• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    BOEM.
    Het is te dood hier de laatste tijd


    Don't be like the rest of them, darling

    I Know :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    we moeten maar snel aan 2 beginnen mr de bevalling moet nog gebeuren --


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    En de trouwerij..


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Ik glimlach naar papa en knik dan. Nieuwsgierig kijk ik hem aan als hij het sms'je leest. 'Je moeder ligt in het ziekenhuis, ze gaat bevallen.' Verwonderd kijk ik papa aan en glimlach. Het is eindelijk zover. 'Maar waarom kom jij niet gelijk mee? En misschien wil mama wel niet dat we het zien? Maar ik wil wel in het ziekenhuis zijn, want ik krijg een babybroertje of babyzusje!'

    Leslie Day
    Mijn ogen gaan in de richting van zijn tante, ondanks dat ze nu familie is en ik haar zou moeten vertrouwen, komt het door het verleden dat ik het niet helemaal doe. Jake helpt me overeind en tilt me erheen. Er wordt gekeken en mijn ogen worden groter als zijn tante zegt dat ik kan gaan bevallen. Gelijk adem ik sneller en kijk ik hulpzoekend naar Jake. 'O-onderwater.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik blijf bij je.' zeg ik zachtjes en til haar terug het water in. Mijn tante helpt haar met haar goed te leggen en ik ga naast haar zitten en pak haar hand vast terwijl haar voeten aan een soort bandjes vastgemaakt worden zodat ze haar benen niet kan sluiten, wat gevaarlijk zou zijn voor het kindje. 'Ik wil dat je bij je volgende wee zo hard mogelijk begint te persen.' zegt mijn tante. 'Dan tellen we tot 10 en dan pers je terug ok?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Waarom worden mijn voeten v-vast gemaakt?' vraag ik dan en raak gelijk in paniek terwijl ik mijn benen begin te bewegen. Het vastgezet worden, doet me terug denken hoe mijn eerste bevalling ging. Gelukkig voel ik nog geen wee en ik kijk Jake dan smekend aan om me weer los te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar geruststellend aan. 'Leslie het is omdat als je uit reflex je benen zou sluiten, je het kindje kan versmachten en dat willen we niet.' zeg ik zachtjes en knijp geruststellend in haar hand. 'Het gaat wel goed komen Leslie, ik val niet flauw zoals Ax.' Ik probeer haar toch een beetje te doen lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Straks wordt weer het kind afgenomen,' zeg ik en ik begin zachtjes te huilen. Hard knijp ik dan als ik een pijnlijke wee voel en meer uit automatisme pers ik, dan dat ik het wil. 'Ax is gewoon een mietje als het op echte dingen aankomt,' mompel ik dan en knijp mijn ogen hard dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine
    Ik glimlach naar papa en knik dan. Nieuwsgierig kijk ik hem aan als hij het sms'je leest. 'Je moeder ligt in het ziekenhuis, ze gaat bevallen.' Verwonderd kijk ik papa aan en glimlach. Het is eindelijk zover. 'Maar waarom kom jij niet gelijk mee? En misschien wil mama wel niet dat we het zien? Maar ik wil wel in het ziekenhuis zijn, want ik krijg een babybroertje of babyzusje!'


    Nick
    'Ik moet nog wat doen, en daarbij denk ik niet dat ik faar zou moeten zijn en dat ze mijn daar wil' antwoord ik, 'ik kom waarschijnlijk later wel, heb je je telefoon bij je?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Leslie de enige 2 mensen die hier zijn zijn demonen. En wij zijn helemaal niet van plan ons kind van je af te nemen.' zeg ik zachtjes. Er zijn wel degelijk bewust geen mensendokters bij om haar schrik iets af te laten nemen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Natuurlijk wil mama dat je erbij bent, dat kan ik voelen," zeg ik dan met een glimlach. "En we kunnen toch op de gang wachten straks samen? Want ik ga echt niet bij mama naar binnen met al dat bloed."

    Leslie Day
    Ik begin weer met mijn benen te spartelen, ondanks dat ze niet echt kunnen bewegen doordat ze vastgegespt zijn, en mijn ademhaling is trillerig. Ik antwoord niet meer naar Jake aangezien ik op dit moment helemaal ingenomen word door angst. "Misschien dat we haar wat kalmeringsmiddelen moeten inspuiten," zegt Jake's tante dan en gelijk begin ik te huilen. "Nee! Geen naalden!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bedenk snel iets en zucht. Dan kijk ik naar mijn tante. 'Misschien moet je je kracht maar gebruiken.' opper ik nu naar haar. Mijn tante kan een bepaalde emotie wegnemen voor een paar uurtjes en veranderen in iets anders. Ze kijkt en ik zie hoe ze geconcentreerd naar Leslie kijkt. Ze neemt haar angst weg en verandert het in vastberadenheid zodat ze het kindje ter wereld wil zetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Langzaam voel ik mijn angst wegebben en ik weet niet of het komt doordat ik alles eruit huil of dat er iemand is die over me waakt. Ik voel weer een wee komen en ik begin weer hard te persen en adem dan diep in en uit. "Het doet pijn," mompel ik dan zachtjes tegen Jake. Ik had hem hiervoor nog niet horen zeggen tegen zijn tante dat ze haar kracht moest gebruiken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik neem haar hand vast. 'Knijp zo hard als je wil.' zeg ik zachtjes. 'Je kan het.' Mijn tante telt terug tot 10 en zegt dan. 'Pers.' tegen Leslie.
    Ik ben iets gestresseerd maar zorg ervoor dat dat niet te zien is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'