• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @NewYorkTower. Zou je wel willen om 4 regels te krijgen. Als het moeilijk gaat zou ik in de ik persoon schrijven. Dan kan je gedachtes op papier zetten.]


    Sure

    Harry Styles.

    Lachend kijk ik naar Zayn. 'Styles!' Roept hij. Ik geef hem een wenkbrauwwiebel en kijk dan naar het meisje in de deuropening. 'Alexis.' Zegt ze. Ik kijk haar glimlachend aan. 'Harry.' Zeg ik cheeky. Ik pak Zayns drank af en vul wat in voor mezelf. 'Jullie ook?' Vraag ik aan Jade en Alexis. Zonder hun antwoord af te wachten schenk ik ook wat voor hun in. Ik drink het alcoholische drankje in één teug op en loop dan naar mijn kamer om mijn zwembroek aan te doen. Als ik weer bij Alexis en Jade ben trek ik mijn shirt uit en kijk ze glimlachend aan.


    Alexis Lexi Gordon.

    Ik nam het drankje op en keek er even naar. Zou ik erg overkomen moest ik het in 1 keer opdrinken ? Ik had dorst en alcohol was ik gewend aan. Dat was dus het resultaat van 2 jaar te werken in een bar waar ze na de werkuren drank gaven aan een minderjarig meisje. Ik haalde mijn schouders op en dronk het glas uit waarna ik het gewoon in mijn handen hield. Harry kwam terug in een zwembroek en trok zijn shirt uit. Ik had de neiging om hem in het zwembad te duwen, ik bedoelde, nu vroeg hij er echt naar, zo helemaal klaar voor in het zwembad te springen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, niet doen Alexis, je ging een goede indruk maken !

    Zayn Malik

    Ik kijk grijnzend toe en laat mijn blik even over iedereen glijden. Het andere meisje zag er ook niet verkeerd uit, but i will shut up.. Ik schenk een glas vodka voor mezelf in en drink het in een slok op. Ik kijk grijnzend naar de rest en haal mijn Iphone en sigaretten uit mijn zak. Ik trek mijn shirt uit en leg mijn Iphone en sigaretten naast mijn shirt op de stoel. Ik kijk even naar Harry en grijns iets breder. 'Je vraagt erom Styles.' grijns ik en ren naar hem toe. Grijnzend duw ik hem in het zwembad en lach even...


    El Diablo.


    Alexis Lexi Gordon.

    Ik kijk naar hoe Zayn een paar dingen uit zijn zakken haalde en langs de kant legde. Hij begon te grijnzen naar Harry en voor iemand het zag aankomen lag Harry in het water. Zayn, die perfect aan de rand stond om met een klein duwtje in het water te liggen, was trots om zijn actie. Met andere woorden, hij vroeg erom om uit zijn trotsheid te worden gehaald met een beetje water. Ik zette een stapje naar hem toe en duwde hem zelf ook het water in. Wetende dat hij dit waarschijnlijk niet zo leuk vond begon ik te lachen, tot de tranen in mijn ogen stonden. Ik legde mijn armen over mijn buik en haalde diep adem, "Man ik ben zo goed".

    Stella Madora Simpson.
    Ik was mijn appartement binnen gegaan en had wat rondgekeken. Wat een geweldig apartement! Groot en luxe, en ontzettend mooi ingericht. Ik was mijn kamer op gaan zoeken en had mijn spullen ingeruimd. Het was duidelijk dat ik een kamergenoot had, maar ik had nog niemand gezien. Net op het moment dat ik mijn koffers onder mijn bef schoof, hoorde ik iemand roepen. Ik trok mijn gescheurde spijkershortje recht en mijn mintgroene hempje wat naar beneden. Ik stapte op mijn bijpassende slippers mijn kamer uit. Met mijn hand ging ik even door mijn haar en zag toen een jongen staan. Zou hij mijn kamergenoot zijn? Het was ren beetje vreemd dat ze jongens en meisjes bij elkaar plaatsten, maar oké. Als hij aardig was, vond ik het niet erg.
    'Hoi,' zei ik wat zacht en mijn felgroene ogen vonden zijn blauwe. Ik glimlachte wat verlegen en liep naar hem toe. 'Ik ben Stella,' stelde ik mezelf voor.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Sorey q deed raar :S]
    Jade Rae Armana
    ik drink het glaasje in mijn hand in een slok op en voel het goedje branden maar ik ben het gewend. Ik loop achter de rest aan en grinnik als Zayn omgeduwd door een meisje. Net als Harry omgeduwd werd door Zayn. Ik grinnik en ga naast het meisje staan. Ze zag er opzich wel aardig uit al schatte ik haar niet als een medelevend persoon. Een beetje sarcastish misschien. Ja ik kon mensen zo makkelijk lezen. Ik had het meestal wel Goed. Ik kijk haar aan. 'Ik ben trouwens Jade.' Stel ik me vriendelijk voor. De jongens in het zwembad. De zwartharige. Ik had een Zayn gehoord en de krullen. Harry. Ze waren beide niet lelijk moest ik toegeven ik had er geen problemen mee om met ze te zwemmen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Alexis die een stap naar mij toe zet en mijn ogen worden groter. Ik weet wat ze gaat doen. Nog voor ik iets kon doen duwde ze me het water in. Ik blijf even onder en kom dan weer boven. Ik proest het water uit en kijk om me heen. 'Mijn haar.' jammer ik heel zacht maar grinnik vervolgens toch. "Man ik ben zo goed" zegt Alexis en ik lach even. 'Die moest ik aan zien komen.' grinnik ik en haal een hand door mijn natte haar zodat het niet voor mijn ogen hangt...


    El Diablo.

    Harry Styles.

    Happend naar adem kom ik weer boven. Ik grijns als ik zie dat Zayn ook het water is ingeduwd. Ik kijk naar de meisjes en vind dat Jade en Alexis ook het water in moet komen. Ik spetter het water op hun en lachend kijk ik ze aan. Ik trek ze tegelijkertijd het water in. Bam die is voor Harry. Ik laat lachend mijn spieren zien en heis mezelf de kant op. Waarna ik een bommetje maak. Veel van het water gaat over de rand maar dat maakt niet uit.

    || ik heb echt geen idee hoeveel ik heb getypt aangezien ik op mijn mobiel zit, sorry. ||

    Niall James Horan
    Ze lacht even om me. "Je bent echt heel schattig. Ik weet dat je het anders bedoeld, het is fijn dat je van eten houdt, blijkbaar. 's Avonds kook ik graag, als jij dat goed vindt natuurlijk." Ik knik meteen, hoeveel ik ook van eten hou, ik kan het niet voorbereiden. "Ik heb zojuist de perfecte kamergenoot gevonden, volgens mij." Grijnst ze. "Same hier." Grijns ik terug. "Ik pak mijn spullen even uit. Dit gaat echt een heel leuk jaar worden, dat weet ik nu al." Ik knik en pak mijn tas met mijn vrije hand. "Dat hoop ik ook, zullen we straks naar het zwembad? De lads hebben gevraagd of ik jou kon meenemen." Glimlach ik naar haar. Ik loop mijn eigen slaapkamer in en leg de taart op het bed, die moet straks wel naar de keuken. Ik pak mijn gitaarkoffer van mijn rug en leg hem ook op bed. Nu kan ik wat vrijer bewegen. Ik open de weekendtas en begin mijn kleding op hun plaats te leggen. Mijn zwembroek hou ik wel apart voor straks. Ik leeg de tas en onderin vind ik een paar zakken chips, snoep en nog veel meer. Ik pak de tas en de taart en loop naar de keuken. Ik leg alles op zijn plek en loop terug. Ik pak mijn rugtas en loop naar de badkamer. Ik leg mijn spullen op hun plek en loop naar Carmen's slaapkamer. Ik klop op de deur en open de deur. Zonder naar binnen te kijken en mijn ogen te richten op de grond begin ik te praten. Je weet maar nooit waar meiden mee bezig zijn. "Euh... Ik wou dus vragen of je mee ging..." Mompel ik terwijl ik mijn blauwe ogen strak op de grond richt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'


    Alexis Lexi Gordon.

    Nog te hard lachend over mijn geweldige actie zag ik niet aankomen wat Harry van plan was. Ik had wel gehoord dat Zayn klaagde over mijn haar wat ik best grappig vond. Ik bedoelde maar, hij zag er zo gevaarlijk en agressief uit en dan begon hij te klagen over zijn haar. Over ijdel gesproken. Wacht, ik was ook zo, ohja. Het water dat op mijn buik belandde liet me kijken naar Harry. Ik schonk hem een plek van; Oh no you didn't, maar voor ik iets kon doen of zeggen lag ik zelf het water al in. "Son of a bitch" kwam er mompelend uit mijn mond. Ik zei gewoon altijd wat ik dacht, dus zo'n uitspraken kwamen wel vaker. Ik zwom naar Zayn toen en begon te lachen waarna ik mijn kleine handen door zijn haar heen haalde. "You look beautiful Zayn" lachte ik.

    [Sorry, ben KCA aan het kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ook, was helemaal aan het fangirlen bij Alexander xd]


    El Diablo.

    [Zit zelf ook op me mobiel dus kan het ook niet zien S:]
    Jade Rae Armana
    Harry spettert alexis en mij onder en trekt ons er dan in. Het zag er misschien niet diep uit, maar dat was het eigenlijk best wel. Ik laat mezelf onderdompelen enkijk onderwater. Er was glas aan de rand, maar aan de onderkanf was iets glads, maar geen steen. Ik kom boven endoe mijn haar losjes over mijn schouders. Zo liet ik mijn haar het liefste zitten. Harry doet een bommetje net naast mij en het water stroomt over, maar het vult vanzelf bij dus het maakte niet uit al als je eronder stond kreeg jedus een laag water over je heen. Ik grinnik even en kijk kort over de rand en zie dat er serieus iemand onder stond en dus nat is. Ik grinnikcen kijk naar harry. 'Harry je golf heeft iemand nat gemaakt.' Zeg ik grinnikent. Het meisje die eronder stond is helemaal nat en ze liep woedend weg, maar ik kon er wel om lachen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carmen Oriana Pasqualini

    Toen ik Niall hoorde, draaide ik me om. 'Ja, natuurlijk! Gezellig!' zei ik gelijk. Ik zag dat hij zijn ogen naar de grond richtte, en glimlachte. 'Geen zorgen, ik ben gewoon aangekleed, hoor' grinnikte ik en ik liep naar het kleinere kastje, om die open te maken en erin te zoeken. Uiteindelijk kwam ik aan bij een aantal bikini's. 'Eens kijken' mompelde ik, terwijl ik er een paar op het bed legde. Uiteindelijk haalde ik er een uit, en bekeek hem. 'Perfect' knikte ik, terwijl ik de bikini omhoog hield. 'Ik ga me even omkleden' zei ik tegen Niall, terwijl ik mijn pumps alvast uitschopte. Kleren eroverheen had ik niet nodig. Het was in dit gebouw. In de badkamer aangekomen, draaide ik hem op slot en liet ik mijn kleren uitvallen. De bikini trok ik aan, en mijn haren deed ik even goed. Nadat ik mijn kleren op had geraapt, draaide ik de badkamer van het slot af en huppelde weer naar mijn slaapkamer. Soepel glipte ik langs Niall, en dumpte mijn kleren op het bed. 'Die ruim ik dadelijk wel op' besloot ik. Ik draaide me om naar Niall en hield mijn hoofd een tikkeltje schuin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."