• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Je kan niet 24 uur op q zitten. En als je online bent betekent niet dat je. Ook echt online bent en of tijd heb. Ik wacht ook al een tijdje, maar dat maakt toch niet uit. De reactie is vast wel ht wachten waard ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carmen Oriana Pasqualini

    'Geen dank, ik wilde aardig zijn' grinnikte ik, terwijl ik me even liet omhelzen door Niall. 'Jup. Bereidt je maar voor, want dit is nog maar het begin. Natuurlijk heb ik erg mijn best op deze chocoladetaart gedaan, omdat ie voor jou was. Maar mijn moeder en vader zijn bakker van beroep en ik heb alle familierecepten in één boek staan. Taarten, cupcakes, pop cakes, brownies, en nog meer gebak. Zo doen we dat in mijn land' grijnsde ik. 'Hopelijk kun je veel op, want ik maak meestal erg veel. Als je het lekker vindt, tenminste' zei ik tegen hem, en ik zag dat Niall er nu al van genoot. Het was fijn dat hij er zo blij mee was. 'Als je eens iets nodig hebt voor een feest of zoiets, kun je alles eetbaars aan mij vragen. Ik doe het gratis en ik vind het leuk. Ook als je gewoon eens zin hebt in een lekkers, doe ik het graag. Koken doe ik ook graag, daar heb ik ook een aantal recepten van. Sorry, ik eet veel. Alweer een familiegewoonte' ratelde ik door. Versierde cupcakes bijvoorbeeld, waren voor mij niet gewoon wat glazuur erop en allemaal chocoladesprinkels. Versierde cupcakes waren voor mij met allemaal fondant, chocola, marsepein en ga zo maar door. Dus moet je, je eens voorstellen wat voor taarten. 'Ik kan je ook een paar dingen leren bakken, als je wilt, natuurlijk wel gewoon in het weekend' stelde ik voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Geen dank, ik wilde aardig zijn." Grinnikt ze. "Jup. Bereidt je maar voor, want dit is nog maar het begin. Natuurlijk heb ik erg mijn best op deze chocoladetaart gedaan, omdat ie voor jou was. Maar mijn moeder en vader zijn bakker van beroep en ik heb alle familierecepten in één boek staan. Taarten, cupcakes, pop cakes, brownies, en nog meer gebak. Zo doen we dat in mijn land' grijnsde ik. 'Hopelijk kun je veel op, want ik maak meestal erg veel. Als je het lekker vindt, tenminste." Mijn mond valt open, dit is gewoon een droom. "Jij bent werkelijk het beste wat ik ooit in mijn leven ben tegen gekomen!" Snel sla ik een hand voor mijn mond. Ik zeg wel een vaker dingen die ik niet moet zeggen, en meestal brengt me dat in de problemen. "Sorry, het was niet de bedoeling." Verontschuldig ik me snel. Bij het idee over wat ze nu over me zou denken word ik al gek. Je maakt een geweldige indruk Niall, heel goed.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ||| ben er weer.
    Is er iemand en waar is iedereen? |||

    Carmen Oriana Pasqualini

    Ik moest even giechelen om Niall. 'Je bent echt heel schattig. Ik weet dat je het anders bedoeld, het is fijn dat je van eten houdt, blijkbaar. 's Avonds kook ik graag, als jij dat goed vindt natuurlijk' glimlachte ik. Als Niall wilde koken, maakte me dat niks uit. 'Ik heb zojuist de perfecte kamergenoot gevonden, volgens mij' grijnsde ik naar Niall. 'Ik pak mijn spullen even uit. Dit gaat echt een heel leuk jaar worden, dat weet ik nu al' En dat meende ik. Niall was echt heel lief. 'Als je me zoekt, ben ik op mijn kamer' knikte ik, om vervolgens naar mijn slaapkamer te huppelen. Dit appartement zou vast erg duur zijn, daarom zou ik nog meer moeten werken. Ik gokte dat ik nu van drie dagen van de week, naar elke doordeweekse dag moest overstappen. Ik bedoel, kijk naar het balkon! Dit is echt fantastisch. En ook al was dat ie Niall Horan heette, van eten hield en hij erg aardig was, het enigste wat ik van mijn kamergenoot wist, ik mocht hem nu al. We zouden echt goede vrienden worden. Mijn koffers maakte ik open en ik laadde ze uit. Alle kleding hing ik op in de kast, de schoenen zette ik onderin in de kast en in de paar vakjes. Het was wel even proppen, omdat ik een shopverslaving had, had ik ook veel kleren en schoenen. Mijn make-up, wat overigens niet veel was, zou ik wel in de badkamer leggen. Uiteindelijk kwam ik bij mijn bril aan. Omdat ik al mijn geld uit had gegeven aan kleding en schoenen, had ik geen geld meer voor een nieuwe bril. Maar ik was er blij mee. Door mijn eerste koffer heen, maakte ik de tweede open. Daar lagen de vier boeken in waar alle recepten in stonden. Niall mocht ze ook gebruiken als hij eens wilde bakken of koken, ze waren niet geheim. Na de vier boeken kwamen alle anderen spullen voor het koken en bakken. Die liet ik even in de koffer vanwege dat ik die dadelijk wel zou uitpakken. De derde koffer pakte ik ook uit. Dat waren gewoon dingen zoals mijn laptop, mijn telefoon, iPod en ga zo maar door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Uh, Zayn en ik -Alexis dus- zijn bij Harry op het balkon en zijn kamergenoot -denk ik ?-, Niall en Carmen zitten nog in hun appartement veronderstel ik, en de rest weet ik niet]

    [Stella is net aangekomen bij het appartement, je zou Louis daar naartoe kunnen sturen?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    --

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 17:27 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Stella? Zij staat bij haar appartement die ze met Lou deelt, ze weet niet dat iedereen daar is, aangezien ze Lou ook nog niet ontmoet heeft. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wel, ik heb er geen probleem mee, maar dat is nogal raar want Alexis is tegen Harry beginnen praten ..]

    [Sorrrryyy... In het vorige topic deelde jij je kamer met zayn dus ik was even in de war. Ik bedoel Alexis. Wou ik ben niet helemaal wakker vandaag.
    @LifeIsAJoke. Ik heb jade op Alexis afgestuurd.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Sorrrryyy... In het vorige topic deelde jij je kamer met zayn dus ik was even in de war. Ik bedoel Alexis. Wou ik ben niet helemaal wakker vandaag.
    @LifeIsAJoke. Ik heb jade op Alexis afgestuurd.]


    [Geeft niet (:
    Ik was ook even in de war >.<]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Zoals ik dus al zei, het is nogal raar want Alexis is net tegen Harry beginnen praten :s]

    || Ik ben er weer (again)
    Quizlet deed raar||

    Louis Tomlinson
    Na een tijd bij Harry te hebben gezeten, besloot de jongen maar weer naar zijn eigen appartement te verhuizen voor het geval zijn kamergenoot er zou zijn. Al lopend zong hij One Thing en keek om zich heen om niet te verdwalen.Voorzichtig duwde hij de deur open en liep weer naar binnen. 'Hallo?"riep hij door het huis om te checken of er iemand aanwezig was.

    [Zal mijn berichtje wegdoen.
    @NewYorkTower. Zou je wel willen om 4 regels te krijgen. Als het moeilijk gaat zou ik in de ik persoon schrijven. Dan kan je gedachtes op papier zetten.]


    I'm finally back, Finally after a Year break