• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Ben er weer, Q doet verschrikkelijk irri. ||

    Louis Tomlinson
    Ik keek geschrokken op naar het blonde meisje. 'H..hallo'stotter ik nog licht geschrokken maar herstel me alsnel. 'Louis Tomlinson' zeg ik en liet mijn groene kijkers over haar lichaam glijden. 'Aangenaam'zei hij terwijl hij zijn hand naar d'r uitreikte. Ze was zeker niet lelijk maar ik had geen behoefte aan een nieuwe relatie dus vrienden zijn was voor mij prima. Ik had van mijn ouders geleerd dat nooit geschoten altijd mis is. Het kon geen kwaad om nieuwe sociale contacten op te doen. Ik liet me niet meer zomaar uit het veld slaan. Ik deed mijn best om niet te verdwalen in me gedachten, en glimlachte zwakjes maar gemeend naar Stella.

    [Sorry ik moest weg voor een schoolproject, maar ben nu thuis. Is de poolparty nogsteeds aan de gang?]


    Bowties were never Cooler

    [Poolparty is nog steeds bezig. Harry Zayn Alexis en jade zitten nog inderdaad nog in het zwembad. Iedereen kan btw komen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haten Jade en Harry elkaar weer of niet?]


    Bowties were never Cooler

    ThisIsMeNow schreef:
    Aimee-Lee Leavitt Rootz

    Ik liep met mijn tassen naar de bali. Daar zou ik mijn sleutel krijgen van het appartement dat ik moet delen. Toen ik de sleutel kreeg ging ik opzoek naar mijn kamer. Ik zag mijn kamer en opende de deur. Daar zag ik een jongen die ik niet kende , oja ik moet dit huis delen. Ik zette mijn spullen neer en liep naar hem toe "hoi, ik ban Aimee-Lee Rootz maar noem me maar Aimee," zei ik tegen hem. Ik keek even naar het scherm en lachte.


    Liam James Payne
    Ik keek op toen ik de deur hoorde. Dat zou vast mijn kamergenootje zijn. Ik keek wat verrast toen het een meisje was. Vreemd dat ze jongens en meisjes bij elkaar hadden gezet, maar goed. Ik glimlachte naar haar. "Mooie naam. Ik ben Liam. Gewoon Liam." Ik stond op en liep naar haar toe. Halverwege de kamer ging mijn telefoon af. Ik keek even. Harry had een pool party op zijn balkon. "Misschien is het een beetje vroeg of direct, maar een van mijn vrienden die hier nu ook woont geeft een balkon zwembadfeestje. Zin om mee te gaan?" Ik haalde even een hand door mijn donkere haar en keek haar aan. Ze was een mooi meisje, maar of ik haar zou daten, nu niet. Ik had net een pijnlijke break-up achter de rug, dus ik hield het nu gewoon bij vrienden. Ik had opzich toch wel zin in een zwemfeestje, dat zeker wel.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Haten Jade en Harry elkaar weer of niet?]

    [nog niet nee. Harry heeft bog niet om seks gecommandeerd zoals de vorige keer dus het gaat nog goed tussen de twee.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik

    Ik was terug naar de kant gezwommen en ik draai me weer om. Ik leun tegen de rand met mijn rug en leg zo mijn ellebogen op de rand. "Son of a bitch" mompelt Alexis tegen Harry en ik grinnik even. Ik wou dat eerst ook doen, maar ik wist dat het dan niet goed met mij af zo lopen.... Al snel zwom ze naar mij toe en ik glimlach maar even. Ze haalde haar handen door mijn haar en ik maak een pruillipje. "You look beautiful Zayn" lacht ze. Ik kijk haar aan, 'Echt niet, mijn haar zit slecht.' zeg ik met een pruillipje. Ik schenk twee kleine glaasjes drank in en geef er een aan Alexis. Ik drink het snel op in een slok en grijns even...


    El Diablo.


    Alexis Lexi Gordon.

    "Echt niet, mijn haar zit slecht". Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd, "Nog nooit van sarcasme gehoord ? Ik zit er namelijk vol van". Ik nam het glaasje aan en sloeg het net als hem in 1 keer achterover. Dit kon zo'n deugd doen. Het was al veel te lang geleden dat ik nog eens gedronken had. Nu ja, in werkelijkheid was het 3 dagen geleden, maar dan nog. Ik zette het glaasje weer op de rand en ging even onder water zodat mijn haar wat beter naar achteren kwam te liggen. Toen ik terug boven kwam haalde ik mijn handen kort over mijn gezicht en bestudeerde Zayns gezicht. Hij zag er echt niet verkeerd uit eigenlijk. Niemand zag er hier verkeerd uit voor zover ik had gezegd, maar concurrentie had ik ook.

    Stella Madora Simpson.
    'H...Hallo,' stotterde de jongen licht geschrokken maar herstelde zich snel. De verlegen glimlach was nog steeds rond mijn lippen geplakt. 'Louis Tomlinson,' stelde hij zichzelf voor en zijn ogen gleden over mijn lichaam. 'Aangenaam,' zei hij en schudde mijn hand. Lelijk was hij niet, hij zag er erg aardig uit. Hij glimlachte zwak naar me en ik besloot maar terug te glimlachen. 'Ook leuk om jou te ontmoeten,' antwoord ik en laat zijn hand weer los. Ik had dus een jongen als kamergenoot. 'Ik had heel eerlijk eerder een meisje verwacht dan een jongen als kamergenoot,' zei ik, waarna ik een hand door mijn haar haalde en mijn felgroene opvallende ogen over zijn gezicht gleden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze begon weer te lachen en ik blijf met mijn pruillipje hangen. "Nog nooit van sarcasme gehoord ? Ik zit er namelijk vol van" zegt ze en mijn mond zakt een beetje open. 'Dus je wil zeggen dat ik lelijk ben!.' zeg ik beledigd en ik grinnik zacht. 'Zomaar.' mompel ik en haal weer een hand door mijn haar. Ik zucht zacht en pak mijn sigaretten. Ik steek er snel een op en steek het pakje uit naar de rest. 'Wie wil?' vraag ik en kijk de rest vragend aan...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson
    'Ik had heel eerlijk eerder een meisje verwacht dan een jongen als kamergenoot,' zei ze en ik knikte meteen. 'Eerlijk gezegd had ik ook een van mijn vrienden verwacht maar jij bent ook niet zo erg'zeg ik en krabbel even door mijn haar. Wat afwachtend liep hij naar de kast en pakte twee glazen. 'Stella, wil jij ook drinken?"vroeg ik beleefd en een kleine glimlach speelde uitdagend om zijn lippen en opende de koelkast die aardig groot was van binnen. Na even denken trok hij een fles cola uit de standaard en sloeg hem weer dicht. Met ene korte suis draaide ik de dop open en schonk alvast voor mij wat in, wachtend op haar antwoord.

    Stella Madora Simpson.
    Louis was het met me eens. 'Eerlijk gezegd had ik ook een van mijn vrienden verwacht, maar jij bent ook niet erg,' zei hij en haalde zijn hand even door zijn haar. Ik glimlachte en knikte. 'Dus je vrienden zijn ook hier om te studeren?' Het leek me geweldig om samen met mijn vrienden te studeren, maar mijn beste vriendin Phoebe kon het niet. Ze was vorig jaar bevallen van een zoontje en had het dus veel te druk met het kleine mannetje om te gaan studeren. 'Stella, wil jij ook drinken?' vroeg Louis beleefd en een kleine maar uitdagende glimlach speelde rond zijn lippen. Ik knikte. 'Ja, graag, lekker,' antwoordde ik en liep naar hem toe. Ik leunde tegen het koude aanrechtblad en gluurde onder mijn lange wimpers naar hem op. Hij leek me een erg vrolijke, drukke jongen. Waarschijnlijk was hij heel anders dan ik, maar dat was alleen maar goed voor me, toch?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson
    'Ja graag, lekker' was haar antwoord waarop ik het andere glas ook vulde met cola. 'Dus je vrienden zijn ook hier om te studeren?' klonk haar stem licht vragend en ik knikte. 'Jup, die zullen het wel gezellig hebben met hun dames'mompelde ik wat nonchalant en gaf haar een van de twee gevulde glazen. 'Asjeblieft'zei hij en nam een korte slok van zijn glas aangezien het best koud was. Opeens schoot me nog wat tebinnen van vanmiddag, de valpartij met dat rare titelloze boek. 'Euhm.. is dat titelloze boek van jou, dat op de grond lag vóór ik eroverheen viel?"vraag ik wat onschuldig en zet mijn intussen lege glas weer op het aanrecht en liep naar het balkon waar ik een zwembad aantrof. 'Coowl!'roep ik wat harder dan bedoelt en ik kijk snel om me heen.


    Alexis Lexi Gordon.

    "Natuurlijk niet" lachte ik waarna ik het zwembad uitging. Ik wrong het water uit mijn haren en liep naar de radio die op het balkon stond. Ik zette het ding aan en begon aan het knopje te draaien. Zodra er een liedje opkwam waar ik op kon dansen, een liedje dat dus break-dance toeliet, liet ik het staan en zette een paar stappen achteruit. Ik luisterde even naar het liedje en bewoog wat mee met mijn lichaam. Zodra ik een beeld in mijn hoofd had van wat ik kon doen begon ik te dansen. Het zag er misschien dom uit omdat ik in mijn bikini aan het dansen was, maar dat kon me niet schelen. Ik moest mijn training vandaag toch nog hebben, dus ik kon maar beter gebruik maken van het moment.

    Stella Madora Simpson.
    Ik nam dankbaar het glas cola van Louis aan en dronk ervan. 'Jup, die zullen het wel gezellig hebben met hun dames,' mompelde hij nonchalant en nam een slok van zijn koude frisdrank. Ik knikte. 'Lijkt me gezellig, om met z'n allen te studeren,' antwoordde ik en liep hem achterna de woonkamer in. 'Ehm... Is dat titelloze boek van jou, dat op de grond lag vóór ik eroverheen viel?' vroeg hij toen. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik kwam pas een half uur geleden aan.' Fronsend keek ik naar de woonkamer. Vlug dronk ik mijn glas leeg toen ik een harde 'Cool!' vanuit het balkon hoorde komen en ik zette mijn lege glas op het aanrecht voor ik ook naar buiten liep en het zwembad zag. 'Wauw,' fluisterde ik zachtjes. 'Wat gaaf!'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel