• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het Bos
    Ik voelde me hopeloos ,alsof ik en lappen pop was ,die juist werd gedumt ,voor een ander speelgoed ,die veel beter is dan mij.
    Maar ik ben geen lappen pop,ik heb wel gevoelens en ik geef toe dat ik nooit echt charmant over kwam tegenover de anderen of het capitool,maar ik ben gewoon bang.
    Dit is het dan,het moment dat ik flashback terug zou moeten zien van vroeger en zo dood ga.Ik heb geen idee of ik naar de hemel zou moeten gaan of naar de hell.
    Ik hoorde wat geritsel die mijn gedachten van dood gaan verstoren.Ik voelde iets vallen op de tak waar ik zat en ik klemde me met mijn vrije hand stevig vast tegen de tak.
    Vaag zie ik een klein gestalte voor me staan.
    "Ga je me nu doden ?"mijn stem was gekraakt en mijn hoop was verdwenen.Ergens was ik blij met deze donkere arena,dan konden mijn kleine broers en zusje me niet goed zien en ,dus ook niet goed zien hoe ik vermoord word.
    Mijn ademhaling versnelde wat ,ik weet dat ik toch geen kans maak,dat ik nooit op tijd die medicijnen ga hebben en dat bijna iedereen me hier haat,maar toch wilde ik niet dood. Ik kneep mijn ogen dicht en verwachte ieder moment een scherp voorwerp die zich dood mijn lichaams zou spietsen en me zo om leven zou brengen ,maar het leek niet te komen."Alsjeblief niet."fluister ik in mezelf ,ik kreeg een beetje hoop bij,dat ik misschien niet vermoord word ,maar gewoon dood zou gaan aan mijn verwondingen of van de dorst.

    (heb plots een inspiratie bom)

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Donker bos
    Het beestje liep weg en in een reflex gooide hij het mes en tot mijn verbazing was het dan ook nog eens raak.Het beest ,zat vast doordat het mes in zijn lichaampje zat.
    Daniel loop in de richting waar hij het mes gegooit heeft en ik begelijd hem wat ,zodat hij niet valt.Hij bakt zich en haalt het mes uit het beestje ,om het vervolgens op te tillen.
    'Wat is het? Hopelijk een lekker diertje.'. vroeg hij me.
    "Het is een klein konijntje."zeg ik eerlijk en ik overdreef niet met klein,het beestje was iets van 10 centimeter lang ofzo.
    "Goed gedaan ,Daniel."feliciteer ik hem met zijn vangst,misschien kunnen we het roosteren,maar zouden de beroeps ons dan niet opmerken?
    "Wat gaan we er nu mee doen?"vraag ik hem dan,hij was de slimste van ons 2,dus hij wist vast wel raad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    Als ik het net op wil geven hoor ik gefluister. Het is een jongensstem, hij komt van boven. Ik kijk om me heen en zie dat ik het water weer heb gevonden. 'Alsjeblief niet.' hoor ik dezelfde stem nu fluisteren. Ik kijk omhoog, waar ik een paar mensen op een tak zie zitten. 'Summer? Ben jij daar ook?' vraag ik voorzichtig. Mijn maag knort nog steeds. Heel erg.

    {sorry dat het zo kort is}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Daniel James Ebens:

    'Echt?!' zeg ik tegen haar als ze verteld dat het een klein konijtje is. Ik had niet verwacht dat ik raak zou schieten. Ik ga meteen rechtop staan met een trots gezicht. Ze feliciteerd me ook nog eenw waardoor ik nog trotser op mezelf ben. 'Wat gaan we er mee doen?' vraagt ze. 'Roosteren natuulijk! Ik denk niet dat de beroeps komen. En als het goed is heeft de helft van de beroeps kijkers, en van ons ook de helft. Ik bescherm je anders wel, het komt allemaal goed.' het blijft wel apart, zo praten zonder iets te kunnen zien. Ik voel me wel op mijn gemak, op het 'zintuig missen' deel na. Ik haal mijn mes uit het konijntje en steek het in de grond zodat ik me niet zo snel verwond, en weet waar ik stond.

    (The last thing is true 'couse it rhymes :) )

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 22:27 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Nee, niks. Sorry)

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 17:42 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Robin Lily Duto || District 3 || In een boom ergens bij Summer in de buurt
    Ik vind het vreselijk dat ik niks kan zien, ik was net van plan om dichter naar de twee meisjes te gaan. Sowieso om ze beter te bestuderen en daarbij ook om te kijken of ze eventueel nog een bondgenote willen. Misschien hebben ze eten, iets wat ik zelf niet heb. De honger is nog niet helemaal doorgedrongen, maar ik voel wel dat mijn buik leeg is. Ik verschuif iets op de tak en hoop dat het een goed idee is om deze dag te wachten tot de lichten weer aan gaan en nu gewoon te gaan slapen. Ik maak het mezelf comfortabel en hoop vurig dat ik niet uit de boom val. Het zou wel een makkelijke snelle dood zijn, maar toch jammer aangezien ik wil proberen om echt te winnen. Hoe weet ik nog niet. Ik heb weinig kans. Als ik al overleef tot het einde dan moet ik nog steeds een finaleduel tegen iemand die veel ouder en waarschijnlijk ook sterker is. Plotseling vanuit het niets knort mijn maag keihard. Volgens mij zelfs zo hard dat de meisjes in de bomen verderop me gehoord moeten hebben. Shit.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dylan Marc Bostell || District 1 || Hoorn
    'Bree en ik hebben daarnet een nachtkijker gevonden, met die kunnen we gemakkelijk verder zoeken naar andere kijkers'. Een jongensstem komt door de duisternis mijn oor binnen. Het is niet die gast die op de Hoorn staat te dansen. Dan is het volgens mij Jonah of iets dergelijks. Ik knik even, want ik merk dat hij verder gaat. 'Als iemand verder wil zoeken, doe dat maar, anders doe ik het wel. En een vuurtje kunnen we natuurlijk altijd storen. Ik denk niet dat iemand zo stom zal zijn ons aan te vallen.'
    'Nachtkijkers zoeken is inderdaad wel handig,' reageert Jody, die ik nog steeds vast heb. 'Ik wil wel helpen zoeken en een vuur is altijd handig, want het houdt ons ook lekker warm.' Ik knik, ook al zal niemand dat zien. Carmela zegt nog iets over het vuur, waarna ze gelukkig zelf al tot de conclusie komt dat we dat best kunnen maken als Beroeps zijnde. Dan voel ik dat er iemand langs ons heen gaat de Hoorn in.
    'Hé, wie ben jij,' merk ik op. Niet dat een tribuut nou gaat zeggen wie hij of zij is, maar dan weet hij of zij tenminste dat we doorhebben dat hij of zij er is. Echter klinkt er na een paar tellen een stem, die ik herken als van het meisje uit 2, Bree.
    'Hee, ik heb nog een nachtkijker in de aanbieding! Wie wil?' Ik krijg een ding in mijn handen geduwd, waarschijnlijk de nachtkijker.
    'Uh, bedankt.' Ik ben even overdonderd door deze vrijgevigheid, vooral van het meisje waar ik net nog nare gedachtes over had. Misschien moet ik die even bijstellen.
    'Wow, gaaf! Jullie moeten dit ook proberen!' zegt ze. Gelijk probeer ik de bril ook en plaats hem op mijn gezicht. Ze heeft zeker gelijk, ik zie alles weer. Niet zoals gewoonlijk, maar het is wel fijn om gebruik te kunnen maken van mijn ogen. Ik zoek Jody's hand en begeleid haar mee naar binnen de Hoorn in.
    'Wat doen we nu dan? Gaan we nog zoeken zodat we er zes hebben of hebben er drie pech?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik post straks met Summer]

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    Ik moet even grijnzen als Carmela zegt dat ‘zwart voor negatief staat, en dat District 2 dat toch ook is?’ dan vraagt Dylan of we nog verder zoeken naar nachtkijkers, of het bij 3 laten.
    ‘Laat ons het maar houden bij 3’, stel ik voor. ‘Morgen kunnen we wel anderen zoeken. Ik stel anders voor dat we nu even slapen, kunnen we morgen weer even lekker vroeg op jacht? Wat dacht je daarvan?’ vraag ik, alhoewel Bree het al eerder had voorgesteld. Maar wat haar keuze qua wacht betreft… ik denk niet dat dat zo’n goed idee is. ‘Jody en ik kunnen dan de wacht houden. Als jij het er natuurlijk mee eens bent, Jody. ’ ik zeg het niet luidop, maar dan kunnen zij en ik nog een paar dingen bespreken. Altijd wel handig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    ‘Ga je me niet vermoorden?’ ik hoor enige angst in de jongen zijn stem. ‘Alsjeblieft niet.’ Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht.
    ‘Nee, dat ga ik niet doen’, antwoord ik. ‘Ik ben niet moordlustig.’ op dat moment hoor ik iets, waardoor mijn hoofd van links naar rechts schiet. Er moet hier iemand in de buurt zijn. Na even zoeken zie ik het meisje uit 3 zitten, in dezelfde boom. Ze is 12, dus vrees ik niet voor een aanval.
    ‘Summer? Ben jij daar?’ mijn ogen worden groot.
    ‘Scarlett’, ontsnapt zachtjes uit mijn mond. ‘Scarlett’, zeg ik nog eens, opdat ze het zou horen. ‘Wacht even’, zeg ik tegen de jongen. ‘Ze helpt ons, ze heeft een nachtkijker. Daarmee kan ik planten en voedsel zoeken in het bos. Om onder meer als medicijnen te gebruiken.’ met een plof beland ik op de grond, waardoor er nog een pijnscheut door mijn enkel gaat. Daar zal ik ook nog wat op moeten vinden.
    ‘Scarlett.’


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    '3 is genoeg.' meng ik me in het gesprek. Ik heb persoonlijk niet eens zin om met zo'n ding op te lopen. Niet als die Bree het ook al zo geweldig vond. 'En ik wil de wacht ook wel houden.' zeg ik, terwijl ik me tot Jonah wend, al kan hij dat natuurlijk niet zien.
    We moeten natuurlijk even overleggen wat onze tactiek wordt, al ben ik altijd de persoon die zich nooit houdt aan tactieken. Ze werken bij mij gewoon niet. Toch ben ik wel benieuwd wat hij nou van district 1 en 2 vindt. Hij weet natuurlijk al precies hoe ik over 2 denk en volgens mij is hij er ook wel achter dat ik 1 eigenlijk best wel aardig vindt.
    Opgelucht laat ik me in de Hoorn zakken, terwijl ik nog zachtjes 'Bedankt.' naar Dylan fluister. Ik zie dan wel niets op dit moment, ik voel me wel veilig. Nou, zo goed als veilig je maar kunt zijn in de spelen. Maar ik heb dag 1 al overleefd. Tijdens het bloedbad heb ik ook een tribuut vermoord, dus al met al ben ik zo slecht nog niet. Al hebben we in totaal als de beroeps niet veel tributen gedood. In mijn hoofd tel ik de doden. Heel district 8 is volgens mij dood en ook de jongen uit 5 heeft het volgens mij niet overleefd. In totaal zijn het er volgens mij 6. Maar 6! Caesar zal nu waarschijnlijk ook wel een opmerking maken dat het echt bijzonder is dat de beroeps maar zo weinig hebben gedood in het bloedbad. Niet dat het mij iets kan schelen, maar als ik sponsors wil, moet ik wel iets van mezelf laten zien.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Scarlett,' hoor ik Summers stem van boven. Nu zie ik haar ook zitten. Naast de jongen die ik met de beroeps had zien vechten. Hij moet erg goed zijn, maar hij ziet er slecht uit. Dan hoor ik haar nog iets zeggen: 'Wacht even, ze helpt ons. Ze heeft een nachtkijker. Daarmee kan ik planten en voedsel zoeken in het bos. Om onder meer als medicijnen kan gebruiken.' 'Of gewoon om op te eten,' roep ik naar boven. 'Wacht even, dan klim ik omhoog.' Het is een wonder dat ik haar heb weten te vinden. Maar ik zou het ook niet hebben opgegeven voordat ik haar zou hebben gevonden. Ik houd mijn zweep vast met mijn mond en klim de boom in, naar de tak waar ze op zitten. 'Wat moet ik doen?' zeg ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het Bos
    ‘Nee, dat ga ik niet doen’antwoorde het meisje en een opgeluchte zucht verlaat mijn lippen.‘Ik ben niet moordlustig.’vervolgde ze erna.
    'Summer? Ben jij daar ook?' hoorde ik iemand van beneden roepen. Het meisje dat nu voor me stond was dus Summer.
    Ik hoorde nog iets anders,het klonk als gegrom en geknor van iemand maag.
    Ik hoopte dat het dat tweede was,want ik had geen zin om verscheurt te worden door een beer of zoiets.
    ‘Scarlett’zei ze zachtjes en begon dan wat luider haar naam te zeggen.Ze had vast een bondgenootschap met haar.
    ‘Wacht even’zei ze tegen me ,voordat ik wat kon doen.
    ‘Ze helpt ons, ze heeft een nachtkijker. Daarmee kan ik planten en voedsel zoeken in het bos. Om onder meer als medicijnen te gebruiken.’ antwoorde ze en ,sprong ,daarna de tak af.Aangezien ik haar nog hoorde,wist ik dat ze gesprongen had en niet viel.
    Stilaan komt mijn hoop weer terug,ze kunnen me genezen. Ze kunnen mijn leven redden.


    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Donker bos
    'Echt?!' vroeg hij ongeloven en ik maakte een instemmend geluidje."Jep een konijntje."zeg ik met een glimlachje.
    'Roosteren natuulijk! Ik denk niet dat de beroeps komen. En als het goed is heeft de helft van de beroeps kijkers, en van ons ook de helft. Ik bescherm je anders wel, het komt allemaal goed.'antwoord hij op mijn vraag met een trots gezicht,waardoor ik hem moeilijk aankijk.
    "Hoe maken wedat vuur dan?"vraag ik hem,ik kon niet zo goed vuur maken en heb ook geen idee hoe je dat moet maken.
    "


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [kan iemand me updaten? :$]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    [kan iemand me updaten? :$]

    { Ik zou je graag informeren, maar zelf snap ik het ook niet allemaal. Wat ik weet is bondgenoten: Louise en Daniel. Aantal beroeps. Scarlett en Summer. En... Nee ik weet niet meer. Oja! Het is dag 2 en je kan niks zien behalve als je een nachtkijker in een rugzak vind :) Hopelijk heb je er iets aan...:$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ZiamStorason schreef:
    [kan iemand me updaten? :$]


    {er zijn niet echt gevechten bezig}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Daniel James Ebens II D3 II Bos(w/Louise) :

    "Hoe gaan we een vuur maken?' vraagt ze me. Poeh... goede vraag! 'Ik ken de constuctie wel, maar ik weet niet of het lukt met 2 stokjes of 2 stenen. Laten we het maar eens proberen.' . Ik steek mijn handen voor me uit en voel op de grond. Ik voel een rond voorwerp. 'Is dit een steen?' vraag ik haar. Ik heb geen flauw idee. Ik gooi het al weg en zeg: 'Kan je me helpen om stenen te vinden die zo in een kring moeten liggen, blaadjes, en droog hout?' dat is wel handig wantja, zij heeft de nachtkijker... Ik voel nog wat over de grond en leg wat takjes op een hoopje. Een nachtkijker zou nu wel handig zijn, maar ik wil hem niet van Louise afpakken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3