• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    (ik ben benieuwd wat Jonah gaat doen: ons haten of juist niet? ik reageer even niet,omdat typen verschrikkelijk gaat met een gekneusde vinger :P )


    imperfection is beauty

    verwijderd : dubbel post

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 15:31 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Carmela Lorenza Rossini : district 1 : hoorn
    Dylan geeft me een knuffel en kijk welke kant hij op kijkt. hij kijkt naar die kinderen uit twee. meestal hebben district een en district twee een betere band dan district een en district vier maar dat is nu even anders. het is niet normaal dat district twee zoveel aandacht krijgt. meestal is dat district een. ik mocht hen al niet maar nu nog minder ze stelen gewoon onze aandacht. "wie mag die twee daarboven nog meer niet" hoor ik Dylan fluisteren. "ik mag hen echt niet" zeg ik terwijl ik verwijtend hun kant op kijk. "district twee hoort gewoon niet zo aandacht te trekken" ik ken hen nog maar net maar ik mag hen nu al niet. "ik hoop dat ze met z'n tweeën weg gaan en dat wij vieren de hoorn voor ons zelf hebben. "


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Sorry voor deze ontzettend lame post, maar ik zit hier in een plaatselijke bib waarvan het internet niet al te goed werkt ^^]

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn

    Nadat Bree was beginnen zingen en Josh zijn zogezegde liefde aan haar had verklaart, waren die twee de hoorn op geklommen, en nog meer verliefd beginnen doen, waarna Dylan om te lachen zogezegd zijn liefde aan Jody verklaarde.
    'Wie mag die twee nog niet?' vraagt hij dan. Al snel blijkt dat Jody en Carmela hen niet mogen.
    'Het meisje is best wel oké, als je er even mee praat', zeg ik, 'maar neh, de jongen mag ik inderdaad ook niet zo.' fluister ik, zodat ze het zeker niet zouden horen. Bree was inderdaad best wel een fijne, had ik gemerkt, maar die Josh? Tja, daar zou ik niet meer woorden aan vuil maken.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens:

    'Wat wil je doen? We kunnen om iets gaan zoeken, ookal gaat het lastig. Of wil je hier blijven?' zeg ik tegen Louise. Ik begrijp bijde keuzes. Ik probeer om op te staan. Mijn handen steek ik recht voor me uit en ik draai ze langzaam in een cirkeltje. Oke, nu weet ik natuurlijk waar ik ben. Niet dus. Ik doe een stapje naar voren. Weer doe ik mijn armen in een cirkeltje. Niks. Weer stap ik naar voren, maar ik struikel over... wat eigenlijk? Ik kan er niet lang over piekeren want ik ben op iemand gevallen. Met mijn armen duw ik mezelf omhoog. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Is dit Louise? Dat moet wel toch...? Kut arena. Ik voel mijn hart kloppen. Verbaasd kijk ik recht voor me uit, niet wetende wie voor me ligt of wat te doen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Echt sorry :X ik haat mijn bus hij is altijd zo vervelend laat en dan heb ik nog een stapel huiswerk op Q blokeert -_- )
    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Wat wil je doen? We kunnen om iets gaan zoeken, ookal gaat het lastig. Of wil je hier blijven?'hoorde ik ,waardoor ik langzaam wakker word,maar het leek alsof ik nog steeds sliep. Het enge donker omringde me en leek me in een hoekje te drijven om me zo stilaan te vermoorden.
    Paniekeirg keek ik om me heen,maar het donker liet het niet toe,waardoor ik echt niets zag. Ik voelde iemand over mijn benen struikelen waardoor een 'auw' geluidje mijn mond verlaat.
    "Daniel?Daniel ben jij dat."vraag ik paniekerig en bang. Nog even en ik kom hier gek,wanneer is er hier licht?!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Kan gebeuren jog, no problemo :) )
    Daniel James Ebens II D3 II Bos (w/Louise) :

    Ik sta nog verstijfd. Ik probeer zo weinig mogelijk geluid te maken, dus ik probeer om ook niet te ademen. "Daniel?Daniel ben jij dat." hoor ik opeens. Gelukkig, het is Louise! Langzaam laat ik me vallen op de grond. 'Ja ik ben het, rustig maar! Waar ben je? Ik kan het niet zien door de nieuwe arena, ze hebben weer wat leuks bedacht hoor...' zeg ik sarcastich. Ik ga rechtop zitten en voel met mijn handen over de grond.
    Opeens voel ik een been. Waarschijnlijk van Louise. Ik probeer met mijn handen de haare te zoeken. Ik voel haar zachte handen en ik pak ze stevig vast. 'Ik weet niet wat jij wil, maar als we bij elkaar willen blijven moeten we waarschijnlijk de hele dag elkaars handen vasthouden.' Mijn mondhoeken krullen direct omhoog, en ik moet blozen van het idee. Gelukkig heeft de donkere arena toch een voordeel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Ja ik ben het, rustig maar! Waar ben je? Ik kan het niet zien door de nieuwe arena, ze hebben weer wat leuks bedacht hoor...' zei hij en ik hoorde de sarcastische ondertoon in zijn stem.
    "I-Ik ben vlak naast je."zeg ik stil. Ik vervloekte deze arena echt. Ze deden het gewoon omdat ze van me af willen zijn.
    Ik schrik als ik een hand op mijn been voel,maar algauw ontspan ik me als ik weet dat het Daniel is.
    Zijn warme hand ontmoet de mijne en hij blijft mijn hand vast houden.
    'Ik weet niet wat jij wil, maar als we bij elkaar willen blijven moeten we waarschijnlijk de hele dag elkaars handen vasthouden.' zegt hij dan en ik maakte een instemmend geluidje en knikte dan,maar algauw besef ik dat hij me niet kan zien."Ja ik vind het een goed idee."zeg ik eerlijk. Dan ben ik ook zeker dat er iemands sterks bij me is die me kan beschermen tegen het donker.
    Ergens hoopte ik dat ze niet door hadden dat ik doodsbenauwd ben in het donker,want daarmee zal ik sponsors verliezen,maar dan bedenk ik me dat ik er vast en zeker geen heb.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens:

    Na een korte stilte hoor ik Louise zeggen:."Ja ik vind het een goed idee.". Met een hand laat ik haar los en met de andere houd ik haar nog vast. Met mijn losse hand probeer ik om op te staan. Als ik sta zeg ik: 'Zullen we een eindje gaan lopen? Iets verkennen of iets te eten zoeken?' . Het zal vast onveilig zijn, en we zullen vast moeilijk kunnen handelen in het donker, maar dat geldt ook voor de andere tributen. Ik check even of ik mijn rugzak met mes nog op mijn rug draag. Met mijn losse hand pak ik even mijn mes uit mijn rugzak. 'Ik heb in mijn andere hand mijn mes, dan weet je dat even.' ik probeer om haar zo veel mogelijk te vertellen van wat ik doe. Je weet maar nooit. Misschien wou ze mijn hand pakken en steekt ze ineens met haar hand in mijn mes. Wie wil dat nou? Jezelf verwonden, dan is je reputatie direct weg bij het Capitool. En als we gaan jagen vinden ze ons misschien wel dapper. Alles voor de sponsors, of beter gezegd, alles om in leven te blijven. Ik hoop dat zij mijn mening deelt...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Oeps... :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    Opgelucht kijk ik de anderen aan. Ik ben dus niet de enige die district 2 niet mag. Al vindt Jonah het meisje uit 2 volgens mij wel aardig. Ik kan er niks aan doen, maar toch vind ik dat niet fijn. Al laat ik dat natuurlijk niet aan de anderen merken. District 1 vind ik voor het eerst wel aardig. Carmela en Dylan doen tenminste niet zo overdreven en klef als 2.
    Dan pas dringt het tot me door dat het om mij heen donker is. Niet gewoon schemerig, maar echt pikzwart. Mijn ogen worden even groot van verbazing, als ik erachter kom dat de diamanten ook weg zijn.
    'Jongens, wat doen we nu?' vraag ik. Zonder dat ik het wil, trilt mijn stem toch een beetje door de angst. Wat is er aan de hand? Waar is het Capitool nu weer mee bezig?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    Vanuit het donker staar ik naar de hoorn, waar de beroeps bezig zijn. Ik ben blij dat ik die nachtkijker heb. Waarschijnlijk zien zij mij niet, maar ik hun wel, tenminste als ze geen nachtkijkers hebben. Ik sta nog net aan in het bos, dus ik kan altijd nog wegvluchten. Wat moet ik nu? Hoe kan ik Summer ooit nog terugvinden? Niet. Maar ik ga het toch proberen. Ik staar weer naar de beroeps. Zoveel mensen hebben ze nog niet vermoord. Volgens mij zes. Dat is best weinig voor het bloedbad. Ik ben echt blij dat ik die tas heb gepakt. Anders zag ik nu helemaal niks, had ik geen eten, geen slaapzak, geen touw en geen broodmes. O ja, en zou ik geen water kunnen meenemen. De beroeps hebben vast de andere tassen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Dylan Marc Bostell || District 1 || Hoorn
    Carmela en de twee uit 4 merken ook op dat ze die uit 2 niet mogen, al lijkt de jongen het meisje uit 2 wel te mogen. Nou ja, moet hij weten natuurlijk. Ik had nog nou niet echt een heel goed beeld van ze, misschien dat dat nog verandert, maar waarschijnlijk niet. Plots word het helemaal donker, wat ik niet helemaal snap. Is de volgende dag al aangebroken? Is dit de Arena voor District 2? Dat snap ik dan niet helemaal, want wat heeft donker nou voor voordeel voor die twee. Het helpt alleen ons, zodat we ze niet hoeven te zien.
    'Jongens, wat doen we nu?' Ik kijk naar Jody, al zal ze niet zien dat ik naar haar kijk. Ik hoor hoe haar stem iets trilt, waardoor ik besluit haar tegen me aan te trekken.
    'Het komt wel goed, waarschijnlijk is dit gewoon de tweede dag en is dit in een of andere manier in het voordeel van District 2. Hoe weet ik niet. Misschien kunnen we in de Hoorn op zoek gaan naar nachtkijkers en anders kunnen we een vuurtje gaan stoken. Vandaag zal moorden er toch niet echt in zitten zonder zicht.' Ik leid Jody mee naar de Hoorn, waarbij ik wel af en toe half struikel over een steen en ik bots zelfs tegen de rand van de Hoorn.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Carmela Lorenza Rossini : district : hoorn
    "een vuurtje stoken is toch niet handig dan ziet iedereen ons." opeens bedenk ik me dat wij de beroeps zijn en dat er toch niemand naar ons toe durft te komen tenzij het moet van het capitool. "sorry, we kunnen natuurlijk wel vuur stoken" zeg ik en zie dat Dylan met Jody mee gaat. eerst vond ik haar wel leuk maar zij krijgt veel meer aandacht dan mij. ik ben soms echt een jaloers kreng maar ik vind dat woon niet echt heel leuk dat zij zoveel aandacht van Dylan krijgt. langzaam loop ik achter hen aan. ik kan niet goed zien in het donker, al helemaal niet als je niet eens maanlicht hebt of zo, maar ik kom mu gewoon vallend bij de hoorn aan.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    Ik trek me verder niet meer te veel aan van het feit dat District 2 niet geliefd is bij de rest van de beroeps. Ja, de jongen ziet er niet bepaald leuk uit, en is dat ook niet, denk ik, maar Bree valt echt wel mee hoor, als je haar spreekt, en het lijkt toch dat het maar voor de show is. Ik weet zeker dat zo'n types niet op elkaar zouden vallen, en zelfs al zou het wel zo zijn, dan zouden ze het nog niet zo overdreven laten merken.
    'Jongens, wat doen we nu?' ik hoor dat Jody's stem trilt.Ik rol even met mijn ogen. Ze ziet het toch niet. Ik mag haar wel, maar ze kan soms echt verschrikkelijk bang overkomen. Dylan komt met het idee nachtkijkers te zoeken, en Carmela om een vuurtje te stoken.
    'Bree en ik hebben daarnet een nachtkijker gevonden, met die kunnen we gemakkelijk verder zoeken naar andere kijkers', zeg ik, terwijl ik de nachtkijker opraap. 'Als iemand verder wil zoeken, doe dat maar, anders doe ik het wel.' maak ik mijn zin af. 'En een vuurtje kunnen we natuurlijk altijd storen. Ik denk niet dat iemand zo stom zal zijn ons aan te vallen.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried