• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zak verder weg in slaap. Mijn ademhaling eindigt zo oppervlakkig dat het haast geen ademen meer te noemen was en mijn hartslag was bijna niet meer te voelen. Ik droomde over wat ik met mijn leven zou gaan doen. Niall en ik zaten samen op de veranda van het mooie witte huis in het bos net buiten Baltimore. Het leek nog geen jaar van nu. Niall had een baby in zijn armen, net al is, maar het maakte me niet bang, alleen heel gelukkig.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Angstig kijk ik naar Alex. Vol angst sprint ik naar buiten "Zayn Zayn alsjeblieft je moet me helpen, hij gaat dood ofzo alsjeblieft help me ik kan diat niet alleen" smeek ik Zayn. Straks ging hij dood of zo, tranen sprongen in mijn ogen "ik hou van je maar ik heb tijd nodig oke dan kies ik voor iwe ik ga" snik ik "alsjeblieft zayn je moet me helpne straks gaat hij dood en ben ik alleen en dan? Dan moeten ze m opsluiten van gekheid" ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Zayn Zayn alsjeblieft je moet me helpen, hij gaat dood ofzo alsjeblieft help me ik kan diat niet alleen" smeekt Niall die naar buiten is komen rennen. "ik hou van je maar ik heb tijd nodig oke dan kies ik voor iwe ik ga" snikt hij en ik kijk nog niet op. "alsjeblieft zayn je moet me helpne straks gaat hij dood en ben ik alleen en dan? Dan moeten ze m opsluiten van gekheid" ratelt hij verder. 'Nee tuurlijk, want die idioot is de enige, dat was ik vergeten. Waarom zou ik überhaupt helpen als ik toch weet dat je voor hem kiest, hij is toch zó geweldig?' mompel ik chagrijnig. Waarom zou ik hem helpen? Dan mocht hij wel beter zijn best doen...


    El Diablo.

    [gleeee]

    Niall HOran

    'Nee tuurlijk, want die idioot is de enige, dat was ik vergeten. Waarom zou ik überhaupt helpen als ik toch weet dat je voor hem kiest, hij is toch zó geweldig?' mompeld hij nors "alsjeblieft Zayn" smeek ik verder hopeloos kijk ik hem aan. "wat ik net schreeuwde meen ik niet, ik heb vandaag gewoon teveel mee gemaakt en het werd me gewoon te veel" zeg ik zacht terwijl een traan ove rm ijn wang rold


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "alsjeblieft Zayn" smeekt hij en ik kijk hem nog niet aan. "wat ik net schreeuwde meen ik niet, ik heb vandaag gewoon teveel mee gemaakt en het werd me gewoon te veel" zegt hij zacht. Ik kijk even omhoog en zie dat het nog steeds met bakken uit de hemel komt. 'Het zal wel. Weet je, ik weet het nu al zeker. Help ik je omdat ik zo dom ben, en dan is het weer. Nee, ik haat je Zayn, Alex is de beste.' sis ik... Hij mocht weten dat ik kwaad op hem was...


    El Diablo.

    niall horan

    'Het zal wel. Weet je, ik weet het nu al zeker. Help ik je omdat ik zo dom ben, en dan is het weer. Nee, ik haat je Zayn, Alex is de beste.' in paniek kijk ik rond "ik hou van je" fluister ik zacht en ren weer naar binnen ik moest bij hem blijven. Snel sprint ik langs de zusters "hij slaapt" paniekeer ik en sprint weer terug. Hijgend pak ik zijn hand vast. "alsjeblieft geef niet op"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "ik hou van je" fluistert hij zacht voor hij naar binnen rent. Ik kijk hem na en bijt even op mijn lip. Ik zucht en loop terug naar binnen, gelijk naar mijn kamer. Cristiano was er niet, die is te druk met slijmen bij de begeleiders..... Zuchtend droog ik mezelf af van de regen, en doe nieuwe kleren aan... Ik doe mijn haar goed zover het lukt, en leun zuchtend tegen de muur....


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik zat op de balie wat met een pen op een 'belangrijk papier' te kriebelen. Ik keek op toen er een jochie langs kwam rennen. "Gooi een emmer koud water over hem heen, dat moet genoeg zijn. Anders reanimeren." zuchtte ik. Ik had echt geen zin om op te staan. Meneer de herrieschoppende homo mocht het zelf uit gaan zoeken. Pas als die echt dood zou zijn volgens hem zou ik moeten helpen.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ik loop maar wat door de gangen en zucht even. Ik had besloten om Zayn maar even met rust te laten, hij wou dingen oplossen. Ik snapte het wel... Opeens zag ik Precilla bij de balie staan en ik grijns licht.. 'Hey babe' grijns ik en leun tegen de balie. Ik neem een slok water en grijns...


    El Diablo.

    Precilla Watson
    Ik kijk op als ik een bekende stem hoor. Het was de bad-ass voetbalspeler. "Hey, Chris." zei ik en ik draaide een plukje haar rond mijn vinger. "Hoe is het om weer hier in dit gesticht te zitten?" vroeg ik. Ik wist dat hij het hier even erg haatte als ik. Opzich mocht ik deze gast wel. Hij was niet zo erg als de anderen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik grom even besluit wat wat te pakken. Ik pak een glas en vul hem warna ik het over Alex heen gooi en bang afwacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Hey, Chris." zei ze en ze draaide een van haar lokken om haar vinger. "Hoe is het om weer hier in dit gesticht te zitten?" vroeg ze. 'Vreselijk, maar... Ik kan die Niall-homo weer terroriseren en ik heb Zayn's agressieve kant naar boven gekregen en die heeft dat stomme vriendje van hem een paar klappen verkocht.' grinnik ik trots..


    El Diablo.

    Precilla Watson.

    Ik grijns even ' goed werk man wat kan dat kind schreeuwen zeg. Die andere homo ligt nu halfdood op zijn bed ik heb gezegd dat hij mag komen als zujn homo diod is dan help ik hem wel met een lijk dumpeb' ik glimlach alsof we over het weer hebben ' misschien moemt je het mislukte zangertje laten weten maar hij zat weer bjj Zayn te flikooien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik voel opeens een plens water over me heen. Mijn ogen schieten open als ik naar lucht hap. Wat was dat? Ben ik aan het verdinken? Als ik merk dat ik nog gewoon in mijn bed lig en alleen mijn hoofd nat is kalmeer ik weer en kijk rond. Ik zie Niall staan met een glas in zijn handen. "Waarom deed je dat?" vroeg ik aan hem.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik zucht opgelucht " waarom deed je dat?" Hij kijk me vragend aan " je mocht niet slapen je had in coma kunnen belanden, je ademde amper" zucht ik zacht.
    Voor zichtig druk ik een kus op zijn want. " Zayn bekijkt het nu maar echt. Ik zei dat ik er nog onver na zou denken maar toen riep hij dingen over ons en heeft hij het verpest" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan