• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat is de link naar het rollentopic? Dan kan ik mijn rol daar plaatsen.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [Wat is de link naar het rollentopic? Dan kan ik mijn rol daar plaatsen.]


    Klik


    live your life, it is beautiful as it is!

    Zayn Malik [Oh god, mijn toetsenbord doet vervelend... Slaat telkens letters over enzo...]

    Ze legde al snel haar kleinere hand in de mijne enn ik schud haar hand kort, "Alexis, maar je mag me Lexi ofzo noemen, maakt niet uit, allesbehalve Allie dat past niet bij mij, écht niet" zegt ze en ik knik. 'Geen Allie, is goed haar Lexi.' zeg ik met een lichte grijns. Ik kijk haar aan en laat haar hand los. Ze zag er niet heel verkeerd uit, maar het zou wel heel erg zijn om gelijk de flirt uit te hangen.... 'Dus...' zeg ik en kijk haar recht in haar ogen aan. 'Heb je anders zin om mee te gaan, een van mijn vrienden geeft een klein zwemfeestje op het balkon.' glimlach ik en kijk haar vragend aan..


    El Diablo.


    [Ken het, mega irritant --']
    Bikini.
    Alexis Lexi Gordon.

    Hij knikte, "Geen Allie, is goed hoor Lexi" zei hij met een lichte grijns. Hij keek me aan en liet mijn hand los, wat me best logisch leek want het was best raar om hier een halfuur met handen in elkaar te staan. Ik liet mijn ogen even kort over hem geen gaan. Moest je hem niet kennen en gewoon op straat zien lopen dan zou je denken dat het zo een agressief type is, door zijn spieren en mysterieuze uiterlijk, maar volgens mij was hij zo helemaal niet. "Dus". Ik keek terug naar zijn gezicht, waardoor ik naar boven moest kijken want echt lang was ik nu ook weer niet. Zijn ogen keken recht in de mijne waardoor ik gewoontjes terugkeek, "Heb je anders zin om mee te gaan, een van mijn vrienden geef een klein zwemfeestje op het balkon". Hij glimlachte en keek me vragend aan waarna ik knikte en langs hem heenliep. "Geef me 5 minuutjes". Ik gooide mijn koffer open en zocht naar een bikini. Toen ik die eindelijk had liep ik weg en kleedde me snel om. Ik deed mijn roze hemdje er terug boven zodat ik niet halfnaakt rondliep hier en deed een paar slippers aan. Mijn zonnebril zette ik terug op mijn neus waarna ik terug naar Zayn liep, "Klaar".

    [Waar is iedereen btw?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze knikte en liep langs me heen, "Geef me 5 minuutjes" zei ze en ik knik kort. Zodra ze weg is, vis ik mijn Iphone uit mijn zak en ik sms terug naar Harry. Kom eraan! Even wachten op mijn Room Mate!! (; Z stuur ik snel. Ik laat mijn witte Iphone 5 weer in mijn zak glijden en ik kijk op. Daar staat Alexis al. "Klaar" zegt ze en ik knik. 'Let's go.' glimlach ik en loop het appartement uit, ik wist waar Harry zat. Appartement 4, dat is op de verdieping hieronder. Wij zaten in 7, op de derde verdieping. Er zijn drie appartementen op elke verdieping dus ja... 1,2 en 3 op de eerste. 4, 5 en 6 op de tweede, 7, 8 en 9 op de derde en ga zo maar door.. Ik open de deur van Harry's appartement en loop gelijk naar het balkon. 'Styles!' lach ik en plof neer op een van de stoelen...


    El Diablo.


    Alexis Lexi Gordon.

    Ik wist niet of hij het door had, maar ik had veel kortere benen dan hem. Met moeite probeerde ik hem bij te houden tot ik op een punt kwam dat ik half aan het lopen was. We liepen door een appartement naar het balkon waar ik Zayn "Styles !" hoorde roepen. Ik liet mezelf even op adem komen, hoe een goede conditie ik ook had door het break-dance'en en deed mijn hemdje uit. Nu had ik zeker warm gekregen. Ik liep naar de jongen waarvan ik onderstelde dat het Styles was en stak mijn hand uit, "Alexis".

    Stella Madora Simpson.
    Zuchtend haalde ik een hand door mijn lange lichtblonde haar en trok mijn koffers achter me aan het appartementencomplex in. Ik was enorm laat, alle treinen waren stilgelegd door een ongeluk en ik had helemaal een andere trein moeten nemen. Vlug liep ik naar de balie toe en begroette de vrouw die erachter zat. 'Hoi!' Een verlegen glimlach speelde rond mijn lippen. 'Ah, jij moet vast Stella Simpson zijn, is het niet?' begon de vrouw en ik knikte. Ze gaf me de sleutel van mijn appartement en ik bedankte haar nog voor ik de lift in stapte. Daar haalde ik nogmaals mijn hand door mijn haar en glimlachte wat in mezelf. Ik had er zo'n zin in! Benieuwd naar het appartement en of ik een kamergenoot had liep ik vlug naar het appartement en stak de sleutel in het sleutelgat.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall James Horan
    "Ciao!" Hoor ik uit het appartement komen. "Hi!" Is mijn reactie. Ineens huppelt er een meisje naar me toe. Ze bekijkt me kort en trekt me dan in een knuffel. Ik laat mijn tas los en sla mijn armen om haar heen. Ik had eerder verwacht dat ik met een jongen zou zitten, maar een meisje kan ook. Onze knuffel ziet er vast raar uit aangezien ze groter is dan mij, maar ik denk dat ik groter zou zijn als ze geen pumps aanhad. "Sorry, een familiegewoonte." Ik lach. "Is niet erg, bij ons namelijk ook." Ik grijns als ze zich voorsteld. "Il mio nome è Carmen. Mijn naam is Carmen." Dat betekend dus dat ik niet de enige zal zijn die niet Brits is. "Wie ben jij?" Ik stel mezelf voor en probeer op mijn accent te letten. "Ik ben Niall, Niall Horan." Ik pak mijn tas weer op en loop richting de slaapkamer. "Ben je Italiaans?" Ik draai me om en kijk haar aan. Dit gaat nog wat worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Carmen Oriana Pasqualini

    'Niall.. Niall, Niall, Niall' zei ik en ik fronste even lichtjes, om daarna weer de grote glimlach terug op mijn gezicht te zetten. 'Wat een mooie en leuke naam! Zo vrolijk' Mijn stem was ietwat verhoogd. Op dit moment van de dag was ik zo vrolijk, geen idee waarom. Hij zou nu vast denken dat ik een hyperactief en raar kind was. Ach, zijn gedachtes, zijn leven. Toen Niall vroeg of ik Italiaans was, kon ik het niet laten om een kort lachje te laten horen. 'Sì' knikte ik. 'En jij bent..' Even probeerde ik zijn stem te herhalen. 'Jij bent Iers! Oh God, Iers. Dan vier jij St. Patricksday, en je hebt zo'n mooie stem' kirde ik, terwijl ik even in mijn handen klapte. 'Sorry van mijn overdreven blijheid. Ik ben alleen maar zo blij dat ik een geweldig kamergenootje heb!' legde ik uit, terwijl ik even een sprongetje maakte. 'Blijf' zei ik even tegen hem, terwijl ik snel naar mijn slaapkamer beende. Speciaal voor mijn kamergenoot had ik een taart gebakken, om aardig te zijn. De taart haalde ik uit de koelbox en ik liep weer terug naar Niall. Glimlachend legde ik de doos in zijn handen, en maakte de doos open zodat de chocoladetaart tevoorschijn kwam. Het was een grote hobby van me, om te koken en te bakken. Maar volgens mij was dat bij alle Italianen wel. Nog in Italië, hielp ik mijn moeder en vader altijd in de winkel. Toen had ik al van kleins af aan taarten en cupcakes gebakken, maar ook brownies en dat soort dingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik wil veder maar Liam reageerd niet)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Niet iedereen kan meteen reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [Niet iedereen kan meteen reageren]


    (Ik wacht al een paar uur)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Niall James Horan
    "Niall.. Niall, Niall, Niall." Fronst ze, maar al snel daarna is ze weer vrolijk. "Wat een mooie en leuke naam! Zo vrolijk." Ik lach even ietwat verlegen naar de grond, maar herpak mezelf snel. Na mijn vraag lacht ze kort. "Sì, en jij bent.." Even is het stil. "Jij bent Iers! Oh God, Iers. Dan vier jij St. Patricksday, en je hebt zo'n mooie stem." Roept ze nog vrolijker, terwijl ze in haar handen klapt. "Ik vierde het, maar nu in Engeland niet meer. Best jammer, maar goed. Ik koos er zelf voor." Ik haal mijn schouders op. "Sorry van mijn overdreven blijheid. Ik ben alleen maar zo blij dat ik een geweldig kamergenootje heb!" Legt ze uit, terwijl ze een sprongetje maakt. "Is niet erg, normaal ben ik ook zo druk, maar ben moe door de reis." Vertel ik. "Blijf." Zegt ze, terwijl ze snel naar haar slaapkamer loopt. "Ik was toch niet van plan weg te gaan." Grijns ik haar na. Ze komt terug met een doos, hopelijk met eten. Glimlachend legt ze de doos in mijn handen en maakt ze hem open. Mijn ogen worden groot en ik begin al te water tanden. Zo snel ik kan leg ik de doos op mijn tas en ophels haar. "Bedankt!" Roep ik terwijl ik al snel weer de doos oppak. De chocola ruikt heerlijk! Ik kijk weer naar Carmen. "Maak je altijd zulke dingen?" Vraag ik met schuin hoofd aan haar. Ik geloof dat ik in de zevende hemel ben gekomen, niet in mijn appartement waar ik moet gaan studeren.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Sorry, dubbelpost.}

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:24 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'