• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || bos


    Ik schrik als ik het mes in Jayden's hand zie. 'dat moet pijn doen..' bedenk ik me en kijk toe hoe hij het mes uit zijn hand trekt. Ik krimp in elkaar van het aanzicht en kijk weg. Als hij klaar is glimlach ik voorzichtig. "Gaat het?" Vraag ik voorzichtig en kijk hem aan.

    {Sorry dat het zo kort was... Ben net wakker xD}


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn

    Pijnlijk stap ik naar de hoorn. Ik heb helemaal de courage niet meer om te lopen, en ik denk niet dat ik het lang zou volhouden. Die jongen van 7 heeft me een groot deel van mijn energie benomen. Hijgend loop ik de hoorn in.
    'Jody?' zeg ik schel, terwijl ik naast haar sta. 'Weet jij wat voor medicijnen in voor mijn oog en arm kan gebruiken? De jongen uit 7. Wees gerust, hij is er ook niet goed aan toe, daar heb ik wel voor gezorgd.' ik val neer van de pijn, op mijn knieën. Gelukkig zijn die niet gewond, ik kan tenminste nog stappen, ik denk niet dat dat de jongen uit 7 nog lang zal lukken. Uiteindelijk vind ik een verband, en het lukt me uiteindelijk ook het rond mijn arm te wikkelen. Niet bepaald een gemakkelijk karweitje, als je bedenkt dat je maar één arm hebt om het mee te doen. Voor medicijnen, daar zal ik nog even voor moeten zoeken. Vurig hoop ik dat Jody er iets van weet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray

    'Meen je dat?' vraagt ze. Ze wacht niet op antwoord, maar zegt: 'Ik... ik ben Summer. Ik kom uit District 6. En jij?' vraagt ze. Ze is niet echt groot en ziet er jong uit. Volgens mij is ze niet ouder dan 14. Ik dacht 12. 'Ik heet Scarlett. Ik ben van 12,' zeg ik. Ze kijkt niet meer zo bang als eerst. 'Zeg, is het misschien handig om te gaan samenwerken? Ik bedoel, dan maken we allebei meer kans om te overleven,' stel ik voor. Ik hoop dat ze ermee instemd. Ze is klein, maar ik kan altijd proberen te helpen. En zij mij misschien. En zoals ik al zei, zo maken we beiden meer kans. En dan heb ik iemand om mee te praten en sterf ik niet uit eenzaamheid.

    {Sorry als het geen 5 regels zijn, maar mijn kat is aan het bevallen, sinds 2 minuten geleden}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'Ik heet Scarlett. Ik ben van 12,' zegt ze tegen mij. Ik ben blij. Ik heb veel, veel liever iemand uit 12 die waarschijnlijk niet met een wapen kan omgaan, dan iemand uit 2 die wel met een wapen kan omgaan. En daarbij, ze ziet me er niet stom uit, in de zin van dom dan. 'Zeg, is het misschien handig om te gaan samenwerken? Ik bedoel, dan maken we allebei meer kans om te overleven,' ik schrik even. Niet dat ik niet wil, helemaal niet, maar ik had niet verwacht dat ze het ging vragen.
    'Natuurlijk', zeg ik vlug, voor ze denkt dat ik niet wil. 'Ik heb wel niets van bij de hoorn kunnen meenemen. Behalve, ja, een stuk rots, maar daar ben ik niet veel mee', voeg ik daar snel aan toe. Ik wil niet dat ze denkt dat ik veel dingen van bij de hoorn mee heb, terwijl ik dat niet heb.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    {Ik reageer vanavond weer, ik moet eten}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    'Voor één keer. Maar als mijn wonden hersteld zijn...' riep hij me nog na met een schelle stem. Hijgend ren ik het diamaneten bos in,maar ver kom ik ,niet zonder te vallen.
    uiteindelijk ,raak ik gewoon niet verder en leun ik tegen een rots aan. De wondes in mijn handen ,zijn niet zo heel diep ,maar mijn been ,zat echt helemaal onder het bloed. De wonde was diep en brande als gek. Ik probeer op adem te komen. Ik ben erg toegetakeld, ben Iris kwijt geraakt en er ligt hier niets van bruikbare planten.
    Ik haal het kleine rugzakje van mijn rug en kijk wat erin zit,maar het is alleen maar eten ,wet gedroogde reepjes spek,droog fruit en meer niet.
    Ik neem mijn boog van mijn rug en de koker met pijlen en leg die naast me ,voor het geval dat.
    Daarna kijk ik weer naar mijn been,mijn schouder ziet er vast ook niet uit.
    Ik durf gewoon te wedden ,dat de camera vaak op ons gevecht gericht was en hopelijk heb ik sponser bijgekregen ,door te tonen dat een beroeps me niet kan vermoorden. Een trillerige zucht verlaat mijn lippen. Ik had nu echt iets nodig van de sponsers, ik had medicijnen nodig ,anders ging ik het niet overleven.
    "Alsjeblieft."fluister ik zacht en kijk even om me heen. Een bondgenoot zou ook erg handig zijn en dan ook hopelijk iemand die iets van planten kent.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayden || D11 || Met Scarlett in het bos

    "Gaat het?" Vraagt Jazzlyn voorzichtig als ik klaar ben. Ik kijk haar aan met een geamuseerde blik. "Ik zit in de hongerspelen, in een diamanten bos en heb net een mes uit mijn hand getrokken. Aangezien ik nu drie messen heb, gaat het goed." Zeg ik met een glimlach. Humor in slechte situaties is een van mijn goede eigenschappen, al zeg ik het zelf. Ik hoor iets of iemand lopen en klim meteen in een diamanten boom. Ik kijk naar beneden en zie iemand. "Alsjeblieft." Fluistert hij zacht. Hij ziet er niet goed uit. Ik grijp twee messen en spring uit de boom. Het mes dat ik met links vasthou kan ik eigenlijk niet gebruiken, maar dat weet hij niet. "Wie ben je en ben je een vriend of een vijand." Oké die vraag was gewoon dom. "Ik bedoel. Ben je van plan me nu te vermoorden?" Vraag ik. Ik weet dat ik sterker ben, en hem waarschijnlijk zo kan verslaan. En al is hij sterker, ik spring gewoon in een boom.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    Ik hoor wat niet zo ver bij me vandaan en ik kijk verschrikt op als ik een jongen zie die 2 messen vast heeft.
    Dit meen je niet,word ik weer aangevallen door iemand.
    "Wie ben je en ben je een vriend of een vijand." zei de jongen en ik keek hem even aan. Zoiets kon ik moeilijk benatwoorden uiteindelijk moet je iedereen vermoorden als je wilt blijven leven.
    "Ik bedoel. Ben je van plan me nu te vermoorden?" vroeg de jongen dan."Ziet het eruit alsof ik je wil vermoorden?"vroeg ik hem.
    Ik bedoel ik lig hier half dood te gaan ,ben gewond en heb geen kans als hij me zou aanvallen ,waarom zou ik hem dan willen vermoorden?
    "Nee ,ik wil je niet vermoorden."vervolg ik er dan na en ik meende het ook.
    Misschien is hij wel de enige kans ,dat ik niet ga doodbloeden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn

    Ik verkramp van de pijn in mijn arm. Ik denk niet dat ik, voor het einde van de spelen, in elk geval niet voordat ik hersteld ben van mijn wonden, nog in een gevecht ga gaan met een 18-jarige pipo, die er sterk uit ziet. Behalve natuurlijk als ze me aanvallen, maar dan zou iedereen in verdediging gaan. Niet dat ik niet meer ga vechten tot het einde van de spelen, helemaal niet, maar liefst niet me 18 jarige losers. 12 jaar, dat niveau is te laag, zelfs de kleinste kleuter kan iemand van 12 vermoorden. Op dat moment zie ik de jongen uit 2 ook in de hoorn zitten. Yes. Die kan ik misschien wel om hulp vragen.
    'Euh...', zeg ik tegen hem. 'Weet jij toevallig iets dat ik kan gebruiken om een ferm bloedende arm en een blauw oog mee te verzorgen? Ik ben met de verkeerde persoon in gevecht gegaan.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Louise Kirla Offkins ||district 9 || In het bos,mensen bespieden----> straat met beelden
    Ik stond op en ,besluit nog wat door te lopen,misschien vind ik ergens wat water van mijn keel stond echt droog.
    Terwijl ik door dit bos dool kijk ik goed om me heen. Als ik stemmen hoor ,vertijf ik even en kijk om me heen,en besef dan dat de stemmen van links komen. Zo stil mogelijk sluip ik naar die richting en verstop me dan achter een diamanten boom.
    Hmm,de stemmen kwamen van de meisjes uit de districten 6 en 12.
    Ze leken een bondgenootschap te hebben gesloten,misschien ,moet ik maar snel wegwezen ,voordat ze me zien.
    Ik versnel mijn pas en loop ,verder weg ,van de stemmen.
    Waar kan ik hier in hemelnaam wat water vinden?
    Uiteindelijk ,stopt het bos en lijk ik een soort straat te vinden,waar er allemaal beelden stonden ,van de bekende beelden ,van het laatste moment dat en van de tributen een winnaar word. De beelden zijn beangstigend ,ondanks hun mooie blinkende schijn.
    Ik hoopte dat deze weg lijde naar een waterbeekje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Dakota Gray ll District 12 ll Bos

    'Natuurlijk,' antwoordt ze snel. 'Ik heb wel niets van bij de hoorn kunnen meenemen. Behalve, ja, een stuk rots, maar daar ben ik niet veel mee,' zegt ze daarna. 'Geeft niks joh, ik heb een zweep, broodmes, thermofles, elastisch touw en een slaapzak. Ik denk dat we het daar wel mee redden. We hebben wel eten en drinken nodig,' zeg ik, blij dat ze ermee instemt. 'En anders kunnen we altijd nog gaan kijken of er iets bij de hoorn ligt,' ga ik verder. Ze lijkt me best slim en aardig. Je zou zeggen dat je daar niks aan hebt bij de Hongerspelen, maar gezelschap is altijd goed. En misschien geef ik haar hoop. Geen enkele 12-jarige durft niet eens te hopen om te winnen of er lang in de arena te blijven. Nu maakt ze een beetje kans. Maar ik doe dit niet alleen voor meer kans om te winnen (al denk ik niet dat ik ga winnen), maar ik doe dit ook omdat het gewoon goed voelt om met Summer samen te gaan werken. Tenminste, mijn instinct zegt me dat dit goed is denk ik.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 19:48 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    Ik kijk toe hoe Jayden met de jongen van district 7, Matthew zat te praten, denk ik. "Ziet het eruit alsof ik je ga vermoorden?" Vraagt hij en ik giechelde. ' Okay, slechte tijd om te giechelen. Hij ziet er slecht uit..' bedacht ik me en keek nog steeds. " Nee ik wil je niet vermoorden." Zegt Matthew en ik stap deze keer in het gesprek. "Mooi want hij is de enige van ons tweeën met wapens... Ik ben Jazzlyn." Zeg ik glimlachend en ga naast Jayden staan.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    Mijn mond valk open als Scarlett zegt wat ze allemaal heeft. Ze heeft, hoe zal ik het zeggen? Meer dan ik had durven dromen? En dan heb ik haar ook nog eens als bondgenoot. Natuurlijk zijn dit soort afspraken alleen maar tijdelijk, dat weet ze ook. Ach ja, tijdelijk. Ik ga toch dood. Hoe een goed geheugen ik ook heb, hoe snel ik ook dingen onthou, dat weegt niet op als ik een tweegevecht moet aangaan met een beroepstribuut, die 6 jaar ouder is dan mij, 100 kilo meer weegt en met de dodelijkste wapens kan omgaan.
    'Ik hoop dat er hier ergens iets staat dat niet van diamant is, en eetbaar, want anders kunnen we het maximum 3 dagen uithouden. En dat is echt het maximum. Zit er water of een andere drank in die thermofles?'

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 19:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    "Mooi want hij is de enige van ons tweeën met wapens... Ik ben Jazzlyn." hoorde ik een meisjes stem zeggen,vast het meisje die daarnet giechelde.
    Ik kijk de 2 mensen aan en dan heriner ik me weer ,het waren de bijde tributen van district 11.
    Ik probeer me wat te verplaatsen ,zodat ik hun beter kan zien,maar een pijnscheut in mijn schouder laat dat idee vervliegen.
    "Gaan jullie me nu vermoorden?"vroeg ik hun beiden terug.
    Ze konden me met gemak doden ,maar het meisje leek me te aardig om me pijn te doen,anders zou ze zich niet voorstellen.
    Ik hoopte vurig dat ze me niets gingen doen,en misschien was er iemand van hen dat medicijnen had. Dat zou pas een wonder zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Carmela Lorenza Rosinni | district 1 | hoorn
    ik geef mijn styliste nog een laatste knuffel en stap in de buis. als ik boven kom zie ik overal diamant, zelfs de hoorn is van diamant. echt alles is van diamant. Ik vind het echt ontzettend mooi, maar als het capitool denkt dat district 1 zo in zijn voordeel is hebben ze het mis. wij kunnen met die diamanten misschien beter tegen de weerspiegeling van de zon, maar wat hebben we er anders aan, juist helemaal niets. 1.. ik ren naar de hoorn, samen met de andere beroeps moeten wij die zoals elk jaar verdedigen. Ik pak snel een zwaard, zonder dat ik er ook maar voor hoef te vechten.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet