• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    "Maar jou laat ik niet alleen. En Jazzlyn... Als ik het niet haal... Jij moet de winnaar worden als ik... Tja... Ik wil gewoon dat district elf wint zodat heel de wereld - of Panem - weet dat wij neit zomaar opgeven. Dat wij een van de eersten waren die aan de opstand begonnen, dat we... Meer zijn dan alleen een stelletje graanboeren!" Zegt hij en ik knikte, ik begreep hem wel ik zou dat ook willen."Ik kom van district elf en daar ben ik trots op!" Vervolgde hij zijn zin en ik keek op. "Jay....Wil je dan hetzelfde voor mij doen? Ik bedoel we weten allebei dat ik dit niet ga overleven, ik ben te lief, moord niet graag, ben niet echt slim, niet erg sterk en ik vecht niet graag. Geef toe, ik ben hopeloos."Zei ik tegen hem en ik keek weg. Ik zag wat planten staan en probeerde ze te herrineren. Aloë vera...Das alles wat we nu nodig hebben... Zat ik me te bedenken.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    (@sunnyspring Dat over de wacht was niet spottend bedoeld. Integendeel zelfs. Bree wist helemaal niet dat Jody haar zo haatte. :) )


    imperfection is beauty

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    Scarlett zegt nog wat over dat ze echt niet wil dat we geswitcht worden, waar ik me helemaal bij aansluit.
    'Ik denk, dat als we geswitcht worden, we best naar elkaar op zoek gaan. Als jij of ik geswitcht worden, dan zal, indien de andere geswitchte geen beroeps is, misschien wel zeggen waar hij of zij voorheen zat. Ik hoop in elk geval dat we niet geswitcht zullen worden. Maar... de kans bestaat natuurlijk. En eerlijk toegegeven, de kansen zijn tot nu af aan nog niet in onze voordelen geweest.' zeg ik. Dan zegt Scarlett dat ze nog een paar crackers heeft. Ha! Zalig. In ieder geval toch een beetje eten. Zonder meer neem ik één aan. Het is zalig om eindelijk weer voedsel in mijn mond te hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn [haha ik had al bijna uit automatisme hier Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn neergezet xD]
    Achter mij hoor ik de stem van dat irritante kind uit district 2. Ze maakt een opmerking tegen mij over we wacht en even wil ik een hatelijke opmerking terug maken. Ik mag haar niet. Toch besluit ik haar maar gewoon te negeren.
    De jongen uit 1, Dylan, heeft wel mijn aandacht gewekt en tegen mijn verwachtingen in kom ik erachter dat ik hem eigenlijk wel mag. En hij ziet er niet eens slecht uit. Het meisje uit 1 is ook bij ons komen staan. Ach, ze heeft een irritante hoge stem, maar doet verder tenminste niet zo irritant en overdreven als die uit 2. Ik neem niet eens de moeite haar naam uit mijn hoofd te leren, zodra ik zie dat ze overdreven gaat staan dansen op de Hoorn.
    Meteen krijg ik flashbacks van een jaar of 2 geleden. Toen stonden Lauren en Dennis en nog wat beroeps ook op de feestmaaltafel te dansen, maar dat was gewoon geniaal. Dit is nabouwerij.
    Gelukkig doen Dylan en dat meisje uit 1 niet mee. 'OMG, Jody! I love you so muuuchh!' Roept Dylan overdreven terwijl hij me omhelst. Dan laat hij me lachend los. Ik kan er niks aandoen en begin mee te lachen. Het komt waarschijnlijk door de spanning, de overdreven personen uit 2 en het feit dat ik eindelijk mensen heb gevonden die ik ook echt aardig vind.
    'I love you too.' Gil ik met net zo'n overdreven stemmetje en ik schiet bijna meteen weer in de lach. Normaal doe ik niet zo raar.
    'Wie mag die twee daarboven nog meer niet,' fluistert Dylan zachtjes. 'Ik sws niet.' reageer ik meteen. 'Ik mocht dat meisje vanaf het begin al niet.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (Lol bijna iedereen heeft waten tegen district 7 zo te zien xD )
    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    District 11 leek niet terug te komen,dus ze zijn hem gewoon gesmeerd.
    Iris ,was al in slaap gevallen en ik probeerde de wacht te houden,maar het was echt veel te vermoeiend.
    Ik pak mijn spullen en leg ze op me ,wa misschien kon zorgen voor meer warmte,of ja dat hoopte ik.
    Ik hou mijn boog stevig vast en begin langzaam te knikkebollen. Hoe hard ik ook mijn best doe om niet in slaap te vallen,het milukt.
    Ik sluit mijn ogen en val dan in een pijnlijke droomloze slaap.
    (Matthew is klaar om geswitcht te worden ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amas schreef:
    (@sunnyspring Dat over de wacht was niet spottend bedoeld. Integendeel zelfs. Bree wist helemaal niet dat Jody haar zo haatte. :) )


    [Oh oeps, ik dacht dat omdat je zei dat dat was om haar te pesten ;')]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amas schreef:
    (...)

    (ok. Maar ik denk dat er nog steeds vet weel in het bos blijven....
    mededelen misschien? Of dat er bijv. in het doolhof luxeproducten
    te vinden zijn....)

    [of mutilanten ofzo^^]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    Ik was alvast in een boom geklommen voor de nacht. Ik denk dat ik de crackers morgen op ga eten, samen met Summer natuurlijk. En ik heb ook in de tas nog een rare bril gevonden. Het leek verdacht veel op een zonnebril. . Ik kijk nog een keertje om me heen. Summer zit naast me op dezelfde tak. Ik weet niet of ze slaapt, maar ik durf niet te kijken of ze wakker is. Pfff. Hier zit ik dan. Ik heb de eerste dag in de arena overleeft. Eigenlijk gokte ik dat ik bij het bloedbad zou zijn omgekomen. Aangezien ik iets uit de hoorn wou en ik niet ect de sterkste ben. Het enige waar ik iets mee kan is een zweep. Maar daar kan je niemand mee doden. Wel pijn doen, of verlammen. En ik kan een dolk ook een beetje hanteren. Maar meer niet. Als ik klaar ben met nadenken over alles sluit ik mijn ogen en probeer vredig in slaap te vallen. Zoverre je vredig kan slapen op een boomtak in de arena van de hongerspelen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {klaar om geswitcht te worden}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    klaar om te switchen...ready...set...SWITCH!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos:

    Het zou denk ik niet lang meer duren eer de eerste 2 tributen geswitcht zouden worden. Vurig hoop ik dat het niet ik of Scarlett is. Het zou verschrikkelijk zijn, nu ik eindelijke een bondgenoot heb, en we meteen al uit elkaar gerukt zouden worden. Het was aardig donker in de arena, zoals Caesar had gezegd. Echt klote. Ik sliep niet, maar was zo een beetje half wakker en half in slaap, maar nog net wakker genoeg, om te merken, dat Scarlett op een gegeven moment verdwenen is, en een jongen van een jaar of achttien op de tak naast me zit.
    Een geïrriteerde "fuck" ontsnapt uit mijn mond. Moest dit nu echt? En als ik nog een beetje verder in de boom kijk, zie ik het kind van 3 er ook nog in zitten. Die zal mij en Scarlett we zitten afluisteren hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    Ik open mijn ogen en het eerste wat ik zie is... Niks! Alles is zwart! Ik zie wekelijk alleen maar zwart! Ben ik blind geworden ofzo? Wacht eens... Ik lig niet meer op een tak en ik voel Summer nergens. Waar is ze? Oh shit! Ik ben dus geswitcht. Fijn. Heel erg fijn. Ik sta op en ben opgelucht als ik merk dat ik mijn tas en zweep nog heb. 'SUMMER!!!!!!' roep ik heel hard, zonder er over na te denken. Eigenlijk was dat niet zo slim waarschijnlijk heeft de hele arena het gehoord. Dit is niet best, 1. Ik ben geswitcht 2. Ik schreeuwde net in de arena. Ik kijk om me heen en probeer wat te zien. Ik zie schaduwen van d bomen en... er ligt daar iemand. Zonder te twijfelen neem ik een cracker, til mijn tas op en loop blindelings weg. Op zoek naar Summer.
    Na een tijdje te hebben gewandeld ben ik heel vaak tegen een boom opgebotst. Ik laat mijn tas vallen en graai erin. Ik haal mijn zweep eruit en houd hem bij de hand. Ik graai verder en neem een paar slokken water. Daarna haal ik de zonnebril eruit en bekijk hem. Wat heb je er eigenlijk aan? De glazen zijn nog niet eens zo donker. Om het uit te proberen zet ik hem op, niet zo slim zou je denken in het donker. Maar in plaats van dat het donkerder wordt, zie ik juist beter. Dit is handig! Ik wandel weer verder en stop als ik bij een open stuk aankom. Daar is de hoorn. Oh ja. En alle beroeps. Het verbaast me dat ze niet zo veel mensen hebben vermoord. Ik moet Summer vinden en snel.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 19:16 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos / geswitcht met Scarlet.
    Ik hoorde its in de verte waardoor ik wakker schrikte. Ergens dacht ik dat ik nog sliep aangezien het pikzwart was,maar het was dus realitijd.
    Ik wil me wat beter zetten,maar ik schrik me rot als ik niet de grond voel.
    "Shit."mompel ik vloekend.
    Ze hadden me verplaatst en natuurlijk weer de beste plek -sarcasme- In een boom.
    Ah alles was beter dan bij een beroeps te zitten.
    Het enige wat ik kan zien in de arena zijn nog donkere schimmen.
    Wat niet mag gebeuren nu ,is dat ik uit de boom zou vallen.Ik heb werkelijk geen idee ,hoe hoog ik zit en ik wil niet dood,maar ik moet die boom wel uit geraken om Iris terug te vinden of ik ga dood aan mijn verwondingen.
    Echt iedereen haat me volgens mij,zelfs het capitool. Ik zucht,gelukkig heb ik mijn boog nog en mijn koker met pijlen.
    Op mijn schoot zit ook nogsteeds mijn mini rugzak.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (OMG distric 2 wordt gehaat! :| Reageer morgen pas weer, mijn broer moet de hele avond de computer in beslag nemen. (Ja dat "moet" echt))


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel James Ebens:

    Langzaam besef ik dat ik wakker word. Ik hoor iets in de bosjes. Echt? Hoor ik nou echte bladeren ritselen? Hoe...? Ik zie alleen maar zwart. Droom ik nog? Ik probeer een aantal dingen met mijn ogen. Och, volgende dag natuurlijk, district 2. Nog 1 dag wachten en dan is mijn district aan de beurt. Als ik toch doodga, wil ik graag zien wat ze in petto hebben voor mij en... mijn districtgenoot. Waar kan ze zijn? Ach, ik heb wel vertrouwen in haar. Ze red zich denk ik wel. Ik luister naar de omgeving. Het zal vast een dier zijn geweest, maar naast me hoor ik een zacht geadem. Ik zou bijna mijn mes pakken, maar dan besef ik dat het Louise is. Ik zucht een keer. Gelukkig. Ik aai even over haar hoofd. Haar haar voelt zo lekker zacht. Ik denk even na. Het Capitool heeft altijd wel een soort 'uitweg'. Wat als ergens in de arena een nachtkijker is. Dan heb je een grote voorsprong! Misschien kunnen we daar straks naar op zoek gaan,. maar het kan ook heel slecht uitpakken. Volgens mij kan ik het met Louise wel aan. Maar we moeten bij elkaar blijven. Hand in hand misschien? Ik grinnik even bij de gedachte.


    Gotta get, gotta get out of my head <3