• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    Ik voel hoe Dylan me vastpakt en naar de Hoorn leidt. Dankbaar kijk ik hem aan, maar dat kan hij natuurlijk niet zien. Naja, boeien. Ik bedank hem nog wel een keer als de anderen er niet bij zijn. Anders denkt iedereen meteen dat ik bang ben en zo wil ik in elk geval niet overkomen.
    Dan wordt ik uit mijn gedachten gewekt door Jonah's stem: 'Bree en ik hebben daarnet een nachtkijker gevonden, met die kunnen we gemakkelijk verder zoeken naar andere kijkers'. Meteen voel ik mijn lichaam verstrakken bij de naam Bree. Waarom zij weer?
    'Als iemand verder wil zoeken, doe dat maar, anders doe ik het wel.' Gaat Jonah verder. 'En een vuurtje kunnen we natuurlijk altijd storen. Ik denk niet dat iemand zo stom zal zijn ons aan te vallen.'
    'Nachtkijkers zoeken is inderdaad wel handig.' Reageer ik. 'Ik wil wel helpen zoeken en een vuur is altijd handig, want het houdt ons ook lekker warm.' De temperatuur is voor mij wel echt een punt, want ik weet van mezelf dat ik een ongelooflijke koukleum ben. Dus kan ik er maar beter voor zorgen dat het warm blijft.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn... nog steeds...
    Ik hoor wat gebrabbel van de andere beroeps. Ik probeer me zo weinig mogelijk aan te trekken van hun negatieve opvattingen over ons. Ik snap ook best wel dat het niet leuk is als wij zo overdreven klef doen, maar wij doen het ook alleen maar om in leven te blijven. En bovendien: ik heb hier niet voor gekozen. Josh kwam naar mij toe en ik niet naar hem. Ik had eigenlijk geen nee kunnen zeggen, of ten minste op dat moment niet. Ik weet nog niet of ik blij moet zijn met deze act of juist niet. Ik probeer er in ieder geval het beste van te maken. Plots merk ik dat het donker is. En niet zomaar donker, maar bijna zwart. Natuurlijk! Dag 2, een andere omgeving van district 2. Wacht eens... Donker? Wat heeft dat nou weer met ons te maken? Wij hebben ook een leven hoor! Wij zijn ook gewoon blije mensen die van het leven genieten! Okee, wapens zijn niet echt hele positieve objecten, maar ik vind het donker dan wel een beetje overdreven hoor! Met slome passen loop ik richting alle rugzakken en zoek wat nachtkijkers. Ik vind er niet veel later twee en loop naar de groep. Ook zie ik dat Jonah de nachtkijker nog bij zich heeft. 'Hee, ik heb nog een nachtkijker in de aanbieding! Wie wil?' Ik wacht eigenlijk niet op een antwoord en geef de nachtkijker aan Dylan. Zo heeft elk district een kijker. Of er meer zijn, weet ik niet maar daar maak ik me nu niet zo druk om. Ik breng de nachtkijker naar mijn ogen en knipper een paar keer. Daarna zie ik de groep weer. 'Wow, gaaf! Jullie moeten dit ook proberen!' Zeg ik en ik kijk met de nachtkijker om interesserend om me heen...


    imperfection is beauty

    carmela Lorenza Rossini : district 1 :hoorn
    "we kunnen ook gewoon met s'n vieren tegen elkaar ana kruipen" zeg ik vrolijk kijkend richting Jody, Dyan en Jonah. "jullie kunnen dat natuurlijk niet zien maar ik kijk jullie vrolijk aan" zeg ik er achteraan dat is een rare opmerking maar het is wel handig om zoiets erbij te voormelden als het zo donker is als nu. "weten jullie" fluister ik erachteraan. "zwart staat toch voor negatief, nou dat is district 2 volgens mij ook, tenminste voor ons, wij worden erg negatief door hen"

    (sorry voor korte post)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucerna schreef:
    .... "zwart staat toch voor negatief, nou dat is district 2 volgens mij ook, tenminste voor ons, wij worden erg negatief door hen"


    nou dankje :P


    imperfection is beauty

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Zullen we een eindje gaan lopen? Iets verkennen of iets te eten zoeken?' vroeg hij terwijl hij recht stond ,waardoor ik ook ging recht staan.
    We liepen wat door het donker en ik klemde me dicht tegen hem aan.
    'Ik heb in mijn andere hand mijn mes, dan weet je dat even.' waarschuwt hij me dan en ik knik. "Oké."mompel ik zachtjes.
    Het zou erg dom zijn als ik mezelf zou verwonden ,door zoiets doms.
    (iemand die Matthew wil helpen ? Anders is het best onlogisch dat hij nog leeft zonder medicijnen en water enzo ;3 ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Misschien kan Scarlett helpen? ze is nu toch op zoek naar Summer}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Just a few questions: is er een praattopic? Zoja, kan er een linkje in dit topic? (sws naar het rollentopic is mss wel handig;) Ik probeer steeds weer wat meer aan Q te werken, dus eerdags kan ik wss gewoon weer reageren in RPG's(: ]


    :)

    Daniel James Ebens II D3 II Bos (w/Louise) :

    Ik voel dat ze dichter tegen me aan klemt. Logisch in het donker. Ik denk tijdens het langzame lopen even aan de beroeps die altijd alles vinden. Die zullen nu vast wel nachtkijkers hebben. Die heb ik gek genoeg niet zien liggen. Of...? Ik stop met lopen en Haal mijn rugzak van mijn schouder. Ik leg hem op de grond en zeg even tegen Louise: 'Blijf daar even staan.' Ik zoek tussen de spullen. Ergens onderaan vind ik een nachtkijker. 'Serieus?!' roep ik. Ik zet hem op en doe hem aan. Het groene beeld kalmeert me. Even de wereld weer zien hoor. Ik kijk omhoog naar het verwarde hoofd van Louise. Ik doe hem direct weer af. Ik sa op en leg hem in Louise haar handen. 'Een nachkijker!' zeg ik tegen haar. En ik glimlach. 'Doe maar eens op' zeg ik tegen haar en ik breng de kijker richting haar ogen. Met een glimlach wacht ik op haar reactie.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    Tijdens het wandelen stopt Daniel plots met lopen ,waardoor ik ook stop.Ergens wilde ik niet stoppen,het wandelen kalmeerde me een klein beetje.
    'Blijf daar even staan.'zegt hij en ik doe wat hij zegt,misschien is het wel een tribuut dat hij hoort of een mutant. Ik ril al bij de gedachten van de gemuteerde wezens.
    'Serieus?!' roept hij ,waardoor ik uit mijn gedachten schrik."Daniel? Wat is er?"vraag ik angstig,maar voordat ik antwoord kreeg ,duwde hij iets in mijn handen.
    'Een nachkijker!'zegt hij enthousiast.'Doe maar eens op' zei hij dan . En dat liet ik hem geen 2 keer zeggen ,meteen zet ik de nachtkijker op en zucht opgelucht als ik hem kan zien. Het donker is eindelijk weg."Dit is fantastisch."zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@ JustArchery: praattopic ^^]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens:

    "Dit is fantastisch." hoor ik haar zeggen. 'Je mag hem nog even ophouden onder 1 voorwaarde. Laat me alsjeblieft nergens tegenaan lopen.' zeg ik tegen haar. Heel erg zou het niet zijn, maar toch. Het is net als spookhuizen. Wat ik er leuk aan vind zijn de poppetjes die eng proberen te zijn, maar ik houd niet van het schrikken. Ik sluit mijn rugzak en doe hem weer over mijn schouder. Ik hoor een dier. 'Louise, als jij het dier kan zien dat ik kan horen, hoe laat staat hij dan? Als mijn neus 12 uur is?' Met mijn oren gespitst en mijn mes in de aanval wacht ik op Louise haar antwoord. Ik hoop echt dat we hem kunnen vangen, dan hebben we een lekkere maaltijd. Ik heb wel zin in wat.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Je mag hem nog even ophouden onder 1 voorwaarde. Laat me alsjeblieft nergens tegenaan lopen.' zei hij en ik kijk hem glimlachend aan."Dankje."zeg blij en dankbaar tegen hem.
    Ik hoor wat geritsel.'Louise, als jij het dier kan zien dat ik kan horen, hoe laat staat hij dan? Als mijn neus 12 uur is?'fluisterd hij vragen. Het konijn zat rechts tussen de busjes te hoppen."hij staat rechts."fluister ik zachtjes.
    Ik verlangde wel naar iets om te eten ,al was het niet lekker,maar een konijn is echt super.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens:

    Ze verteld me dat hij rechts is. Tja waar rechts? Ik heb geen tijdom het te vragen want ik hoor hem weglopen. Ik spits mijn ogen en gooi mijn mes. 'Heb ik hem?' Ik loop richting de plek waar ik mijn mes heb gegooit. Ik voel mijn mes, het handvat is nog warm. Voorzichtig bewegen mijn vingertoppen omlaag. Ik voel wel wat zachts, misschien haartjes. Ik til het op en vraag Louise: 'Wat is het? Hopelijk een lekker diertje.'. Mijn andere hand haal ik door mijn haar. Wat zullen we zo gaan doen? Wat kunnen we doen? Op eventueel een dier roosteren na dan...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    Ik wandel weer dieper het bos in, volgens mij was het water daar ergens. Hopelijk is Summer er nog. Ik begin weer honger te krijgen, maar negeer het. Ik moet haar vinden. Welke kant was het ook al weer. Ik stop met lopen en denk na. Eerst was ik volgens mij een beetje naar links gerend, toen kwam ik Summer tegen en zijn we naar rechts gegaan. Het water moet dus daar ergens zijn. Je kan het ook aan de grond merken. Als de grond wat zachter is, is er water in de buurt. 'SUMMER!!!' roep ik weer zonder er bij na te denken. Als ze in de buurt is reageert ze misschien wel. Maar misschien reageren alle anderen ook wel. Wat dan? Als de beroeps nou ook op het geluid af komen? Ik houd mijn zweep wat steviger vast en begin nog wat sneller te lopen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Vreselijke post, I know, maar ik wilde iets posten.]

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    Ik kijk nog steeds naar die ene jongen, die volgens mij uit District 7 kwam. Hout en papier. Waarschijnlijk daarom dat hij zo hoog in de boom is geraakt en dat de tak nog niet is gekraakt. Geraakt, erin geplaatst bedoel ik, maar tocht.
    Vurig hoop ik dat Scarlett dichtbij is, maar ik hoor helemaal niets. En zien, tja, dat zal er de rest van de dag niet van komen vrees ik. Dus misschien is kijken naar die jongen ook wel veel gezegd, maar ik weet ongeveer waar hij zit in de boom, dus staar ik naar die plek.
    Dan pas weet ik weer wie het is –ik kan me nog het beeld herinneren van hem in de boom, toen het hier nog allemaal van diamant gemaakt was-. Het is de dus wel degelijk de jongen uit 7, maar opeens weet ik weer waarom ik hem ken. Ik heb hem gisteren zien vechten, met de jongen uit 18. Het zag er nogal een behoorlijk bloederig gevecht uit. En tot zover ik hem later nog gezien , was hij er niet te goed aan toe.
    Ik weet dat het risico dat ik ga nemen gevaarlijk is, maar het is het enige dat ik op het moment kan doen. Ik adem nog eens diep in, buk me, en spring dan van mijn tak af, in de hoop op de tak van de jongen te belanden. Dat doe ik ook, maar glij uit, waardoor ik nu met mijn handen aan de tak hang.
    Ik slinger mezelf er weer op, en sta recht voor de jongen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried