• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake geeft me een hele aanmoeding en ik luister ernaar met mijn ogen gesloten. Soms dan knik ik zachtjes en ik probeer echt rustig te blijven, maar het is erg lastig. 'I-ik doe mijn b-b-best,' fluister ik tegen Jake. 'Ik kan het niet a-aan om n-n-nog een dood kind t-te krij-ijgen.' Ondanks dat Katherine niet echt dood is, zit het nu wel zo in mijn hoofd. Zo denk ik nu gewoon en ik kan het niet anders zien. Mijn gedachten werken me tegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Niet schrikken.' zeg ik zachtjes na een aarzeling en schuif haar iets naar voren zodat ik goed aan haar rug kan. Ik begin haar zachtjes te masseren met de bedoeling haar te laten kalmeren. Anders werkt het dus ik hoop dat het nu ook werkt. Zachtjes zing ik in haar oor. Little Bird. Ik probeer gewoon vanalles om haar kalmer te krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Wil je nog wat eten?' Vraag ik en leun met mijn handen op de bank waar Katherine op zit te lezen wanneer ik een sms'je krijg, ik besluit te wachten met het openen ervan en kijk Katherine


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Juist doordat Jake zegt dat ik niet moet schrikken, ga ik meer opletten om de dingen om me heen. Dan voel ik hoe Jake me naar voren schuift en bijna wil ik zeggen dat hij me niet in de steek moet laten, maar dan voel ik zijn handen op mijn rug en begint hij me te masseren. Ik ontspan er iets van en nu heb ik echt iets om me op te concentreren, een goed iets. Wanneer Jake ook nog zachtjes in mijn oor zingt, kan ik me echt relaxen. 'Ik hou van je,' fluister ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes wil je ook met John reageren als je tijd hebt ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oj nee nevermind. Over je post heen gelezen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Ik ook van jou.' fluister ik zachtjes en zet over naar een ander liedje. Hey There Delilah. Maar in plaats van Delilah zing ik Leslie waardoor er steeds een glimlachje op mijn lippen staat. Ik laat haar terug tegen me aanleunen en leg onze handen op haar buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake doet er echt alles voor om me gewoon te laten ontspannen. Heel even komt er een klein glimlachje op mijn gezicht als Jake Leslie zingt in plaats van Delilah, hoewel dat minder goed uitkomt aangezien een lettergreep korter is. Toch maakt dat niet uit, het gaat om het idee. Jake en mijn handen liggen op mijn buik en ik bijt hard op mijn lip als ik weer pijn voel. 'W-weet je wat normaal b-best wel ontspannend was,' zeg ik dan met een klein grijnsje. 'Seks.' Het is maar een grapje, want Jake en ik hebben al een hele tijd geen seks meer gehad sinds we het rustig aan doen en onze relatie weer opbouwen door mijn fouten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en grinnik even. 'Hmm zou niet slim zijn aangezien het kindje komt.' zeg ik zachtjes 'Maar ik vind dat we het goed doen. Ik bedoel, vind jij onze relatie goed nu?' vraag ik iets onzeker. Ondertussen zoek ik nog een ander liedje in mijn hoofd voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je hebt dan wel een grotere opening,' zeg ik met een zachte giechel. Waar komt die giechel ineens vandaan? Dat zal wel door de zenuwen komen. Ik merk niet op dat Jake onzeker is, want eigenlijk probeer ik alles zo'n beetje qua gevoel en oplettendheid uit te schakelen. 'Ja, onze relatie is goed zo,' mompel ik dan en leun nog steeds tegen Jake aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en begin dan aan een paar andere liedjes. Beth, Superman; 'Til My Heart Stops Beating. Ondertussen zoek ik er nog een paar want ik heb geen idee hoe lang ik moet zingen tot het zover is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake blijft door zingen en door het warme water om ons heen, heb ik wel iets minder pijn. Of ik denk alleen maar dat het minder pijn doet omdat Jake me laat ontspannen. 'J-Jake, het begint weer meer pijn te doen,' zeg ik dan met een schorre stem als ik beweging voel in mijn buik. Misschien dat ik nu wel genoeg ontsluiting heb?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk op een knopje en mijn tante komt de kamer ingelopen. 'Oke dan, laten we even kijken hoever je zit.' glimlacht ze en ik help Leslie even recht om haar op te tillen en haar op een tafel te leggen waar ze even kan kijken hoever ze zit. 'Oke Leslie, het is zover. Wil je onderwater of hier?' vraagt ze dan en leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Ik schud mijn hoofd als papa vraagt of ik eten wil. 'Nee dank je pap, ik heb geen trek." Ik hoor dat papa een sms'je krijgt en ik kijk nieuwsgierig. 'Moet je niet kijken wie het is?" Vraag ik dan, een beetje eigenwijs en dapper aangezien het zijn privacy is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jawel, maar ik dacht, ik wacht eerst even op je reactie voor ik kijk' zeg ik en haal mijn telefoon uit mijn broekzak. Ik opende het berichtje van jake om te lezen dat Leslie ging bevallen en ze in het ziekenhuis ligt. 'Je moeder ligt in het ziekenhuis, ze gaat bevallen' zeg ik dan tegen haar. 'Wil je er heen? Kan ik je wel alvast er heen verschijnen, dan kom ik zometeen.'


    Don't be like the rest of them, darling