens en ik een geamusseerde lach komt op mijn gezicht. "Ik ben het helemaal zat hier, iedereen loopt lief te doen maar iedereen weet het, en nee we zeggen Niall niets want het is zo grappig om hem zo te zien. Jullie denken alleen dat hij het moeilijk heeft ik heb fucking gevoelens. Ik was verliefd op mhem ja." schreeuwt hij verder en en ik grijns kort. "en kom nou niet aanzetten met jij bedroog hem hij had verdomme mijn broer bijna vermoord dan is het een normale reactie. Je wist wat voor band ik met Greg had " schreeuwt hij naar Zayn. 'Ja, want van een wond in je schouder ga je binnen twee seconden dood.' mompelt Zayn...


    El Diablo.

    .......


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Uiteindelijk kwam ik buiten adem en nog heel wankel de eetzaal binnen gestrompelt met mijn infuus nogsteeds als steun. Ik hoorde wat Niall zei en hoe de rest daarop reageerde. "Hey!" riep ik met een schorre, krakende stem. "Laat hem met rust. Als je iemand moet hebben ben ik het omdat ik geen maand zonder drank kan." Die zin kost zo veel energie dat ik me met twee handen moet vasthouden om niet neer te storten. Nu pas zie ik dat Niall prut eten heeft terwijl de rest pizza eet. Ik deed een stap naar hem toe en gooide zijn bord zo over het eten van Chris en de zuster heen. "En dit is al helemaal belachelijk!" roep ik uit. Bij die woorden val ik neer op Niall's schoot en blijf daar hijgend en uitgeput zitten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan. [naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh]

    Verdrietig kijk ik naar het prut wat er viezer en viezer uitziet "Hey!" hoor ik ineens een schorre krakende stem. "Laat hem met rust, Als je iemand moet hebben ben ik het omdat ik geen maand zonder drank kan" ik kijk op en zie Alex staan met het infuusrekje. Bezorgdheid springt in mijn ogen als hij er vermoeid uit ziet. Met moeite loopt hij naar me toe en gooit de prut over het eten van Cris en de therapeute heen waardoor ik zacht grinnik "en dit is al helemaal belachelijk" roept hij en ploft hijgend en uitgeput neer. Dankbaar kijk ik hem aan. Zo snel als het me lukte tilde ik Alex op en zijn infuus ding half en sleepte zo alles naar onze kamer en draai de deur snel opslot als ik hem op bed gelegd heb. "dankje" fluister ik verstikt van de tranen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Grommend kijk ik ze na, 'Cris, nooit verwacht dat ik dit ging zeggen.... Grijp ze.' grijnst Zayn en ik knik grijnzend. Ik sta op en loop de gang op. Ik trap hun deur in en kijk ze grijnzend aan. 'Dat was niet lief hé?' sis ik en grijp hun beide bij hun keel. Ik duw die Alex hard tegen het bed en Niall tegen het raam. 'Wat zal ik eens doen... Ik kan altijd jouw infuusjes eruit halen.' grijns ik naar Alex....


    El Diablo.

    [Het raam is stuk :p]


    Bowties were never Cooler

    [hahahaha het zijn toch echt allemaal schatjes... totaal niet agressief of ruzie zoekend...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee joh, hoe kom je erbij XD Whaha, ik heb Cristiano hier gewoon de evilheid zelf gemaakt..... Maar in het echt is het gewoon een lieve teddybeer, klaar XD ]


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik ben blij als Niall me naar onze kamer helpt en mij weer op het bed legt. Ik ben echt op. Ik mocht nogsteeds niet slapen, maar ik zou het zo kunnen doen. Ik trok hem tegen mijn borst. "Ik zou het elke dag voor je doen." mompel ik in zijn oor. Op dat moment vliegt met een knal de deur open. Chris staat in de deuropening. Ik voel Niall van me af vliegen en een verschrikkelijke druk op mijn keel. Ik piep wat en hap voor adem. Ik kan nu helemaal niks, omdat hij niet binnen mijn bereik stond. als hij begint over de infusen eruit trekken worden mijn ogen groot. Die hielden me nu min of meer in leven. Of in ieder geval de zak met medicatie en de zak met bloed. De ander was alleen voor vocht.


    Bowties were never Cooler