• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Tom James Andersen
    Ik kijk over de balustrade naar Mer. Zij kende waarschijnlijk iedereen al. Ik kijk geïnteresseerd naar haar als ik een stem hoor.
    'Sorry van daarnet. Maar weet je misschien hoe lat het is?' Vraagt Alana.
    Ik kijk op mijn horloge.
    'Het is zes uur' zeg ik dan. Ik wijs naar Meredith.
    'Wik je daarheen?' Vraag ik. Ze schud haar hoofd. Ik glimlach, maar loop zelf wel naar Mer.
    'Ik ben Ylva' hoor ik het weerwolf meisje nog zeggen. Uitbundig schud ik haar de hand.
    'Dan moet jij mijn kamergenoot zijn,' zeg k vriendelijk en ik laat haar hand los. 'Ik ben Tom Andersen. Welkom!'


    "Rebellion's are build on hope"

    [nog iemand voor,Jilliana? ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Meredith Casey

    Lachend kijk ik naar Tom die vrolijk doet over zijn nieuwe kamergenote. Dan zie ik een meisje op de grond liggen. Voorzichtig loop ik op haar af.
    'Lig je lekker?' Vraag ik.
    Ze kijkt en verschrikt aan.
    'Ja zeker,' lacht ze dan en ze steekt haar hand uit. 'Ik ben Alana en jij?' Vraagt ze.
    8ik schud haar hand en glimlach.
    'Ik heet Meredith. Maar je mag me Mer noemen' zeg ik. Ik trek haar overeind en we gaan bij Tom, Ylve en Calvin staan.
    'Nou' roep ik dan. 'Waar blijft de rest?'


    "Rebellion's are build on hope"

    Ylva || Weerwolvin

    `Ik ben Ylva,´ Antwoord ik.
    'Dan moet jij mijn kamergenoot zijn,' Zegt hij vriendelijk terwijl hij mijn hand weert los laat. 'Ik ben Tom Andersen. Welkom!'
    `Eeh... Bedankt.´ Even voelde ik een raar gevoel in het bijzijn van al deze mensen. Het was alsof ik me eindelijk ergens thuis voelde... Het voelde zo vertrouwt...


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [oke mensjes ik zie jullie weer morgen :) xx my]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    [oke mensjes ik zie jullie weer morgen :) xx my]


    Seeya!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [gewoon even drie vraagjes, is het niet handiger om een soort praattopic te maken? Wat is er tot nu toe gebeurd? En waar kan ik inspringen?]


    Remember to be ridiculous.

    ik ga ook slaapen doei


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Silas schreef:
    [gewoon even drie vraagjes, is het niet handiger om een soort praattopic te maken? Wat is er tot nu toe gebeurd? En waar kan ik inspringen?]


    Jup
    Ik heb geen idee, niet veel. De meeste hebben hun kamer
    Je kan net als de anderen voor het hey gaan staan


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    [niet lullig bedoelt hoor, maar wie is hier,allemaal ervaren met RPG's?]

    Ik ben behoorlijk ervaren, mag Nick Jiliana lastig komen vallen?


    Remember to be ridiculous.

    [yoehoe! Iemand beschikbaar voor een van mijn personages?]


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    [yoehoe! Iemand beschikbaar voor een van mijn personages?]


    [Cas is Merediths kamergenoot kijk of je daar anders iets mee kan :) alleen reageer ik morgen pas want ik slaap nu half haha ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 22:01 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wil wel. Ga dan zo een stukje schrijven. Ben denk over een kwartier klaar xD


    Stenenlikker

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [Cas is Merediths kamergenoot kijk of je daar anders iets mee kan :) alleen reageer ik morgen pas want ik slaap nu half haha ]

    waar staat de kamer verdeling?


    Remember to be ridiculous.

    Ewijn schreef:
    Ik wil wel. Ga dan zo een stukje schrijven. Ben denk over een kwartier klaar xD

    ok


    Remember to be ridiculous.