• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    [left][/left]
    'Hi Harry. Ik ben Jade.' Het meisje, Jade ziet er erg knap uit en ik denk dat we wel goede vrienden zullen worden. 'Zullen we zwemmen? Misschien kan ik ook vragen of de jongens komen?' Ineens bedenk ik dat ze waarschijnlijk nieteens weet waar ik het over heb. 'Mijn vier vrienden gaan ook studeren. Ze zitten ook hier.' Zeg ik dan. 'Ze zijn een beetje gek, wat zeg ik? Ze zijn echt heel erg gek, maar ik weet zeker dat ze je wel mogen!' Nog voordat ze kan antwoorden pak ik mijn mobiel en stuur een smsje naar Niall, Liam, Louis en Zayn.
    Guys! Zin om te zwemmen of gewoon even langs te komen? Jullie kunnen anders ook je kamergenoot meenomen (: anyways, kom of kom niet dus haha.
    Ik vermeld er nog bij welke kamer en verdieping en verzend het smsje dan. 'Nou, dat komt wel goed. Zoiezo heeft één van hun wel zin.' Lach ik dan. Ik loop de woonkamer in en drink mijn drinken op.

    Louis Tomlinson
    Ik schrik op uit het verhaal als mijn mobiel afgaat en ik pak deze rustig uit mijn broekzak. Ik lees hem berichtt even en grijns kort. Langzaam leg ik het boek op mijn bed en wandel vrolijk naar het adres van Harry. Voorzichtig open ik de deur en kijk rond. Het leekwel een replica van mijn appartement. 'Hazza?"roep ik luid door huis en loop voorzichtig verder 'Haz?'herhaal ik nog eens en bekijk de dingen die ik nog niet had gezien wegens de val met het boek.

    ||\Ik ga slapen.

    Weltrusten ||

    NewYorkTower schreef:
    ||\Ik ga slapen.

    Weltrusten ||


    || Goodnight, ik ga zelf ook slapen c; ||

    Jade Rae Armana
    'Zullen we zwemmen? Misschien kan ik ook vragen of de jongens komen?' Iik begreep niet waar hij het overvhqd. Voordat ik het kan vragen zegt hij het al. Alsof hij mijn gedachte kan lezen. 'Mijn vier vrienden gaan ook studeren. Ze zitten ook hier.' Zegt hij waarna hij verder praat. 'Ze zijn een beetje gek, wat zeg ik? Ze zijn echt heel erg gek, maar ik weet zeker dat ze je wel mogen!' Zegt hij dan. 'Nou, dat komt wel goed. Zoiezo heeft één van hun wel zin.' Zegt hij dan hij loopt naar binnen. Ik loop erachteraan. 'Ik ga dan mijn bikini aantrekken zie je zo.' Zeg ik en ik doe loop naar mijn slaapkamer. Ik open mijn koffer en pak mijn bikini. Ik doe hem aan net als het grijs achtige broekje. mijn rondingen kwamen er goed in uit en ik liep naar de keuken en pak een glaasje en loop terug naar harry. 'Wat ga jij eigenlijk studeren?' Vraag ik hem vriendelijk. Dan hoor ik een stem die de naam 'Hazza.' Schreeuwt.
    [Sorry ik had hem af, maar toen viel mijn iPad uit omdat hij 0% had dus moest ik hem opnieuw schrijven.]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 23:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    Ik stap uit de taxi en loop richting het gebouw. Nog voor ik binnen ben lrijg ik een sms-je. Snel tik ik een berichtje terug. Ben niet eens in mijn kamer, als jij en de lads een halfuurtje kunnen wachten kan ik mijn spullen dunpen en vragen of miijn kamergenoot meegaat. Ik verstuur de sms en pak mijn weekendtas weer op. Ik meld me bij de balie en krijg een sleutel in mijn hande gedrukt. Ik loop naar mijn appartement en open de deur. "Hellow? Is er iemand?" Vraag ik terwijl ik naar binnen stap.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Carmen Oriana Pasqualini

    Toen ik een jongensstem hoorde, keek ik even vreemd. Dus ik had geen meisje als kamergenoot? Ach ja. Snel stond ik op. Een eerste indruk, moest perfect zijn. Anders beïnvloedde dat ook de band met je kamergenoot. 'Ciao!' zei ik vrolijk. Ik huppelde, wat bijna onmogelijk was op pumps, naar de jongen toe en bekeek hem goed. Knap, mooie, felblauwe ogen, lichtelijk bleke huidskleur en vuilblond, geverfd gokte ik, haar. Zonder ook maar enige bescheidenheid liep ik verder naar de jongen en trok hem in een knuffel wat er grappig uit zag vanwege dat ik nu met pumps aan groter was dan de jongen. 'Sorry, een familiegewoonte' grinnikte ik. 'Il mio nome è Carmen. Mijn naam is Carmen' stelde ik mezelf voor. 'Wie ben jij?' vroeg ik en nogmaals bekeek ik de jongen. Zijn stem klonk Iers. Maar ik kon me erg vergissen om ik had zelden een Ierse stem gehoord. Het leuke aan de Britten en Ieren waren dat ze zulke accenten hadden. Ik had een Italiaans accent, hun een Brits en een Iers.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik liep met mijn koffer in mijn hand naar de administratie. Daar zou ik mijn kamersleutel en rooster krijgen. De mevrouw achter de balie was haardig en legde me direct met een plattegrond uit waar alles was. Ik bedankte haar en ging opzoek naar mijn appartement. Ik zou hem delen, maar dat zou geen probleem zijn. Ik tilde met wat moeite mijn koffer de trap op. Eenmaal boven vond ik snel het appartement. Ik zette mijn koffer in de hoek en liep naar de balkondeuren. Het balkon was echt verrassend. Een zwembad! Ik was dan in de groep de verantwoordelijkste, ik was alsnog een klein kind. Ik liep weer terug en besloot dat de linker slaapkamer van mij was, aangezien er nog niemand ander was. Daar ging ik op de grond zitten en begon rustig mijn koffer en tas uit te pakken. Morgen zou mijn moeder nog wat spullen komen brengen, maar die hadden vandaag niet meegekund in verband met de ruimte in de auto. Ik legde mijn kleren in de kast, zette de fotolijstjes met een foto van mijn familie en een van de groep op mijn nachtkastje, terwijl ik zachtjes zong. Toen alles was opgeruimd schoof ik mijn koffers onder het bed en liep ik terug de woonkamer in. Daar plofte ik neer op de bank en zette Animal Planet aan en keek vertedert naar de puppies die over het scherm renden.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Liam James Payne
    Ik liep met mijn koffer in mijn hand naar de administratie. Daar zou ik mijn kamersleutel en rooster krijgen. De mevrouw achter de balie was haardig en legde me direct met een plattegrond uit waar alles was. Ik bedankte haar en ging opzoek naar mijn appartement. Ik zou hem delen, maar dat zou geen probleem zijn. Ik tilde met wat moeite mijn koffer de trap op. Eenmaal boven vond ik snel het appartement. Ik zette mijn koffer in de hoek en liep naar de balkondeuren. Het balkon was echt verrassend. Een zwembad! Ik was dan in de groep de verantwoordelijkste, ik was alsnog een klein kind. Ik liep weer terug en besloot dat de linker slaapkamer van mij was, aangezien er nog niemand ander was. Daar ging ik op de grond zitten en begon rustig mijn koffer en tas uit te pakken. Morgen zou mijn moeder nog wat spullen komen brengen, maar die hadden vandaag niet meegekund in verband met de ruimte in de auto. Ik legde mijn kleren in de kast, zette de fotolijstjes met een foto van mijn familie en een van de groep op mijn nachtkastje, terwijl ik zachtjes zong. Toen alles was opgeruimd schoof ik mijn koffers onder het bed en liep ik terug de woonkamer in. Daar plofte ik neer op de bank en zette Animal Planet aan en keek vertedert naar de puppies die over het scherm renden.


    Aimee-Lee Leavitt Rootz

    Ik liep met mijn tassen naar de bali. Daar zou ik mijn sleutel krijgen van het appartement dat ik moet delen. Toen ik de sleutel kreeg ging ik opzoek naar mijn kamer. Ik zag mijn kamer en opende de deur. Daar zag ik een jongen die ik niet kende , oja ik moet dit huis delen. Ik zette mijn spullen neer en liep naar hem toe "hoi, ik ban Aimee-Lee Rootz maar noem me maar Aimee," zei ik tegen hem. Ik keek even naar het scherm en lachte.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 10:11 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Edit: de jongens Zijn NIETbekent. Je kan ze dus niet herkennen. Ze zijn zoals je dat noemt een garage band en dus niet wereldberoemd zoals nu. (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Edit: de jongens Zijn NIETbekent. Je kan ze dus niet herkennen. Ze zijn zoals je dat noemt een garage band en dus niet wereldberoemd zoals nu. (;]


    Ik zou aanpassen


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Mijn topics, ik reageer zo]


    Outfit.
    Alexis Lexi Gordon.

    Ik haalde een hand door mijn zwarte lokken en zette mijn zonnebril beter op mijn neus. Hier gingen we. Terug naar school direct nadat ik 6 jaar had moeten overleven op de middelbare school. Het was de laatste jaren wel verbeterd hoor. Sinds mijn 2 vriendjes me zo vaak hadden geslagen dat ik het niet eens meer kon tellen was mijn pijngrens serieus naar omhoog gegaan en had ik een 'I don't give a fuck'- attitude gekregen. Je mocht zeggen wat je wou, maar het hielp echt. Ik liep het gebouw binnen en keek rond om te zien waar ik mijn kamer kon vinden. Toen ik dat eindelijk had gevonden liep ik ernaartoe, vroeg mijn sleutel en ging op zoek naar mijn kamer. Ik was nooit echt goed geweest in het zoeken van dingen, maar aangezien alles hier aangeduid stond met een pijl die zelfs mijn oma kon zien was het redelijk makkelijk om uit te maken welk appartement ik had. Ik opende de deur en liep naar binnen.
    "Wow".

    Zayn Malik

    Nadat ik alles had uitgepakt, hoor ik opeens mijn Iphone. Een smsje blijkbaar, te horen aan het deuntje. Ik laat mezelf op het bed vallen en pak mijn Iphone. Ik open snel het smsje en lees het. Guys! Zin om te zwemmen of gewoon even langs te komen? Jullie kunnen anders ook je kamergenoot meenomen (: anyways, kom of kom niet dus haha. stuurt Harry. Ik grinnik kort, en loop terug naar mijn kledingkast. Ik pak mijn zwart-witte zwembroek die net boven mijn knieën komt en verwissel snel mijn spijkerbroek met mijn zwembroek. Met een wit shirt erboven en mijn Nikes aan mijn voeten zie ik er niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf.. Grijnzend loop ik naar de keuken en pak 2 flessen drank. Hoort er ook bij, niet? Snel loop ik verder en zie dan een meisje in de deuropening. 'Hey.' zeg ik maar en leun tegen de muur. 'Ik ben Zayn.' zeg ik en steek losjes mijn hand uit...


    El Diablo.


    Alexis Lexi Gordon.

    Ik hoorde van alles gebeuren waardoor ik even overwoog om te beginnen roepen, maar net op tijd had ik me bedacht dat het waarschijnlijk mijn kamergenoot was. Geen idee wat ik moest doen besloot ik maar te blijven staan en keek ondertussen het appartement rond. Luxe was het zeker en als je zag wat we maar moesten betalen dan wou echt elke student hier zitten maar ik had het geluk dat ik op tijd was geweest. Een jongen met even zwart haar als mezelf, een wit shirt en een zwemshort verscheen voor mijn felblauwe ogen. Uit automatische gingen mijn wenkbrauwen een stukje naar omhoog. Door de drank die hij in zijn ene hand had werd ik eraan herinnerd wat een dorst ik eigenlijk had. "Hey" zei hij waarna hij tegen de muur leunde, "Ik ben Zayn". Zijn hand hing losjes in de lucht en zijn stem paste verbazend goed bij zijn uiterlijk. Ik legde mijn veel kleinere hand in de zijne, "Alexis, maar je mag me Lexi ofzo noemen, maakt niet uit, allesbehalve Allie dat past niet bij mij, écht niet".