• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik weel wel wat klopt of niet omdat ik erin zat.

    Maar jouw waarheid hoeft niet meteen de échte waarheid te zijn :Y)

    Anyway, ik zie dat dit Twitteraccount een groot succes is :'D Ga vooral zo door of niet, als het account geblokkeerd wordt *_* Waar jullie wel voor in aanmerking komen :v)

    YEUH


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt. We hebben haar er toen uitgegooid, omdat ze het wachtwoord veranderd had en dat ons niet wilde geven. Dat is toch een goede reden waarom je er iemand uit kan gooien, of niet?

    Maar als ze jullie het wachtwoord niet wilde geven, hoe the heck komen jullie dan op twitter om het wachtwoord weer te veranderen en haar eruit te gooien?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    (...)
    Maar als ze jullie het wachtwoord niet wilde geven, hoe the heck komen jullie dan op twitter om het wachtwoord weer te veranderen en haar eruit te gooien?


    Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af..


    26 - 02 - '16

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt. We hebben haar er toen uitgegooid, omdat ze het wachtwoord veranderd had en dat ons niet wilde geven. Dat is toch een goede reden waarom je er iemand uit kan gooien, of niet?


    Vraag ik mij toch af waarom ze het wachtwoord heeft veranderd zodat jullie er niet meer in konden.


    Physics is awesome

    Wacht wat?
    Ik heb inderdaad het wachtwoord veranderd, omdat er een paar onactieve leden op de Twitter zaten en ik wilde een overzicht over wie kon tweetten en wie niet, voor het geval er iets mis zou lopen. Ik had dat wachtwoord toen ook aan Maartje (was dat haar naam?) gestuurd via pb op Quizlet. Ik had haar gevraagd om het wachtwoord ook door te sturen naar de mensen die ook nog toegang tot dat account wilden, omdat ik niet zeker wist wie dat waren. Ze vond het geen probleem dat het wachtwoord was veranderd.
    En een week later was het wachtwoord plots weer veranderd en mocht ik niet eens weten waarom ik eraf gekickt werd...

    Ik vind het erg spijtig dat jullie dachten dat jullie het wachtwoord niet meer kregen. Dat spijt me, maar ik vind het verschrikkelijk dat jullie nu zo belachelijk moeten doen ten opzichte van mij. Leer toch praten ipv me gewoon af het account te smijten zonder mij te vertellen waarom.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Wacht wat?
    Ik heb inderdaad het wachtwoord veranderd, omdat er een paar onactieve leden op de Twitter zaten en ik wilde een overzicht over wie kon tweetten en wie niet, voor het geval er iets mis zou lopen. Ik had dat wachtwoord toen ook aan Maartje (was dat haar naam?) gestuurd via pb op Quizlet. Ik had haar gevraagd om het wachtwoord ook door te sturen naar de mensen die ook nog toegang tot dat account wilden, omdat ik niet zeker wist wie dat waren. Ze vond het geen probleem dat het wachtwoord was veranderd.
    En een week later was het wachtwoord plots weer veranderd en mocht ik niet eens weten waarom ik eraf gekickt werd...

    Ik vind het erg spijtig dat jullie dachten dat jullie het wachtwoord niet meer kregen. Dat spijt me, maar ik vind het verschrikkelijk dat jullie nu zo belachelijk moeten doen ten opzichte van mij. Leer toch praten ipv me gewoon af het account te smijten zonder mij te vertellen waarom.


    Wáárom veranderde je het wachtwoord dan in de eerste plaats, terwijl je niet eens de 'eigenaar' was van het account. Dan heb ik zoiets van 'Ik mag dat, want ik ben een mod en jullie zijn users.'

    Ik wás ook de eigenaar van dat account. Maartje had het account enkele maanden daarvoor aan mij gegeven en besloot ergens die week om terug actief te worden en weer de plaats als eigenaar in te nemen. Zij vond het goed dat het wachtwoord veranderd werd en ik dacht echt dat ze het wachtwoord aan iedereen door ging geven.
    En sorry, maar ik ben zeker niet meer als jullie.


    Let the Night embrace you

    Sofinite schreef:
    (...)

    Wáárom veranderde je het wachtwoord dan in de eerste plaats, terwijl je niet eens de 'eigenaar' was van het account. Dan heb ik zoiets van 'Ik mag dat, want ik ben een mod en jullie zijn users.'

    Geen enkele mod denkt zo. Kom op zeg, wij zien onszelf echt niet als een soort übermenschen, omdat we mod zijn op Quizlet. Mods zijn gewone mensen

    Het kon toch zijn dat het haar gewoon handig leek en het is ook niet zo dat ze niet geprobeerd heeft jullie te informeren oid... Als ik haar verhaal goed begrijp. Dan snapt ik dat je pissed bent, dat het niet overlegd is, maar overdrijven is ook een vak.


    I am an idiot, I move.

    Sagitta schreef:
    Ik wás ook de eigenaar van dat account. Maartje had het account enkele maanden daarvoor aan mij gegeven en besloot ergens die week om terug actief te worden en weer de plaats als eigenaar in te nemen. Zij vond het goed dat het wachtwoord veranderd werd en ik dacht echt dat ze het wachtwoord aan iedereen door ging geven.
    En sorry, maar ik ben zeker niet meer als jullie.

    Dus niemand vroeg aan jou voor het wachtwoord?
    Just curious. :p Want je had het wachtwoord aan die Maartje gegeven zodat zij het kon doorsturen, wat dus blijkbaar nooit gebeurd is. Niemand die er daarna aan gedacht heeft om nogmaals het wachtwoord te vragen?

    Lijkt me dat de andere mensen dan een beetje snel op hun teentjes getrapt zijn dan. ^^


    Take me to wonderland

    Loveless schreef:
    (...)
    (Weer terug op deze account, ik ben ook Dixon)
    Er is een officiële Quizlet account op Twitter, maar het zou inderdaad leuk zijn als je leuke dingen kon posten op een ander account, zoals misschien promoties voor verhalen die niet genoeg aandacht krijgen, of nieuwtjes, quizzen etc. Het moet wel niet een vrienden partij gaan worden, maar dat mensen jullie dan kunnen vragen voor het promoten van iets en meningen ofzo? Het is maar een idee.
    (Ik ben er niet zeker van of dat mag, aangezien je het dan toch namens Q gaat doen en je dan weer met de copyright regel zit.) Maar zo lang jullie niets negatiefs verspreiden en toestemming van Rutger vragen?
    Dit kan je op het officiële Twitter account ook doen via #PromootCreatie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Itami schreef:
    (...)
    Dus niemand vroeg aan jou voor het wachtwoord?
    Just curious. :p Want je had het wachtwoord aan die Maartje gegeven zodat zij het kon doorsturen, wat dus blijkbaar nooit gebeurd is. Niemand die er daarna aan gedacht heeft om nogmaals het wachtwoord te vragen?

    Lijkt me dat de andere mensen dan een beetje snel op hun teentjes getrapt zijn dan. ^^


    Wij wisten eerst toch ook niets als niemand ons vertelt dat het wachtwoord veranderd is :l Maartje vertelde wel een ander verhaal dan Sagitta. Weet alleen niet meer wat.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Wij wisten eerst toch ook niets als niemand ons vertelt dat het wachtwoord veranderd is :l Maartje vertelde wel een ander verhaal dan Sagitta. Weet alleen niet meer wat.

    Dus eerst boos worden, en dan navragen? En wel weten dat er een ander verhaal is verteld, maar geen enkel idee meer hebben wat het andere verhaal was. Tuurlijk.


    I am an idiot, I move.

    Zo zijn pubers hè? De heeeeele wereld is tegen hun en alle andere versies van het verhaal zijn fout.
    Ik haat mensen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb mijn pb's nog eens gecontroleerd, want het is al van 1 juli geleden en ik heb blijkbaar het wachtwoord niet veranderd met dat idee. Dat verwar ik dan met Quizlet_nl.

    Maartje mailde plots naar mij: 'heb je het wachtwoord veranderd?'
    En dat had ik niet, dus aangezien het account op mijn e-mail adres stond, heb ik het wachtwoord weer veranderd naar een nieuw wachtwoord en dat aan haar doorgegeven zodat ze er ook weer op kon. In diezelfde pb heb gezegd dat ik iemand van het account het nieuwe wachtwoord ging geven. In diezelfde pb's zeiden we dat Ellen niet echt actief was en het oude wachtwoord niet eens wist. Ik heb het wachtwoord niet gegeven aan Ellen en Sarita, omdat ik dacht dat Maartje dat wel zou doen. Puur omdat jullie goede vriendinnen zijn en alles wel zouden bespreken. Blijkbaar is het hier misgelopen?
    Alles leek weer oké en de volgende dag was het wachtwoord weer veranderd. Ik heb toen aan Maartje gevraagd waarom het wéér veranderd was en ik kreeg geen antwoord.

    Nu zou mijn verhaal juist moeten zijn, als ik mijn pb's mag geloven.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Ik heb mijn pb's nog eens gecontroleerd, want het is al van 1 juli geleden en ik heb blijkbaar het wachtwoord niet veranderd met dat idee. Dat verwar ik dan met Quizlet_nl.

    Maartje mailde plots naar mij: 'heb je het wachtwoord veranderd?'
    En dat had ik niet, dus aangezien het account op mijn e-mail adres stond, heb ik het wachtwoord weer veranderd naar een nieuw wachtwoord en dat aan haar doorgegeven zodat ze er ook weer op kon. In diezelfde pb heb gezegd dat ik iemand van het account het nieuwe wachtwoord ging geven. In diezelfde pb's zeiden we dat Ellen niet echt actief was en het oude wachtwoord niet eens wist. Ik heb het wachtwoord niet gegeven aan Ellen en Sarita, omdat ik dacht dat Maartje dat wel zou doen. Puur omdat jullie goede vriendinnen zijn en alles wel zouden bespreken. Blijkbaar is het hier misgelopen?
    Alles leek weer oké en de volgende dag was het wachtwoord weer veranderd. Ik heb toen aan Maartje gevraagd waarom het wéér veranderd was en ik kreeg geen antwoord.

    Nu zou mijn verhaal juist moeten zijn, als ik mijn pb's mag geloven.

    Wat ontzettend flauw van de anderen. Gedeelde accounts zijn waardeloos. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"