• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    "Naill, rustig. Ik hoef nu echt geen eten. Er wordt al veels te veel troep in me gepompt. Kom gewoon liggen. Ik beloof niet in slaap te vallen." beschaamd word ik rood en knik even " sorry" voorzichtig kom ik naast hem liggen en was bilj dat het een breed bed was "doe ik je geen pijn" piep ik angstig om hem pijn te doen.

    Precilla Watson

    "Doe maar tropicale babe" grijnst hij, snel geef ik het door "ze zijn er in tien minuten anders is het gratis oftewel als ze aanbellen pas open doen als de tijd om is" grijns ik "wat ben je toch evil he" ik grinnik even en trek hem mee. Ik smijt brocolli, spruiten, bonen en prei in een pan en zet het vuur hard aan. De ardappels snijd ik in mega stukken zodat ze nooit gaar zullen zijn en het vlees snijd ik hele dunnen plakken van zodat ze half aangebrand zullen zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "ze zijn er in tien minuten anders is het gratis oftewel als ze aanbellen pas open doen als de tijd om is" grijnst ze en ik grinnik. Ik leun nonchalant tegen de muur en kijk naar haar. 'Zal ik dan maar de rest halen?' grijns ik. Ik zie al helemaal voor me, hoe ik iedereen met geweld uit de kamers kan halen...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik glimlach en leg voorzichtig een arm om hem heen. "Geeft niet. Ik zit zo vol pijnstillers dat je me echt geen pijn kan doen." Ik gaf hem zacht een kusje. "Ik hou van je" Ik gaf hem nog een kusje en ging terug op het kusje liggen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach even 'ik ook van jou. Zeg me als je pijn hebt oke dat wil il niet'

    Precilla
    Iik grijns 'aan uw de eer voor de homovrinden dan doe ik Zayn wel die qert mee'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en aaide hem door mijn haar. Man, wat was dat verslavend. Ik rook nu een vage muffe brandlucht. Alsof iemand groente tot pap had laten droogkoken. Ik werd er misselijk van. Ik beet uit voorzorg al op mijn lip, want ik wilde niet over mijn nek gaan.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    'aan uw de eer voor de homovrinden dan doe ik Zayn wel die qert mee' zegt ze en ik kijk grijnzend naar haar. 'Oki do' grijns ik en loop naar de kamer. Met een trap tegen de deur gaat die open en ik grijns. 'Eten is klaar' grijns ik en trek Niall hard mee. Ik duw hem op een stoel in de eetkamer en grijns even. Ik buig naar zijn oor, 'weetje wat ik heb gehoord? Als jij niet gaat eten stoppen ze je weer in de isolatie, en dan is er geen Zayn meer die je komt redden. En denk vooral niet aan je klote homo-vriendje, want ik zorg er gemakkelijk voor dat hij niet verder komt dan de gang.' sis ik dreigend en loop breed grijnzend weg.


    El Diablo.

    NIall HOran.

    Een glimlachje plakt zich vast op zijn gezicht als hij voorzichtig door mijn haren gaat waardoor ik glimlach. Ik trek een vies gezicht als ik iets aangebrands ruik en ik zag dat hij misselijk werd. Snel pakte ik een teiltje en zet die bij ehm in de buurt zodat hij daarin kon over geven "shht adem via je je mond" zeg ik met een kalme klank en wrijf zacht over zijn arm, het was lekker zijn vingers in mijn haar. Met een harde klap gaat de deur open en verschrikt schiet ik over eind. 'Eten is klaar' grijnst Cris "Ik hoef niets en Alex heeft een hersenschudding dus hij hoeft niets, ik heb mijn sonde al" zeg ik zacht. Ineens trekt hij me hard mee "auuw" roep ik pijnlijk als hij me op een stoel duwt. Met een vies gezicht kijk ik naar het bord eten voor me. Het vlees moest aangebrand zijn, het groene drap, ik wist niet wat het was of waren en de aardappels zagen er te groot uit. Ineens komt zijn mond richting mijn oor , 'weetje wat ik heb gehoord? Als jij niet gaat eten stoppen ze je weer in de isolatie, en dan is er geen Zayn meer die je komt redden. En denk vooral niet aan je klote homo-vriendje, want ik zorg er gemakkelijk voor dat hij niet verder komt dan de gang.'sist hij dreigend en loopt daarna weg. Een rilling loopt over mijn rug... Ze wisten toch dat ik liever sonde dan voedsel had?? Meend hij het nou echt?? Ik besloot het zekere voor het onzekere te nemen en schaaf een stukje aardappel voorzichtig stop ik het in mijn mond. Oke dit ging nog wel ik naam nog een schaafje en merkte dat die harder was. Vieselijk ga ik met mijn vork door de drab en het loopt er bijna gelijk af. ik lik aan mijn vork en ga bijna over mijn nek door de smaak.

    Precilla Watson
    "Zayn kom je eten?" vriendelijk kijk ik hem aan. Zayn en Cris mocht ik wel, Lil Twist ook nog maar daar bleef het bij "een ding je ruilt niets van je eten met die Horan" streng kijk ik hem aan. Ik gunde hem wat brocolli en voor de rest hetzelfde maar dan gewoon gekookt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Zayn kom je eten?" hoor ik opeens en ik kijk op. 'Sure.' zeg ik en sta op. "een ding je ruilt niets van je eten met die Horan" zegt ze streng en ik knik. 'Geen probleem... Ik haat hem.' zeg ik en grijns even naar haar. Ik loop naar de eetzaal en zie Cris met pizzadozen staan. 'Bro! Daar ben je, hier is je VIP eten.' grijnst hij. Ik grinnik kort en pak de pizzadoos, vervolgens plof ik naast hem. 'Oké, nu nog Lil, Grant en Prec en we zijn pizzaloos.' lacht hij. Ik knik, en neem grijnzend een hap. 'Heerlijk.' grijns ik...


    El Diablo.

    [DAMON=)

    Precilla Watson
    "Geen probleem.... ik haat hem" zegt hij grijnzend. "Bro! Daar ben je, hier is je VIP eten" grijnst Cris waardoor ik grinnik. We pakken allemaal een pizza doos " Lil Twist pizza" schreeuw ik naar de kamer van Lil Twist. "sorry guys maar we moeten toch echt aan tafel eten, gezamelijk eten hoort er ook bij" grijns ik vals

    Niall Horan.

    Ik probeerde aan Alex te denken terwijl ik het zo snel als ik kon opat om er vanaf te zijn terwijl ik andere etensgeuren rook.
    Ze deden dit om me te kwellen. Ik wist het wel, ach ik kon zo naar de wc gaan om alles eruit te kotsen en daarbij bleef voedsel wat ik gewoon at er toch nooit lang in zitten. Ik kon gewoon niet meer eten. "ik zit vol" mompel ik tegen neimand in het algemeen na vijf happen van een aardappel en dan alleen de randjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik kijk met een gemene grijns naar Niall, 'je moet het helemaal opeten, anders weet je wat er gaat gebeuren... Toch Prec?' grijns ik en neem nog een hap van de pizza. Heerlijk om te zien dat wij goed eten en de rest niet. 'Oh ja, met kotsen geld hetzelfde vervolg.' grijns ik...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'je moet het helemaal opeten, anders weet je wat er gaat gebeuren... Toch Prec?' grijnst Cris en ik slik moeilijk "Maar ik heb geen honger ik krijg al dag en nacht voedsel van de sonde" fluister ik bang. Ik zie Precilla gemeen naar me grijnzen "morgen bestellen we Chinees" zegt ze glimlachend 'Oh ja, met kotsen geld hetzelfde vervolg.' mijn ogen worden even groot. Gatverdarrie...

    [eerst damon dan reageer ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Maar ik heb geen honger ik krijg al dag en nacht voedsel van de sonde" fluistert hij en ik hoor dat hij bang is. Grijnzend neem ik nog een hap pizza en kijk hem vermakelijk aan. "morgen bestellen we Chinees" zegt Precilla en ik grijns even. Ik zie Niall's ogen groot worden en ik grijns breder. 'Wat is er Niall? Jealous?'


    El Diablo.

    Niall HOran.

    Ik zie Cris grijnzen en probeer me zo klein mogelijk te maken 'Wat is er Niall? Jealous?' Ik zucht zacht "ik hoef gewoon niets meer oke, ik zit vol ik krijg genoeg binnen zo" zeg ikz acht. Nooit geweten dat ik zo bang kon zijn voor iemand, ik voelde me veraden door Zayn. Oke de ruzie's hadden er niet aan mee geholpen maar dit was gewoon nietmeer normaal en leuk meer. Ik was echt blijdat ik voor Alex koos maar ik was ook blij dat ze hem met rust lieten, hij ha dzijn rust nodig. Ik hoopte alleen dat hij niet in slaap viel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Hij zucht zacht, "ik hoef gewoon niets meer oke, ik zit vol ik krijg genoeg binnen zo" zegt hij zacht. Ik lach even kort, 'eet jij nou maar door idioot, je weet wat er anders gaat gebeuren' sis ik en eet de pizza snel op. Ik kijk naar Zayn die afwezig voor zich uit staart, 'Bro, we zoeken wel een chick voor je overmorgen ofzo.' zeg ik...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik staarde met grote ogen naar de jongen in de deuropening. Ik wilde iets doen toen hij Niall tegensputterend mee nam. Ik ging voorzichtig zitten. Toen daarna de draaierigheid weg was ging ik staan. Weer moest ik wachten voor ik voorzichtig een stap nam, met mijn infuusstandaard als steun. Ik liep langzaam door de gang. Ik was heel misselijk, maar ik vertrouwde dit niet. Er was iets mis. Dat voelde ik gewoon.


    Bowties were never Cooler