• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kijk hem aan. Dat was waar ook. "Dank je, dan." Ik glimlach lichtjes, maar die glimlach betrekt als hij over Zayn begint. Op een of andere manier voelde ik me ook schuldig dat ik hun vriendschap had verstoort. Die schuld verdween toch weer snel bijna helemaal toen ik zijn lippen op mijn wang voelde.Ik ging met moeite met mijn vrije hand door zijn haar. "Je bent te lief voor me."


    Bowties were never Cooler

    Niall horan

    Ik glimlach als zijn hand door mijnhaar gaat " je bent te oief voor me" ik schud standvastig mijn hoofd. " jij liet me niet vallen en je zult dat nooit doen dat weet ik. Je hebt me geholpen en nu ga ik jou helpen. Dadelijk maak. Wat te eten en help je dus zeg me wat wil je"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik grijns even kort en kijk haar aan.. 'goed werk man wat kan dat kind schreeuwen zeg. Die andere homo ligt nu halfdood op zijn bed ik heb gezegd dat hij mag komen als zujn homo diod is dan help ik hem wel met een lijk dumpeb' zegt ze en ik knik. ' misschien moemt je het mislukte zangertje laten weten maar hij zat weer bjj Zayn te flikooien' zegt ze en ik grijns even. 'Ik heb het allemaal al geregeld, Zayn is even depressief en gaat dan Niall jaloers maken.' grijns ik en druk een kus in haar nek...


    El Diablo.

    precilla watson

    'Ik heb het allemaal al geregeld, Zayn is even depressief en gaat dan Niall jaloers maken.' ik grijns en druk mijn lippen op zijn wangen
    "je bent een schat weet je, zin om binnenkort mee boodschappen te doen" grijnzend kijk ik hem aan

    [sorry kort heb ruzie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "je bent een schat weet je, zin om binnenkort mee boodschappen te doen" zegt ze nadat ze haar lippen op mijn wangen had gedrukt. Ik grijns even en ik knik. 'Is goed joh.' zeg ik. 'Oh ja, je moet denk ik even een buiten verbod bij de twee homo's zetten... We willen toch niet dat de hele inrichting hun pleziertjes moet meemaken?'


    El Diablo.

    precilla watson

    'Oh ja, je moet denk ik even een buiten verbod bij de twee homo's zetten... We willen toch niet dat de hele inrichting hun pleziertjes moet meemaken?' ik grijns "good idea" snel maak ik notities dat ze vanwege hun gezondheid de komende maand niet naar buiten mogen "zo omdat de een hersenschudding heeft en de ander bij wind wegwaait" lachend kijk ik hem aan "weet je wat hun beide niet lusten dan kan ik ze gaan dwingen te eten" lachend kijk ik hem aan

    [kom je ook met damon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "zo omdat de een hersenschudding heeft en de ander bij wind wegwaait" zegt ze. Ik grinnik kort. "weet je wat hun beide niet lusten dan kan ik ze gaan dwingen te eten" lachend kijkt ze me aan. 'Geen idee, mix gewoon gore dingen.' lach ik. 'Oh ja, er zijn een paar Real Madrid wedstrijden de komende weken hier in engeland. Jij kan er wel even voor zorgen dat ik mee kan doen hé?' grijns ik...


    El Diablo.

    Precilla Watson

    'Geen idee, mix gewoon gore dingen.' lacht Cris en ik knik even.. 'Oh ja, er zijn een paar Real Madrid wedstrijden de komende weken hier in engeland. Jij kan er wel even voor zorgen dat ik mee kan doen hé?' Ik kijk hem zakelijk aan "Meneer Ronaldo U bent mijn cliënt. Ik denk dat het goed is voor uw gezondheid en om te kijken of uw problemen verminderd zijn om de komende weken een paar wedstrijden mee te gaan spelen." lachend kijk ik hem aan "wacht even" Snel zoek ik tussen mijn papieren en vind de nummer van de coach. Snel bel ik "Goedemiddag, u spreekt met Precilla Watson. Goedemiddag ik wil het even overm ijn CLiënt Cristiano hebben........ Alles gaat erg goed.... Nee ik weet alleen dat u binnen kort met uw team in Engeland een paar wedstrijden hebt......... Meneer het is beter voor zijn gezondheid en daarbij zal ik mee gaan. Het is om te kijken of de therapieën zijn werk doen...... Ja hij gebruikte pillen, om hem rustig te kunnen houden doordat het goed ging is hij er van af en het gaat erg goed. Ja hij zit naast me. Hij wilt heel erg graag... Nee ik snap dat, ik neem nog iemand mee en we hebben spullen bij om hem rustig te krijgen mocht het mis gaan.... Ja Oke dat is fijn. Ja hartstikke bedankt fijne dag nog tot morgen" ik hag op "geregeld hij komt morgen met ons praten om te kijken en misschien gaan jullie wat oefenen. Ik en een collega gaan mee mocht het mis gaan, je houd je in hoor Ronaldo"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Meneer Ronaldo U bent mijn cliënt. Ik denk dat het goed is voor uw gezondheid en om te kijken of uw problemen verminderd zijn om de komende weken een paar wedstrijden mee te gaan spelen." zegt ze lachend en ik grinnik kort. Snel belt ze de coach. "Goedemiddag, u spreekt met Precilla Watson. Goedemiddag ik wil het even overm ijn CLiënt Cristiano hebben........ Alles gaat erg goed.... Nee ik weet alleen dat u binnen kort met uw team in Engeland een paar wedstrijden hebt......... Meneer het is beter voor zijn gezondheid en daarbij zal ik mee gaan. Het is om te kijken of de therapieën zijn werk doen...... Ja hij gebruikte pillen, om hem rustig te kunnen houden doordat het goed ging is hij er van af en het gaat erg goed. Ja hij zit naast me. Hij wilt heel erg graag... Nee ik snap dat, ik neem nog iemand mee en we hebben spullen bij om hem rustig te krijgen mocht het mis gaan.... Ja Oke dat is fijn. Ja hartstikke bedankt fijne dag nog tot morgen" zegt ze en ik blijf stil. "geregeld hij komt morgen met ons praten om te kijken en misschien gaan jullie wat oefenen. Ik en een collega gaan mee mocht het mis gaan, je houd je in hoor Ronaldo" zegt ze en ik knik lachend. 'Ofcourse' grijns ik....


    El Diablo.

    Precilla

    Ik glimlach 'griotte jongen wat eten we vanaavond?' lachend kojk ik hem ana
    "ugh ik haat die homovriendjes" mompel ik zacht

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'griotte jongen wat eten we vanaavond?' zegt ze lachend. Ik haal mijn schouders op. 'Geef de rest maar gore dingen, slakken van mij part. Maar ik wil pizza' grijns ik. "ugh ik haat die homovriendjes" mompelt ze zacht en ik knik. 'Ik hou het erop, Zayn is bicurious, die geneest wel weer.' mompel ik...


    El Diablo.

    Precilla Watson

    "geef de rest maar gore dngen, slakken mijn part maari k wil pizza" ik knik "welke dan ga ik bestellen" lachend kijk ik hem aan. "ik weet nog wel iets wat niet te pruimen is Groente heel lang op laten staan zodat hett drap is en de aardappels niet gaar en vlees niet goed." vals grijns ik 'Ik hou het erop, Zayn is bicurious, die geneest wel weer.' ik grijns weer

    [sorry was aan het lezen over bevallingenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik pakte zijn hand om hem te doen stoppen. "Naill, rustig. Ik hoef nu echt geen eten. Er wordt al veels te veel troep in me gepompt. Kom gewoon liggen. Ik beloof niet in slaap te vallen." Ik trok zacht aan zijn hand, meer kracht zetten kon ik ook niet. Ik wilde hem gewoon naast me hebben, als hij dat ook wilde. Anders kon ik me altijd nog opkrullen.

    [Wil je nog een meisje voor Zayn?]


    Bowties were never Cooler

    [Sure (: ]


    El Diablo.

    Cristiano Ronaldo

    "welke dan ga ik bestellen" zegt ze. 'Doe maar tropicale babe' grijns ik.. "ik weet nog wel iets wat niet te pruimen is Groente heel lang op laten staan zodat hett drap is en de aardappels niet gaar en vlees niet goed.' zegt ze met een valse grijns. Ik lach even, 'wat ben je toch evil, i like it.' grijns ik en zoen haar in haar nek.. Ik weet alle zwakke punten, vooral bij vrouwen...


    El Diablo.